Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 5.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Miramei...........kp49/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
Taru_..............kp38/40..................21v.........yk2................1.lapsi

Kp 21-30


Naspula............kp28/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Jonna_91..........kp26/28-32...........21v..........yk3..............1.lapsi
Amalia89..........kp24/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp22/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp22/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Mosmos..........kp21/30-32.............22v.........yk0(1)............1.lapsi

Kp 11->20


Anlii................kp20/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi
miuku9............kp19/28-30...........21v.........yk30.................1.lapsi
Amore.............kp16/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
JeNski91..........kp16/27-28...........21v..........yk9.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp14/32..............23v........yk5(yk11)............2.lapsi
Lindu...............kp12/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Nelistin............kp12/??...............23v...........yk4..............1.lapsi

Kp 1-10


Marpa..............kp10/25-31.............23v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp9/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi
Punnabis..........kp8/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Pamsku............kp8/27-52...........22v.........yk7..................1.lapsi
Grill................kp7/25-35.............21v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp7/27-37..........21v........yk3...............2.lapsi
Agnes...............kp5/28..........24v............yk2................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi..............kp??/28-35...........21v............yk3............1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sunflower11


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower: No voihan... : / Toivottavasti kuitenkin välttyisit taudilta, vaikka sitä kyllä taitaa olla liikkeellä.

Nelistin: Lisäilin sut tuonne listaan, menikö tiedot oikein? :) Tiedätkö yhtään kiertosi pituutta tai mikä yk on menossa?
 
Hui, en oo piiiitkään aikaan ehtiny tulla lukemaan tai kirjuuttelemaan mitään, mutta nyt jos aikaa löytyisi pikkaisen. :) Itellä tässä ei oo kyllä tapahtunut yyyhtikäs mittään, tyhjennyksestä vasta 18 päivää, ja menkkoja tässä odotellessa. :) ja ensimmäisestä vuotopäivästä 23 päivää, eli jospa ne pian alkaisi, ja sitten seuraavassa kierrossa rupean kyllä testailemaan ovista. :) Eli kyllä tässä vielä ainakin kuukauden saa odottaa, huhh.. :I
 
Kiitos Grill ja sunflower :heart:

Clomit on saanu mun kropan iha sekasin. Himot hipoo pilviä - eilenkin peittoja heiluteltiin kolmesti, eikä sekään vielä olis mulle riittänyt, oon jatkuvasti kostee (sori niille, joilla tuli ällötys) ja aamulla heräsin oksettavaan oloon. Vessaan päästessä olo helpottui, onneksi! Inhoan oksentamista...
 
Haluatko Nelistin että jätän tuon kierron pituuden sitten vielä kysymysmerkiksi? :D

Pamsku: Hehe, en tiedä miksi (ja ei sais ajatella näin!!) mut mua jotenkin huvitti tuo sun kosteus! :D Mutmut, pointtina: toivottavasti sun olo pian normalisoituis, ei tuollainenkaan kivaa oo... : /

ON: Jaa, että mulle tulee sitten nykyään joka päivä joku iltapäivä-masennus?! :O Ehkä sitä väsähtää iltapäivään menessä niin, että alkaa kaikki huolet tuntumaan ihan valtavilta... :headwall: Noo, kai se tästä sitten. Ai niin, täti on nyt virallisesti poistunut (tai oli jo eilen) ja pysykööt poissa kauan!!
 
Grill: on tää kyllä aika huvittavaa :D Miehen ei tarvi muuta tehdä kuin katsoo tietyllä tapaa tai tulla liian lähelle, ni jo oon kimpussa. :D Tänää on pakko pitää ihtesä kurissa, ko tulee kahvivieraita. :LOL:
Tuosta sun iltapäivämasiksesta - jos sulla on liikaa vapaa-aikaa iltapäivisin? Sitä sitte pysähtyy miettimään kaikenmaailman asioita, ja nyt yrityksen aikana varmasti ne vaikeet asiat pyörii mielessä. Jaksuja :hug: :heart:
 
Pamsku: Niin no voihan se olla. Kyllä meillä töissä yleensä hiljenee iltapäivällä tai sitten en vain jaksa tehdä niin paljoa kun olis työtä tarjolla (reipas minä ;)). :) Noh, menen nyt tänään moikkamaan sitä mun kultamurua (kummipoikaa) niin siinäpä mulle muuta ajateltavaa. Hetkeks...
 
Grill, mulla on masis aina iltasin. Juurikin tuntuu tulevan siks, kun koko päivän joudun touhottamaan, ja iltasin pysähtyy, ja sit onki aikaa miettiä ja murehtia. Tän takia onkin ollut aika säännöllisesti univaikeuksia, ainakin ajoittaisia jo useamman vuoden.

Mun piti mennä tyttöni kanssa tänään fysioterapeutin vastaanotolle katteleen, kun se on nyt kaksi vuotta käynyt eka kotikäynneillä, nykysin päiväkodissa viikottain. Lähdin töistäkin aiemmin, vaan kuullakseni päästessäni päiväkotiin, että tytöllä oli ollut just 5 minuutin epilepsiakohtaus. Mä masennuin jotenkin ihan totaalisesti, kun nyt on jo 1,5 kk menty ilman kohtauksia 4 kuukauden lääkenostojen- ja vaihtojen värittämän kohtauskauden jälkeen. Mä en jaksa sitä rumbaa taas. :(
 
Jaksamisia memsie! :( :hug:

Nyt on pakko linkittää! Ylilääkäri - 100 kilometrin synnytysmatka on vielä kohtuullinen

"– Jos olisit raskaana ja vaikka vauvan sydänäänet romahtaisivat, niin miltä tuntuisi kuulla, että lääkäri tulee 30 minuutin päästä?, kysyy Helsingin Kätilöopiston sairaalan osastoylilääkäri Veli-Matti Ulander"

No saman verran menee aikaa 50 kilometrin matkaan!?!? Mikä siis minulla on synnytysairaalaan... Siis mitä vittt??? :O Huomaa että mies taas antanut haastattelun!
 
Grill Ilmeisesti lakkautetaankin jotain? Musta on niin inhottavaa kun kaikki pitää olla niin isoa ja suurta.. :( Oon kyllä yrittämisen aikana ehtiny miettiä eri asioita synnytykseenkin liittyen, ja vakavasti harkitsen kotisynnytystä joten ei ehkä itselläni vaikuta.. Ja lähimmälle synnärille on meiltä matkaa alle 5km, joten nouhätä sinänsä... Jos eivät sitten saa päähänsä tuota lakkauttaa, mistä näistä tietää.. Tuskin kai kun vasta rempattukkin :) Mut ei, en pidä tuommosista uutisista! :/
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku hyvää syntymäpäivää! :flower: Ja mulla ei kyllä tullut tuollaisia oireita clomeista :D Odotappa vaan et mikä on tilanne oviksen jälkeen, kun ainakin itse tässä yksi yö heräsin ihan kunnon "menkkakipuihin", ja rinnat on kyllä aremmat kun mitä aiemmin. Mut hyvä vaan tietty et toimivat :)

Jaksamisia memsie! :hug:

Tervetuloa Nelistin :wave:

Mulla on 3km matkaa sairaalaan, mut tällä paikkakunnalla on kanssa mietinnän alla et siirtyykö synnäri just 100km päähän, toivottavasti ei!! :O

Omaa: dpo 5 ja toiveet on (liiankin) korkealla jo nyt. Kauhunsekaisin tuntein odottelen sunnuntaita, kun silloin periaatteessa pitäs menkkojen alkaa. Toivottavasti hanat pysys kiinni!
 
Huoh. Pitäis siivota. Ei jaksa, viitsi, halua... Mieliala koheni just kahdeksi tunniksi, jotka vietin kummipojan kanssa ja sain taas kaverini kanssa juteltua tästä asiasta. Kotiin ajaessa meinasin alkaa itkemään kun oli taivaalla niin kauniita pilviä!? :stick: Mikä mua vaivaa?? Ihan sata varmasti kyllä menen huomenna kuudeksi salille ja puran tätä oloa edes liikuntaan!

Amalialle pidän peukkuja! d=)b
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Grill Toi on tosi "kivaa". Täältä meiltäki ollaa vissiin lakkauttamassa. Ed. synnytys mulla kesti 4h, et kuin nopeesti seuraava mahdollinen tulee sit..

Amalialle peukkuja! Mul ois EHKÄ dpo 4 muttei mitään varmaa :D

Memsielle halauksia! Lapsen sairastaminen on mitä hirveintä :(
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 6.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Miramei...........kp50/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
Taru_..............kp39/40..................21v.........yk2................1.lapsi

Kp 21-30


Naspula............kp29/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Jonna_91..........kp27/28-32...........21v..........yk3..............1.lapsi
Amalia89..........kp25/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp23/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp23/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Mosmos..........kp22/30-32.............22v.........yk0(1)............1.lapsi
Anlii................kp21/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi

Kp 11->20


miuku9............kp20/28-30...........21v.........yk30.................1.lapsi
Amore.............kp17/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
JeNski91..........kp17/27-28...........21v..........yk9.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp15/32..............23v........yk5(yk11)............2.lapsi
Lindu...............kp13/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Nelistin............kp13/??...............23v...........yk4..............1.lapsi
Marpa..............kp11/25-31.............23v.........yk5...............1.lapsi

Kp 1-10


-es-................kp10/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi
Punnabis..........kp9/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Pamsku............kp9/27-52...........22v.........yk7..................1.lapsi
Grill................kp8/25-35.............21v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp8/27-37..........21v........yk3...............2.lapsi
Agnes...............kp6/28..........24v............yk2................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi..............kp??/28-35...........21v............yk3............1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Sunflower11


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
Kiiruna
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Vähän taas päivittelin tuota listaa ja toimin salapoliisina. Sieltä nyt hiljentyneistä poistui muutamia, joko ei enää ollut koko profiilia olemassa tai sitten ei ole pariin kuukauteen tehnyt täällä mitään. Siirsin myös tuolta mukana menossa -puolelta porukkaa pois tai hiljentyneisiin. Selvisi, että ilmeisesti ainakin korvapuusti on plussannut ja la on kai marraskuussa (?).
 
Miwwi Oot niin kärsivällinen, että oikein kateeks käy! Mä olen tän päättämättömyyteni ja varomattomuuteni kanssa niin pahassa stressitilanteessa, ettei mitään rajaa :D

Moni olikin kysellyt vähän tarkemmin tosta mun tilanteesta, ja monta kertaa meinasinkin kirjoittaa, mutta en vaan tiennyt mitä sanoisin. En mä taida tietää edelleenkään, mutta katsotaan nyt mitä ajatuksia sitä saisi ulos suollettua... Se kolmas kkm:n jälkeinen testi jonka tein muutama päivä sitten, oli suunnilleen saman vahvuinen kuin viikkoa aiemmin tekemäni testi: molemmat oli sellaisia todella haljuja, joiden viivaa ei oikein saanut valokuvaankaan tallennettua. Mä luulen, että ne olisi molemmat negoja, sillä viikko sitten mulla oli todella selkeät ovioireet, limoja ja nippailua vasemmalla puolella. Ja tähän päivään mennessä oirelista vaikuttaa identtiseltä siihen, mitä raskautumiskierrostani olin kirjoittanut... Vatsa on mennyt sekaisin, pierettää (sori :D) ja oli niitä tätimäisiä fiiliksiä pari päivää. Dpo5 (?) tuli myös parin päivän ajan hieman rusehtavaa vuotoa, ja nyt mä sitten heti toivon sen olleen kiinnittymisvuotoa, ja olen koko ajan varmempi olevani raskaana.

Mun on kai niin vaikea olla uskomatta olevani raskaana, koska mulla ei oikeasti ole sellaista kiertoa ollutkaan, jossa raskaus olisi ollut mahdollinen, muttei olisi tärpännyt! Mä en ollenkaan tiedä, miten mun kroppa käyttäytyisi ilman e-pillereitä tai ilman raskautta. Me juteltiin tästä eilen miehen kanssa, ja se sanoi, että on ihan ok toivoa sitä raskautta nyt jo, mutta pyysi mua lupaamaan, etten ottaisi sitä liian raskaasti, jollen raskaana olekaan. Nyt pitäisi vain pystyä olemaan toiveikas tällä hetkellä, mutta unohtamaan se nopeasti jos ne kuukautiset alkaakin. Luulen pystyväni siihen, koska vielä tässä vaiheessa uuden kierron alku olisi myös hyvä asia: Pääsisin eroon tästä kkm:n jälkeisen kierron epävarmuudesta, ja takaisin normaaliin rytmiin. No, tuli tästä kierrosta nyt mitä tahansa, niin tulisipa jo pian!

Huomenna me lähdetään miehen kanssa Tukholmaan minilomalle, mennään katsomaan Skanseniin laiskiaisia, rakastan niitä :D Ollaan siellä viikonlopun yli, ja maanantaina pääsenkin labraan hcg-kontrolliin, toivon, että siellä selviäisi edes jotain. Miramei ainakin olit ollut verikokeesssa jonkun aikaa sitten, kauanko sulla kesti, että sait kuulla tulokset? Ja pitikö sun itse soitella neuvolaan/jonnekin vai soitettiinko sulle? Mua ei oikein ohjeistettu tosta, ja nyt hermoilen siitäkin!
 
Sunflowe Niinkö pian? Olin ihan siinä uskossa, että useampi päivä menisi. Ainakin siinä tapauksessa, jos haluaa mennä vain "varmistamaan" raskauden ilman lähetettä, tuloksia joutuu täällä odottamaan 10 päivää. Voi kunpa tulisikin noin pian! :whistle:
 
Okei, pakko ihan laittaa nämä viimeaikaiset testit teille näytille. Kp:t on laskettu km:n ensimmäisestä vuotopäivästä. Kaksi ekaahan täällä jo jossain kohtaa esittelin, mutta siis:

kp7 Aijaa.com - 10274863
kp14 (dpo0) Aijaa.com - 10274864
kp20 (dpo6) Aijaa.com - 10319976

Kuvittelenko vaan, vaan onko tuo kp20 testi tummempi kuin kp14? Tuntuu, että noissa ekassa ja kolmannessa näen viivan, mutta keskimmäisessä en. Sanokaa nyt joku mulle mielipide, ennen kuin alan kuvittelemaan omiani :D
 

Yhteistyössä