Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 29.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Pamsku............kp45/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi
Miramei...........kp42/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
memsie............kp37/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Grill................kp32/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Taru_..............kp31/40..................21v.........yk2................1.lapsi

Kp 21-30


Naspula............kp21/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89..........kp17/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp15/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp15/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Mosmos..........kp14/30-32.............22v.........yk0(1)............1.lapsi
Anlii................kp13/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi
miuku9............kp12/28-30...........21v.........yk30.................1.lapsi

Kp 1-10


Amore.............kp9/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp7/32..............23v........yk5(yk11)............2.lapsi
Lindu...............kp5/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Marpa..............kp3/25-31.............23v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp2/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi
Punnabis..........kp1/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi..............kp??/28-35...........21v............yk3............1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sunflower11


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91)



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Voihan perhanan perhana! :kieh: Kyllähän sieltä virtsasta vielä niitä bakteereja löytyi, mutta koska sanoin että on mahdollisuus että olisin raskaana (mistä tämä terveydenhoitaja oli muuten ihanan innoissaan :D), niin lääkäri halusi että toimitan huomenna aamulla kaksi näytettä tuonne meidän "viralliseen" labraan, jotta nähdään kunnon lukemat ja sitten hän päättää miten hoidetaan. Lääkäri halusi minulta myös klamydian testata, koska hän kuulemma testaa sen aina alku raskaudesta tai kun jo suunnittelee raskautta. Ja vielä kaiken huipuksi, terveydenhoitaja tarkisti mun lämmön ja kohollahan se on! 37,1 astetta. Arvatkaa vaan onko toiveet korkeella! :headwall:
 
Grill, kuulostaa jännältä!

Punnabis, :hug:

Mä soitin tänää terveyskeskukseen, että nyt haluun perhana lääkärin pakeille. Eilen taas huomasin, et oikeelta tulee ihan valkoista nestettä rinnasta, ja tosiaan raskaanahan tässä ei olla... Sainkin sitten ajan torstaille, huomenna pitää viel kiikuttaa pissanäyte labraan, kun täti oli sitä mieltä, että testataan vielä heilläkin, vaikka sanoin, että ihan selkeä nega oli testi, ettei siinä ollu mitään tulkinnanvaraista. Kunhan nyt ei ois mitää hirmu kurjaa :(
 
memsie minähän oon menossa nyt perjantaina mammografiaan ja rintojen ultraukseen saman vaivan takia, kun sullakin. Mulla molemmat rinnat erittää nestettä, joskus kirkasta, joskus maitomaista..
Pyydä, että ottavat sulta verikokeet (prolaktiini-maidontuotantoa säätelevä hormoni ja kilpirauhasestit).
tsemppiä!

on: kävin tänään pääsykokeissa ja kotiin päästessä iski ihan hirvittävä migreeni! Lääke ei auta, joten unta vaan palloon.

...niin ja täti edellen hukassa; parina päivänä tullut vilunväristyksiä pitkin päivää.......... perjantaina nähdään sitten kohdun tilanne. ;)
 
Pamsku, onko sulla ollut häikkää prolaktiiniarvoissa? Mä oon käsittäny sen vaikuttavan myös menkkojen poisjääntiin/kierron heittelyyn ja pituuteen ja sitä kautta mahdollisuuksiin raskautua? Tuosta aiheesta tässä juuri olenkin googletellut, kun epäilen nyt, että itellä olis arvot koholla...
 
memsie mulla prolaktiini oli 199 (viitearvo 50-500), hoitaja sanoi puhelimessa, että sen lääkäri tutkii perjantaiksi, että jos siinä hänen mielestään jotakin olis.. en tiedä.
Toivon, että saan perjantaina vastauksia näihin - osaan ehkä sitten neuvoa suakin. :)
 
memsie ja Pamsku, mullakin on ollut tota rintojen vuotamista! On myös parhaillaan, joskin keskenmenon jälkeen se taitaa olla ihan normaalia... Mulla on ollut myös joskus aiemmin, ja silloin se taisi liittyä e-pillereiden tai jonkun mun lääkkeen vaihtoon. Ikinä en oikeen kiinnostunut selvittämään mistä se johtui, ois ehkä kannattanut.

Grill hyvä et saat perusteellista hoitoa! Mulla on kerran tommonen tulehdus levinnyt munuaisiin, ilman, että olin huomannut mitään virtsatietulehduksen oireita :/ Ja se oli kyllä niin kivuliasta, koko alakroppaa repi kymmenien menkkojen verran. Mä oon saanut kaikki tommoset pysyyn poissa sillä, että heti jos huomaan oireita, vedän muutaman litran karpalomehua :) Hapot auttaa lievissä tapauksissa, mut ei taida tehota enää noin ärhäkkään tapaukseen?

Tänään sain tehtyä toisen raskaustestini. 22.5. testi näytti tältä: Aijaa.com - 10274863 ja tänään 29.5. tältä: Aijaa.com - 10274864 Jotain pientä väriä on tuossa tämänpäiväisessäkin havaittavissa, mutta ei noin hailua taida voida enää plussaksi laskea? (Jee!) Pääasia, että viiva on viikossa selkeästi vaalennut. Tänään mulla on ollut myös ihan selkeitä nippailuja vasemmalla alavatsan seutuvilla. Tää tuntuu melko samalta, kuin raskauden aikaiset oireet, mutta niitä mulla ei ole ollut enää yli viikkoon. Voiskohan ovis tuntua tältä...? Hirveetä spekulointia, kun ei mulla ole aikuisiällä ollut kuin yksi luomukierto ennen tätä, enkä niitä ovistuntemuksia ole oppinut tunnistamaan :D
 
Tein aamulla näytteiden oton yhteydessä myös testin, mutta ei se suostu muuta kuin negaa näyttämään... : / Voihan se olla että nämä kaikki oireet johtuu myös niistä bakteereista, mutta miksi täti olisi myöhässä? :O Noh, kun vein näytteet niin kysyin samalla että otetaanko niistä myös hcg. Kuulemma ei ole lähetettä, mutta labra-täti lupasi kysyä terveydenhoitajan tai lääkärin mielipidettä, koska tarvitsee sitten heiltä lähetteen siihen. Hän sanoi että ekat tulokset olisi huomenna valmiit, mutta terkkari sanoi eilen että voin soitella tänään kahden jälkeen eli ehkä kuitenkin varoiksi soittelen jo tänään. :)

Mosmos: No minä en näe tuossa toisessa testissä enää mitään, mutta näytöstä nyt ei ihan kunnolla näekään. Joka tapauksessa, hyvä että on kuitenkin selvästi haalistunut! :)

Memsie: Hyvä että sait ajan noinkin nopeasti, toivottavasti asia selviää! :)
 
Mut voi pitää listalla, jotta pysyn kierrossa mukana taas kun tarvis. Mutta mun on pakko pitää kierron tai pari taukoa, kohta oon meinaan pahassa masiksessa ja hoidossa! Pää ei enään kestä takapakkeja ja pettymyksiä. En tiedä pitäskö kumi laittaa nyt väliin, jos on edes mitään intiimiä.

Plussia teille muille puhkun.. Jospa me ens kierrolla jo nähtäs, jos järki on tullu takasin ja mieli kohentunu! :wave:
 
Myös Pamskulle hali! :hug: Mutta onneks ei sentään kierto venynyt ihan mahdottomaksi...

Itse kävelin hetki sitten vapisevin jaloin vessaan, sillä alkoi n. tunti sitten selkä jomottaa vähän tädin-tapaan. Olin ihan 100-varma että se sitten siinä, mutta ei?! Ei mitään... Nyt ällöttää (oikeastaan tällä hetkellä on ihan suoraan sanottuna huono olo) ja ärsyttää samaan aikaan. Olispa kello jo kaksi! :ashamed:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 29.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Miramei...........kp43/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
Taru_..............kp32/40..................21v.........yk2................1.lapsi

Kp 21-30


Naspula............kp22/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89..........kp18/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp16/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp16/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Mosmos..........kp15/30-32.............22v.........yk0(1)............1.lapsi
Anlii................kp14/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi
miuku9............kp13/28-30...........21v.........yk30.................1.lapsi

Kp 1-10


Amore.............kp10/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp8/32..............23v........yk5(yk11)............2.lapsi
Lindu...............kp6/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Marpa..............kp4/25-31.............23v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp3/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi
Punnabis..........kp2/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Pamsku............kp2/27-52...........21v.........yk7..................1.lapsi
Grill................kp1/25-35.............21v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp1/27-37..........21v........yk3...............2.lapsi

Kp??/tjot


Agnes......................................24v..............................1.lapsi
Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi..............kp??/28-35...........21v............yk3............1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sunflower11


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91)



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Taas ikäviä uutisia, kovasti jaksamista KyyneltenHymy ja Pamsku :hug:

Grill hyvä et täti pysy kuitenkin poissa oloista huolimatta!

Omaa: Taisin tänään vihdoinkin saada sen ovisplussan :) Teen vielä illalla toisen testin ja huomenna, kun haluan olla varma. Mut kyllä siihen heti tuli selkeet ja aikalailla tasapaksut viivat näkyviin, toisaalta viimeksi se testiviiva oli vielä kontrolliviivaakin tummempi et sen takia haluan varmistella. Mut anyway, jos tää nyt oli sitä itseään niin iloitsen mun elämäni toisesta ovisplussasta ja siitä ettei primot estäneet sen tuloa!

Hei ja siellä listan yläpään porukka, muistuttelen et nyt on enää tämä ja huominen päivä saada tälle kuulle se neljäs plussa :D :popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Sunflower11
Pamskulle pahoittelut :hug:

Kyyneltenhymylle myös jaksamisia!

Grill pahoittelut negasta! Onko sulla muuten tietoa koska ovis, et mikä dpo menossa?

Omaa: Meinasin soittaa kohta polille ja pyytää soittoaikaa, ens viikol ois kuitenkin lääkäri kunnallises, mut ku tahtoisin jo erittäin malttamattomana tietää voiko jo jatkaa yritystä (tai edes harrastaa seksiä).. :whistle:
 
Amalia: Hieno homma että se ovis sieltä sitten tuli/tulee! =)

Sunflower: Mulla on maha nippaillut koko kierron, että sen takia ei ole hajuakaan oviksesta... : / Ja kun nämä kierrot on nyt viime aikoina hyppinyt 31, 25 ja nyt mennään tosiaan päivää 33, eli laskurillakaan on aika vaikea saada mitään mahdollista ovisaikaa. :confused:
 
Heippis vaan naiset kuumeiset! :)

Täällä voi että, niin vauvakuumeinen ikää 24 oleva uusimaalainen, uuden ihanan suhteen aloittanut nainen!

Mahtuneeko mukaan jännäilemään?

Yritän kertoa itsestäni jotakin mahdollisimman lyhykäisesti (minulle kuin on tässä tämän vuoden puolella sattunut yhtä sun toista).

Uudella suhteella tarkoitan sitä, että aloimme tammikuussa seurustelemaan, edellisen seitsämän- vuoden suhteen päätyttyä. (ex-mies ei ollut valmis mihinkään ja halusi vielä mamman helmoissa pyöriä, joten päätin sanoa heipat, kun en onnellinen ollut enään aikoihin). Tämä uusi mies on maailman ihanin, ymmärtäväisin ja tärkein HALUAA LAPSEN, nyt ja heti ja äkkiä! Jee! Olen löytänyt jotain niin ihanaa :))

Päätimme tuolloin Tammikuussa, ettei ehkäisyä tarvita, koska kummatkin tunsimme toisiamme kohtaa niin palavaa rakautta, että nyytti saa tulla :)! (olimme kuitenkin tunteneet toisemme jo aika kauan). Varasin ajan gynekologille ihan vain varmuuden vuoksi, että tarkastaa paikat ja ottaa tautitestit, nekin vain varmuuden vuoksi :) Tuolilla kuitenkin selvisi, että vasemmalta puolelta munasarjassa oli jotakin pattia ja se oli ultrattava heti... Ultrassa selvisi, että kystahan siellä oli... Ei siinä mitään, onneksi menin! Tähystykseen pääsin n. 2kk päästä löydöstä ja kummaltakin puolelta tehtiin löydöksiä, vasemmalta rypäs(3kpl) ja oikealta puolelta, noin nyrkinkokoinen yksi..
Lääkärit vakuuttelivat nopeaa toipumista ja, että munasarjat selvisivät. vauvakuumeilustakin uskalsin kysyä, ja Sanoivat vaan, että heti ensimmäisen kierron jälkeen saa alkaa yrittämään ja tässä sitä ollaan! :)

Kierrostani en ole varma, kun kystat sitä aikasemmin ovat häirinneet ja tiputtelua oli tullut melkein puolenvuoden ajan, joka päivä (miksi en silloin mennyt lääkäriin?? ). Tikutin kuitenkin oviksen 18pvä ja pupuilimme juuri niihin aikoihin, ennen ja jälkeen ja nyt tuntuu vahvasti siltä että on tärpänny.. Luultavasti, toiveajattelua kun lueskellut kaikkia oireita, kiinnittymisestä ja blaah.. :D

Huomenna/ylihuomenna/tai viimeistään sunnuntaina pitäisi kaikenjärjen mukaan tädin siis tulla kyläilemään, jaiks! tosin, tosin.. tein tänään aamulla testin ja meinasin kattoon pompata, koska kaksi viivaahan siihen tuli, niin ainakin luulin.... Näytössä oli naarmu ja vessan huono valaistus, teki varjon...... Että mua ottaa päähän! Oireita on jos minkäkinlaisia, nännien arkuudesta, kohdun seudulle säteilevään kipuun ei menkkamaisia kuitenkaan, tissit hieman turvonneet, mutta se nega....

Kylläpäs tekstiä tulisi paljon, en vain saa järkevästi sanoja toistensa perään, olen niin innoissani! :D

Tämä ensimmäinen viesti on nyt vähän tälläinen itsensä kertoileminen- viesti, mutta kunhan alkulöpinät ja esittelyt on ohi, tulen varmasti kommentoimaan ja olemaan kaikkien mukana kuumeilemassa! :)
 

Yhteistyössä