Kaksivuotias poika kadonnut Ristiinassa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Ristiinassa, Louhiveden eteläpuolella, lähellä Varkaantaipaleen kanavaa katosi keskiviikkoiltapäivänä 2,5-vuotias poika.

Tieto katoamisesta tuli viranomaisille noin klo 16:00.

Kadonnutta etsii viranomaisten ja paikallisten asukkaiden lisäksi usean kymmenen hengen Vapepa -ryhmä ja ilma-alus. Etsintään on pyydetty virka-apua myös puolustusvoimilta. Kadonnut on vaaleahiuksinen ja hänellä on ollut katoamishetkellä päällään sininen t-paita ja vaippa.

Mahdollisista katoamiseen liittyvistä havainnoista pyydetään ilmoittamaan Etelä-Savon hätäkeskukseen numeroon 112 ja virka-aikana Etelä-Savon poliisilaitoksen palvelupäivystykseen p 071 87 55400.

IL

 
viiru
miksi näistä lapsista ei pidetä huolta... mä en ikinä jätä lastani valvomatta missään tilanteessa varsinkaan kanavilla tai veden läheisyydessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
miksi näistä lapsista ei pidetä huolta... mä en ikinä jätä lastani valvomatta missään tilanteessa varsinkaan kanavilla tai veden läheisyydessä.
Saattaa se lapsi joskus keneltä tahansa karata, vaikka kuinka valvoisi :(

Toivottavasti lapsi löytyy hyvissä voimissa, vaikka katoamispaikan sijainti antaakin aihetta epäillä pahinta :'(
 
Mamma
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
miksi näistä lapsista ei pidetä huolta... mä en ikinä jätä lastani valvomatta missään tilanteessa varsinkaan kanavilla tai veden läheisyydessä.
No, jos nyt ei lähdetä tälle linjalle koska ei tiedetä mitä on tapahtunut.

Mutta paljon suojelusenkeleitä pojalle ja toivotaan että löytyy pian & kunnossa ! :flower:
 
voi ei
ihan hirveän surullinen uutinen. Tulee huoli itselleenkin pelkästään ton lukemisesta. Voimia kadonneen pojan lähiomaisille. Tuon täytyy olla piinaavaa ja jotenkin tuntuu, että tuolla tarinalla valitettavasti on surullinen loppu, mutta toivotaan ja rukoillaan parasta!
t.2,5 vuotiaan pojan äiti, jolla mökki hyvin lähellä tuota paikkaa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
miksi näistä lapsista ei pidetä huolta... mä en ikinä jätä lastani valvomatta missään tilanteessa varsinkaan kanavilla tai veden läheisyydessä.
Koskaan ei pidä sanoa ei koskaan.. Eikä tässä nyt olekaan kysymys siitä mitä sinä teet tai et tee.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
miksi näistä lapsista ei pidetä huolta... mä en ikinä jätä lastani valvomatta missään tilanteessa varsinkaan kanavilla tai veden läheisyydessä.
Aika hauska vastaus :) Miten tuo "missään tilanteessa" ja "varsinkaan paikassa x" sopivat yhteen? :) Älä tukehdu omaan erinomaisuuteesi, jooko :)
 
hr
tuonikänen voi saada päähänsä mitä tahansaj a siinä ei paljoa vahtimiset auta.

meiän 2v karkailee talon sisältä ja hiippailee pihalla heti kun silmä välttää, jos ei pidetä ovia lukossa.

Toivottavasti löytyy!!!
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
miksi näistä lapsista ei pidetä huolta... mä en ikinä jätä lastani valvomatta missään tilanteessa varsinkaan kanavilla tai veden läheisyydessä.
Jassoo, sulla on omat sitten visusti valjaissa ja ranteessasi kiinni. :headwall:
 
kesäristiinalainen
Lähellä meidän mökkiä. Mutta Varkaantaipaleen lähellä ei välttämättä tarkoita, että olisivat olleet siellä kanavalla, jos niillä on vaikka mökki siinä lähellä järven rannalla. Onhan siellä metsää, jonne tenava on voinut lähteä vaeltamaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä