tatu
Joo no olen aika läheltä laita maili osoite niin kirjoitan sinneAlkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:ja lähiympäristö-Loppi ja lähiseudut vissiin ketään?? :ashamed:
Joo no olen aika läheltä laita maili osoite niin kirjoitan sinneAlkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:ja lähiympäristö-Loppi ja lähiseudut vissiin ketään?? :ashamed:
Laita mailisi niin tässä ois seuraa sulla ja mulla kanssa tyttö 2vAlkuperäinen kirjoittaja seuraneiti:Äippä 32v Helsingistä, lenkkikaveria ja muuta hengenheimolaista elokuviin, syömään, kirpparille ja shoppaileen! Kaikki muu käy paitsi armoton biletys, toki joskus voi käydä rauhallisemmin bailaamassa tai siiderillä mutta vierastan runsaita määriä alkoholia! Pojalle 2 v myös leikkikavereita olis kiva saada!
Moi olen ihan viereisestä kunnasta.Käyn usein nummelassa.Olen myös nuoren tytön isä.Laita sähköpostiosoite niin voidaan kirjoitella ja käydä kahvilla.Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:28v, eskarin aloittavan tytön äiti Nummelasta. Olen edelleen suht uusi paikkakunnalla ja siksi kaverit olisi tervetulleita.
Tykkään shoppailla, kiertää kirppareita jne jne. Kaikki käy
Moi asun sua aika lähellä,jos haluat vaikka tutustua ja käydä kirpparilla ym.Mulla kanssa 2v tyttöAlkuperäinen kirjoittaja Essi81:28v, eskarin aloittavan tytön äiti Nummelasta. Olen edelleen suht uusi paikkakunnalla ja siksi kaverit olisi tervetulleita.
Terve täällä ois seuraa sulle,jos kiinnostaa vaikka kirpparille tai minne vaan mennä.Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:28v, eskarin aloittavan tytön äiti Nummelasta. Olen edelleen suht uusi paikkakunnalla ja siksi kaverit olisi tervetulleita.
Täällä! Mustiossa asustelen, lapsia yksi 2 v poika ja haaveissa lisää.. missäpäin asut?Alkuperäinen kirjoittaja raasepori!:Löytyykö ketään RAASEPORISTA?