Kaksivuotias poika kadonnut Ristiinassa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
:(
Kai niitä etsintöjä jatketaan koko yö??
Siis kyllähän poliisin jne viranomaisten täytyy tajuta, ettei noin pieni kauan voi jaksaa..
puoli vuorokautta jo pitkä aika :(
 
gast
Kuinka pitkiä matkoja parivuotinen jaksaa jolkotella (paljain jaloin?) Jos suht vaikeakulkuista maastoa niin ei nyt äärettömän kauas voine ehtiä/jaksaa. Ihme ettei ole löydetty puolen vuorokauden aikana, etsijöitä kuitenkin lähes sata sekä pelit ja vehkeet. Ettei vain se vesistö...
 
M**
Alkuperäinen kirjoittaja gast:
Kuinka pitkiä matkoja parivuotinen jaksaa jolkotella (paljain jaloin?) Jos suht vaikeakulkuista maastoa niin ei nyt äärettömän kauas voine ehtiä/jaksaa. Ihme ettei ole löydetty puolen vuorokauden aikana, etsijöitä kuitenkin lähes sata sekä pelit ja vehkeet. Ettei vain se vesistö...

Mulla on saman ikäinen poika ja olen sitä mieltä, että yllättävän pitkälle voi noinkin pieni ehtiä pienessäkin ajassa. Vaikka tuskin koko ajan on liikkeellä kuitenkaan. Ja kun ajattelee, että pienellä täytyy olla todella hätä, niin kyllä sitä ihminen saa ihmeellisesti voimia vaikka minkälaisiin suorituksiin kun tuntee olonsa uhatuksi. Hyi, kun tuntuu pahalta ajatella...
Toivottavasti ei kuitenkaan ole se vesistö vienyt pientä elämää!

Mutta tällainen löytyi netistä, toivottavasti olisi samaiset enkelit tämänkin pienen miehen matkassa! Ei kait me voida muuta kuin rukoilla :(

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1709522

 
Just heräsin, kun oli pakko 2 aikaan mennä nukkumaan, kun oma vauva heräsi juuri..eikä vieläkän mitään tietoa...:( Tuo edellä oleva uutinen toisestas löytyneestä antaa kuitenkin pientä toivoa..Pelottaa kovasti silti..aivan hirveä olo, joka ei ole tietysti mitään lapseen itseensä ja vanhempiin..:(
 
Voi kauheeta :'( voimia sinne vanhemmille :hug:

Ja eikö tätä ketjua vois siistiä, mauttomia vastauksia ja vanhempia syytetään kännissä olosta ja ties mistä, vaikkei itse ole oltu edes samassa kaupungissa saati pihapiirissä missä lapset on, eli ilman oikeaa tietoa.
 
Hirveä tragedia. Turha kenenkään jeesustella ettei olisi vahdittu, ei sitä tarvii kun kääntää selkänsä pyykkiä ripustaakseen niin kyllä 2 vuotias jo livahtaa siinä kauas.

Olisikos kiva jos itselle sattuisi tuollaista ja kaikki maailman tekopyhät kukkahattutädit tulisi jeesustelemaan että omapa on vikasi. Hyi teitä!!!
 
pol
Meidän poika, viime kesänä juuri 2,5v katosi kaksi kertaa :( Oli kadonneena, tai poissa näkyvistä max. 10 min. Mutta tuokin aika oli täyttä tuskaa! Ja itse olin lasten kanssa pihalla ja kun silmä vältti vähäksi aikaa (isommalle siskolle kenkiä laitoin jalkaan) niin sillä välin poika hävisi :(

Löytyi kyllä läheltä, viereisen talon pihalta.. mutta eipä osattu sieltä heti ensimmäiseksi etsiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HUOMIO:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Ristiinassa kadonneen pikkupojan suuretsintä jatkuu

7.7.2010 21:44 | Päivitetty: 7.7.2010 23:36

Ristiina. Etelä-Savossa Ristiinassa käynnistyi keskiviikkoiltana suuretsintä vaippaikäisen pikkupojan löytämiseksi.

Kaksi- ja puolivuotias poika katosi iltapäivällä Louhiveden eteläpuolella Varkaantaipaleen kanavan lähellä olevalta mökiltä.

Kadonneella pikkupojalla on vaaleat hiukset ja hänellä oli katoamishetkellä yllään sininen t-paita ja vaippa.

Poliisi sai tiedon katoamisesta kello 16 aikaan. Poikaa ei ollut vielä löydetty kello 23 jälkeen.

Etsintöjä aiottiin jatkaa läpi yön, Etelä-Savon poliisista kerrottiin.

Poliisi kuvaili katoamispaikkaa metsäiseksi maaseuduksi, jossa on jonkin verran mökkejä järvien rannoilla.

Etsinnöissä oli mukana yli 80 henkeä. Viranomaisten ja paikallisten ihmisten lisäksi apuna oli muun muassa yksitasoinen lentokone. Poliisi pyysi virka-apua myös puolustusvoimilta.
Poikaa ei ollut vielä löydetty kello 23 jälkeen.
Etsintöjä aiottiin jatkaa läpi yön
Etsinnöissä oli mukana

Miksi käytetty mennyttä aikamuotoa???
tätä minäkin ihmettelen,ettei kai etsintöjä ole tai aiota lopettaa.
Kerrottiin eli kirjoittaja selittää menneessä muodossa, että tämä poliisi oli selittänyt hänelle... No joo ei fiksusti kirjoitettu, mutta ehkä siellä on joku kesähessu yötöissä.
Kirjoittaja on kirjoittanut mikä on ollut tilanne klo 23 aikaan ja sitä aiemmin. Mitä on tehty ja mitä aiotaan tehdä, tuollaisessa tilanteessa mennyt aikamuoto on nimenomaan se oikea tapa kirjoittaa.
 
:-((((
Olen ateisti, mutta äsken livahti ajatuksissa rukous pojan puolesta. Itselläni just saman ikäinen lapsi, joka karkaa heti, jos silmä välttää.
Vanhempien syyttely on turhaa, itsesyyttelyn he hoitavat itse. Siellä on saattanut olla ovet auki, lapset leikkineet keskenään, vanhemmat tehneet kotihommia ja yllättäin havahdutaan, että yksi uupuu. Aivan kauhean kauhean kauhea tilanne.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä