Kakskymppiset yrittäjät 2012

Sunflower11
mosmos Kyl se mun silmään näyttää selkeemmältä. JOs saat lähempää kuvaa niin näkyy paremmin!? Kannattaa (minä pro tässä :D) purkaa toi testi tai ottaa toi muovi pois ni saa paremman kuvan ettei heijastu.

Sunflower Olen tuon testin jo heittänyt pois, mutta pitää tulevissa testeissä ottaa kuvat ilman tuota muovihärpäkettä!

Vähän on ylireagoinnin ja -tulkinnan makua tässä mun viivojentuijottelussa, joo :D Koitan nyt vaikka rauhoittua siihen verikokeeseen saakka!

Ompahan ollu vaikeaa aikaa, oon ihan hermona ja ihme kyllä, aina jostain muusta syystä kuin yrittämisestä.. :headwall: Ihan kaikki mahdolliset asiat "raivostuttaa" (huvittaa, kun ärtymys ohi), jopa se kun en töiden takia nää tanskalaista maajussia? :D No jospa tää tästä, pitäis yrittää vaan rentoutua, sattuneesta syystä ukkokin ärtynen kokoajan...

Yksi r-testi jäljellä, enkä tasan tuhlaile sitä ennen kuin täti oikeasti myöhässä, en vaikka kuinka mieleni tekis... :p

Dodiin mosmos. Ekassa testissä näen tooosi haalean viivan, toisessa vaan viivanpaikan ja kolamnnessa sitten taas haalean viivan (mutta viivan kuitenkin).

Naspula: Kuulostaa tutulta! :D Jaksamisia sullekin, eiköhän se ohi mene pian (ellei jää päälle 9 kuukaudeksi). =)

• Tykkää
Reactions: Naspula
Mosmos kivaa lomaa! Toivottavasti rentouttaa :) Samana päivänä kuulin tulokset ja arvo oli 22.
Tänään taas tein testin, kun menkkoja ei vieläkään kuulu. Tässä linkki;
Aijaa.com - keskenmenon jälkimaininkeja
ylempi testeistä on tämänpäiväinen ja alempi tehty 31.5...Ei mitään tätioireita, mutta en jotenki uskalla
aatella et oisin raskaanakaan. Vaikeaa?! Enteileekö mahan turvotus raskautta vai tätiä? Täällä on kunnon
pallo -maha siis...:D

Viimeksi muokattu:
Miramei Tuohan on ihan kuvittelemattakin (eh...) vahvempi! Ei ole kyllä mitään sen sietämättömämpää tilannetta kuin se, että plussa ei välttämättä ole plussa, vaan saattaakin johtua vielä edellisestä raskaudesta... Mutta jatkat vaan testailua vielä muutaman päivän päästä, jos meinaa edelleen vahvistua tuo viiva, niin eiköhän se oo uus raskaus :D

Ja kiitti naiset kun ootte tulkinnut noita testejäni, mieli rauhoittuu :D Moni muu on ollut näkevinään saman kuin minä, kun taas moni muu on nähnyt ihan toisin. Ihan hyvä niin, tajuan ainakin, kuinka hölmöä on vetää johtopäätöksiä vielä noista testeistä :ashamed: Ehkä sitten maanantaina labrassa selviäisi jotain, johon uskaltaisi jo luottaa?

Mosmos sanoisin samaa kuin sunflower, josko saisit lähempiä kuvia otettua.. ja koonhan
voi valita suuremmaksi tuossa latausvaiheessa..Saman neuvon voisin antaa sinulle kuin sinä minulle, muutamassa
päivässä selvinnee ;)
Samassa veneessä ollaan :D

Mustakin näyttää tummemmalta. Mietityttää vain voiko ovuloida jos on rakaushormoonia veressä
kun joka kerta on jotain näkynyt. Toisaalta minulla ei ole KOSKAAN jäänyt kuukautiset pois,
ei edes silloin kun muutin 16 vuotiaana vuodeksi yksin ulkomaille ja oli todella stressaavaa aikaa..elämäni pisin kierto ennen tätä on ollut 40 ja niitäkin vain yksi kierto.
Tosin eipä mulla tiettävästi ole ennen keskenmenoakaan ollut. Toisaalta, voiko se hormoonin määrä
muuten vain lisääntyäkkään?!!

Naspula, sitä minäkin toivon! :)

Viimeksi muokattu:
Nonni, tänään testattu nega... Että voi ihminen pettyä... Se on ihan sama yrittääkö itselleen kuinka väittää, ettei ole napannut... Silti toiveet herää. Mullakin nyt omien laskujeni mukaan kp40. Ajattelin, että kun tää on nyt toinen kierto, niin jos se kierto olis lyhentyäkseen niin se olis lyhentynyt nyt muutamalla päivällä, mutta ei. Nyt tarvii sit vaan odottaa menkkoja.

Mä olin jo näkevinäni siinä testissä viivanpaikan, mutta eihän se ollut muutaku heijastus/särö lasissa... Seuraavassa kierrossa käytän vaan liuskatestejä. Jos käytän...

Sunflower11
Taru_: Oliko teillä aiemmin hormonaalinen ehkäisy? Kyllä se vaan voi vielä vaikuttaa, montakin kiertoa. Mullakin meni melkein vuosi ennenkuin rupes olemaan tasaset kierrot. Sitä ennen 24-35 päivää.
Pahoittelut negasta!

Taru: Ensinnäkin pahoittelut negasta! : / Toiseksi, komppaan Sunfloweria. Itse söin n. 5 vuotta pillereitä ja kierto ei ole vieläkään tasoittunut... :stick:

Oi voi voi, kun jännä tilanne teillä molemmilla Miramei ja mosmos! Ja tosi mielenkiintoista (ja erikoista) että teillä on todella samanlaiset tilanteet päällä. :popcorn:

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

TORSTAI 7.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Miramei...........kp51/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
Taru_..............kp40/40..................21v.........yk2................1.lapsi

Kp 21-30

Naspula............kp30/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Jonna_91..........kp28/28-32...........21v..........yk3..............1.lapsi
Amalia89..........kp26/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp24/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp24/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Mosmos..........kp23/30-32.............22v.........yk0(1)............1.lapsi
Anlii................kp22/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi
miuku9............kp21/28-30...........21v.........yk30.................1.lapsi

Kp 11->20

Amore.............kp18/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
JeNski91..........kp18/27-28...........21v..........yk9.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp16/32..............23v........yk5(yk11)............2.lapsi
Lindu...............kp14/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Nelistin............kp14/??...............23v...........yk4..............1.lapsi
Marpa..............kp12/25-31.............23v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp11/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi

Kp 1-10

Punnabis..........kp10/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Pamsku............kp10/27-52...........22v.........yk7..................1.lapsi
Grill................kp9/25-35.............21v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp9/27-37..........21v........yk3...............2.lapsi
Agnes...............kp7/28..........24v............yk2................1.lapsi

Kp??/tjot

Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi..............kp??/28-35...........21v............yk3............1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Sunflower11

Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
Kiiruna
minssu

Plussanneet

2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:

Jos vähän kyttäis tätä omaa napaa... Helkkari kun hermostuttaa! :x Sopisin että menen tänään illalla syömään hyvien ystävieni kanssa (toista en ole nähnyt varmaan kuukauteen kun asuu 150km päässä) ja nyt, kun mulla on ollut tätä vähän herkkää aikaa viime aikoina, jännitänkin että saanko pidettyä itseni kasassa. Siis parhaimmassa tapauksessahan saan vain muuta ajateltavaa, mutta toisaalta tiedän että kaverini odotavat jo pikku hiljaa vauva-uutisia (ovat siis ne, keiden läsnäollessa romahdin keväällä kännispäiten, jos joku muistaa) eli enpä sitten tiedä... :headwall:

Pamsku: Pakko pistää tänne, kun en pysty tuota sun toista blogia kommentoimaan (!!). Eli kipeenä oot ilmeisesti? : / Paranemisia? Luin että sun oirelistassa oli "pissatulehdus" eli onko vaan tuntemuksia vai ihan todettu? (btw. ihan mahtava tuo oire "piilolinssit tuntuu silmissä pahalta", vähän samaa luokkaa kun mun "taivaalla oli kauniita pilviä" -itku :D) Joop, mitäs muuta mun piti kysyä... No ei tuu mieleen. Mutta tsemppiä huomiseen ultraan! =)

Grill Mun pitääkin vaihtaa blogiin, että kaikki saa kommentoida! ;)
Mut Hahha! :LOL: vitti, että repesin!
Joo, kiitoksia ultratsempeistä. Kaveri kyllä sano, että pakko siellä on jotakii olla tapahtunu, ko oon saanu tälläsia oireita.. Eli siis joo, mulla tuo huonovointisuus johtu noista clomeista - koko ajan etoo. Työterveyslääkäriin jouduin menemään muutaman tunnin takia ja hää kerto, että pitää paljon peukkuja tilanteeseeni ja kirjoitti sairaslomatodistukseen "pahoinvointi", kun en halua nykyisen pomon tietävän näistä vauvahaaveista mitään.. Ihana MIES lääkäri <3
Tsemppiä Grilli, hyvin se tapaaminen menee :hug: :heart:

niin ja muoks vastausta vielä Grillille mun pissasta. Oireita on siis, en jaksanu siitä valittaa lääkärille - vedin estolääkettä naamaan (en oo muistanu syyä sitä joka päivä, ni otan dsillo, ku on oiretta, helpottaa oloa)..

niin ja niille uusillekin, jotka ei oo bongannu mun yritysblogia niin tässä se on:

haaveissa oma pieni

Viimeksi muokattu:
Voi kiesus mikä foorumi tuo facebookki..eräs "kaveri" (yläasteen tuttu) kirjotti minulle facebookissa "älä nyt suutu mutta oletko lihonnu" .. siis mitä hemmettiä?!! juu, olen nähnyt häntä viimeksi kolmisen vuotta sitten ja silloin painoin 56kg ja nyt 62kg. Paino ehti jonkinverran nousta raskaudessa. Pituutta on 170cm. Kylläpä tuli hyvä mieli! :'(

Pamsku: No hyvä ettei mitään tautia sitten oo. :) Ja ihan mahtava lääkäri! ;)

Miramei: Mitääääh?! :O Just joo! Siis olen myös 170cm pitkä, painosta en oo ihan varma (tarttis varmaan tarkistaa) mut jossain 54-56kg kieppeillä mennään eli tuo 62kg ei näy kyllä oikeestaan mitenkään! Oon ihan järkyttynyt, oikeesti! :D Miten joku tuollainen "hyvän päivän tuttu" voi oikeesti mennä tolleen läväyttää?! :O

Grill juuri viime viikolla mietin kyseisen kaverin poistamista kaverilistalta. En minäkään itte huomaa muuta kuin kaikkein tiukimmista vaatteista. En IKINÄ sanois kellekkään noin, enkä varsinkaan puolitutulle.. Ihme tyyppi. Oon kuitenki ihan sinut kroppani kanssa :D

Miramei, no jo on kumma tuttu sulla! Mä oon ite suunnilleen samanpainoinen ja 5 senttiä lyhyempiä, eikä mulla ainaskaan oo kyllä yhtään ylimäärästä, joten tuskinpa sullakaan :D Ihan kiva "letkautus"... voi morjes... ja mulla muuten ainakin toi sun ylempi näytti ihan selkeesti tummemmalta! Luulis ettei se viikossa olisi tummemmaksi käynyt, jos raskaushormonin pitäis koko ajan laskea... jännää!

Taru, pahoittelut negasta :/

Tänne ny ei kuulu mitää kummempaa. Reippaana oon kulkenut koko viikon töihin pyörällä (joo, huimat 5 km/suunta), mut johan oon ylpiä itestäni, ku on kuitenkin aamusin aina laiskottanut ja tehnyt mieli mennä bussilla :D Mutta pyörällä sutasen samassa ajassa, ja siinä herääkin ihan mukavasti :) Jaksaa laittaa tilit järjestykseen sitten töihin päästyä :D

täällä on hämmentävä olo..
meillä on töissä kiertänyt vatsatauti.. ajattelin eilen että nyt se tuli mullekin.
kyllä oksensinkin montakin kertaa (pahoittelen sanomaani) mutta olo parani kun pääsin nukkumaan :) otin kuitenkin sairaslomaa ihan vain sen takia kun en viitsi keittiöön mennä töihin jos olikin vatsatauti, noh ei näy tautia, mitä nyt vähän heikko olo..
sitten tuossa äsken rintojen kutina alkoi taas, tulee sellaista kirkasta nestettä tipoittain. mitähän mahtaisi olla?

ja Miramei ei ihmiset aina ajattele mitä sanovat, älä kuuntele tuollaisia puheita! jätä oman onnensa nojaan tuollaiset ihmiset :)

Tervetuloa kaikki uudet!! :)

Taru pahoittelut negasta :(

Miramei olisit kysyny siltä "kaverilta", et onko kateellinen vai miksi niin kovin sua kyttäilee :D Ei voi ymmärtää tommosia tyyppejä.

sunflower HIENO SAAVUTUS!!

omaa kävin tänään gynellä. Siellä kaikki hyvin (helpotus! viime kerrasta jo vuosia) Sanoi senkin että ovulaatio on jo mennyt!! Siis TÄH, luulin et oli vasta tulossa :D . No eipä kierto mene (toivonmukaan) 39 päivään.
Nyt onkin vatsassa myllinyt, ollut huono olo ja ainainen pissahätä, mutta se menee gynen ronkkimisen piikkiin :D

Yhteistyössä