Kakskymppiset yrittäjät 2012

Huh, en kyllä varmaan itse olisi pystynyt jäämään vastaavassa tilanteessa edes paikalle kuin Grill. Meillähän äiti ja sisko ovat jo pari vuotta kyselleet milloin meille lapsia olisi tulossa. Itseäni ei ole vielä haitannut, koska salaa koko ajan toivoin, että avokillekin tarttuisi vauvakuume.

Noh, meillä vasta yrittäminen alkanut, joten utelutkin vielä jaksaa, tai ehkä siskolle voisi kertoakin yrittämisestä jos puheeksi taas tulee..
 
JAAAA pahoittelut siitä, että tekstini on hyvin hämmentävästi kirjoitettu. Olen kärsinyt viimeyön migreenistä ja nukkunut pari tuntia.. :headwall:

Grill: sitä samaa toivon myös. Mutta tuo on kamalaa, kun vanhemmat tutut alkaa kommentoimaan lapsiasiaa.. En tajua miten sä pystyit olemaan naamari peruslukemilla!! Mä aina suutun tuollaisesta tai tokaisen siihen, että "kyllä mä prkl tiedän, että lapsi ei tule välttämäti silloin, kun haluais sen tulevan"
Ja toinen on ne, jotka sanoo, että "te ootte vielä niin nuoria - ei teidän tarvii vielä alkaa lapsia tekemään. On sitä jo vuosisatoja sitten tehty lapsia JO tässä iässä.. Ja mä tunnen olevani valmis lapseen nyt (olisin ollut kyllä jo tuolloin yrityksen alussakin..........) Huoh.
Siksi siis itse pidän turpani kiinni enkä mene kelleen kommentoimaan lapsista tai niiden hankkimisesta mitään.. Tulee vaan turhaan pahaa mieltä sille, joka on "nuhtimisen" kohteena..

Naspula uskon ja tiedäm, kuinka turhautunut olet tilanteeseen. Toivottavasti tilanne tasaantuisi ja pääsisitte aloittamaan uuden kierron (taikka mikä parempi - tulisi se plussa testiin.. Onhan pitkilläkin kiertopäivillä plussattu!! ;) )

omaa viimeyö oli aivan KAMALA! Yöllä voin niin pahoin, että piti hiuksetkin laittaa jo valmiiksi kiinni - kylmäpussinkin laitoin otsalle. Viimein jonkilainen helpotus migreeniin ja etovaan oloon oli kylmägeeliä niskalle ja tuju päänsärkytabletti.. Aamulla kyllä vieläkin jomottelee....
Siinä tuskaillessani kamalaa migreeniä huomasin myös, että oikealta puolelta nivusia vihlaisee joka toinen sekunti.. Ja sitä kesti monta tuntia (ja vihlaisut loppui, kun nukahdin, eikä sen jälkeen olekaan ollut mitään oloja alavatsalla)

Tutkin tässä äskön viimekierron ja tämän kierron lämpöjä..:

Viimekierto......................... tämä kierto
kp11 36,7 (ovulaatio)............kp11 37,6 (ovulaatio)
kp12 36,5............................kp12 36,7
kp13 36,4............................kp13 36,6
kp15 34,9............................kp15 36,5 (dpo4)
kp17 34,9 .......................... kp17 36,5 (dpo6)
kp19 36,7
kp21 -> kp1 35,4

Mulla siis viimekierrossa ovulaation jälkeen lämmöt tipahti tuonne 34,9 ja nyt pysyneet tuolla reilussa 36,5! Ja normilämpö mulla ollut tuo 35,4.
Saako rakennella pilvilinnoja??
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos naspula, murkku ja pamsku! :heart: En oikeastaan itsekään tiedä miten pystyin olemaan, sen jälkeen (ja varsinkin sitten kun kaikki olivat lähteneet) oli niin paska olo, mutta ei mitää muuta kun hymy naamalla pakko mennä sänkyyn asti. Miehen kaveri tuli sitten vielä saunomaan eli en pystynyt sillekään tästä puhumaan, koska nukuin jo kun hän tuli sänkyyn. Haluaisin niin jo julkistaa tämän asian, että saisin puhuttua tästä ja ehkä myös välttäisin nuo tilanteet, mutta tiedän että kadun jos asian paljastan! :( Ja toisaalta, eipä mulla ole kuin yksi kaveri joka ymmärtää tämän tilanteen ja hänhän tästä jo tietääkin...

Pamsku: Saanko mä rakentaa ne linnat sun puolesta? :D Hyvältä vaikuttaa, mutta älä nyt vielä kovin korkeita torneja sinne tee. Se sattuu jos niistä tippuu. : /

Naspula: En vaan edelleenkään ymmärrä tuota miehesi siskon (vai oliko veljen vaimo?) käytöstä sua kohtaan... Kuinka tyhmä pitää olla? :O
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 5.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Naspula............kp58/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Hopeakissa......kp52/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp44/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
memsie............kp37/27-37..........21v........yk3.................2.lapsi
Agnes...............kp35/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp33/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
AnnisK............kp31/28-30.........23v............yk3................1.lapsi

Kp 21-30


Jonna_91..........kp29/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
Amalia89..........kp26/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi
susupala..........kp24/??...............22v.........yk1..................1.lapsi
Sunflower........kp23/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp23/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp22/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp22/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi

Kp 11->20


Miwwi..............kp20/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
murkku...........kp19/35-38............ 24............yk1..............1.lapsi
Mosmos..........kp18/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Pamsku............kp17/21-52...........22v.........yk8..................1.lapsi
Marpa..............kp17/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp16/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp15/28................22v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp11/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi

Kp 1-10


Taru_..............kp9/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp9/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
Grill................kp8/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
Henkari............kp8/26..............23v.........yk3......... .....3.lapsi
lumihiutale92.....kp6/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp6/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp5/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Palapelistä puuttuu palanen



Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
V_K
Grill olet kyllää todella kestävää sorttia kun pystyit hymyssä suin olemaan =)

Omaa:en tiedä kirtopäivistäni enää mitään koska 13.6-14.6 tihrua 19.6-21.6 tihrua (ei ollut menkat) no 3.7 tihrua. 4.7 tihrua ja hieman menkkamaista kipua,nivusten vihlontaa,ja yhtäkkiä mahani turposi kuin pallo aivan kuin olisi ollut viimesilläni raskaan (järkytti jonkinverran kun ei ole ennen noin käynyt)sitä jatkui koko päivän.Tänään nousin ylös sängyltä ja niin kuin hanasta olisi päästetty lorahti paljon litkumaista verta ja huomasin vessassa että tuli myös jonkinlaista hyytymää mukana,kipuja ei tänään ole ollut kauheasti ja vuoto jatkuu edelleen.Nyt mietin että olisiko nämä nyt menkat kun vuoto on yhtä runsasta ja laskenko kiertopäivän alkaneeksi 3.7 vai tänään?Neuvolaan kun soitin niin vien pissanäytteen tklle ensiviikolla.Gyneltä tuli kirje jälkitarkastukseen ensikuuksi,voi kun tietäisi missä mennään :headwall: anteeksi taas oma napailuni tsemmppiä ja plussatuuli akaikille :)
 
Pamsku, pahaa migreeniä kärsivänä tunnen tuskasi! Tosin mulla tytön raskauden myötä kohtausten määrä on tippunut pariin vuodessa, mutta tuon oksentelun lisäksi mulla "halvaantuu" koko vasen puoli pariksi tunniksi :/ Ja pisti silmään tuo oikean nivusen tykyttelykipu, mulla on ollut samanmoista tässä viikon verran :/ Aina välillä, ja juurikin tuikkii tolleen parin sekunnin välein. Kurjaa, mutta en oo keksinyt syytä omalla kohdallani :/
 
Grill Eipä mullakaan tiedoilla kehuskella, olin jokeltaja.. :LOL: Tosiaan, pointsit tilanteesta, josta selvit kunnialla ja pokkana. :( Voin vaan kuvitella, miltä tuntuis sun kohdalla.

Pamsku Noniin, johan alkaa kuulostaa.. ;)

Naspula Ihailen sun suorasanaisuutta miehesi siskoa kohtaan, hyvä! Varmasti alkaa ymmärtää pikkuhiljaa, että sulle ei kannata oireista valitella.

ON: En sitte soittanu sitä lääkäri-aikaa. Meni eilen aamulla herätys vähän niin ja näin, kun piti herätä puoli kahdeksalta, niin heräsin omia aikojani kymmeneltä.. Että silleen. :headwall: Oma moka, ku en heränny herätyskelloon, ku tuli taaaaas valvottua kamalan myöhään. :( Meinaa nuo unet huveta olemattomiin ja nekin mitkä näkee, on painajaisia tai iki-ihania vauva-unia.. Aina kun noista jälkimmäisistä herää, harmittaa niiiin pirusti, ettei saa enää unta. Miks tuon nukkumatin pitää olla mun luona tuollanen pätkätyöläinen? :confused:

Näyttäs olevan tuossa pinon huipulla kohta jo ruuhkaa, saapas nähdä.. :popcorn:
 
Hauska tuo testi Grill vaikkakin vähän ärsyttävä jos ei tiedä niitä vastauksia :D Mä olin aluks konttaaja, mut sit kun tein muutaman kerran sen (okei parikymmentä kertaa) niin olinkin jo jokeltaja, ja lopulta itkupilli :D

Ja mä mietin samaa kuin Hopeakissa, et Naspulalla on ihan hyvä asenne tossa et sanoo, etenkin tälle yhdelle tapaukselle, ihan suoraan miten asiat on! Ehkä se jonain päivänä vielä oppii osoittamaan ne jonninjoutavat valitukset jollekin muulle, tai jopa pitämään omana tietonaan..

Piti muuten ihan katsoa tän keskustelun ensimmäiseltä sivulta et kyllä vaan, meitä oli silloin listalla 15 ihmistä, joista 10 ei oo enää, ja nyt meitä on 29 :D Tässä ei ollut mitään pointtia, on vaan tullut niin paljon uusia et piti ihan mielenkiinnosta vilkaista.
 
Joo kiitos kaikille asenteen kehuista, mä oon vaan niin kyllästynyt tuon erään papatuksista! Alkaa jo pikkuhiljaa tuntumaan, että tahallaan tekee näitä, kun ei vaan opi! Ja juu, siis miehen sisko kyseessä. :D Veljensä ja hänen kihlattu ei vielä ainakaan ole paljastanu, että ois vauvahaaveita.. Heiltäkin toki udeltu, ja ärsyttää sekin :D teki kerran mieli sanoa anopille, kun anoppi sanoi että "Ei ne lasta vielä tee, kun sanoivat ettei" että ei kaikki halua kertoa, edes ennen 12 raskausviikkoakaan! :headwall: Tekis mieli jopa itse salata oma raskaus sitten joskus, ja sitten "pudottaa pommi" heille tyyliin ultrakuvaa heilutellen.. Muuten vissisti saadaan kommentteja siitä että kesken menee jne, "kun on muutenkin ongelmaa ollut" :kieh: Siitä on siis jo varoteltu..

Musta on muutenkin tullu aika suorasananen nykyään, ajattelen että miks mä hissuttelen toisten takia, kun ei toisetkaan mun takia... :D joku vois ajatella, että musta on tullu jopa ilkeäkin ;) En nyt hyvää tarkoittaville viitii mitään "keuhkota", mutta vastaan suoraan asiallisesti :) typeriin kommentteihin saa minulta typerän vastauksen. :D

testistä, pakko hehkuttaa :)D) pääsin ekalla yrittämällä kysymykseen nro 17 ilman apuja :D eheh, tainnu vähän liikaa lukea ja opiskella asioista, eee? :ashamed:
 
Amalia: Haha, kappas! :D Oli itsekin pakko vilkaista. Ehkä siis ihan positiivista, että 15:ta on poistunut 10, joista sanoisinko nyt 98% on poistunut plussaamalla. :) Oli siellä sitten joukossa ainakin miramei joka käväisi poissa... : /

Hopeakissa: Oivvoi. : / Ehkä sitten huomenna aikaa soittamaan?

Naspula: Vau mitkä pisteet! :) Jotkut vaan tietää. ;)
 
Naspula jos sä oot jonkun mielestä ilkeä, niin sit oon varmasti mäkin. Ei oo nimittäin pitkä aika kun mun ärsyttävä työkaveri esitteli kaikille kuvia sen penskasta ja sit yks toinen työkaveri (jolle oon pari kertaa harkinnut kertovani tästä meidän tilanteesta) tuli sit näyttämään niitä mullekin. No, mulla oli siinä jo muutenkin huono päivä meneillään (ettei ois ollut vielä kp1) niin mä sit katoin vaan sitä hyvin ilmeettömänä silmiin, enkä oikeestaan edes vilkaissut niitä kuvia, saatika sanonut niistä mitään. Tämä ärsyttävä työkaveri ei ollut siinä ihan lähellä ja tämä joka niitä kuvia näytti, oli ihan selvästi tosi yllättynyt mun jäätävästä olemuksesta..Ei voi mitään, aina ei vaan todellakaan jaksa esittää mitään päivänsädettä!

Pakko taas vähän avautua..Onkohan muillakin "tapana" facebookissa aina epäillä ihmisistä et ne on paksuna. Mulle tulee hyvin usein sellainen tunne jos joku päivittää vaan et "<3 <3 :)" tai jotain vastaavaa. Näitä alkoi olla tuossa pari kuukautta sitten..Ja jälleen kerran mun tutka osu (valitettavasti) oikeaan ja lisää raskausuutisia satelee, kahdesta suunnasta.
Kävin tuossa miettimään et tänne mä oon kirjoitellut noin 10 kuukautta (ja vähän yli 300 viestiä, kunnon no-life!), siinä ajassahan ois jo lapsen kerenny saadakin mut täällä sitä vielä ollaan. Ja yritystä kaikenkaikkiaan takana noin 20kk eli joku muu ois siinä ajassa "tehny" jo kaksikin lasta. Et joo, tarinan opetus; pysy poissa sieltä facebookista kun se kerta niin paljon satuttaa! Helpommin sanottu kuin tehty :headwall:
 
Amalia: Minä en ainakaan uhraa tuon tyylisille facebook-kommenteille ajatuksiani, koska mielestäni ne on tyhmiä/turhia/lapsellisia (sori vaan jos joku tuolleen siellä kirjoittelee!) ja kukaan mun IRL-kaveri ei kirjoittele siellä mitään tuollaista (ja jos kirjoitteleisi, ja se tarkoittaisi vauvaa, tietäisin siitä varmasti ennen tuota kommenttia). Mutta juu, sieltä kannattaa piilottaa (tai kokonaan poistaa) niitä ärsyttäviä tyyppejä, helpottaa muuten kummasti! =) Tulipas paljon sulkuja pieneen pätkään. :D
 
Grill niinhän se pitäis kun sais vaan otettua itseään niskasta kiinni! Mut jollain kieroutuneella tavalla se raskaana olevien elämä vaan kuitenkin kiinnostaa niin paljon, et varmaan se takia sitä ei saa aikaiseksi poistaa niitä kaikkia..Pitääkin olla tällainen masokisti :D Niin ja tosiaan se ON ärsyttävää, siis nuo tuollaiset lyhyet kommentit, ja sit jos joku kysyy et mitä on tapahtunut ja vastaus on vaan "hihiii..." tai jotain, niin aargh!!
 
Grill Täällä on kuulemma tapana niin, että lääkärin aikoja jaellaan vain keskiviikko-aamuisin. Toki päivystysajat erikseen, mutten tietty niitä saa, kun tällainen aihe. Keskiviikkoisin annetaan siis tulevan viikon ajat kaikki. Että tämmönen tämä pienehkö kaupunki täällä on..

Mua ärsyttää facessa semmoset päivitykset tyyliin: "Siis vähän mä oon onnellinen yhestä jutusta niinku.. Ihanaa! Miten mä voin salata tän täällä, ku tekee mieli kertoooo??? Siiiis niin ihanaa. <3<3<3<3<3" Sitte porukka utelee (joku typerä tosiaan aina utelee) ja sitte alottaja on silleen, et "en mä tässä voi, kirjotan chattiin..<3<3<3<3<3<3<3" Äääää. Sitte menee tyyliin viikko ja se lisää jonku ultra-kuvan. :headwall: Joitaki ihmisiä ei vaan tavallaan voi poistaa, syystä tai toisesta. Onneksi päivitykset voi sentään piilottaa.
 
Huoh, onneksi mulla ei ole tuollaisia facebook-kavereissa, siis raskaanaolevia :D Miehen sisko joo, mutta sekin käy kerran kuussa eikä koskaan kirjoittele seinälle mitään.. Muslimimiehensä kun ei tykkäisi tietenkään.

Mulle tuli paska fiilis, katsottiin jotain elokuvaa (turha kysyä mikä se on, en muista :D) ja siinä nainen ja mies tapaa, niillä on kivaa ja ne deittailee ja pikkuhiljaa hivuttautuu asumaan yhteen ja kauniina valoisana aamuna he heräävät valkeista lakanoista yhdessä ja.. Naspula nousee, kävelee keittiöön ja melkein itkee, koska tietää just että raskausuutisia siinä oltais toitotettu. Sen vahvisti vielä ukko, kun eka ihmetteli miks häippäsin.

Kiva kun tämmösiä tulee, nyt huono mieli kun oisin halunnut kattoo leffan, mut tuo kohtaus pilas sen kokonaan. Ja koska miehellä pahamieli, kun "valitsi huonon leffan", höpsö.. :ashamed:
 
Huomenna tulen ajan kanssa lukemaan kaikki uudet kirjoitukset. Ihan hillittömästi ollu töitä viime päivät..10 tunnin vuoroja. Tänään siis oletettavasti dpo 2 ja ihan housuihin saakka oli tullut ruskeaa vuotoa, joka on varmasti verenä tullut ja ruskeaksi muuttunut.. Oon iihan ulapalla, onko kokemuksia, mitä tämä on?!! Tietoa, arvauksia, anyone?

Halaus kaikille!
 
Tässä uutena vähän kestää totutella että kuka on kuka joten kommentoin vaan aiheisiin. :D

Ihailtavia asenteita teillä kyllä on noihin uteluihin. Itseltähän kukaan ei ole udellut eikä mitään kysellyt. Enemmänkin kuulee noita ETKAI SÄ VAAN OO RASKAANA, jos vaikka ei alkoholia satu nauttimaan jossain tilanteessa. Sehän onkin ainoa syy kieltäytyä juomasta.

Mua ei kyllä facebookissa häiritse muiden vauva-päivitykset, kunhan ne pysyy aisoissa. Vauvan synnyttyä kyllä mäkin varmasti sinne päivittäisin jotakin. Mutta nää tyypit, jotka joka helvetin päivä sinne julkistaa minkä väristä paskaa lapsesta on tullu....... Niiden statukset onkin piilotettuina sit. Ei todellakaan mistään kateudesta, olen onnellinen kyllä jokaisen lastaan rakastavan ja lapsestaan huolta pitävän äidin puolesta, mutta mun mielestä se nyt ei vaan oo mitään kauheen kiinnostavaa tietoa ei.

Sitten vähän omaa tilannetta. Tänään menkat siis virallisesti myöhässä. Kaikki menkoista varottavat juilinnat loppu eilen kuin seinään. Nyt ei sitten mitään tuntemuksia. Ja testi näyttää negaa. Mitähän tääkin sitten on, viimeks kierto ollu yli 30 päivää joskus vuonna 2008. Jäänpä ihmettelemään ja pissaan TAAS aamulla tikkuun sen yhden viivan.....
 
AnnisK Minusta voisit kyllä pissata kaksikin viivaa tikkuusi! :kiss:

ON: MULLA JUILII VÄLILLÄ ALAMAHAA. :O Voiskohan täti tosiaan olla tulossa? Miten sen sais houkuteltua tänne? :D

p.s. Nukkumatti käy tosiaan vaan pätkätöissä mun tykönä. Melko hulttio, ku nyt ei näy laisinkaan..
 
Tänään lähtee soitto lääkäriin.. Meillä käynnistyi kp1/17-52, yk9

Luteaalivaihe 6pvää. Nää clomit sai joo mut ovuloimaan, mutta ei oo mitenkää mahollista kenenkää tarrata kyytii näin nopeesti. Viddu sentään.
 
Pamsku pahoittelut uudesta kierrosta! Harmi et sulla ei nuo clomit oo toiminut toivotulla tavalla, mullakin alkaa usko loppua niihin :(

Naspula tuo on niin ärsyttävää kun ei voi enää leffojakaan katsoa rauhassa..Itsekin katsoin muutama päivä sitten elokuvan New year's eve, joka on siis aivan ihana, MUTTA sit kun siinä oli niitä raskaana olevia naisia kaksin kappalein, niin kyllä teki pahaa katsoa..Ja toinen on se Marley ja minä, siinä sillä pariskunnalla tärppää koko ajan!

Ja muuten Naspula, sitä mä halusinkin sulta kysyä, kun ootte ottaneet niin avoimen linjan teidän yrityksen suhteen, että ootko sä ikinä katunut sitä? Siis että niin monet ihmiset tietää, onko siitä ollut ikinä haittaa?
 
AnnisK: Jospa kuitenkin! d=)b

Pamsku: APUA kuinka lyhyt kierto! :O Soitteleppa juu siltä lääkäriltä vähän neuvoa... :hug:

Naspula: :hug:

Hopeakissa: Toivottavasti nyt edes jotain tapahtuisi siellä sunkin kropassa! :)
 
Pamsku Hyvä, soittoa lekuriin! Tuskin tuo tilanne itsekseen ihmettelemällä muuttuu. Tsemppiä :)

Miramei olisko tuo sitten sitä paljon puhuttua ovisvuotoa, joita toisilla joskus esiintyy, juurikin vähän oviksen jälkeen? Mulla tuli kanssa tuollaista kp 18-21 muistaakseni, omalta kohdaltani mietin silloin onko ovisaika päällä, vai oliko ne muka tuhrumenkat. "Vuoto" oli joka tapauksessa vain pientä ruskeahkoa paperin mukaan tarttuvaa, ei mitään enempää.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 6.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Naspula............kp59/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Hopeakissa......kp53/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp45/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
memsie............kp38/27-37..........21v........yk3.................2.lapsi
Agnes...............kp36/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp34/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi

Kp 21-30


Jonna_91..........kp30/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
Amalia89..........kp27/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi
susupala..........kp25/??...............22v.........yk1..................1.lapsi
Sunflower........kp24/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp24/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp23/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp23/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp21/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi

Kp 11->20


murkku...........kp20/35-38............ 24............yk1..............1.lapsi
Mosmos..........kp19/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Marpa..............kp18/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp17/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp16/28................22v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp12/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi

Kp 1-10


Taru_..............kp10/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp10/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
Grill................kp9/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
Henkari............kp9/26..............23v.........yk3......... .....3.lapsi
lumihiutale92.....kp7/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp7/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp6/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Pamsku............kp1/17-52...........22v.........yk9..................1.lapsi
AnnisK............kp1/28-32.........23v............yk4................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Palapelistä puuttuu palanen



Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä