Tirsku... Sä olet siis Teuvalta? Asutko siellä edelleen? Mä olin jotenki sut(kin) sijottanu Kauhajoelle...
Mä asuin Kauhajoella, nyt jo 7kk Teuvan puolella.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Tirsku... Sä olet siis Teuvalta? Asutko siellä edelleen? Mä olin jotenki sut(kin) sijottanu Kauhajoelle...
laitoin sulle meiliäAlkuperäinen kirjoittaja Katjale80:Hei!
Olen 3-vuotiaan tytön äiti Järvenpäästä ja olen ihan yksikseni, ei kaverin kaveria missään. Löytyisiköhän tätä kautta uusia ystäviä vaikka käymään kahvilla, istumaan hiekkalaatikon reunalla tai vaikka lenkkiseuraksi.
Olen itse kohta 30v täyttävä ihan tavallinen äiti, joka taistelee pienen uhmaikäisen lapsen yksinhuoltajana arkipäiväisiä asioita hoitaen, taistelee raskaudesta jääneitä kiloja vastaan huonolla menestyksellä, lukee ja lenkkeilee ja elelee tavallista elämää, mutta on todella yksinäinen.
Kirjoitelkaa!!! Ja pelastakaa mun yksinäinen päiväni email. trista.80@hotmail.com
Pääsisikö yksi vantaalainenkin mukaan helsinkiläisten tapaamiseen kun ei vantaalaisista löydy hirmusti kavereita? Kulkeminen ei ole meille ongelma vaikka olis sitten itä-puolella kaupunkia...Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:Ei vielä tietoa, ensi viikolla nähtävästi mutta paikka auki. Ehdota! Joku keskeinen paikka tai sellainen, mihin kaikkien helppo tulla. Itäänhän tulee esim Malmin suunnalta ja vaikka mistä suoraan bussejakin. Ja metrolla pääsee kans.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:=) Missäs ne treffit pidetään ja koska?Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:Sä olet tosi lähellä mua, kiva! Tavataan ja tule mukaan myös ryhmätreffeille.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Kahden pojan kotimamma, 10/07 ja 08/09 :heart: Helsingin Itiksestä. :wave:
joko laitan kahvet tippumaan...eihän toi paha ole!!Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:Parinsadan kilsan päässä vain Ei paha, mulle :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Eee..missä sä olet?? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka::heart: Et sä ihan mahdottoman kaukanakaan olisi...Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Ikää 32.Kaupunki Raahe.Tulinen taiteilijasielu...
Ystäviä minulla on mutta uudetkin ovat tervetulleita elämääni.
Rakastan syvällisiä keskusteluja ja analysointia.Omia mielipiteitä... olen parhaimmillani kahden kesken eli en viihdy isoissa remmeissä.Meri ja luonto ovat lähellä sydäntä sekä kolme rakasta tytärtä.
Parasta lenkkeilyseuraa en ole mutta ulkoilmailu on kuitenkin suuri osa elämääni.
Juu toki, vaikka lapista!Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:Pääsisikö yksi vantaalainenkin mukaan helsinkiläisten tapaamiseen kun ei vantaalaisista löydy hirmusti kavereita? Kulkeminen ei ole meille ongelma vaikka olis sitten itä-puolella kaupunkia...Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:Ei vielä tietoa, ensi viikolla nähtävästi mutta paikka auki. Ehdota! Joku keskeinen paikka tai sellainen, mihin kaikkien helppo tulla. Itäänhän tulee esim Malmin suunnalta ja vaikka mistä suoraan bussejakin. Ja metrolla pääsee kans.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:=) Missäs ne treffit pidetään ja koska?Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:Sä olet tosi lähellä mua, kiva! Tavataan ja tule mukaan myös ryhmätreffeille.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Kahden pojan kotimamma, 10/07 ja 08/09 :heart: Helsingin Itiksestä. :wave: