Kakskymppiset yrittäjät 2012

Onneksi täältä löytyy paljon muitakin kohtalontovereita :) Oon ollu tässä kahen vaiheilla että teenkö jo huomenna testin vai odotanko pari päivää.. ei vaan millään malttais oottaa, jos nyt vihdoin pääsis oottamaan mahan kasvua ja vauvan tuoksua!
 
Miitt21 tervetuloa mukaan! Kovia olet joutunut kokemaan, toivottavasti nyt olis se plussa seuraavassa testissä :)

Olenpas viisas, mietin vaan mikä siinä greipissä on niin hyvää :D mutta, ehkä se selviää linkistä. *Menee lukemaan* :confused:
 
Tervetuloa Miit21 !

Tänne voi päivittää kp 1 ja yk 3.

Oon pitänyt vähän hiljaiseloa; viimeviikolla hirveesti koulukiireitä ja viikonloppu meni reissussa.
Ja oikeastaan oon yrittäny olla miettimättä koko lapsiasiaa, stressaa niin kovin.. nyt vielä enemmän, kun menkat alkoivat (hyvähän se on, että tulivat näinkin ajallaan)

Ajattelin hyödyntää tämän ahdistuksen ja vittuuntumisen ja purkaa sen siivoamiseen ja kuntoiluun. (unohtamatta iltavuoroa)
 
Ja Amalia, kiitos vinkistä. Kyllä minä maltan. Varsinkin, kun tänä aamuna ei yhtään enää sellainen tunne, että olisin raskaana. Kyllä se sanonta "jokainen raskaus on pieni ihme" pitää erittäin paljon paikkaansa :D

Pamskulle tsempiä uuteen kiertoon! :hug:
 
Miitt21 Tervetuloa mukaan!:wave: Raskas on ollut tie kulkea sinullakin, mutta kyllä kaikki vielä hyväksi muuttuu. :hug: Plussatuulosia ja toivottavasti pääset pian odotus-puolelle. :heart:

Annie24 Joo, voisinki kyllä kokeilla ihan oikeaakin greippiä. Siitähän vois tehdä vaikka hedelmäsalaattia muiden hedelmien kanssa. Greippi-appelsiini-omena vois olla aika kiva. :p

Miramei Kyllä se tästä helpottamaan alkaa, loppusuorallahan tuo pirulainen jo on. :) Jos hyvin käy, saan tänään jo valmiiksi!

Tosiaan nuo ovistestit kyllä houkuttaa ja ens kierrossa kyllä kokeiluun, nii sais tosiaan edes yhteen testiin mahdollisesti kaksi viivaa. ;)

Macaa on maisteltu vähän kaiken kanssa, mutta ainahan se maku siellä on. :D Pitää vaan laittaa pienenpiä määriä sitä ja syyä isompia määriä kaikkia sörsseleitä, mitä keksii milloinkin. Oon luvannu kyllä tuottua tuohon makuun ja sen kyllä teen, se on vissi! :kieh:

Ja tuohon alkoholin kulutukseen sen verran vielä, että kyllä mää tavallisesti oon juonu aika paljonkin ja mielellään, vaan nytten on semmonen buumi meilläpäin, että kokeillaan elää hetki terveellisemmin. Mulle nimittäin olut on jotain niin suurta herkkua, etten ees ymmärrä. :LOL: Ainoa, mikä sen edelle menee, on tuo punkku! (lisäksi tykkään toki kuoharista ja drinksuista ja ja...) :snotty: Kaikki muu paitti lonkero ja kirkkaat mennee ja lonkuistaki karpalolonkero on siis poikkeus, se on ihanaa! :D
 
Tervetuloa miitt21! :wave: Toivottavasti olisikin vain tosi pika-visiitti sulla täällä! ;)

Mutta plussatuulia nyt tuntuu monikin täällä kaipaavan ja niitä teille lähetän! :whistle:

Niin ja pamskulle pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
No nyt iski epätoivo.. Just kävin vessassa niin tuli pyyhkiessä ihan vaaleenruskeeta tuhrua.. Voihan se olla ettei oo mitään mutta oon taas niin varma ettei tärpänny tälläkään kertaa! Pitää vaan toivoa että se loppuu
 
Miitt: Peukut myös mulla pystyssä! :) Toi suunnitelma varmasti toimii. ;)

ON: Ihihihiii... Kävin tänään anoppilassa päivällä, kun siellä suunnalla ajelin koulun jälkeen ja jostain sitten tuli puheeksi tämä meidän suhde ja kuinka pitkään ollaan jo oltu yhdessä ymym. Sitten jotain ihan puhelin tuosta kihloihin menosta ja kuinka musta tuntuu että tuo mies ei varmaan koskaan pyydä, niin anoppipa sanoi että mies on kuulemma meinannut meidän ekana yhteisenä kesänä (HUOM ollaan oltu 15v!!!) viedä mut jo kihloihin, mutta hänen äiti sitten viisaana naisena oli käskenyt poikansa vähän miettiä, että onkohan ihan sen aika vielä. Ja kiitos siitä todella hänelle, koska olen niiiin tyytyväinen että meistä ei ole tullut yhtä teinikihla-paria muiden joukkoo. Tuskin edes oltaisiin tässä nyt, jos niin olisi käynyt. =) Ja nyt tiedän, että tuskin tuo mies on täysin kihloihin/naimisiin menoa vastaan. ;) Hyvä mieli!
 
ON: jostain syytä aina iltaa kohden toivo nousee korkeammalle. Oon palellu kokopäivän, välillä koski selkään ja sitten nivusiin(?!). 37.3 mittarissa ties monetta päivää.. Onko mulla oikeasti näin hyvä mielikuvitus?? Tunnen itseni hölmöksi.

Grill, anoppisi kuulostaa mukavalta tapaukselta :)
 
Kiitos tsempeistä tytöt!

Oon todella kummissani, ehkäpä jopa huolestunut. Viime aamuyöstä alkoi siis vuoto - runsaana heti alusta (tämä siis täysin normaalia), mutta tavallisesta poiketen kivut alkoivat vasta iltapäivästä. Ja kovina alkoivatkin. Oksettikin koko päivän.
Huolissani oon oikeastaan juuri siksi, koska kivut on niin kovat sekä vuoto niin mahdottoman runsasta ja ÄLLÖVAROITUS sekä seassa paljon hyytymiä. Tampoonin joutuu vaihtamaan kahden tunnin välein
ja aina sen poisottaessa hyytymiä valahtelee pyttyyn ja verta tippuu tipottain.
Mieshän oli jo viemässä mua illalla sairaalaan,, kun itkeskelin kipuilun takia ja niin runsasta vuotoa..

Tarvii varmaan tutkiskella tilannetta ja soittaa huomenna tarvittaessa lääkäriin ja kysellä...
 
Grill Se suunnitelma kyllä ihan oikeasti toimikin! Oon aina ollu sellanen että alan siivoaan tai leipomaan jos joku stressaa ja sillä se unohtuukin ainakin vähäksi aikaa :)

Miramei Toihan kuulostaa tosi lupaavalta!

Pamsku Kannattaa ehdottomasti soittaa lääkäriin jos kivut ei hellitä. Ei tarvi sitten ainakaan yksin miettiä mistä voi tuollainen johtua jos se lääkäri osaisi jotain sanoa :/

Täällä alkoi aamu yhä ilman menkkoja eikä niistä mitään oireita edes ole. Tänään pitäisi siis alkaa. Yritän olla miettimättä koko raskausasiaa ettei mieleni tee taas tepposia ja kuvittelen itselleni oireet, niin kuin on monta kertaa aiemmin käynyt.
 
Sunflower11
Pamsku: Mulla on nois parissa kemiallisessa kierrossa ollut silleen et on housuun asti tullu verta, siis kupista/siteestä yli. Yks aamu ku käänsin kylkeä ni oli yöhousutkin ihan veressä :(
Ei se oo mukavaa ei! Mut jos huolestuttaa ni soita ihmeessä lääkärille!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 17.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


nellinu..............kp61/26-28............23v.........yk4..............2.lapsi
lumihiutale92.....kp61/??..................19v........yk1..............1.lapsi
Amalia89..........kp38/129-160..........22v........yk6..............1.lapsi
Miramei............kp38/33-42.............23v.........yk7.............1.lapsi
Miitt21.............kp32/31.................21v..........yk8............1.lapsi

Kp 21-30


Anlii................kp22/28-73...........22v.........yk5................1.lapsi
PisaraSadetta...kp21/28-112.........24v.........yk8................1.lapsi

Kp 11->20


Annie24...........kp18/27-28...........25v........yk9................1.lapsi
ttty................kp16/26-36............26v........yk10..............1.lapsi
neonroze.........kp16/27.................22v........yk10..............1.lapsi
Nemppis..........kp16/28-34.............20v........yk7...............1.lapsi
Hopeakissa......kp15/28-32.............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp13/26-35.............21v........yk4.................1.lapsi
Sunflower11.....kp12/24-35...........23v.........yk14................3.lapsi
pikkumyy1........kp11/129..............23v.........yk2.................1.lapsi

Kp 1-10


Iippari..............kp5/26-28............20v.........yk8.................1.lapsi
Pamsku............kp2/28-52.............21v........yk3.................1.lapsi

Kp??/tjot


fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

duulia
minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sachie


Hiljentyneet:

Lindu
Emppis
-minttu-
angstilapsi
Meimitär
KyyneltenHymy
korvapuusti



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU

KaisaKaisanen



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku Pahoittelut! :hug: Mikä on tilanne tänään? Mulla tuli myös mieleen kemiallinen raskaus. Oireet kuulostaa just semmoselta. Toisaalta tuo kyllä kuulostaa mulle tyypillisiltä menkoilta, ei tosin ihan aina oo tuommosta..: /

Miitt21 Ootko miten siis laskenut nuo kierrot? Kun listan mukaan sulla on 32/32, eli menkat alkais vasta huomenna... Eli onko sulla siis 32/31? :) Milloin aattelitkaan testailla? :)
 
Grill varmasti oli aika helpottavia uutisia :D

Mä kuulun ite kans näihin kaikki-mulle-heti-nyt-ihmisiin ja mm.tuosta kihlautumisesta/naimisiin menosta oon haaveillut jo pitkään, mut näin jälkeenpäin kun ajattelee, niin onneks ei oo menty kihloihin joskus 15-vuotiaina. Ei siis olla menty vielä kihloihin ollenkaan, mut kaikki varmaan tajus mitä ajan takaa. Ei ole tarkoitus tuomita ketään, mut jotenkin mun mielestä se on vähän "uskottavampaa", jos ne teinivuodet on jo takanapäin..

Pamsku ihmeessä vaan soittoa lääkäriin jos tuo jatkuu pidempääkin, monillahan on ensimmäinen päivä se pahin mut sit saattaa helpottaa, toivottavasti sullakin!
 
Annie24 Oho siis joo tänään 32/31! Oon kirjottanu näköjään aiemmin väärin ku oon niin tohkeissani ollu :D Aattelin huomenna aamulla jos vaan uskallan. Viime kerrat ku oon testaillu niin on aina ollu niin selvä nega etten ees enää usko että vois näyttää plussaa..
 
Onko muuten ehdotuksia mikä vois olla hyvä raskaustesti? Oon kerran testaillu pregcheck testillä jonka ostin citymarketista mutta enpä taida sinne asti päästä tänään. Apteekin omalla testillä oon viimisen vuoden testaillu ja kerran clear bluen digitalisella mut se on niin kallis. Nyt vois kokeilla jotain muuta :)
 
Miitt21, olen kuullu/lukenu tuosta pregcheckista paljon hyvää. Monet on testailleet noilla halpistesteillä ja varmistelleet kalliimmilla (apteekin omalla, clearbluella). Davidin liuskoista oon lukenu aika paljon huonoja juttuja... Jos nettitilaamista harrastaa niin ne sofi ultimatet ovat myös käsittääkseni ihan hyviä. Korjatkaa muut, jos olette eri mieltä..
Tätä ketjua oon viime päivinä selaillu: :ashamed:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/880191-kuvia-plussatesteista/sivu123.html
 
Miramei Ehkä sitten pitää lähteä siellä sittarissa käymään.. En ainakaan muista nähneeni pregcheck testejä muualla..? Ite kans oon aamun selaillu tuota samaa ketjua minkä linkin laitoit, pääsispä itekki sinne laitteleen kuvia :)
 
Miitt21 meillähän on sitten yhteisiä harrastuksia! :D käsittääkseni noita on myös prismassa.. Luulis netissä jossain lukevan jälleenmyyjät.. Netistäkin niitä kait voi tilata, mut jos heti haluaa testata, niin kauppa taitaa olla ainoa vaihtoehto!

Muoks. Sellaisen havainnon tein myös, että ne erittäin herkät (10) antavat haaleampia viivoja kuin herkät (25), vaikka olisi samasta näytteestä tehtyjä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä