Kakskymppiset yrittäjät 2012

Mä olen jo keksinyt (päättänyt?) neljä tytön nimeä (siis ihan koko nimet) ja kaksi pojan nimeä minkä haluisin antaa meidän lapsille :D Tytöille on kyllä paljon helpompi keksiä. Ja tosiaan siis jos multa kysytään niin meidän kaikille lapsille tulee myös se toinen nimi, mutta ei kolmatta. Ja yks juttu mitä en myöskään halua meille, on se et kaikkien nimet alkaa samalla kirjaimella. Jotenkin tuntuu et se rajoittaa liikaa, maailmassa on niin paljon kivoja nimiä, etten halua joutua miettimään väkisin niin et ne lasten nimet alkas kaikki vaikkapa A:lla.
Miehelle oon jo kertonut näistä mun ajatuksista ja hän on kaikkeen muuhun ollut tähän mennessä suostuvainen, PAITSI et hän haluaisi meidän mahdolliselle pojalle toiseksi nimeksi heidän "suvun perintönimen" :| Ja se ei taas oo yhtään sellainen mitä mä olin ajatellut. Tää nimi on vieläpä sellainen mitä myös mun suvussa paljon esiintyy, et myös sen takia se ois toisaalta luonteva antaa, mut en silti oikein lämpene ajatukselle. Tähän nimigallupiin monet olikin jo vastanneet et haluaa lapsella olevan toisena nimenä jonkun tällaisen perinnenimen tai oman toisen nimen, mut se ei jotenkin vaan oo ihan mun juttu. Mulla on joku ihme päähänpinttymä et haluun antaa mun lapselle ihan ikioman nimen, sellaisen mitä muilla sukulaisilla ei ole.
Toisaalta mitä enemmän tässä menee aikaa, sitä vähemmän merkitystä millään tuollaisilla on. Kunhan nyt saisi vaan se vauvan!

Onpas tuolla listan yläpäässä tällä hetkellä monta ihmistä :popcorn:

Viimeksi muokattu:
Ääh, luulin jo, että vuoto loppui, kun ei eilisen aikana tullut mitään, mutta äsken sitten yllättäen taas alkoi vuotamaan -_-. Onko kellään samanlaista? Mulla on melkeen joka kuukausi sama homma. Eilen oltiin tuttavilla iltaa viettämässä. Heillä on ihana puolivuotias lapsi. Kyllähän siinä vähän mieli tuli haikeaksi, että miksei meille. Mutta tää nyt on taas tällasta. Ei ookkaan sellasta päivää, jolloin ei miettis asiaa.

Lumihiutale, mulla on toisinaan ollut samanlaista, että vuoto on jo loppunut, ja sitten alkanut uudelleen. Ei tosin joka kuukausi, vaan harvemmin. Mut en oo sen enempää asiaa pohtinut :D

ON: Eipä tänne yhtikäs mitään. Ihan normaali olo. Aiemmin superarat rinnanpäätkään ei oo enää niin arat. Ei ole oikein tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, ei tädin tuloon tai tulematta jättämiseen. Viime yönää näin kyllä kaiken kaikkiaan perkuleen kummallisin juonenkääntein höystettyä unta, jossa jossakin vaiheessa plussasin :D. Tietty mun pieni mieleni sitä toivois, mutta todennäköisesti vain toiveajattelua... :)

Apua! Tiputtakaa mut maan pinnalle, pliis!:headwall:
Nyt on siis omien laskujeni mukaan kiertopäivä 21, ovis saattoi olla 16pv ja pupuiltua tuli 17pv, nyt tullut vessakäyntien yhteydessä ruskea tippa pyyhittäessä sekä eilen, että tänään. Mitä tää voi olla? Mä leijun pilvissä, koska toivon niin kovasti että se olis kiinnittymisvuotoa...:saint:

edit. Pitää vielä lisätä, ettei tässä mitään muita oireita tunnu olevan, onko kaikki vaan mun oman pienen pään keksintöä?

Viimeksi muokattu:
Taru_, mulla tuli just tuollaista pari tippaa kp16, aattelin kans, jos olis ollut kiinnittymisvuotoa, mut ite testasin toissapäivänä kp26 negan, että mun kohdalla se ei sitä ollut. Jostain oon lukenut, että oviksenkin yhteyessä vois tulla tippa verta? Mä luulin, että mulla olis ollu ovis kp 10-13 välillä, kun kipuili siihen malliin, mut oliskohan sittenki ollu tuolloin myöhemmin, kun ei oo menkat vielä kp28 alkaneet.

Viimeksi muokattu:
memsie, juu, voihan se olla ovisvuotoakin... Ihmetyttää vaan kun nyt ei oo tuntunu miltään, mut sillon 16pv jotenkin juili vatsaa... :S No, jää nähtäväks... Jos tää olikin nyt ovis, niin ainakin on talletukset tehty tälle päivää ;)

Mä kans Taru ihmettelen kohallani, koska tuolloin aikasemmilla kp:llä oli niin paljon just sellasta "ovisjuilintaa", että nyt ku ei oo vielä täti kurvannu paikalle, ni ihmettelen, ettenkö sittenkää tunnista ovistani :D Tai onko mulla ees ollu sellasta. Ois sittenki pitäny tikutella sitä, ku nyt ärsyttää, kun ei tiedä koska on ollu, ja mitä ne tipat oli :D

Muoks. ny iski simmoset alaselän ja -masun juilinnat, että tää turvotus huomioiden huomenna aamusta saan taas iskeä siteen pöksyihin! Prkl.

Viimeksi muokattu:
Pitääpä tulla vähän päivittelemään, täällä alkaa ilmeisesti ovis-enteilyt! Limaillaan sen verta ahkeraan.. Tosin tuntuu että näinkö pian se sitten tulisi todella, vai jättääkö välistä ja tulee vasta myöhemmin... Testailemaan aletaan jokatapauksessa kohta, ja nyt aion jatkaa testaamista ovisplussan jälkeen jonkuaikaa, näkee edes suurinpiirtein miten noi hormoonit menee.. :O Viimekierrossa sain siis ovisplussan kp18 ja sillonki enteili kauan etukäteen limoilla ja himoilla :D

Saas nähä mitä tuleman pitää!

Toivotaan Taru_ että tärppi käy, oli sitten ovis ennen tai vasta nytten! :)

Täällä on taas tauolla oltu palstailusta ja uudessa kierrossa mennään jälleen. Saa päivittää Kp 7. :/

Ihan aluksi, ihan kamalaa on ollu lukea, mitä täällä on mun poissa ollessa tapahtunu. Voimia ja halauksia kaikille. :( Sanoja on vaikea löytää..

Mulla oli tosiaan tilanne, että täti tuli ihan puskista. Ei mitään tuntemuksia, ei rintojen arkuutta, näppyjä naamassa tai ala-vatsan kipuiluja alussa taikka menkkojen aikana! Mulla on ollu aina tosi kivuliaat/kohtalaisen kivuliaat vuoto-päivät, mutta nyt ei tuntunut, ei sitte mitään pientäkään. Vuoto oli ihan normaalin mittainen, sen 4-6 päivää, niinku aina. Tiiä sitte miksi näin, mutta olihan tuo helpotus. Mielikään ei ollu niin maassa, kun välillä unohtu, että mitä päiviä elellään. Helppoapa oli. :D

Nimi-galluppiin: Ollaan muutamia nimiä maiskuteltu suussa, mutta mitään varmaa ei ole päätetty. Aluksi ajateltiin, että tietyillä kirjaimilla keksittäis kaikkien tulevien lasten nimet, mutta päädytään luultavimmin ihan yksilöityihin nimiin, että ihan laidasta laitaan keksitään erilaisia nimiä ja valitaan sitten vauvannäköinen nimi tai vaikka jokin ihan muu. :D Oon itse aika spontaani luonne muutenkin, että vaikka kuinka päättäis, että Nea-tyttö masussa ihan selkeästi on, olis se syntyessään kuitenkin Katariinan näköinen. :p (siinä tulikin muutama maininta suloisista nimistä mun korvaan :) )
Ja kaksi nimeä, toinen nimi ehkä omista nimistä tai sitten ei. On mulla hyvät vastaukset. :D

Ukko tosiaan aloitti tänään työt ja mulla ei oo toistaiseksi muuta kuin aikaa, että tuun varmaan purkamaan tuntojani tänne useammin. Pitäähän ne kaikki ovis-oireet sun muut päivittää muiden ihmeteltäväksi. :) On se niin mukava, kun on tällainen palsta. Löytyy niitä kohtalotovereita ja sielunsiskoja. :)

Aurinkoista päivää kaikille! :heart:

Synttärionnittelut Anlii ja pahoittelut uudesta kierrosta sinulle sekä muille tädin kohdanneille!

Minäpä sitten nollasin pääni! :LOL: Meni eilinen aika pitkälti niin kohmeessa, että en koneelle jaksanut. Mutta enpä ole koko viikonloppuna ajatellut tätä vauva-asiaa. :) Mutta nyt kyllä päätin että saa tuo alkoholi jäädä, saunakalja hyväksyttäkööt, mutta muuten. Ei vaan jaksa! Miksi sitä edes juo, kun tuntuu että aina siinä menee seuraava päivä hukkaan... Ja tietty olisihan se kiva jos saisi oikein kunnon syyn olla ottamatta tippaakaan seuraaviin kuukausiin. ;)

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

MAANANTAI 21.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Pamsku............kp36/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
miuku9............kp34/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Miramei...........kp34/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi

Kp 21-30

memsie............kp29/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
KyyneltenHymy..kp27/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp25/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp24/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp23/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Taru_..............kp23/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Punnabis..........kp21/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi

Kp 11->20

-es-................kp20/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi
Naspula............kp13/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi

Kp 1-10

Amalia89..........kp9/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp7/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp7/28-38............23v.........yk7.................1.lapsi
Anlii................kp5/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi
Amore.............kp1/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi

Kp??/tjot

Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi........................................21v.............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sunflower11

Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91

Plussanneet

2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91) ?

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Sun :hug:

Pahoittelut tädin kohdanneille.. :hug:

omaa napaa ja paljon: oon ihan kummastuksissa. Täti ei ole vieläkään saapunut ja ovistuntemusten perusteella tätin olis pitänyt kurvailla paikalle jo 10 pvää sitten. Mutta kai se eksyi matkalla?
Ei olla pupuiltu taaskaan muutamaan päivään ja ajattelin, että jos se ovulaatio onkin ollut myöhäseen, niin ehkei sitä oo sitten taaskaan osattu hyödyntää.......
Eilen oli kyllä tosi märkä olo...

Plääh, nyt se sitten alkoi... "Oireet" nimittäin. Mahassa vihlaissut nyt n. puolen tunnin ajan aina vähän väliä. Viikon on maha ollut ihan oireeton ja sitä ennen koko ajan jotain, siksi en edes ovista saanut tuntemuksien perusteella bongattua. No, olen siltikin päättänyt odottaa lauantaihin ennen kuin testaan! Ja nyt minä kerrankin pidän pääni! =) (toivottavasti...)

En kans ymmärrä miten pamsku pysty oleen testaamatta :D Mä testasin tänään.. dpo (vai mikä se on) on 9 mun järjen mukaan ja viivanpaikka tai hailakan hailakka viivanen.. Ajattelin jos oisin saannu miehelle synttärilahjan, mutta ei.. Oireena on vaan illalla lämmöt on 36,6-37 :)

Tulipas oma napaista.. Mutta nyt täytyy alkaa soitteleen neuvolaan että mikähän rokko meijän pojalla vois olla.

Miwwi Kai nyt yhet riittää? :D Monet aloittaa lääkkeellisen jälkeen jopa samassa kierrossa. Olisin varmaan "vahingossa" aloittanut minäkin, ellei olisi pitänyt mennä siihen kaavintaan. Vielä 10 päivää seksilakkoa jäljellä....

Pamksu nuo sun pienet oireet kuulostaa just klassisilta alkuoireilta, ainakin jos jos on uskomista noihin "joulukuisiiin" joissa ehdin pari kuukautta pyöriä. Kunpa tosta tulis plussa!

Ja omalle navalle kuuluu edelleen pelkkää huonoa... Mun oireet ei todellakaan loppuneet siihen kaavintaan. Se tehtiin mulle siis poikkeuksellisesti spinaalipuudutuksella eikä nukutuksessa, koska olin syönyt illalla tukevan aterian :D Kotona mulla alkoi aivan kamala päänsärky, siis liioittelematta elämäni pahin, vaikka mulla onkin migreeniä. Ajattelin, että mulla on vaikka tää stressi ja hormonien heittely laukaissut elämäni pahimman migreenikohtauksen, ja ajattelin, että se on vaan kärsittävä. Kolme päivää mä sitä kestin, kunnes soitin sairaalaan, ja siellähän ne totesi, että "joo, postpunktionaalinen päänsärky on ihan yleistä, tuu tänne niin me korjataan se, pitäis loppua heti siihen". Kiva. Ne laittoi mulle alaselkään veripaikan, jolla tukittiin se vuotamaan jäänyt selkäydinneste. Mulle ei suuremmin annettu kipulääkettä siihen operaatioon, vain kevyt pintapuudutus. Se neulan rutina siellä selässä oli aivan kamalaa ja se kipu säteili koko selän läpi, meinasin ihan oksentaa siihen ja tärisin, vaikka milliäkään ei olisi saanut liikkua... Kyllä sen kesti kun ajatteli, että se päänsärky loppuu sillä, mutta tänä aamuna totesin, että eipäs loppunutkaan! Se v***n veripaikka on epäonnistunut ja päänsärky on täällä taas... En haluaisi ollenkaan uuteen veripaikkaan, niin kamalaa se oli, mutta tämä särky saattaa kuulemma kestää parikin viikkoa! Mitkään särkylääkkeet ei auta, tuntuu kuin pää halkeaisi...

KyyneltenHymy: No voihan... Teillä se poitsu nyt vaan jaksaa sairastaa taudin toisen perään. : /

Miwwi: Eikös se yksi kierto ihan riitä, kun niin ne lääkärit sanoo. :)

mosmos: Oi kamala! :O Kuulostaapa ikävältä... Ihan kun et olis jo saanut kestää tarpeeks!

Ja mulle ei maistu edes kahvi... Nyt alan taas kuvittelemaan kaikkia oireita ja taas tiputaan!

Mosmos Ääk, voi sua raukkaa. :/ Hui!

Juu, lääkäri sanoi mulle että 1 tai 2 menkat vois mieluiten tulla ennenku rupeaa uudestaan yrittämään että kroppa palautuis kunnolla ja olis valmis uuteen yritykseen, silti jäi mietityttämään. :D

Yhteistyössä