Kakskymppiset yrittäjät 2012

Pahoittelut Naspulalle negasta :hug:

Ultrakuulumisia: Clomit tepsineet hyvin, munasarjoista löytyi paljon folleja - yksi kuitenkin oikeassa munasarjassa selvä johtofolli :) Oli paljon suurempi kuin muut :heart:
Lääkärin ohje seuraaville päiville: seksiä seksiä seksiä. Nyt on ne hedelmällisimmät päivät ja ovulaatio ihan kohta! JEE!
Sitten, jos raskaus ei ala, niin uusi clomikierto käyntiin ja näillä mennään seuraavat 3kk, sitten syksyllä lapsettomuuspolille, jos ei tärppää.

Ainoa inhottava asia tuossa lääkärikäynnissä oli se, kun makasin tutkittavana ja romplattavana, haarat levällään ja ultradildo sisällä, niin huoneeseen astuu sisään hoitaja, joka kysyy lääkärin mielipidettä rv31+ olevan potilaan kohdunsuun tilaan. Voi viddu, että kävi suututtamaan. Mulla just tutkitaan tätä lapsettomuuden syytä ja jännätään, onko clomit auttanu, ni te puhutte jonku raskaana olevan potilaan asioista mun kuullen.... Huoh...


Niin ja sunflower VAU! Oot kyllä sitkee sissi!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hieno tulos Sunflower! =)

Pahoittelut negasta Naspula! :hug:

Amore: Hyvä että kaikki on ok, sitten vain odottelemaan. :)

ON: Aamulla viety pissanäyte labraan ja siellä otettiin myös verikoe, en vain tiedä miksi. No koitan tässä saada soittoaikaa iltapäivälle niin sitten selviää tuo verikokeen tulos (mitä sillä sitten testataankaan :D) ja se viime viikkoinen klamydia (en ole jaksanut sitä aiemmin kysellä). Pissaviljely menee kuulemma maanantaille...

Eilinen ravintolakäynti meni ihan ok. En sitten tiedä olenko vain itsekäs vai mikä, mutta olin hieman loukkaantunut kun kaverini puhuivat kovasti tuossa naapurikunnassa järjestettävästä markkinoista mikä on 16.6. ja juhannuksesta, mutta eivät sanallakaan kysyneet mitään mun syntymäpäivästä, mikä on 13.6. Tuli vain sellainen olo, että ovatko unohtaneet koko päivän. Ei sinänsä, ei mulla mitään suunnitelmia ole, mutta luulisi parhaiden kavereiden nyt edes mun syntymäpäivän muistavan? :O

Ja vielä Pamsku: Hyvä homma! =) Eiköhän noilla eväillä sitten jotain saada aikaiseksi. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Kiitoksia :)

Tänäaamuna hyppäsin kattoon, paino alkoi kutosella mitä se ei oo jokuseen vuoteen tehnyt!! :D

Naspula Pahoittelut negasta!

Grill Kyllä mieki vähän ihmettelisin! Tosin en mä itse muista hirveesti kavereiden synttäreitä, ellei olis kalenterissa. Kun noi omat lapset + puoliso + vanhemmat ja puolikkaat vanhemmat ja kaikki 8 sisarusta vie ihan hyvin tuota muistikapasitettiia.

ON vissiin kp 19-20. Menkkajomoja.
 
Kiitoksei onnitteluista! :) Ja miwwi kiitos, kun muistutit foolihaposta! En oo muistanu syödä sitä pitkään aikaan...

Grill olisin minäkin loukkaantunut. Tosin oon sen verran äkkipikainen, että olisin jo siinä tilanteessa muistuttanut, että mulla on synttärit. :D

Päätin tänään ostaa nokia lumian (oma puhelin vetää jumiin vähän väliä, vaikka onkin lokakuussa ostettu) ja häitä varten ajattelin ostaa tällaisen: Rio Uv Nails -kynsistudio • Rio Beauty
 
Pamsku: Oi vau! Sitä oikein törsätään. ;)

Hmh, niin. Yhden toisen kaverini mielestä mä ylireagoin tuossa synttäriasiassa... Tai kun hänen mielestä jos en ole itse ottanut synttäreitäni esille, kaverini varmaan olettavat etten aio juhlia. No totta sekin, mutta olisivat mun mielestä voineet pyytää sitten edes seurakseen sinne markkinoille. Ne kun ajoittuvat just mun synttäreiden lähelle ja vielä aika monena vuonna ovat juuri samana viikonloppuna, jolloin toinen näistä kavereistani (joka on kotoisin tuolta naapurikunnasta) on joutunut päättäämään viettääkö mun synttäreitä vai meneekö sinne markkinoille (ja markkinoiden iltarientoihin). No onneksi hän on hyvä kaveri eli kyllähän mun synttärit on aina voiton vieneet. Äääh, no ärsyttää nyt vain. :headwall: Niin kuin moni muukin asia viime aikoina. Kai se tässä piakkoin selviää, ovatko unohtaneet vai eivät. :)
 
Jaahas, lääkäri soitti. Kaikki nyt tulleet tulokset oli ok. Maanantaina tulee sitten vielä se viljelyn tulos ja myös verikokeen, arvatkaapa vaan miksi se otettiin! No mahdollisen raskauden vuoksi! Äh... En mä tiennyt että ne sinne lähetteen pisti, sanoivat silloin vain, että JOS haluan, niin sekin voidaan sitten tarvittaessa testata. Kyllä lääkäri nyt kysyi, että vieläkö se on mahdollista, niin sanoin että tuskinpa vaan kun mulla kuukautiset sitten silloin alkoi... Kiva kuulla sekin karu totuus sitten vielä kerran! :(
 
Pamsku mulla on juurikin samanlainen kynsistudio! Sillä saa aikaiseksi nättejä kynsiä, mutta vaatii harjoittelua! :D ohjeet on helpot joten pääsee nopeesti jyvälle.
Toisaalta jos on tottunut tekemään kynsiä ja hiuksia niin voi onnistua hetikin saamaan nätit ranskalaiset. Itte oon aika käsi jo kun pitäis lakata kynnet, joten voin sanoa ettei ensimmäisiä itsetehtyjä ranskiksia pahemmin kehdannu näyttää.
Muistaakseni siinä tuli myös joku dvd jossa kerrottiin kaikki alusta poisottoon saakka.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 8.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Miramei...........kp52/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
Taru_..............kp41/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Naspula............kp31/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi

Kp 21-30


Jonna_91..........kp29/28-32...........21v..........yk3..............1.lapsi
Amalia89..........kp27/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp25/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp25/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
Mosmos..........kp24/30-32.............22v.........yk0(1)............1.lapsi
Anlii................kp23/26-73...........23v.........yk9.................1.lapsi
miuku9............kp22/28-30...........21v.........yk30.................1.lapsi

Kp 11->20


Amore.............kp19/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
JeNski91..........kp19/27-28...........21v..........yk9.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp17/32..............23v........yk5(yk11)............2.lapsi
Lindu...............kp15/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Nelistin............kp15/??...............23v...........yk4..............1.lapsi
Marpa..............kp13/25-31.............23v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp12/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi
Punnabis..........kp11/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Pamsku............kp11/27-52...........22v.........yk7..................1.lapsi

Kp 1-10


Grill................kp10/25-35.............21v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp10/27-37..........21v........yk3...............2.lapsi
Agnes...............kp8/28..........24v............yk2................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
Miwwi..............kp??/28-35...........21v............yk3............1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Sunflower11


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
Kiiruna
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Miwwi , foolihappoahan nappaillaan siis ihan niinkun vitamiineina, eli päivittäin :)

Meikäläinen alottaa tänään taas terolutit, saa nähdä mitä tapahtuu..

Ja sitten asia mikä askarruttaa nyt ylitsepääsemättömän paljon; pomo tänään töissä vihjaili siiihen malliin että kesän lopulla olis mahdollista saada ylennys ja mietin että oonko ihan asshole jos otan sen vastaan ja sitten (jos hyvä tuuri käy) parin kuukauden päästä ilmotankin että äippäloma kutsuu? :D Toisaalta, koskaan ei tiedä kuinka kauan aikaa sitä pienokaista saa odotella, ties vaikka ehtisin vielä vuosia olla töissä..ääääh, ahistavaa. Kertokaa tälle taulapäälle mikä viisainta :D
 
Pahoittelut negan testanneille :(

Miramei joo eiköhän tuollaisen tapauksen voi jo poistaa sieltä kaverilistalta..!

Nelistin mä oon kyllä sitä mieltä et työmaalla/uralla ollaan ja edetään olettaen että EI olla raskaana vielä pitkään aikaan. Kuulostaa kauheen pessimistiseltä, mutta parempi se musta noin on ajatella, kun taas jäädä miettimään et "jos nyt kohta oonkin paksuna niin en voi ottaa tätä työmahdollisuutta vastaan", sit harmittaa jos plussaa ei tulekaan!

Omaa: pelottaa jo suorastaan se sunnuntai et jos menkat alkaa! Ja toisaalta ärsyttää jos ne on alkaakseen mut ei kuitenkaan ala sinä päivänä, koska mulla on kuitenkin varattu jo se lääkäriaika heinäkuulle sen hetkisen kierron kp12 ja sinne on hankala saada aikoja niin toivottavasti tää ei nyt turhaan pitkitykään tää kierto. Aargh ahdistus..mä haluun vauvan! Todella yllättävä tieto sinäänsä ;)

Muoks. Sunfloweria piti vielä onnistella hyvästä saavutuksesta, ihailtavaa itsekuria! Ja kiva et Pamskukin oli saanut hyviä uutisia :)
 
Viimeksi muokattu:
Nelistin: Siis mun mielestä työnantajien kuuluu hyväksyä se tosiasia, että nuoret naiset tulevat jäämään jossain vaiheessa äippälomalle. Ennemmin tai myöhemmin, sitä ei kannata itse edes ajatella kun jotain työtä on ottamassa vastaan! :) Itsekin tässä kovaa vauhtia olen kinumassa kesätyöstäni vakkaripaikkaa, vaikka toki toivon että voisin jäädä jo pian sieltä pois. ;) Kaverini sai vakipaikan, vaikka työhaastattelijat tiesivät että hän on raskaana. Oli ollut sijaisena pari vuotta ja sitten hänen paikka vakinaistettiin, kun oli tehnyt työnsä erinomaisesti siihen asti! Lokakuussa on palaamassa työelämään.

Amalia: Peukuttelen täällä sulle! d:)b Olis kyllä jo teidän vuoro!

ON: Mä aloitin tuossa ovistikuttelun, ei vielä oikeestaan mitään. Kaipa se siitä sitten. :) Joo ja kävin sitten kiusaamassa itseäni aikaisemmin tuolla plussaneiden puolella. Ei todellakaan sais mennä sinne tässä mielentilassa!
 
Miks mun ovistikkuun ei tänään tullut viivan viivaa? Tai siis kyllä kaks viivaa näkyy, mutta testiviiva on tooooodella hailakka.. Ja lääkärin mukaan hedelmällisimmät päivät olis NYT! viddu menee hermo näiden testien kanssa.
No, kellistän joka tapauksessa ukon tänään - on himottanu jo tovin aikaa!!

No, mut tää laittaa nyt tosta kuvan; sanokaas ny viisaammat, onks mun ovis jo menny vai ootanko sitä vielä tulevaksi? Kovasti nippailee kyllä - ja oikeelta misä se iso folli sijaitsee
Tarkoitan siis tässä sitä, että lääkärin mielestä ovis olis nyt lähipäivinä, testi haalistui eilisestä kovin paljon.. Ei tiiä enää mitä uskoo

 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Amalia ja Grill tsemppaavista sanoista! Kyllä oma järkikin sanoo, ettei koko elämä voi pyöriä sen ympärillä, että jos sattuu tärppäämään ja kaikesta muusta pitäis muka sen takia "luopua". Joku pirulainen kuitenkin takoo päähäni, että se olis jotenkin moukkamaista..tyhmäähän tää on. Mutta ehkä on vain otettava se järki käteen ja elettävä hetkessä. Eikä mikään yleneminenkään ole varmaa, pitää vaan repiä näköjään tätä ressiä irti kaikesta mahollisesta :headwall:

Ja Grill , mäkin selasin melkeen koko ton plussaneiden litanjan läpi ja ihastelin ja huokailin kateellisena muiden plussia ja viivoja..millon meidän vuoro???? Tuntuu jokapäivä vaan enemmän epätodennäköiseltä saada itse moinen kouraan.

Ja sitten vielä kaikenkukkuraks ukko lähti poikien kanssa kaljoille ja villi veikkaus ettei sitä ihan toviin kotiin kuulu. Ja mullakun oli suunnitelmissa jotain ihan muuta aktiviteettia ennen nukkumaan menoa. PRKL!

Sellainen positiivisuutta pursuava iltasatu täältä :D
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!:)

Pamsku: kyllä sulla vaan ne parhaat päivät on nyt: se keskimmäinen liuska on sun ovisplussa, ja siitä 24-48h kuluttua irtoo se munasolu, et no worries!!:) mulla on peukut pystyssä että simpat pääsis maaliin!:D

Grill ja nelistin: nyt nousette sieltä ankeudesta! Mä vakaasti uskon (vaikka tiedän ettei se tunnu nyt siltä) että tekin sen plussan vielä saatte!!:) Grill, missä se sun taistelutahto on piilossa?! Mä plussasin siinä kierrossa, missä avokin kanssa PÄÄTETTIIN että tärppää!:D kaikki keinot nyt käyttöön tyttöset!

Sunflower: uskomaton tulos sulla painonpudotuksessa!! Onnittelut siitä! Sen kunniaksi me kaikki suotais sulle sellainen pienenpieni palkinto!;)
 
Johanna kiitos vastauksesta! :) Tän aamuinen testi näyttää entistäkin haaleempaa viivaa.. Ei oo mulla varmaan koskaan näyttäny oviststi näin haaleeta.. Voiskoha johtua siitä pcosta ja ovuloimattomuudesta?

Mies oli eilen uuden työporukan kanssa tutustumisillassa, tuli keskiyön aikaan kotiin - ja ensimmäistä kertaa meidän seurustelun aikaan näin hänet humalassa :D Olipa mulla hauskaa.. Mies ilmoitti, että nyt kyllä saa luvan tärpätä, jos simpat ei selvinä löydä perille tai jos niitä jännittää tytön seurassa ja juoksee vaan karkuun
Haha, voi sitä :heart:

ON: mulla eilisestä asti nippaillut alavatsaa, juurikin oikealta puolelta! Jännittävää! :)
Eli oliskoha nyt niinko dpo0 vai dpo1?

Ja tässä nyt mukana myös tämänaamuinen

 
Viimeksi muokattu:
Amalialle plussapuhurit ja jaksuja jännäämiseen! :)

Nelistimelle sen verran, että itse olen oppinut olemaan työn suhteen itsekäs, ajatuksena että miksi tekisin työpaikan/firman eteen sellaista, mitä se ei tekisi minun eteeni.. Ts. ei kannata olla liian lojaali tai kiltti, sellaista harvemmin muistetaan kuitenkaan ja nähnyt monen tutun (sukulaisen) menettävän monta mahdollisuutta, vain olleessaan kymmeniä vuosia lojaali työnantajalle joka myöhemmin antanut vaan tylysti potkut :headwall: tai muuta semmosta. Eli ei muutako ota työ vastaan jos se vaan muuten vaikuttaa hyvältä! :D Sepostelen taas...

Nojoo, jos omanapailisinkin, tätiä ei oo näkynyt vielä, tänään dpo 14.. Eilen oltiin onkimassa, ja niin selvät menkkajomot alkoi että kävin varalta laittamassa siteenkin.. Jomot loppunu ku seinään, samoin muut "oireet" paitsi tissit jomottaa välillä.. Vuoto uupuu edelleen, samoin kuin vatsan sekoilemiset. Saapa nähä, mitä tästä vielä. Vahva tunne siitä ettei tärppi käynyt tässäkään kierrossa.
 
Johanna: Niin, se taistelutahto... Hmm. :confused: Joo, kai se jossain tuolla masennuksen alla on. :D Ei kai, kyllä tää mun mieliala tästä on jo parempaan suuntaan mennyt, niin moni asia vaan pyörii tällä hetkellä päällekäin mielessä että kaikki tuntuu olevan suurempaa kuin mitä ne todellisuudessa on.

Pamsku: Siis oikeesti? Nyt vasta näit ekan kerran miehes kännissä? :D No tietty, me ollaan kaikki erilaisia... ;) Ja toivottavasti joku simpoista löytää tiensä perille. :)

Naspula: No voi... : / Jospa se kuitenkin! :) Älä luovuta vielä!

ON: Joo, kuten jo tuonne ylemmäs kirjoittelin, alkaa tää mieliala vähän jo nousta. Lähden tästä ehkä yhden kaverin kanssa parilla käymään, sekin vie ajatuksia hetkeks muualle. :) Ja kaipa tää tästä sitten. Yritän nyt ihan tosissani kaivaa sen taistelutahdon tuolta esiin! ;)
 
Johanna Kiitos, pitää yrittää kahlata :D

Pamsku ahihihih :D Toivottavasti simppaset, tai yksi rohkaistui tarpeeksi :)

Naspula kiitos, tulee koko ajan varmempi olo tästä työ-asiasta, kun taotte tähän tyhjään päähän järkeä! Ja peukut pystyyn, ettei täti änkeä kylään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Jep jep, täällä ilmoittautuu myöskin yksi taistelutahtonsa kadottanut..kp1, yk11..vittu. Mekin miehen kanssa päätettiin et tämä on SE kierto, jokainen pienikin poppakonsti käyttöön ja tässä sitä taas ollaan. En ymmärrä miten joku voi tulla vahingossa raskaaksi, sellaista avaruustiedettä tää touhu tuntuu välillä olevan. Ja joo, tokihan vois itsekin vaan lakata yrittämästä, mutta miten?! Ei taida oikein sekään onnistua ainakaan niin pitkään kun on tuollaisia nappuloita mitä pitää popsia tiettyinä kierron päivinä.

Jotenkin ei jaksa enää yllättää, mut kieltämättä mulla oli toiveet aika korkeella. Varmaan johtui näistä clomit toimii tosi monilla ja monilla tärppää heti aukiolotutkimuksen jälkeen. Noh, suurimmalla osallahan tärppää myös vuoden sisällä yrityksen aloittamisesta, et kai se pitää vaan alkaa uskoa et nää tällaiset jutut ei koske meitä :'(

Nyt kun avautumisen makuun päästy, niin sanottakoon vielä et tässä masentaa myös tuo miten hidasta tämä touhu julkisella puolella on. Uskoisin tietäväni miten tästä edetään; ens kuussa kolmannessa clomi-kierrossa ultraan kp12 ja katotaan et ei siellä vielä noin aikaisin mitään näy. Sit isonnetaan annosta ja mennään sillä muutama kuukausi. Sit onkin kaks vuotta tullut täyteen ja voidaan ehkä harkita jo jotain järeämpää, mutta mitä, koska eihän meissä miehen kanssa ole mitään muuta vikaa kuin ovuloimattomuus :headwall:

Noh, mutta kiitoksia että sain taas purkaa pahaa mieltäni, ehkä mä lähden valittamaan miehelle välillä ja sit aletaan pikkuhiljaa taas nousemaan täältä pohjalta. Parempaa päivänjatkoa muille :wave:
 
Sunflower11
Amalia89:hug: Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!

Pamsku
Meillä mies oli sitä mieltä että selvästi tarvis olla humalassa et tärppäis, kun aiemmin niin on ehkä kenties tainnut tapahtua :D

Kiitos painonpudotuskehuista :)
 

Yhteistyössä