Ja niin on kilttimies matkalla kotiin uuden lieden kanssa

Induktioliesi kiertoilmauunilla maksoi hiukan yli tonnin. Vaimo kävi vuokraamassa peräkärryn lounaalla ja käytiin hakemassa hella nyt duunin jälkeen.
Tähän asti ollaan käytetty air fryeria ja keittolevyä. Onneksi ei enää.
 
minkämerkkisen härvelin laitot ja minkälaiset sähkökytkennät siinä on?

mulla haluttas kans laittaa ind
Tämä on AEG. Kannattaa luultavasti valita 400-volttinen malli. Minä olisin halunnut sellaisen mutta niitä ei ollut saatavilla ja vaimo oli sitä mieltä että parempi tuo kun ei mikään. Ja oikeassahan hän on. Sitten kannattaa hommata niin monta peltiä kun uuniin mahtuu koska siinä on yleensä aina se kiertoilmatuuletin. Säät kun lämpeää niin me ei oikein haluta käyttää pellettejä ja klapeja ruuanlaittoon eikä lykätä tätä hankintaa yhtään eteenpäin.
 
Tämä on AEG. Kannattaa luultavasti valita 400-volttinen malli. Minä olisin halunnut sellaisen mutta niitä ei ollut saatavilla ja vaimo oli sitä mieltä että parempi tuo kun ei mikään. Ja oikeassahan hän on. Sitten kannattaa hommata niin monta peltiä kun uuniin mahtuu koska siinä on yleensä aina se kiertoilmatuuletin. Säät kun lämpeää niin me ei oikein haluta käyttää pellettejä ja klapeja ruuanlaittoon eikä lykätä tätä hankintaa yhtään eteenpäin.
en päässy ällän päälle että minkälainen sähkösyöttö tuohon AEG:hen tarvitaan
 
Meillä on seitsemättä vuotta moinen yhdistelmä, kummassakin siis oma virtajohtonsa vaik ovat sama tuote, ja nysse uuni on alkanut keljuilla. Ei lämpeä kunnolla tai juuttuu lämmitystilaan...

Veemäistä ku hella kyll toimii.

Ei jatkoon siis!
Hommatkaa hei uusi induktio. Tämä on täysin ylivoimainen. Levyt lämmittää hirvittävän nopeasti ja kiertoilmatuulettimen takia myös uunin paistoaika lyhenee ja voi paistaa useammalla tasolla samaan aikaan. Meilläkin tuli nyt neljä pellillistä karjalanpiirakoita yhdellä kertaa.
 

Yhteistyössä