Kakskymppiset yrittäjät 2012

Hmm PisaraSadetta, eipä ne nuo huonoilta vaikuta sinunkaan oireet. ;) Ja viisas nainen on mummosi ollut!

Nyt pitääkin kertoa eilisestä havainnostani! Keksin yhdistelmän rakkauspakkauksen syöntiin, mitä voi (uskokaa tai älkää!) sanoa hyvän makuiseksi! :D Ostin valion maustettua vaniljarahkaa, puoleen purkkiin mustikkaa oman maun mukaan ja rkl rakkauspakkaus jauhetta. Toimii! Harmi vaan kun ei jaksa samaa mättöä syödä joka päivä. :D Eli ehkä kannattaa testata myös original-macan kanssa...
 
Testi testailtu ja niin puhdas nega ku vaan voi olla.. Oon yrittäny miettiä että ehkä mulla onki ollu ovis myöhemmin ku oon luullu ja siks ei näytä mitään ja oon myös miettiny että viimeksi ku olin raskaana, ei testiin tullu mitään eikä verikoekkaan näyttäny raskautta. Vasta ultrassa selvis että olin raskaana.. Sitä ku yrittää keksiä kaikkia syitä tuolle negalle. Luultavasti syy vaan on se etten yksinkertaisesti ole raskaana ja jos näin on niin vois ainaki alkaa menkat..
 
Miitt pahoittelut negasta :( Mut tuohan on toisaalta ihan lohduttavaa et viime kerrallakaan ei testit näyttäneet raskautta, ehkä niin on myös tällä kertaa :)

PisaraSadetta allekirjoitan kaikki nuo sun oireet :D Mulla on nyt ollut flunssaa muutamana päivänä, niin varmaan kaikki viimeaikaiset tuntemukset vois laittaa sen piikkiin, MUTTA mulle se flunssakin on jo oire ;)

Sehän se varmaan mulla laittaakin mielikuvituksen laukkaamaan, koska mulla on tähän mennessä vaan ollut niitä yli 100 päivän kiertoja ja primoluteilla käynnistettyjä. Tää on ensimmäinen, missä oon testannut ovista ja saanut (toivottavasti on tällä kertaa uskominen) plussan siihen. En oo siis oikeestaan viimeisen vuoden aikana kuvitellut mitään oireita, niin nyt sitten senkin edestä :)

Ja Grill sit vaan kehittelemään lisää toimivia sekoituksia ;)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 18.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nellinu..............kp62/26-28............23v.........yk4..............2.lapsi
lumihiutale92.....kp62/??..................19v........yk1..............1.lapsi
Amalia89..........kp39/129-160..........22v........yk6..............1.lapsi
Miramei............kp39/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi
Miitt21.............kp33/31.................21v..........yk8............1.lapsi

Kp 21-30


Anlii................kp23/28-73...........22v.........yk5................1.lapsi
PisaraSadetta...kp22/28-112.........24v.........yk8................1.lapsi

Kp 11->20


Annie24...........kp19/27-28...........25v........yk9................1.lapsi
ttty................kp17/26-36............26v........yk10..............1.lapsi
neonroze.........kp17/27.................22v........yk10..............1.lapsi
Nemppis..........kp17/28-34.............20v........yk7...............1.lapsi
Hopeakissa......kp16/28-32.............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp14/26-35.............21v........yk4.................1.lapsi
Sunflower11.....kp13/24-35...........23v.........yk14................3.lapsi
pikkumyy1........kp12/129..............23v.........yk2.................1.lapsi

Kp 1-10


Iippari..............kp6/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi
Pamsku............kp3/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sachie


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU

KaisaKaisanen



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Miitt :hug: Toivottavasti saat pian selvyyden!

Grill
Pitääkin kokeilla perusmacan kanssa...:)

Pisarasadetta Tuuhan heti kertoon, mitä se testi näytti! :popcorn:

Amalia Minäkinhän aloin tunteen "raskausoireita" heti oviksen jälkeen...:LOL: Nyt niitä ei enää oo, vaan onneksi jaksan oottaa ens viikkoon.

Destello
Kiva kuulla sinustakin! Ja kiitos linkkivinkeistä! :)

Sunflower Kiva kuulla teidän tarina!:heart: Ei mullakaan tullut mieleen, että vain lasten takia oisitte yhdessä. Ei se pelkkä velvollisuuden tunne pidä suhdetta kovin pitkään kasassa.
 
Voihan roskishaamu sanon minä! Ei pitäis koskaan mennä kattoon noita.. Viime yön pyörin sängyssä kun oli hirveästi painetta alavatsalla ja olo ei ollut mikään paras. Selkää jomottaa välillä ja nilkkoja särkee. Lisäksi olen yhä aivan hirveän väsynyt! Yksi asia mikä itsessäni on ihmetyttäny on se että saan välillä sellaisia hihityskohtauksia ilman mitään syytä. Tulee vähän hullu olo ja kyllä se poikaystäväki on ihmetelly miksi hihittelen :D
 
  • Tykkää
Reactions: PisaraSadetta
Miitt: Toivottavasti se nega sieltä roskiksesta vahvistuisi. Kokeilet parin päivän päästä uudestaan! =)

Amalia: Kyllä toi oireiden keksiminen on tuttua puuhaa. Itsekin heti ekassa ja tokassa kierrossa kehitin kyllä kaikista uusista tuntemuksista raskausoireen, mutta kun todellisuus olikin että en vain tiennyt miten tuo keho toimii ja palautuu pillereistä. :) Nyt osaan ottaa vähän pessimistisemmin kaikki tuntemukset, mitä ei onneksi vielä tässä kierrossa ole ilmennyt (ja miksi olisikaan).

Annie: Kerrohan sitten miten sopii tuo yhdistelmä pelkän macan kanssa! =)

Tässä alkaa mulla rakkauspaukkaus loppumaan ja pohdinkin että ostanko sitten seuraavaksi sitä vain lisää vai vaihdanko macaan... Toisaalta en haluaisi enää luopua rakkauspakkauksesta koska olen sen makuun jo aika hyvin tottunut, mutta sitten taas se on melko kallista eli kulutan sitä 3 viikossa sen paketin eli 23-26€ /kk. :confused: Mutta jos sitä ei joutuis kauaa syömään! ;)

Edit.

PisaraSadetta: Niin noh, voihan tuo PMS myös mahdollinen olla... Mutta toivon silti että olisi kyse raskaudesta! =)
 
Viimeksi muokattu:
Huh, jännät paikat niiin monella, apuva! :heart:

Amalia89 Tiedän niin tunteen tuosta kuvittelemisesta! Oviksen bongaus on jo huippu-juttu. :) Mulla itsellänihän on nyt kumma homma, kun ovisoireista ei tietoakaan. Ei niistä tutuista oireista, jotka usein tulee ennen ovista (tai luultua ovista, en ole tikutelllut koskaan). Näillä kierroilla pitäis olla ovispäivä loppuviikosta ja mennään jo keskiviikossa, eikä niiiiin mitään. On tämä naisen elämä vaan.. :kieh:

Annie24 Sullakin jännät paikat ens viikolla, plussa-tuulahdus täältä jo nyt! :)

Grill Tuohan kuulostaa herkulta. Voisinpa kokeillakkin, kun tuo maca nyt käytössä. :p

PisaraSadetta Sullahan on oireita, oikein hyvä juttu! Ja viisas mummo myös. ;) Opinnäyte tosiaan tuli valmiiksi eilen. Punaviinipullohan siinä aukaistiin! (kierron keskivaiheilla muutenki hyväksi, eikös :LOL: ) Yksi huoli vähempänä siis. :) Ja voimia sulle kans, kyllä sinä saat aikaiseksi. Jokainen meistä hoitaa asiat itselleen suosiollisella tavalla. Osa tekee kamalasti etukäteen ja osa taas on viime tipan- ihmisiä, kuten esimerkiksi minä. :D Mulla on tosiaan tilanne, että opiskelen alaa, jolle en aio jäädä töihin. Haaveissa olis toinen koulutus, jonne tähtään myöhemmin. Nyt olis tarkotus etsiä eri alan töitä tai sitten mennä esin työelämä-valmennukseen jonnekkin, mikä olisi tulevan alan työpaikka. Raskautuminen määrää nyt, miten käy! :heart:

Destello Mukava kuulla sinustakin! Olen tullut vasta mukaan keskusteluun, mutta muistan hyvin sun kirjotukset aikaisemmasta ketjusta. Sulla on kyllä sana hallussa! :flower: Vinkit otin myös ilolla vastaan. :) Tunnukset tuonne on jo molempiin, mutta en vaan oo tajunnu, että testejä on sielläkin. :kieh:

Sunflower Ihana tarina! :heart: Ei se meilläkään mikään ihan tavallinen ole. :D Todellakaan nykymaailmassa ei lapsen takia yhdessä olla, velvollisuudesta. Rakkaus se on mikä ihmiset sitoo yhteen! :heart:

Pamsku Voimia sinne suuntaan.. toivottavasti lääkärissä asioita selviää. :hug:

Miitt Pahoittelut negasta, mutta että roskishaamu! Toivon täällä peukut pystyssä, että se olisi sellainen haamulainen, joka merkitsisi jotain suurempaa. Toivottavasti vahvistuisi seuraavaan testiin ja saisit kunnon, oikean plussalaisen! :heart:

Miramei Ihana tuo tarinasi kosinnasta. Sormuksesi on varmasti upea ja yksilöllinen! :)

ON: Niin, missä mun tulevan oviksen oireet? Liekkö tulossa ollenkaan? :O Macako se vie oireet mennessään vai mitähä ihmettä? Ne aikaisemmin mainitsemani nippailut meni sen siliän tien ja tilalle jäi täysin oireeton tyttölapsi. Toivottavasti ovuloin nyt sentään, vaikken usko raskautumiseen tässä kierrossa, mutta kuitenkin. Tapahtuuhan ihmeitäkin, tapahtuuhan? :ashamed:

Mulla olis eräs GALLUPIN tapainen kysymys aiheesta, jota en ole tässä ketjussa nähnyt, mutta muualla toki. Elikkäs, oletko hankkinut tai aiotko hankkia Bolakorun? Jos on joku joka ei tiedä kyseisestä korusta, tässä on linkki eräälle Bolakoru-sivulle: Tietoa bolakoruista | bolakorut.fi |

Itse aion hankkia varmaan jo etukäteen. Rakastan riipuksia! En vain ole päättänyt, millaisen. Koristeellinen se ainakin saa olla. :)
 
MITÄ! Ovulaatiolaskurin mukaan mulla pitäs olla ovulaatio TÄNÄÄN. Miten ihmeessä mää oon laskenu niin väärin viimeksi? Tuo tuli siis kahdet edelliset kuukautiset laskuriin laitettuna, ilmoitti kierroksi n. 28 päivää. Voijee. Apua. :D

Onneksi oon omalla lomalla, voi hyödyntää, jos nyt vielä ehtii! :kieh:

Oli pakko tulla ilmoittelemaan. :D
 
Sunflower11
En oo hankkinut bolakorua, mut oon kyl aatellu :)

Hopeakissa, meneekö sun ovikset niinku "lasketaan"?
siis mietin vaan kun itellä ei ainakaan, tosin mul jää luteaalivaihe liian lyhyeksikin.. Eli mul ei oo ovis 2vkoa ennen menkkojen alkua.
 
Miitt: pidetään peukkuja edelleen yllä, jospa se siitä! :)

Bolakorusta; aion kyllä varmaan hankkia sellaisen. Oon jo pitkän aikaa katsellutkin tuolta raskauskeijusta ....

Vuoto lakkasikin nyt jo... :confused: yön aikana ei ollut vuotanut lainkaan.. Eli vuoto kesti sen kaksi päivää hurjana ja loppui kuin seinään!!?????
En siis aamulla soittanut lääkäriin.
Joku tuolla toisella sivulla kysäisi siitä, että miten mies suhtautui siihen, että olis ollut mahdollinen keskenmeno/kemiallinen.
Ekana iltana se googletti oireistani ja näytti hyvinkin mietteliäältä. Ja eilen puhuttiin, että jos kemiallinen on tapahtunut, niin sehän on tavallaan hyvä.. Siinä mielessä siis, että meidän tavarat sopivat toisilleen. :)
En aio soittaa nyt ollenkaan lääkäriin. Voihan se outo vuoto olla myös ihan normaalia?

No oli mitä oli, mulla taitaa olla tänään taas ihan paska päivä. Heti aamusta (korjaus, siis kun heräsin klo 13) itkettänyt kokoajan. Ihanaa olla nainen.
Tänään pääsee purkamaan vitutusta potkunyrkkeilyyn... :) Kaveri sai houkuteltua mukaansa.
Harrastaako kukaan teistä mitään? Muutakin kuin peittojen heiluttamista? ;)
 
Bolakorusta, en ole moisesta kuulutkaan ennen, mutta voisin kyllä kuvitella hankkivani. Ihanalta kuulostaa!

Miitt, petkutan viivan vahvistumiselle! Eikös se yleensä ole merkki, että jotain tapahtuu?
Tiedämme varmasti kaikki, ettei roskikseen saisi kurkkia, mutta eihän sitä mitään luonnolleen voi....

Mulla alkoi tosiaan eilen menkkajomotukset, mutta vuotoa ei kuulu! Yleensä vuoto tulee samalla minuutilla kuin kipu. Lisääkö maca kipuja?! :D huomenna testaan, jos vuotoa ei kuulu. Suurin osa kierroista 39 pillereiden jälkeen.

Paljon ei ehdi harrastaa töiden ja koulun ohella kuin lenkkeilyä ja joskus salilla käyn. Pitäis ilmottautua johonkin ryhmään niin tulis liikuttua enemmän.

..jatkan juttuja kun pääsen kotiin ;) malttamattomana kesken päivää piti tulla lukemaan päivän uutiset!
 
Sunflower Tuosta oviksesta. Ainakin nyt pillereiden jälkeen on ollu omasta mielestä suht selkeä tuon alamahan takia tietää, ainakin muutama otollinen päivä ja suurinpiirtein on nuiden laskurien mukaan menny, ehkä hiukan myöhemmin. Varman päällehhän sitä otetaan ja pupuilut sen mukaan. Nyt jotenki aika vaan vilisi, ko tehny nuita kouluhommia, niin hyvä se on nyt viimeistään tajuntaan tulla että mahd. ovis olis jossain näillä paikkeilla tai vähän myöhemmin. :)
 
Niin ja tosiaan, meillä on miehen kanssa yhteinen harrastus; geokätköily! Lenkkeilyä toki jonkin verran lisäksi kans, mutta aarteita etsiessä kätköilyssä tulee kyllä sen kävelyn lisäksi usein kiipeiltyä ja roikuttua ihan ihmeellisissä paikoissa. :D
 
Pamsku: Hyvä että vuoto loppui! Tietty nyt et tiedä mistä se johtui, mutta pääsetpä ainakin jatkamaan yrittämistä ilman turhaa stressiä. :)

En harrasta mitään erikoisempaa. Olen nyt vuoden vaihteessaa vain pyrkinyt siihen että lenkkeilen (tms) kolme kertaa viikossa ja aika hyvin ole siinä ruodussa pysynytkin. Mulla on tarkoituksen vaan saada vähän kiinteytystä ja kun ei oikein rahat ja aika riitä mihinkään kuntosalille tai ryhmiin... : /

Miramei: Kai tuo maca kuitenkin antaa aika yksilöllisiä "tuloksia", mulla se palautti normaalit menkkakivut eli voihan se olla että se myös lisää niitä... Mutta toivottavasti pääset testailemaan! =)

Edit.

Hopeakissa: Hihii, meidän äiti harrastaa myös geokätköilyä ja aina tykkään sille kettuilla kun se rämpii 2 tuntia jossain metsässä, kuitenkaan löytämättä sitä kätköä. :LOL: Noo, onneksi näin ei ole usein käynyt. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Grill pillereiden aikana ei menkkoihin liittynyt mitään kipuja, ennen pillereitä kivut alkoivat suunnilleen samalla minuutilla kuin menkatkin, samoin niiden jälkeen. Tämän kierron jälkimmäinen puolisko on tähän mennessä kokonaisuudessaan ollut erityisen kivulias. Koskaan ei oo alkanu menkkakivut paria päivää ennen menkkoja. Mulla ajoittain ihan säteilee nivusista reisiin ja selkä krampissa :/ myös mahassa tuntemuksia (kouristuksen tapaisia, pienempiä kylläkin) ajoittain. Toivottavasti enteilevät plussaa eivätkä lisääntyneitä kuukautiskipuja :kieh:

Muoks: Hopeakissa, sulla tuntuu käyneen päinvastaisesti minun kanssa.. Jos ovis on ees laskurin mukaan tänään niin peittoja heiluttelemaan siitä!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tänään oli se gynen aika. Murruin täysin, diagnoosina PCO. En tiedä mitä ajattelisin, oon vaan itkenyt tämän asian kanssa. :'( Normaalissa munasarjassa on 5-6 munarakkulaa, mulla toisessa oli 13 ja toisessa niin paljon, että lääkäri ei alkanut edes laskemaan. Miten ihmisen mieli voikaan romahtaa näin.. Itkun sain pidäteltyä kotiin asti, vaan ei ollut paljosta kiinni, että se olis lääkärissä päässyt. Lh arvot oli 18,5 kun normaalisti sais olla enintään 10.

Miehelle annettiin lähetä sperma-analyysiin, jonka jälkeen katsotaan jatkot. :( Tässäkö tämä nyt oli? PCO:n oireita, jotka musertaa mut täysin: lapsettomuusongelmat ja alkuraskauden keskenmenoriski on lisääntynyt.
 
Oon ahkerasti seuraillu teidän keskustelua taustalta, mutta on ollut niin kiireistä, että en oo taas muka ehtiny kirjottaa mitään...
Ollaan tässä nyt siis tehty asuntokauppoja, eli eka oma(pankin) koti meitä odottaa, ihanaa! Pääsee pois tästä vuokraloukosta :)

Kauheen jänniä aikoja monilla.. Itsellä ei mitään uutta, tosin toissa iltana kuvittelin tuntevani oviksen, mutta jos näin oli niin tässä kierrossa ei odotettavissa plussaa.. Ollaan nyt keskitytty niin täysillä tohon asuntohommaan, että en ole edes ajatellu koko asiaa.

Harrastuksista oli puhetta, mä harrastan ratsastusta 1-4 kertaa viikossa, vaihtelee hurjasti kun aina ei huvita ja toisinaan taas voisin olla tallilla vuorokauden ympäri.. Lisäksi käyn lenkillä noin jokatoinen päivä, siinä saa samalla parannettua maailmaa kun tykkään kavereiden kanssa käydä.. Joku yhteinen harrastus miehen kanssa vois olla kiva, mutta en oikein tiedä, että mikä se sitten olis. Ehdotuksia? :)

lumihiutale, voi ei! Voimia kovasti asian kanssa, varmasti musertava tieto :(

Mä en nyt taas jotenkin osaa kirjottaa mitään järkevää, oon niin stressipeikko, etten oo nukkunu moneen yöhön kun on jännittäny/vituttanut/ahistanut ja sitten taas oon ollu niin täpinöissäni. Ei oo helppoo :D
 
Lumihiutale minullekkin lääkäri sanoi, että saattais olla tuo, koska kiertoni ovat olleet lähemmäs 40 pillereiden jälkeen. Sanoi myös, ettei lastensaanti niin mahdotonta silti olisi. Tosin se oli kai tavallinen lääkäri :/ Hän sanoi, ettei lähtisi tutkimaan ennen vuoden yrityksen täyttymistä. Tsemppiä, voimia ja rutistus! :hug:
 
Tätähän ne kivut sitten enteilivät!:'(
Mulle voi päivittää Miramei............kp1/33-41.............23v.........yk8.......... ...1.lapsi
Ainakin kierto on hieman lyhentynyt (38 päivää), liekö sitten macan vuoksi..tarkistin juuri, että edellinen kierto oli 41 päivää -tosin lyhin kierto sitten pillereiden 33 päivää ja muut on olleet 39.

Tässä kuussa lupaan bongilla ovista oikeen urakalla!
 
Lumihiutale näin minäkin sen ymmärsin! Toivoa on :)

ON:Hävettää taas kerran myöntää ettei tunne sitten pätkääkään omaa kroppaa! :ashamed: Oviksen ilmeisesti tunnistin kuiten, sillä tasan kaks viikkoa sitten tuli kunnon limatulva.
Jospa se iltalenkki piristäis!
 

Yhteistyössä