Kakskymppiset yrittäjät 2012

Miramei Mulla tuli samanlainen ovisplussa, tai luulen niin että se oli koska muina edeltävinä päivinä oli kyllä haaleampi.. :) Toivottavasti tärppää!

Täälä ollaan oltu oviksen aikana flunssassa, kuumettakin ollu ja yskitty melkeen keuhkot pihalle, jotenkin tosi heikko olo ollu, toivottavasti ei oo vaikuttanu hedelmöittymiseen. :/ Panadolin jouduin eilen ottamaan koska kuume oli niin korkeena, onneks nytten on parempi olo. :) Vitsi kun pitäis saada tuo makeanhimokin kuriin, ihan liikaa makiaa kyllä syön. :kieh: Viikko saa nyt jännätä onko ovis käytetty oikeeseen aikaan hyödyksi. :)
 
Miramei täytyy sannoo että kyllä tuo minusta aika vahvalta plussalta näyttää :)
Mutta minä nyt olen vasta alkaja "näissä hommissa", että en tiä kuuluuko sen olla vielä tummempi, mutta tsemppiä toivotan sinne siltikin :)

Omaa napaa: Mulla on kyllä sellainen tilanne, että sitten joskus kauniina päivänä kun mulle tärppää niin mun anoppi saa pakostakin asiasta tietää. Hän nimittäin tämän alueen missä me asutaan niin äitiys/perhesuun.neuvolan terveydenhoitaja. Toki hän on itse sanonut että hän ei sitten ole mun terveydenhoitaja vaan mulle tulee joku muu, kun olemme perhettä.
Toki pilleritkin mulla uusi eri terkkari onneksi :LOL: että ehkä se on sitten hän, mutta mene ja tiedä eipä nyt vielä ole aivan ajankohtainen juttu, mutta kyllähän näitä asioita pohtii pienessä päässä siltikin :D
 
Miramei: Ihan hyvin voi olla tuokin plussa. :) Tsempit! Oon niin varma että joko tästä tai ensi kierrosta saat jo uuden plussan! =)

Ruby: Tsempit tähän kiertoon! :hug:

Amalia: Eihän sitä koskaan tiedä! :):)

Miwwi: Oi ei, paranemisia nyt vielä!

ON: Siis tosi hienoa kun eilen jo ajattelin, että olen ottanut uuden kierron alun ihan suht' rennosti, niin totta kai kun lähdin töistä kotiin, niin tämä oli ainoa asia mikä pyöri mielessä... :headwall: Miksimiksimiksi mitään ei vieläkään tapahdu?? Annoin nyt itselleni luvan ostaa yhden tytön vaatteen ja yhden pojan, jos jotkut hienot tulee vastaan. :D Haha, alan lipsumaan! :whistle:
 
Galluppia!
Oletteko keskustelleet miehen kanssa hänen roolista lapsen kasvatuksessa/hoidosta (siis varsinkin kun on vielä pieni, 0-2v.) ja talouden hoidossa kun se jälkikasvu tulee? Jos niin mitä?

Ja sitten täällä on myös näitä joilla on jo sitä jälkikasvua, niin miten teillä on toimittu?

Meillä ei olla asiasta oikeastaan puhuttu, mutta tulipa vain mieleen, että varmaan olisi ihan aiheellista vähän jutella siitäkin...
 
Galluppiin meillä on puhuttu, että mies käy töissä, jotta voin olla kotona kuin haluan. Toki hänkin aikoo pitää isyyslomaa ja osallistua. Yhdessä puuhaillaan nykyisinkin ruuanlaiton parissa ja siivouksessakin :D
Vaikka tottapuhuen kyllä se siivoaminen jää enemmän minun kontolle. Jos jostain syystä oon useamman
päivän laiskalla päällä siivoomisen suhteen niin mies kyllä tarttuu imurin varteen itse :)

ps. viiva haalistunut eilisestä. Aion silti vielä varuilta tikuttaa. Oviskipuja oli ja on, mutta ei mitään
selkeää ovislimaa..vain hieman, mutta ei kunnon määrää :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 3.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Naspula............kp56/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Hopeakissa......kp50/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp42/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
memsie............kp35/27-37..........21v........yk3.................2.lapsi
Agnes...............kp33/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp31/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi

Kp 21-30


AnnisK............kp29/28-30.........23v............yk3................1.lapsi
Jonna_91..........kp27/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
Amalia89..........kp24/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi
susupala..........kp22/??...............22v.........yk1..................1.lapsi
Sunflower........kp21/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp21/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi

Kp 11->20


Miramei...........kp20/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp20/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp18/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
murkku...........kp17/35-38............ 24............yk1..............1.lapsi
Mosmos..........kp16/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Pamsku............kp15/21-52...........22v.........yk8..................1.lapsi
Marpa..............kp15/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp14/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp13/28................22v.........yk5...............1.lapsi

Kp 1-10


-es-................kp9/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi
Taru_..............kp7/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp7/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
Grill................kp6/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
Henkari............kp6/26..............23v.........yk3......... .....3.lapsi
lumihiutale92.....kp4/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp4/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp3/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Palapelistä puuttuu palanen



Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Galluppiin: Ollaan puhuttu - ja paljonkin. Molemmat halutaan miehenkin olevan isilomalla, mutta sen jälkeen minä olen kotona niin kauan kuin raaskin viedä lapsen hoitoon. Ja mies käy töissä, jotta saadaan murua rinnan alle ja maksettua eläminen. :)

ääääää. Mulla on kaamee omakotitalokuume!!!! Mä haluuuuun!!!

Tänään on ihan selvästi dpo3 .. siis tarkoitian, että limat ja oviskivut ovat kadonneet ja tilalle tullut turvotus!
Mulla alkoi toissapäivänä toiveet nousta pilviin, kun meidän narttukoira muutti käytöstään. On musta ihan tolkuttoman mustasukkainen (rähisee meidän urokselle, jos tulee liian lähelle mua, kun rapsutan narttua (ei tämä käytös tietenkään hyväksyttävää ole, kun iso koira kyseessä), pyörii mun takapuolessa kiinni ja eilen illalla laskin koirat sänkyyn kattelemaan meidän kanssa telkkaa, niin narttu kömpi mun peiton alle ja painoi isensä mun mahaan kiinni.
Kuulemani mukaan koirat vaistoavat raskauden jo hedelmöityksestä alkaen!
...nooo, eiköhän täältä pilvilinnoista vielä laskeuduta.... :(


Mirkulle ja miwwille onnea ovisplussista! Toivottavasti saatte muutaman viikon päästä toisenlaisen plussan toiseen testiin ;)

ja isot tsemppihalit rubylle :hug:
 
Tervepä terve, reissu meni oikeen kivasti, ja muuttopuuhiin päästiin eilen. Väsyneitä ollaan, mutta onnellisia uudessa kodissa nukutun ekan yön jälkeen! :)

Punnabis, mulle olet ainakin jäänyt mieleen juurikin vanhojen mielipiteiden ja omien näkemysten esilletuojana, mutta juuri sillä tyylillä, mistä mie pidän - asiallisesti ja korostaen juurikin, että kyseessä on oma mielipide, muiden ei näin tarvitse ajatella. Mielelläni lukisin vielä jatkossakin sun kirjoituksisi, mutta ehkä sitten joskus taas ,jos siltä tuntuu... :)
 
Miramei Sain luultavasti 28päivä :) eli kp 13, toivon mukaan. :) tikutin kyllä vielä sitte seuraavat 2 päivää, kp 14 oli haalea, mutta sitten kp15 oli taas aika tumma mutta, jäi vielä kyllä mietityttämään kumpanako päivänä se on sitte ollu tummempi, jos niitä nyt vertaa, niin se kp 13 on tummempi. :D
 
Pamsku: Olen myös kuulluut, että seuralliset lemmikit vaistoaisi raskauden. d:)b

memsie: Hieno juttu! Ja onnea uuteen kotiin! =)

Galluppia vielä tarkentaisin sen verran, että tarkoitin siinä sitä, että olettaako mies (vai oletteko sopineet) että nainen hoitaa kaikki kotityöt ja lapsen, ja mies töistä tullessaan vaan istahataa sohvalle tai ruokapöytään? :D Näin kärjistettynä... Ja siis miten teille suodaan vapaa-aikaa iltaisin ymym. En ehkä osannut ilmaista tätä asiaa tarpeeksi hyvin tuolla aikaisemmin. :)
 
aaaa.. galluppiin siis vielä niin kauan, kun minä olen kotona, hoidan lasta/lapsia päivät pitkät ja mies käy meillä töissä, niin kyllä saa luvan auttaa siivoamisessa! :D Vaikka joskus hälle sanoinkin, että "teen sitten kaiken, jos maksat mun shoppailut ja elämisen" :D
mutta muuten, arvostan sitä, jos mies käy töissä ja elättää perheensä - ja minä nautin ruoanlaitosta rakkailleni, miksipä siis ei olis ruoka aina valmiina pöydässä. :)

Ja nuista iltapuuhista - lapset meillä nukkuu omissa sängyissään (paitsi ehkä ihan vauva-aikana) ja pyritään laittamaan lapset aina kasin jälkeen nukkumaan, jotta äiskälle ja isille jää ihan kahdenkeskistä aikaa.
Ja miehen kanssa soiviittin, että kerran kuukaudessa vietetään ihan sellanen oma ilta - mennään ravintolaan, leffaan.. ollaan vaan kaksistaa pari tuntia ja pois kotonta! :)

...saas nähdä kuinka tässä sitten loppupeleissä käy :D
 
Monen vuoden vauvakuumeen jälkeen, vihdoin meillä avokki on luopunut ehkäisystä. (Itse lopetin pillerit pari vuotta sitten ja siitä asti saanut avokki hoitaa ehkäisyn).


Eli voi päivittää listoille:

murkku.........17/35-38................... 24.......yk1...........toiveissa 1.

Galluppiin meillä jo nyt tuo mies tekee enemmän kotitöitä ja ruuan laitto on hänen vastuullaan, itse laitan ruokaa nykyään harvoin. Vastaavasti pyykkihuolto on jäänyt enemmän minulle. Tiskit ja imurointi meillä puolestaan aiheuttaa eniten kiistaa kumman vuoro olisi, onneksi kohta on astianpesukone niin on yksi kiistanaihe vähemmän..
 
Tervetuloa murkku! :wave: Onkohan kesä nostanut ihmisten hormoonitasoja kun tänne on oikein tunkua! :D Mutta eipä mitään, kivaa vaan!

Voisin tietty itse tuohon galluppiin mainita tästä nykyisestä tilanteestamme, vaikka ei tuosta tulevasta ollakaan puhuttu. Eli meillä kun on omakotitalo ja iso tontti, mies hoitaa pääasiassa ulkotyöt ja minä sisätyöt. No nykyään kun mies on kotosalla, niin kyllä se pyykkejä pistää kuivumaan kunhan olen muistanut pistää aamulla koneen päälle. :D Itse tietenkin ulkosalla huollan puutarhapuolen. ;)

Tulevaisuudelta tosiaan toivon, että mies jatkaa noita ulkotöitään (ja miksei jatkaisi?), minä tietenkin hoidan äippälomalla siivoukset ym, mutta kyllä kerran-pari viikossa toivoisin että mies hoitaisi lasta pari tuntia töiden jälkeen/illalla. Ihan sen takia, että "oppii" mieskin sitä lasta hoitamaan (ja kehittyy hyvä side) ja että minä saan omaa aikaa. Mutta näistä varmaankin keskustellaan tänään. ;)
 
Huihei, täällä tätiä näkynyt oo ei!

Eipä muutakaan, sen puoleen :D Galluppiiin, me ollaan puhuttu monestikkin, ja kyllä haluan että jäis suurinpiirtein näin ennalleen :) samaa mieskin. Mies käy töissä ja minä kotona, mutta mies sitten kuitenkin auttaa ja esim. meillä koirien kans on mietitty et joko ukko käyttää ja/tai jää lapsen kans kun kotona, töidenjälkeen ja aamuisin, minä hoitaisin päivälenkin vaunujen/kantoliinan kera.. Pyörälenkit hoitelisin edelleen minä iltaisin. :D

Jooo, välillä tuntuu et liikaakin jo miettii, mitä ja miten sitten tekee, mutta jos ei tee semmosia "ihan vissisti toimin tasan näin enkä muutoin!" suunitelmia, niin eikait se haittaa :) Muistaa vaan, että kaikki menee just tai ainakin melkein väärinpäin :D Näissä asioitten pohtimisessa tärkeintä varmasti se itsetutkiskelu, mitä pakosta joutuu tekeen kun näitä miettii :)
 
Naspula: Ja mun mielestä näistä on hyvä myös siksi puhua, että tietää onko sen toisen puoliskon kanssa samalla aaltopituudella myös tässä asiassa. :) Siksi mulle ehkä tuli pieni muotoinen "paniikki" koska ei olla tästä puhuttu. :D Mutta joo, tuskin meillä on mitään radikaaleja ajatuseroja.
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Galluppiin
Meillä menee hommat nytkin kun kaksistaan ollaan että mä hoidan siivoukset ja pyykkäyksen, mies välillä auttaa tiskeissä ja ruokaa kyllä laittaa. Tää on ihan ok tällä hetkellä kun hän kuitenki tekee sellaset kevyet 16 tuntia töitä päivittäin ma-pe ja ittellä on vaan noin 25 tuntia viikossa. :D Suurimmalti osalti hän myös talouden hoitaa, mä makselen vuokran ja jotain pientä. Sitten kun meille lapsia siunaantuu on miehen äiti tulossa meille kuukaudeksi synnytyksen jälkeen auttelemaan. Anoppi asustelee Englannissa ja on sieltä aina rientäny jokaisen lapsenlapsen synnyttyä auttamaan kodinhoidossa jotta äiti saa keskittyä vauvanhoitoon. Myöhemmin sitten on kyllä puhuttu että mies on se joka tuo ruuan pöytään ja minä hoitelen lapset ja kodin ja hän sitten auttelee voimiensa mukaan. On joskus maininnu että tahtois mun olevan kotona kunnes lapset menee kouluun mutta mun pää ei ehkä kestäis :D jos nyt jotain osa-aikatyötä sitten...

Täällä on sellaset alavatsajuilinnat että eiköhän ne menkat sieltä huomenissa tule. :( Testin taas tänä aamuna tein ja puhdasta negaa. Ärsyttää oikein kaksinverroin kun meillä ens kierto menee väistämättä mönkään miehen ollessa ulkomailla kaks viikkoa just ovulaation aikaan. Mutta pyritään positiivisuuteen. Onhan tässä vielä aikaa...... Odottavan aika on vaan niin pitkä. :D
 
Galluppiin: Meillä on juteltu aika paljonkin aika-ajoin aiheesta ja todella samoilla linjoilla ollaan. Minä kotona, mies käy töissä. Mun voimien mukaan mennään sen suhteen, että kotitöitä jaellaan/tehdään yhdessä sopivan joustavasti. Pääasiassa minä siis siivoilen, mutta mies auttelee siistinä persoonana mielellään. Ruuanlaitto on se satavarma "mun juttu", koska se on sen verran mukavaa hommaa, josta mies ei niinkään välitä, ellei ole sivussa kaverina. :)

Meillä on siitä muutes aika hauska tilanne, ko asutaan tällä hetkellä yksiössä. :D Me ei meinata mahtua edes kahdestaan tänne, mutta asutaan tässä sijainnin, puistomaiseman ja edullisuuden nimissä. Kolmioon/isoon kaksioon olis tarkotus muuttaa sitten samantien, kun raskaus on edennyt ainakin sinne 12 viikon paikkeille. Jännityksellä sitten saa etsiä pakon edessä asuntoa. :D Ehkä hiukan typerää, mutta hyvästi säästetään esim. vauvan tarvikkeisiin, kun plussa joskus tulee jos tulee. Pakkohan joskus on olla meidänki vuoro..

Ja sitten siitä labra-hommasta, perkule. Negahan se ilimineerattiin labrasta, niinku tiesinki. Puhuin sitte, jos soittaisin sitä lekuri-aikaa huomenna, ku kuulemma keskiviikkoisin antavat tulevan viikon aikoja, niin meinas hoitaja, että tuskimpa saan, KOSKA kerran JO 8kk tuloksetonta yritystä takana! Mitä helkuttia?? Mikä syy se on?? Ja varmana muuten soitan huoenna heti klo 8! Nimim. kp:t jo 50 ja ei mitään oireita. Kai mulla nyt oikeus on tutkimuksiin, että tietää jos on jossain vikaa vaikken vielä hoitoon kinuaiskaan?? |O Kyllä mää haluaisin jo tietää. :( Ku jos tää nyt ei ole poikkeus tämä kierto, niin vois melkeen olla varma, että mulla olis se PCO(S). En muista kunnolla sitä nimeä, mutta sitä monirakkulaisuutta tms. Näistä en toki tiedä paljon mitään, mutta koska painoa on ihan liikaa jne, niin olis kyllä enemmän ko mahdollista. Painonpudotus on menossa hiljakseen ja elämäntapamuutos on vaikuttanu esim. alkoholinjuonnin vähentämiseen aika paljon, että suunta on ylöspäin. Mitä en tekisi sen pienen nyytin eteen, jonka joskus voin saada?
 
Sunflower11
Galluppiin meil on aika lailla 50/50 kaikki hommat. Mie tosin taidan melkein aina pestä pyykit ja tiskata mutta muiden asioiden osalta kyllä.
Tosin riippuu töistä, jos enempi töissä/ reissun päällä ni en oletakaan että tarvis jaksaa kotona yhtä paljon kun nyt esim. kun oli melki puol vuotta saikulla.

Omaa, ollaan reissussa just nyt, onneks ei tuu aateltuu hirveesti mahd. raskautumista. Jäi tosiaan ne lääkkeet alottamatta, mut nyt on kyl taas (muka) selkeitä oireita. R-testiä on kyl mukana ja pe vissiin pitäs lyhimpien mukaan alkaa. Saas nähä testaanko joskus vai miten käy.
 
Hopeakissa: Öööh? :O Saitpa kumman syyn! Eikös se yleensä mee just toisin päin? :D Kovalla kovaa vastaan vaan ja pakotat ne ottamaan itsesi tutkimuksiin.

AnnisK: Hmh... : / Toivottavasti se täti tajuaisi pysyä poissa!

Sunflower: Täällä peukut pystyssä! =)

ON (+Galluppi): Joo, saunakeskusteluissa otin puheeksi tuon galluppi-aiheen ja onhan se asia niin kuin epäilinkin, mutta pakko se on sieltä toisen suusta tulla ennen kuin on ihan 100% varma. :) Eli juu, mies sanoi että totta kai on iltoja lapsen kanssa kahdestaan, että hänen ajatusmaailmassa ei ole edes mitään muuta vaihtoehtoa. Otettin myös vertaukseksi kummipoikamme vanhemmat. Hänen äiti vie häntä aina joka paikkaan mukanaan (tai sitten isovanhemmille hoitoon) ja isä ei vietä pojan kanssa juurikaan lainkaan ihan kahden kesken aikaa. Ehkä kerran kuussa tunnin verran. Toki ovat kotona paljon, mutta silloinkin koko perhe koossa.

Minä sitten sanoin, että en halua että lapsesta tulee joku mammanpoika/tyttö ja mies totesi, että sepä olisikin todella kiva, kun lapsen jättää isänsä kanssa kahdestaan, niin se alkaa itkemään äidin perään. :D
 
Galluppiin: Meillä ei hirveästi olla juteltu vielä asiasta, mutta sen verta nyt että minä olen kotona ja haluaisin olla vähintään sen vuoden verran, sitten palaan takaisin töihin. Ja kotityöt on aika selvät, että ne on samat kun aina ennenkin, että minä touhaan sisällä ja ukko pihalla. Kyllä mieskin tiskikonetta täyttelee ja välillä jopa laittaa työvaatteensa pyykkikoneeseen ja sitten se huutaa että mitenkäs tämä toimiikaan. :) Mutta olen aivan tyytyväinen näin minä en pese/ imuroi autoani, enkä ostele siihen renkaita tai mitään muutakaan auton kunnossapitoon liittyvää vaan mieheni huolehtii niistä. Samaten hän leikkaa nurmikot, kolaa pihat ja huolehtii muutenkin että kaikki on kunnossa ja pelittää. Minä siivoan, teen ruoat, pyykkään, tiskaan ja suoritan ruokaostokset.
Ehkä kasvatuksesta sitten vasta myöhemmin keskustellaan, kun olisi enempi ajankohtaista, kun tämä juttu nyt on vielä aivan alkutaipaleilla...
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 4.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Naspula............kp57/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Hopeakissa......kp51/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp43/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
memsie............kp36/27-37..........21v........yk3.................2.lapsi
Agnes...............kp34/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp32/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi

Kp 21-30


AnnisK............kp30/28-30.........23v............yk3................1.lapsi
Jonna_91..........kp28/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
Amalia89..........kp25/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi
susupala..........kp23/??...............22v.........yk1..................1.lapsi
Sunflower........kp22/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp22/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp21/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp21/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi

Kp 11->20


Miwwi..............kp19/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
murkku...........kp18/35-38............ 24............yk1..............1.lapsi
Mosmos..........kp17/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Pamsku............kp16/21-52...........22v.........yk8..................1.lapsi
Marpa..............kp16/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp15/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp14/28................22v.........yk5...............1.lapsi

Kp 1-10


-es-................kp10/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi
Taru_..............kp8/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp8/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
Grill................kp7/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
Henkari............kp7/26..............23v.........yk3......... .....3.lapsi
lumihiutale92.....kp5/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp5/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp4/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Palapelistä puuttuu palanen



Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Voihan nyt Pamsku... : / Jospa ei nyt kuitenkaan olis täti vielä.

Napailua! :headwall:

VOI LUOJA! Emännöin tänään sisustuskutsuja, joissa miehen serkku toimi esittelijänä. Vieraita oli aika monta ja siinä sitten ennen kutsujen alkua alkoi äiti-ihmiset keskutelemaan siitä kuinka suuria ikäeroja heidän lapsilla on, ja mikä olisi sopiva ikäero ymym. No miehen serkku siinä sitten läväytti (aluksi en edes kuullut, kun en keskittynyt tuohon keskusteluun) minulle, että "niin kyllä ne lapset kannattaa mahdollisimman nuorena hankkia, vink vink, minäkin olin jo mielestäni liian vanha kun sain ensimmäisen 25-vuotiaana" ja kuitenkin siihen perään vielä lisäsi "kannattaisi alkaa jo toimeen, kun ei niitä aina ihan niin vain tehdä" !!!!! Vaati kyllä kaiken mun tahdonvoiman pitää hymy naamalla ja kestää se kun muut "naureskelivat" näille neuvoille... :ashamed:

Noh, selvisi mulle sitten se tuosta keskustelusta, että äiti on tullut helposti raskaaksi joka kerta. Eli eipä tarvitse alkaa utelemaan. Ja selvisi myös se, että ei minunkaan äiti varmaan lapsenlapsen tulosta pahakseen pistäis...
 
Voi Grill, tuommonen on kyl niin prseestä! :( :hug: Tsemppejä, vaatii lujaa mieltä nuo tilanteet.. Tiedän niin tuon, tosin itse jo tässävaiheessa läväytän kaikille päin naamaa takaisin, kun muutenkin ollaan "julkistettu" vauvahaaveet, yritys ja lapsettomuus...

Miehen sisko taas valittelikin kun vatsalihas on revähtänyt vauvan takia, mä vaan siihen et "suurinpiirtein amputoisin jalkani jos vaan saisin joskus oman vauvan". Hiljaseks meni :) Luulis jo kohta tajuavan, että mä en oo oikea hlö jolle valitella raskauden tuomista haitoista :headwall:

Muuten omaa, on ollu jotenkin laiskaa palstailuaikaa, kun ei oikein mitään tapahdu suutaan saati toiseen.. Eli ei tätiä, ei minkäänlaisia jomotuksia tai kolotuksiakaan vaan ihan normiolot kokoaika. Plääh! :|

Ekasta "ovisplussasta" on muuten 39 päivää.. Miten mä noihin testeihinkään luottamaan enään? :ashamed: huuuoooh.

Tervetuloa uusille munkin puolesta, ja tasapuolisesti jaksamisia kaikille! :D
 

Yhteistyössä