Kakskymppiset yrittäjät 2012

V_K
senverran päivitän tänään tänne että negaa tuli testiin ei edes pientäkään haamua vaikka kuinka tähyilin,kävin apteekista ostamassa kun en ehtinyt lääkäriin antamaan näytettä :(
Edelleen on outo olo (epävarma) joten harkitsen soittoa neuvolaan. :kieh:
 
Noniin reissusta kotiuduttu! :) Ihana yksi yö muualla kuin omassa sängyssä - vaikkakin yöllä oli hirmuinen myrsky ja pelkäsin, että katto lähtee siitä tönöstä irti :D

Hopeamisu paljon tsemppiä - toivottavasti täti saapuis pian, että saatte uuden yrityskerran alulle! <3

Ja tervetuloa paljosti kaikille uusille! :) En millään muista kaikkia, kun teitä tuli kerralla niin monta! ja tosiaan - meitähän on nyt hurjan iso pino - aletaampa nyt sitten urakalla tyhjentää taas tuota listaa! ;)

Omaa: juu, ovis oli selvästi nyt viikonloppuna, kun kosteus oli korkeimillaan pe-la ja tänään sitten alkoi se kuivempi kausi, vaikkakin toki vielä peuhattiin, jotta saatiin paljon, paaaaljon simppoja hoodeille :)
Kovasti nipistelee vatsaa, välillä viiltäviäkin kipuja, ja juurikin vasemmalta puolelta - tein siis johtopäätöksen, että munasolu irtosi vasemmalta puolelta..
Lämmöt tipahti eilen siitä 37,6 36,6, jossa se viimeeksikin pyöri ovulaation jälkeen ja menkkojen alettua tippui sinne 35,4 takaisin. Ja tosiaan viime kierrossa muutama päivä ennen tädin tuloa lämmöt oli siinä 34,9 paikkeilla....
nyt voisin siis vaikka veikata, että tänään on dpo1

..ja oon niin rikki tuosta lähisuvun vauvauutisesta, etten pystynyt menemään isovanhempieni järjestämiin juhliin tänään. En olis kestäny sitä hehkutusta uudesta sukuun tulevasta vauvasta.. vaikka toki olen hurjan onnellinen heidän puolestaan, mutta en vaan pysty näkemään heitä.
lisäksi miehen tädin pieni vauva (2vkoa) tarvitsee varmaan jossain vaiheessa nähdä, mutta luulempa, että aion elää omassa pikku kuplassani hetken aikaa ennenkuin hyväksyn tämän oman lapsettomuuteni ja osaan käsitellä asiaa niinkuin pitää. (itkupotkuraivarit muiden onnesta ei varmaan kuulu hyvään asioiden käsittelytapaan?)
 
Viimeksi muokattu:
pakko päivittää.. himmee juhla stressi.. tänään oli vielä veljen rippijuhlatkin.. huoh..
käytiin vähän shoppailee tossa perjantaina, meinas tulla itku sovituskopissa kun katsoin itseäni peilistä, vaatekoko vaihtui isompaan (taas) ja kun pääsin kotiin kävin vaa'alla ja taas sinne oli tullut 3kg lisää painoa ja kaikki on tisseissä, perseessä ja mahassa; se kasvaa eteenpäin ei sivuille :/ vituttaa.. ahistaa... inhottaa kun on päästänyt itsensä tälläiseen kuntoon.. että tällainen viikonloppu vitutus.. sori taas vain omista tuntemuksista vuodatus..

tsemppii muille :)
 
V_K Toivottavasti sunki tilnne selviää, niin tiedetään, saadaanko sua tänne listalle mukaan vai kuinka käy. ;)

Lumihiutale Voi kiitos, joutas tää kierto jo vaihtoon, ku on tää niiiin nähty. :D :heart:
Naspula Kiitos.. :hug: Meillä kaikilla se ei mee niinku elokuvissa, että suurinpiirtein ajatellaan seksiä, niin johan on pullat uunissa. :| Mutta vielä se on meidän jokaisen aika! :)

Pamsku Kiitokset myös sulle! <3 ja toivotaan, että nyt olis sitten teidän vuoro, niin saisitte sukuun toisenkin vauva-uutisen aikanaan kerrottavaksi. Meillä ei oo vielä napsahtanu vauva-uutisia lähisukuun, että hankaloittas elämää, mutta voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu.. :hug: Mutta, joskus tekin saatte sitten kertoa oman uutisenne ja se pyyhkii kaiken tuon tämänhetkisen pahan mielen pois sun mielestä! :kiss:

-es- Et oo ainoa sivusuunnassa kasvava nainen. :D Mulla on nyt kunnon elämäntapa-remontti alussa, että alkais mahtumaan vanhoihin vaatteisiinsa. ;)

Huii, aamulla heti kahdeksalta soitan terveysasemalle. Viimeinkin on se maanantai edessä. Mulla on vaan aika iso probleema. Kun tällä alueella sattuu erään toisen paikkakunnan ajanvarauksessa olemaan mun miehen äiti töissä, että miten ihmeessä mää voin sanoa lääkärille (jos sinne aikanaan saan ajan), että yritetään? Tämä "anopin tekele" (olkoon jatkossa ihan vaan anoppi, vaikkei aviossa olla), hoitelee myös meidän paikkakunnan ajanvarauksia pitkin päivää ja varmasti katsoo mun tietoja, jos näkee mun käyneen ja vielä kun näkee, mitä labrassa tutkitaan, niin... voi apua. ..Kun tää piti olla ihan vaan mun ja mun rakkaan miekkosen salaisuus. Ei haluta siis suvun tietoon missään nimessä! Jos sanon lääkärille/terkalle, että "Tuota ei sitten mitään kirjausta minnekkään, ku mun anoppi näkee, että yritetään muutes ihan tosissaan vauvaa..." :D Voi jee.. :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: -es-
Hopeakissa ompa inhottavaa tuommoinen! :O Koita lääkärille puhua asiasta? Jospa sillä ois joku ratkasu kumminkin, et miten se anoppi ei saisi tietää teidän yrittämisestä :)

meillä ei tätiä vieläkään! :headwall: Näin viimeyönä unta, että pissin vanhaan r-testiin ja siihen piirty kaks kaunista viivaa, sitten pissin toiseen, ja kolmanteen ja kaikista tuli plussia :D

Tänään oli raskas reissu miehen, sen siskon ja sen miehen (mikä lause :D) kanssa... Käytiin siis heidän pyynnöstä nuotiopaikalla vähän grillaamassa, ja ajattelinkin et kiva päästä vähän käymään ja koittaa tottua siskonsa raskauteen.. Mut näh, pipariks meni ja en voinut katsoa sen mahaa ollenkaan ja kauhee ahistus tuli kun se alko puhumaan vauvasta, sen syntymisestä, tutustumiskäynnistä synnärillä, käytännönjärjestelyistä ja pinnasängyn paikasta tai että "näillä viikoilla vauva jo hikkaa, nytkin sillä on hikka!" Oli hirveää esittää pirteetä ja koittaa osallistua keskusteluun, kun se mulle lähinnä jutteli.. Ukkonsa kyllä tuntui huomaavan että mä meinaan tukehtua huonoon olooni, ja koitti vähän toppuutellakkin juttuja.. Siinä tietysti onnistumatta. Kerran vain siskonsa tuumas "toivottavasti teillä tärppäis pian", eli ei oo unohtanutkaan meidän tilannetta joka kyllä harvinaisen selkeä hälle

:'(
 
Naspula Toivotaan näin. Jospa kaikkea ei tarvitse kirjata tms. :) Sullahan on ollu kestämistä. Ei kivaa ollenkaan, etenki ku toinen tietää yrityksestä, mutta silti höpöttää omasta itsestään, välittämättä edes oman miehen vihjailuista vaieta.. Voi pyhä yksinkertaisuus. :headwall:
 
Grill kiitos vinkistä ja pienestä infopaketista ! :rolleyes: täytyy varmaan tilatakkin tuota kaakao-macaa jos se vaikka auttaisikin :p


Hopeakissa pahoitteluni! en tiedä missä maailmassa olen taas kirjotellessa elänyt ;/ toivotaan tätiä tulevaksi ja sulle paljon, paljon parempaa oloa! :hug:

henkari tervetuloa joukkoon! =)
 
nepulis Ei se mitään, välillä lukee omiaan tai on liian ajatuksissaan. :) Kyllä tämä tästä. <3 :kiss:

Ääää, menin joskus puol kolmelta nukkumaan ja nousin viideltä ja täällä pojotan vaan ylhäällä, ku ei väsytä. Kuka mun unet on vieny? Tuokoon takasin. Lomalla pitäis saada nukkua. :D Noo, kohta pääsen soittaan terveysasemalle.. Pelottaa.
 
Tervetuloa Henkari! :wave:

Tsempit sulle Hopeakissa! Toivottavasti joku ratkaisu löytyy (niin anoppi-ongelmaan, kuin muuhunkin ;)). Ja vaikka anoppisi nyt jostain syystä saisi tietää asiasta, noiden potilastietojen kautta, hänellähän on vaitiolovelvollisuus asiakkaista... Toinen asia on sitten, noudattaako (pystyykö?) hän sitä. : /

nepulis: Sitä saa myös ihan luontaistuotekaupoista ja yleensä vähän edullisemmin kuin netistä. :) Tietty jos ei ole lähettyvillä luontaistuotekauppaa, niin netti on paras vaihtoehto.

Naspulalle ja Pamskulle kovasti jaksamista! :hug: Todella kurjat tilanteet molemmilla... :(

Niin ja kiitos kaikille kissaneuvoista! =) Harkinnassa on... Katsoo nyt miten käy.

Jos jotain omaakin: Nii noh, eipä tänne kummempia... :D Harmi vain että se tatuointi taitaa nyt vaan taas jäädä. :( En vaan saa sitä rahaa kasaan millään! Hitsit kun miehen työttömyyspäiväraha ei ole alkanut vielä juosta, johtuen siitä edellisen työpaikan kusetuksesta ja sitä pitää nyt liiton kautta selvitellä työkkäriin. :kieh: Että on vaikeeta!

Niin juu, tilasin minä lauantaina vähän ovistestejä (ja r-testejäkin), pääsee sitten taas kahden tikun taktiikalla testailemaan. :) Tämä kierto omalta osalta lähtenyt liikkeelle yllättävän hyvin. Kai se yksi viiva testissä ja tädin saapuminen alkavat olla jo niin arkipäivää, että tuskin enää uskon jos joskus tulen saamaan sen plussan. :D
 
Grill Ei kyllä varmasti pystyisi olemaan hiljaa. : / Miehen vanhemmat varmasti ottaisivat ilolla vastaan ensimmäisen lapsenlapsen, mutta olis hyvä pitää kuitenkin kaikki omana tietona alussa. Toisekseen, en usko heidän ihan täysin ilahtuvan, koska miehellä koulu kesken.. He ovat sitä koulut-käydään-ensin-tyyppiä + mielellään vakipaikka pitäs olla ja nje. :snotty: Nykypäivänä vakipaikka ei ole mikään itsestään selvyys ihan heti saavuttaa ja toisekseen, mies valmistuu jo 10kk päästä, niin tuskinpa ainakaan siihen mennessä vauvaa saadaan syliin.

Tosiaan. Sain lähetteen labraan raskaustestin tekoon. Ihan valinnaisesti tälle päivää iltapäivälle tai huomisaamulle. Oikeen mukava ihminen siellä vastaili ja kehotti soittamaan heti keskiviikko-aamuna aikaa lääkärille (jos testi nega), kun silloin jaetaan ensi viikon aikoja. Että siis ihan lapsettomuus-asioissa pääsen jo liikkeelle sillä saralla! Oon ihan äimänä.. Mainitsin jo huomattavasta ylipainosta, mutta rauhoitteli, että lääkärin kanssa kuitenkin tutkitaan ja sitten katsotaan eteenpäin. Se anopin kurkkiminen pitää vielä miettiä, mutta ehkä tässä jossain vaiheessa vois alkaa sille ja apille vihjailemaan, että meillä on juuri nyt se oikea aika, että nyt saa lapsi tulla. Mutta saa nähdä.. Yritän täällä pidättää, että voisin sitten mennä antamaan näytteen, että saavat kastaa terveysasematikkunsa nähdäkseen negan omin silminkin. Veritestistä ei ollu puhetta.
 
Pahoittelut kaikille, jotka "joutuu kestämään" noita lähipiirin vauvauutisia. Meillä miehen paras kaveri just eilen kertoi, että tyttöystävänsä on raskaana. Ei mulle nyt vielä, tässä kolmannen yrityskerran vaiheilla, kauheen vaikeeta ollu olla vain onnellinen heidän puolestaan. Sillon tollaset tilanteet on varmasti todella vaikeita kun on yrittänyt kauan ja varsinki jos vauvasta hehkuttava osapuoli tietää toisen vaikeuksista. Itse muutama viikko sitten menin töissä möläyttämään yhdelle työkaverille pienen vastasyntyneen nähtyä että poden vauvakuumetta. Tämä +30 sinkkuna elelevä nainen meni kyllä silminnähden kovin vaikeaksi ja hiljaiseksi ja tokas vaan että no sä oot niin nuori että onhan sulla aikaa. Tais osua vähän turhan arkaan kohtaan, taidan pitää mölyt mahassani vastasuudessa.

Voi kun teillä on niin paljon kaikenkarvaisia otuksia! Mäkin kovin kissasta haaveilen, mutta mies on vähän toisista kulttuuritaustoista ja siellä kissoista ei ajatella ihan kauheen positiivisesti. Ei sillä itsellään olis mitään ongelmaa, mutta sano ettei jotkut sen kaverit astuis ikinä jalallakaan meidän kotiin, jos täällä elelis kissoja. Syvä huokaus. :D Mutta maailman ihanin koira meiltä kuitenkin löytyy onneks. :) Ja toisenkin voisin mielelläni majottaa... Tai kolmannen.. Tai neljännen... ;)

Täällä ollaan nyt niissä kaikkein jännimmissä päivissä. Menkkojen pitäis alkaa hetkenä minä hyvänsä.. Tosin tein raskaustestin tänä aamuna ja puhdasta negaahan se näytti. :( Mutta jotain outoa mun kehossani kyllä tapahtuu! Mistään alavatsanippailuista en enää oo jaksanu välittää kun niitä on joka kierrossa, mutta nää tunnekuohut viikonlopun aikana... Huhhuh! Torstaina se alko hillittömällä itkulla.. Syynä: Puhelimesta oli akku loppu. Eikä mun ees tarvinnu käyttää sitä ja olin kotona! Lauantaina itkinkin sitten koko päivän, ilman mitään syytä. Soitin miehen jopa kavereidensa luota kotiin tunnin ajaks kun en kestäny enää yksin itkeskellä. Eilen aamulla vielä kunnon itkukohtaus kun oli niin kova nälkä. Mies tarjoutu tekemään ruokaa ja vaikka voileivät odotellessa, mutta ei auttanu mun oloon. :D Tänään tuntuu kyllä jo hiukan paremmalta. Mutta kellohan ei ole vielä kymmentäkään.... ;)
 
Hopeakissa: No hyvä että saat asiat etenemään. :) Tuo on anoppi-tilanteesi on kyllä hankala... : / Itse olen tässä alkanut miettimään, että pitäisi ehkä äidiltäni kysellä miten helppoa on ollut minun ja sisarusteni saaminen, mutta se voisi olla vähän epäilyttävää... Minulla on kyllä sellainen olo, että minä olen ollut vahinko, sillä vanhempani ovat menneet naimisiin tammikuussa ja minä olen syntynt kesäkuussa ja tiedän että he eivät olleet kovin kauaa kihloissa (siis eivät vuottakaan) ennen kuin menivät naimisiin. Toisaalta, en ole varma, kun emme ole asiasta koskaan puhuneet. :D
 
AnnisK: Voi kuinka tuttua! :D Itse n. kuukausi sitten meinasin alkaa itkemään (olisin varmaan alkanut ellen olisi ajanut autoa) kun näin taivaalla kauniita pilviä! :LOL: Niin pimeetä! Ehkä se onkin totta, että naisia ei vaan voi ymmärtää. Kun ei me aina itsekään ymmärretä...
 
Heip kaikille,

tuota taidan jättäytyä taustalle. Täti tuli jo päiviä sitten, eli ei mistään SELLAISESTA kyse, mun sosiaalinen erakkouteni alkaa laajentumaan internetinkin puolelle, ja vaikka kesäkuussakin oli monen monta ihanaa keskustelua, en vaan rohjennut sanoa mitään. Koen olevani liian kärkäs tai varmasti ärsyttäväni jotakuta, niin ei sitten saa sanaa suustaan, eikä se oikein toimi tällaisessa. Luen juttujanne kyllä varmaan viidestikin päivässä, että siitä ei ole kyse <3 :) Eikä tuosta yrittämisestäkään ole mitään hyvää sanottavaa, kyllä te tiedätte. Anteeksi, etten osaa tukea enemmän, te annatte minulle kyllä ihan liikaakin. Ja ihanaa lukea useita postauksia päivän aikana, jatkakaa sitä! :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 2.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Naspula............kp55/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Hopeakissa......kp49/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp41/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
memsie............kp34/27-37..........21v........yk3.................2.lapsi
Agnes...............kp32/28..........24v............yk2................1.lapsi

Kp 21-30


Haidi89...........kp30/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
AnnisK............kp28/28-30.........23v............yk3................1.lapsi
Jonna_91..........kp26/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
Amalia89..........kp23/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi
susupala..........kp21/??...............22v.........yk1..................1.lapsi

Kp 11->20


Sunflower........kp20/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp20/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp19/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp19/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp17/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
Mosmos..........kp15/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Pamsku............kp14/21-52...........22v.........yk8..................1.lapsi
Marpa..............kp14/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp13/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp12/28................22v.........yk5...............1.lapsi

Kp 1-10


-es-................kp8/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi
Taru_..............kp6/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp6/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
Grill................kp5/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
Henkari............kp5/26..............23v.........yk3......... .....3.lapsi
lumihiutale92.....kp3/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp3/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp2/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Palapelistä puuttuu palanen



Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Voi Punnabis... :hug: Ikävää jos tunnet noin. : / Itse ainakin koen sinun mielipiteet ja kirjoittelut todella mielenkiintoisiksi ja piristäviksi! Mutta ymmärrän kyllä, että monet täällä voivat ymmärtää asiat väärin (toki myös minä) ja jos niin käy juuri omalle kohdalle usein, niin siitä tulee vain itselle paha mieli. Varsinkin kun tiedän, että sinulla ei ole tarkoitus ketään loukata. Ja pahoittelut tädistä! :( Eipä tämä helppoa ole...
 
Punnabis kurja juttu että tunnet noin, mutta omasta puolestani toivotan sut tervetulleeksi uudelleen heti vain kun tuntuu siltä! Ja pahoillani oon, jos mä oon jotenkin saanu sut tuntemaan noin mielipiteide kanssa :(

Ruby :hug: Pahoittelut tädistä!
 
Meillä ei tästä yrittämisestä tiiä ku mun pari hyvää ystävää.. En halua et muut tietää ennenku ollaan selvillä vesillä.. Nuorimmaista ku yritettiin tuli koettuu spontaani keskenmeno ja kohdunulkoinen..

Mutta kyllä huomaa et ovis aika alkaa lähenee.. Viikonlopun tiennoilla pitäs olla jollei hormoonit oo sitäki sotkenu..
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Tai noh, olihan siellä ainakin lumihiutale joka odottikin sitä :)

Mä olen kertonut mun kahdelle ystävälle ja mies yhdelle omalle kaverilleen. Välillä tuntuu et haluis puhua asiasta enemmän, mut toisaalta tiedän sen olevan vaan sitä et haluisin jo päästä hehkuttamaan JOSTAIN koko maailmalle!

Punnabis itsellenikin on tuttuja nuo hiljaisemmat kaudet milloin ei vaan jaksa kirjoitella mitään, mut toivottavasti ilmoittelet jatkossa itsestäsi jotain! Mä ainakin odottelin silloin taannoin et olisit osallistunut niihin keskusteluihin, mutta siis hyvällä vaan :)

Omaa: viimeistään nyt uskon ettei ovista tosiaan tapahtunut tässä(kään) kierrossa, yleensä mulle tulee nimittäin rintojen aristusta sen jälkeen, mutta nyt ei millään vaikka miten runnois :)D). Tai noh, kävihän mulla mielessä myös et jospa sitä aristusta tulee vaan sillon kun ei oo raskaana, ja nyt tää oireettomuus oiskin oire..Ja PAH :stick:
 
Hei naiset! Täällä hieman hiljaiseloa vietetty. Seurannut olen taas keskusteluja mielenkiinnolla ja jännännyt teidän tilanteita taustalla!

Punnabis musta sulla on hyviä mielipiteitä ja mielenkiintoista sanottavaa. Harmi, jos koet noin!
Yleensäkkin eriävät mielipiteet antavat vain erilaista perspektiiviä omaan ajatteluun. Meitä on moneksi. Tuu vielä takasi :)

Rubylle pahoittelut uudesta kierrosta ja tsemppiä seuraavaan :hug:

Hopeakissa jos anoppi tutkii potilastietojasi muussa tilanteessa kuin hoitaessa sinua tai sinun kirjallisella suostumuksella täyttää se rikoksen tuntomerkit. Niitä seurataan tarkasti kenen tietoja miltäkin koneelta katsotaan, joten huoli pois! Tätini ei suostunut katsomaan potilastietojani, vaikka pyysin -juurikin tästä syystä. Huoli pois ja lekurille! :)

Tervetuloa uusille! Meitä on täällä vaikka ja kuinka paljon, en meinaa pysyä perässä..

Olitte jutelleet lähipiirin vauvauutisista. Täälläkin niitä on sadellut huimasti!! Hui. Oon vaan yrittäny toitottaa itselleni, että kyllä se plussa meillekkin tulee ja toisten plussat ei ole meiltä pois. Masentavaa.. Ja hieman masentunut ja pettynyt olen vieläkin siitä keskenmenosta. Mutta ehkä jotain positiivistakin. Arvuuttelisin onko tämä ovulaatioplussa: Aijaa.com - Ovulaatio-plus? ?? :) En viimeksikkään kun raskauduin saanut tämän tummempaa, ellei se sitten ollut myöhemmin se ovis.
 
Ja vielä siitä yrittämisestä.. meillä kaikki tietää yrityksestä ja odottaa uutta raskautta tuon keskeytyneen jälkeen. Toivottavasti pian tärppää. Muuten varmaan alkaa kyselyt että JOKO NYT, joko?? :ashamed:
 

Yhteistyössä