Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 3.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Miramei...........kp47/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
Taru_..............kp36/40..................21v.........yk2................1.lapsi

Kp 21-30


Naspula............kp26/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Jonna_91..........kp24/28-32...........21v..........yk3..............1.lapsi
Amalia89..........kp22/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi

Kp 11->20


lumihiutale92.....kp20/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp20/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Mosmos..........kp19/30-32.............22v.........yk0(1)............1.lapsi
Anlii................kp18/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi
miuku9............kp17/28-30...........21v.........yk30.................1.lapsi
Amore.............kp14/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
JeNski91..........kp14/27-28...........21v..........yk9.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp12/32..............23v........yk5(yk11)............2.lapsi

Kp 1-10


Lindu...............kp10/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Marpa..............kp8/25-31.............23v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp7/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi
Punnabis..........kp6/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Pamsku............kp6/27-52...........21v.........yk7..................1.lapsi
Grill................kp5/25-35.............21v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp5/27-37..........21v........yk3...............2.lapsi
Agnes...............kp3/????..........24v............yk2................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi..............kp??/28-35...........21v............yk3............1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sunflower11


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Huh huh, juhlat juhlittu onnistuneesti ja univelkaakin saatu pois. :) Kävin tuossa yöllä lukaisemassa täällä mitä on tapahtunut, mutta olin niin väsynyt etten sitten silloin alkanut kirjoittelemaan. Nyt ne jäi sitten tuonne edelliselle sivulle ja muistikin pätkii...

Noh, ainakin Lumihiutaleelle toivotan hauskaa ja rentouttavaa matkaa! =)

Ööh, niin... Jenski siellä taisi itsestää ilmoitella pitkästä aikaa. Kiva kuulla että hengissä ollaan! :)

Ja mulla menee hermot! Tänään tullut taas virtsatieoireita vaikka kuuri on edelleen päällä! :headwall: Ei jaksais...
 
hei, tulipa mieleen, että pitäskö lisätä tohon meidän listaan kanssa teroja sekä clomeja ymym syöville ne tiedot, monesko tero/clomi/luge kierto menossa. Muistais helpommi, ketkä syö ja olis helpompi keskittää kysymyksensä muille. :)
 
Lumihiutaleelle hyvää matkaa! :)

Muuten ihan vaan omanapailen, täällä siis tänään dpo 8 ja parina päivänä ihan pikkusta nipistelyä/jomotusta mahassa, paitsi nyt! :headwall: Kauheet jomotukset, ja alavatsassa "kuumottaa", siis sillälailla samalla lailla kuin vaikka hieronnan jälkeen tai saunavihtalla hakkaamisen jälkeen :D Jos kukaan tajus mitä tarkotan... Ja vitsi mun tissiparat, niissäkin kivat jomotukset aina välillä, välillä katoaa...

Tiputtakaa mut alas, ettei tartteis kuvitella näistä sen kummempaa! :stick:
 
Onpas ollut kiirettä.... huh... Siskoni, joka on sukumme silmäterä, joka ei ikinä tee mitään pahaa sai aikaan kaaosta vknloppuna... Se urpo ajoi tutkaan, kortin hyllylle ja puhallutti itsellensä rattijuopomuksen! Herrunjestas... Yöt on mennyt valvoessa tuota asiaa, miten ihminen voikaan olla noin tyhmä ? Enpähän ole miettinyt ja jäänyt masentelemaan ainakaan negatiivistä testiä!

Isälläni vissiinkin 50-kympin villitys! Laittoi minulle facebookkiin kaikkien nähtäville "Koskas minusta tulee vaari ;) ?" hehheh.. Yritys on kova, isäpappaseni :D Jospa sitten tästä kierrosta? joka olisi muuten se perus 28pvä :) edellisestä laskettuna.. Onko muilla "painostavia" sukulaisia/vanhempia/ kavereita? :)

Hui hirvitys kun nuo clomit on kalliita... On muutenkin vähän tiedoissa aukkoa miten ja milloin nuita määrätään?

Lumihiutale92: Hyvää lomamatkaa! Tuo tuliaisina lämpöä ja aurinkoa meille :)
 
Agnes: No meillä on tuo miehekkeen äiti vihjaillut jo muutaman vuoden, mutta vasta nyt, sanoisinko että viimeisen puolen vuoden aikana, on se sävy muuttunut vitsailevasta vähemmän vitsailevaan. :D

Naspula: Kyllähän tuo sun tilanne nyt aika hyvältä näyttäis (=)), mutta jos jotain "pudottavaa" haluat, niin mulla oli just viime kierrossa tisseissä sellaista "aaltoilevaa-jomotusta" eli tuli ja meni. Ja mulla se ei tarkoittanut mitään... : /

Aivan, tuolla edellisellä sivulla olitte puhuneet noista Clomi-hinnoista! Meinasin tuolilta tippua kun luin sen! :O Herra jumala mikä hinta... Tuollaisella on helppo rahastaa. : /
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 4.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Miramei...........kp48/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
Taru_..............kp37/40..................21v.........yk2................1.lapsi

Kp 21-30


Naspula............kp27/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Jonna_91..........kp25/28-32...........21v..........yk3..............1.lapsi
Amalia89..........kp23/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp21/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp21/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi

Kp 11->20


Mosmos..........kp20/30-32.............22v.........yk0(1)............1.lapsi
Anlii................kp19/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi
miuku9............kp18/28-30...........21v.........yk30.................1.lapsi
Amore.............kp15/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
JeNski91..........kp15/27-28...........21v..........yk9.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp13/32..............23v........yk5(yk11)............2.lapsi
Lindu...............kp11/28................22v.........yk4...............1.lapsi

Kp 1-10


Marpa..............kp9/25-31.............23v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp8/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi
Punnabis..........kp7/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Pamsku............kp7/27-52...........21v.........yk7..................1.lapsi
Grill................kp6/25-35.............21v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp6/27-37..........21v........yk3...............2.lapsi
Agnes...............kp4/28..........24v............yk2................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi..............kp??/28-35...........21v............yk3............1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen
Sunflower11


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Hellouuu :)

Hiljaiseloa vietelty jälleen, kun ajatuset väkipakolla ollu tuossa ukkoraasussa. Työtapaturmaan onneton joutui viime torstaina. Päänvamma tuli, jota sitten oon valvonu ja huolehtinu. Kaikki meni onneksi hyvin ja säikähdyksellä selvittiin!
Olipa tuossa lakkiaisetki ja ens perjantaina pidänkin sitten omat pienimuotoiset kahvitukset valmistumisen kunniaksi. Keskiviikkona pääsykokeisiin.. apuva!

Kiertoki näköjään vaan vilahtanu. Meni mahdollinen oviskin ihan harakoille. Ei paljo hoksannu tunnostella, mutta seksiä on ollu kuitenki ees jonku verran, että pääsee jännäilemään viikon päästä jo! :D Tämä oli tällainen "elossa olen"-viesti. :)
 
Plaah... Että osaa olla paska fiilis. :( En tiedä mikä on, mutta heti kun tulee töissä vähänkin tylsempi hetki on ajatukset välittömästi kysymksessä "miksi minä en ole jo raskaana?". Harmittaa että edes ajattelen tälläistä! Ja ottaa päähän tämä kierron pituuden heittely! Siis mistä sitä nyt pitäis tietää, että koska sitä ovistakin sitten kannattaisi alkaa testaamaan, ettei kuitenkaan ihan älyttömästi niitä testejä menisi hukkaankaan?! :headwall: Taas näitä päiviä... Pitää varmaan käydä töiden jälkeen moikkaamassa kummipoikaa, jos vaikka mieliala vähän nousisi.

Hopeakissa: Kiva kun ilmoittelit itsestäsi. :) Ja mikä tärkeintä, onneksi miehesi on kuitenkin kunnossa!
 
Viimeksi muokattu:
Oli pakko tulla tänne kanssa ihmettelemään omaa tyhmyyttään... Olen nyt tehnyt keskenmenon jälkeen raskaustestejä viikoittain seuraillakseni hcg:n putoamista. Tänään tein taas yhden, vaikka sain jo viikko sitten melkein negatiivisen. Tämänpäiväisessä testissä oli jälleen hieman väriä, muttei kumminkaan plussan vertaa. Lisäksi me ei olle käytetty ehkäisyä tässä ekoja menkkoja odotellessa, ja olin jopa havaitsevinani oviksen tuossa kp 14 paikkeilla, ja nyt en sitten enää ollenkaan tiedä miten suhtautuisin mahdollisiin oireisiini ja raskaustestien tuloksiin. Koitanko mä tässä tarkkailla merkkejä uudesta raskaudesta, vai pitäisikö tässä nyt vaan rentoutua ja antaa ajan näyttää mikä on tilanne? Mulla on kuitenkin varmana kierto aivan päin honkia ja hormonit sekaisin, että taitaa olla melko typerää koittaa etsiä normaalin kierron merkkejä.

Mulla on tänään ollut hieman rusehtavaa vuotoa ja menkkamaista kipua alavatsassa, ja huomaan koko ajan miettiväni, että mitä se mahtaisi meinata. Taitaa kuitenkin olla mahdotonta arvella yhtään mitään tässä vaiheessa, pitäisi vaan antaa olla ja keskittyä johonkin muuhun. On vaan sellainen olo, että jollen keskity tähän, tulee se keskenmenon suru taas takaisin :headwall:

Äh, tulipa sekava teksti - mutta toisaalta, niin olen minäkin tällä hetkellä.
 
Mosmos :( Kuulostaa just semmoselta, et mää sekoaisin nopeasti tommosesta tilanteesta, ja siitä epävarmuudesta kun kaikki sekaisin! Jaksamisia, toivottavasti et joudu kovin kauaa tuskailla! :hug:

Grill kiitos pudottavista, mutta ei se taida mitään enään auttaa.. Kun se ajatus on kerran noussut esille, josko nää vois olla niitä oireita, niin kaikki tietää, ei ne sieltä häviä ennen kuuluisaa tätiä :headwall:

Tissit taas kipuillu tänään niin, että särkylääke (jonka otin menkkajomoihin) ei auttanut kumpaankaan kipuiluun.. Panadol 500mg? otin, tökkyräolo kyllä häipsäs :D Vieläki flunssan jälkeistä nuhailua, se ei ainakaan ole r-oire, jos ei mun mieski oo sitten raskaana? :D Nyt taas ihan taikaiskusta hävinny mokomat jomottelut ja polttelut.. Pitäis kai ajatella, että "pyhpah" mutta miksi se on niin vaikeaa? :ashamed:

Jos koittas ryhdistäytyä ja keksiä jotain muuta.. :)
 
Sunflower11
Mosmos: Kuvaa?
Jos vahvempi kuin viikko sitten niin itse ainakin olettaisin että kyse on uudesta raskaudesta.
Tsemppiä tilanteeseen!

Mul tais olla ovis viikonlopun tienoilla TAI sit se on tulossa. Pe oli semmoset kivut ku normisti on ollu aina ovispäivänä - puol tuntia kesti ja sai kaksinkerroin olla. Justhan me saatiin lupa harrastaa seksiä, mut en oikeen usko et JOS olis ovis ollu (tai tulossa) et ois tärppimahiksiakaan. Katotaan. toivottavasti ei kierto ainakaan kauheesti sekoile..
 
Sunflower11
Ainiin Grill: Ootko varma että vti-tulehdusta taas, ettei olis hiivaa? (varsinkin kun antibiootit vielä sen voi saada aikaiseksi/pahentaa). Mietin vaan kun itellä oli yhdessä vaiheessa hiivaa ja hyvin samanlaiset oireet kun vti:tulehduksessa.
 
Sunflower: Oireet meni ohi eiliseen iltaan mennessä (join paljon ja söin ihan sikana puolukkaa) eli en usko että on hiivaa, mulle tulee se vielä todella harvoin ja nyt olen syönyt jo jonkin aikaa myös maitohappobakteeria. Äidille juttelin, että tuli taas oireita, niin hän meinasi että jos tuli siitä kun stressi siskon juhlista laukesi. Voi olla, en tiedä...

Naspula: Jep, eipä niitä omia ajatuksia saa oikein vaiennettua... : /

Mosmos: Nyt en osaa sanoa, mutta ehkä asia selkenee kun testailet parin päivän päästä uudestaan? Tai soittele neuvolaan? :)
 
Agnes, meillä tuo poikaystävän äiti vihjailee (ehkä vähän lievä ilmaisu) siihen suuntaan aika usein... Mutta oon kyllä tosi onnellinen siitä, miten esimerkiksi hän suhtautuu tyttööni, on ottanut ihan "omakseen" :)

No niin, vuoto on ohi, ja taas ollaan palattu normaaliin pupuilutahtiin :D Tosin ei toi ässä ihan tauolla tossa kokonaan ollutkaan... mä toivoisin, että tuleva muutto ja sen suunnittelu veis ajatukset pois yrittämisestä tässä kierrossa, ja niin varmaan tulee käymäänkin, hope so :D

Mosmos, sinuna kans kattelisin parin päivän päästä uusintatestiä? Jännä tilanne sulla. Luulis, ettei viikossa väri ainakaan olis lisääntynyt, jos jo melkeen puhdas nega oli.
 
Mosmos sama masentava tilanne täällä ja nyt jo kp 48 ja pisin kierto ikinä meneillään :/ 31.5 oli haalea plussa..sen jälkeen en oo viitsiny ees testata. Keskiviikkona tulee 7 viikkoa tyhjennyksestä ja jos ei oo 8 viikon sisällä alkanut niin soitan keskussairaalaan, missä tyhjennys tehtiin..
 
Oo, mun rakas sai tänään kouriinsa rakennusinsinöörin paperit! <3
Eilen illalla tuli koululta käymään kotona, pupuiltiin, käytiin suihkussa ja syötiin ja läks takasin koululle tekee viimosta harkkatyötä klo 01.00 ja tuli iltapäivällä n. klo 14 kotiin takasin - insinöörin paperit kädessään! :) Mun lähtiessä töihin kävi nukkumaan 26h työnteon jälkeen ja nukkuu edelleen. En raaski herättää..
Parin viikon päästä on "lakitus".

Huomenna on viimonen clomipäivä, sit jännätään. Meidän kihlajaisvuosipäivän tienoilla olis sitte jännäpvä :) Ja hei, mulle saa päivittää huomenna iäksi 22 vuotta!
 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Täällä uusi kuumeinen liittyy joukkoon!

Eli olen 23-vuotias, samoin avokkini. Jätimme pillerit pois aika tarkalleen vuosi sitten, kun tuli tunne, että nyt ollaan valmiita vanhemmiksi. Olin heti alkuun sillä asenteella, että max. 2 kuukautta ja homma selvä. Asiat nyt ei sitten mennytkään ihan niin :D

Kierrot heitti jäätävää häränpyllyä ja se jatkui ja se jatkui ja se jatkui. Yritystä ei missään vaiheessa kunnolla alotettu vaan odotettiin että kyllä se kierto pian tasoittuu . No, ei tasoittunut ja päätin sitten varata ajan yksityiselle tuossa kuukausi takaperin, kun kierto oli jo 80. Kävin hyvin mukavan lekurin luona, ultrattiin munasarjat, hieman olivat pco-tyyppiset..määrättiin terot ja foolihappoa, sekä varuille kirjoitti jo Clomifen-reseptinkin. Aloitin terot ja 3 pillerin jälkeen menkat alkoi ja voi sitä riemua! Nyt kp 11 ja todella positiivinen mieli.

Greippimehua oon "nautiskellut" kierron alusta :)

Ihanaa päästä tänne jutustelemaan samassa tilanteessa olevien kanssa! Voi kumpa meille kaikille se onni potkaisis pian.
 
Kiitos :)

Juu eli siis terot käytössä nyt elokuuhun saakka ja jos ei mitään kuuluu niin sitten ultraan ja aukiolotutkimukseen, sekä mieheltä simppanäyte. Ja mahdollisesti ne clomit sitten käyttöön. Kovastipaljon täällä pidetään peukut ja varpaat kohti kattoa, että noita ei tarvita.

Sitten kun on vielä sellasessa työssä että jatkuvalla syötöllä näkee ihania vauvamasuja ja niitä pienokaisia..ei se oloa ainakaan helpota :ashamed:
 
Sunflower: Eli taas yksi uusi syy miksi haluan jo sen plussan! :D

Tervetuloa joukkoon Nelistin! :wave: Toivottavasti lähtisi teilläkin homma pyörimään normaalisti (tai tuntuu ettei mikään tässä ole normaalia, mutta kuitenkin! :D).

Pamskulle synttärionnittelut! =)

ON: Meninpä eilen äidin yllytyksestä liitymään kuntosalin jäseneksi. :D Onhan mun mieli tehnyt jo kauan, mutta koskaan ei muka ole rahaa. Mutta juu, vaikutti tosi kivalta paikalta ja nyt yritän saada yhtä kaveriani mukaan sinne. ;) Ainakin sopimus selitettiin tosi tarkasti (jäsenyyden saa jäädytettyä max. 8kk esim. raskauden vuoksi :whistle:) ja henkilkunta oli oikein avuliasta. Oli tosi tervetullut olo. :)
 

Yhteistyössä