Kaksivuotias poika kadonnut Ristiinassa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
äititäälläkin
Sinne voi varmasti mennä mukaan etsimään, jos asuu lähellä ja on mahdollisuus. Itse ainakin lähtisin katselemaan ympärilleni, jos täällä olisi pieni lapsi kateissa.

Toivottavasti poika löytyy kunnossa.
 
Gytte
Toivottavasti paikalla on paljon etsijöitä! Hitsit, kun itse asun niin kaukana...jos asuisin lähellä, menisin takuuvarmasti etsimään lasta. Voi kun pieni löytyisi pian!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äititäälläkin:
Sinne voi varmasti mennä mukaan etsimään, jos asuu lähellä ja on mahdollisuus. Itse ainakin lähtisin katselemaan ympärilleni, jos täällä olisi pieni lapsi kateissa.

Toivottavasti poika löytyy kunnossa.
Mä lähtisin heti jos saisin jonkun oman tytön luokse kotiin. Tähän hätään en vaan ketään saa :( . Asun siis samalla suunnalla.

 
no
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
miksi näistä lapsista ei pidetä huolta... mä en ikinä jätä lastani valvomatta missään tilanteessa varsinkaan kanavilla tai veden läheisyydessä.
Jassoo, sulla on omat sitten visusti valjaissa ja ranteessasi kiinni. :headwall:
Juu, Ainakin meidän 2v tyttö on pidettävä silmällä koko ajan, omalla pihallaki. Ja jos oltas jossain veden lähettyvillä niin silmäparis seuraus. ON sen verras kallis pakkaus.
 
neponen
Sillä pienellä on vain vaipat jalassa eikä housuja joten varmaan kotoaan karannut, ei vanhemmat voi kotona siitä ranteesta pitää kiinni ja valjaisiin teljetä.
Tässä on varmasti monta epäonnista sattumaa syynä eikä vanhempien vastuuttomuus, esim. äiti ripustamassa pyykkejä ja isä nukuttamassa vauvaa tms. ja niiden muutaman minuutin aikana tenava lähtenyt ovesta ja vanhemmat lähteneet etsimään väärästä suunnasta jolloin etumatka kasvanut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gytte:
Toivottavasti paikalla on paljon etsijöitä! Hitsit, kun itse asun niin kaukana...jos asuisin lähellä, menisin takuuvarmasti etsimään lasta. Voi kun pieni löytyisi pian!
Just mietin, että miten kauas ton ikäinen pystyy etenemään tuossa ajassa.
Ei varmaan kovin kauas, eli aika pieni alue haravoitavana. Mä menisin myös etsimään. Varmaan siellä on koirat jo paikalla. Toivotaan et saadaan kohta hyviä uutisia.
 
kyllä 4,5tuntia on kauan noin pienen olla kadoksissa,kun kummiskin on lähipaikat jo varmasti haravoitu niin täysin.
voi kun on surullista. niin toivon, että löytyisi pian kunnossa !
 
voih
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
miksi näistä lapsista ei pidetä huolta... mä en ikinä jätä lastani valvomatta missään tilanteessa varsinkaan kanavilla tai veden läheisyydessä.
Jassoo, sulla on omat sitten visusti valjaissa ja ranteessasi kiinni. :headwall:
Juu, Ainakin meidän 2v tyttö on pidettävä silmällä koko ajan, omalla pihallaki. Ja jos oltas jossain veden lähettyvillä niin silmäparis seuraus. ON sen verras kallis pakkaus.
On ihan normaalia tälläisissä tilanteissa miettiä, että "minulle ei tuollaista voisi sattua". Totuus on kuitenkin se, että kenelle vaan voi sattua mitä vaan, vaikka kuinka olisi aina huolellinen.
 
:'(
Voi että tuli paha olo :( Meillä myös 2,5 vuotias pieni vaaleatukkainen poika joka on viipottanu t-paidasa koko päivän. Kohta siellä on kylmäkin pelkässä vaipassa ja t-paidassa :(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä