Huh, jännät paikat niiin monella, apuva! :heart:
Amalia89 Tiedän niin tunteen tuosta kuvittelemisesta! Oviksen bongaus on jo huippu-juttu.
Mulla itsellänihän on nyt kumma homma, kun ovisoireista ei tietoakaan. Ei niistä tutuista oireista, jotka usein tulee ennen ovista (tai luultua ovista, en ole tikutelllut koskaan). Näillä kierroilla pitäis olla ovispäivä loppuviikosta ja mennään jo keskiviikossa, eikä niiiiin mitään. On tämä naisen elämä vaan.. :kieh:
Annie24 Sullakin jännät paikat ens viikolla, plussa-tuulahdus täältä jo nyt!
Grill Tuohan kuulostaa herkulta. Voisinpa kokeillakkin, kun tuo maca nyt käytössä.
PisaraSadetta Sullahan on oireita, oikein hyvä juttu! Ja viisas mummo myös.
Opinnäyte tosiaan tuli valmiiksi eilen. Punaviinipullohan siinä aukaistiin! (kierron keskivaiheilla muutenki hyväksi, eikös
) Yksi huoli vähempänä siis.
Ja voimia sulle kans, kyllä sinä saat aikaiseksi. Jokainen meistä hoitaa asiat itselleen suosiollisella tavalla. Osa tekee kamalasti etukäteen ja osa taas on viime tipan- ihmisiä, kuten esimerkiksi minä.
Mulla on tosiaan tilanne, että opiskelen alaa, jolle en aio jäädä töihin. Haaveissa olis toinen koulutus, jonne tähtään myöhemmin. Nyt olis tarkotus etsiä eri alan töitä tai sitten mennä esin työelämä-valmennukseen jonnekkin, mikä olisi tulevan alan työpaikka. Raskautuminen määrää nyt, miten käy! :heart:
Destello Mukava kuulla sinustakin! Olen tullut vasta mukaan keskusteluun, mutta muistan hyvin sun kirjotukset aikaisemmasta ketjusta. Sulla on kyllä sana hallussa! :flower: Vinkit otin myös ilolla vastaan.
Tunnukset tuonne on jo molempiin, mutta en vaan oo tajunnu, että testejä on sielläkin. :kieh:
Sunflower Ihana tarina! :heart: Ei se meilläkään mikään ihan tavallinen ole.
Todellakaan nykymaailmassa ei lapsen takia yhdessä olla, velvollisuudesta. Rakkaus se on mikä ihmiset sitoo yhteen! :heart:
Pamsku Voimia sinne suuntaan.. toivottavasti lääkärissä asioita selviää. :hug:
Miitt Pahoittelut negasta, mutta että roskishaamu! Toivon täällä peukut pystyssä, että se olisi sellainen haamulainen, joka merkitsisi jotain suurempaa. Toivottavasti vahvistuisi seuraavaan testiin ja saisit kunnon, oikean plussalaisen! :heart:
Miramei Ihana tuo tarinasi kosinnasta. Sormuksesi on varmasti upea ja yksilöllinen!
ON: Niin, missä mun tulevan oviksen oireet? Liekkö tulossa ollenkaan? :O Macako se vie oireet mennessään vai mitähä ihmettä? Ne aikaisemmin mainitsemani nippailut meni sen siliän tien ja tilalle jäi täysin oireeton tyttölapsi. Toivottavasti ovuloin nyt sentään, vaikken usko raskautumiseen tässä kierrossa, mutta kuitenkin. Tapahtuuhan ihmeitäkin, tapahtuuhan? :ashamed:
Mulla olis eräs
GALLUPIN tapainen kysymys aiheesta, jota en ole tässä ketjussa nähnyt, mutta muualla toki. Elikkäs, oletko hankkinut tai aiotko hankkia
Bolakorun? Jos on joku joka ei tiedä kyseisestä korusta, tässä on linkki eräälle Bolakoru-sivulle:
Tietoa bolakoruista | bolakorut.fi |
Itse aion hankkia varmaan jo etukäteen. Rakastan riipuksia! En vain ole päättänyt, millaisen. Koristeellinen se ainakin saa olla.