Ei Jumala sitä päätä. Se antaa kaiken paskan tapahtua ja ihmisten selvitä omin nokkineen.Alkuperäinen kirjoittaja Voi ei:Rakas Jumala, anna pojan löytyä pian ja hyvissä voimissa
Mä lähtisin heti jos saisin jonkun oman tytön luokse kotiin. Tähän hätään en vaan ketään saa . Asun siis samalla suunnalla.Alkuperäinen kirjoittaja äititäälläkin:Sinne voi varmasti mennä mukaan etsimään, jos asuu lähellä ja on mahdollisuus. Itse ainakin lähtisin katselemaan ympärilleni, jos täällä olisi pieni lapsi kateissa.
Toivottavasti poika löytyy kunnossa.
Juu, Ainakin meidän 2v tyttö on pidettävä silmällä koko ajan, omalla pihallaki. Ja jos oltas jossain veden lähettyvillä niin silmäparis seuraus. ON sen verras kallis pakkaus.Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Jassoo, sulla on omat sitten visusti valjaissa ja ranteessasi kiinni. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja viiru:miksi näistä lapsista ei pidetä huolta... mä en ikinä jätä lastani valvomatta missään tilanteessa varsinkaan kanavilla tai veden läheisyydessä.
Just mietin, että miten kauas ton ikäinen pystyy etenemään tuossa ajassa.Alkuperäinen kirjoittaja Gytte:Toivottavasti paikalla on paljon etsijöitä! Hitsit, kun itse asun niin kaukana...jos asuisin lähellä, menisin takuuvarmasti etsimään lasta. Voi kun pieni löytyisi pian!
On ihan normaalia tälläisissä tilanteissa miettiä, että "minulle ei tuollaista voisi sattua". Totuus on kuitenkin se, että kenelle vaan voi sattua mitä vaan, vaikka kuinka olisi aina huolellinen.Alkuperäinen kirjoittaja no:Juu, Ainakin meidän 2v tyttö on pidettävä silmällä koko ajan, omalla pihallaki. Ja jos oltas jossain veden lähettyvillä niin silmäparis seuraus. ON sen verras kallis pakkaus.Alkuperäinen kirjoittaja hmph:Jassoo, sulla on omat sitten visusti valjaissa ja ranteessasi kiinni. :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja viiru:miksi näistä lapsista ei pidetä huolta... mä en ikinä jätä lastani valvomatta missään tilanteessa varsinkaan kanavilla tai veden läheisyydessä.