*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
mininni
hei jonkun verran tätä ketjua luin en kokonaan jaksanut, mutta aika paljon oli porukkaa tampere /lähi akselilla, ite asun noin tunnin ajomatkan päässe treeltä, olen 25 vuotias ja mulla 1,5 vuotias tyttö. tykkään shoppailla, juoruilla :D kahvitella ja tietysti syödä niitä herkkuja samalla :ashamed: mutta toki ihan lenkkeily seuraksikin meistä olisi ja näin kesäisin tuo puisto seurakin olisi mukavaa varsinkin äidille, mutta varmasti myös pikku neidillekin :) Ja tietysti ihan pelkkä aikuisten seurakin toisinaan kuulostaisi mukavalta, rakastan elokuvissa käyntiä! Laitelkaa yv:tä ja voishan sitä vaikka isommallakin porukalla nähdä? Oih mä ihan innoistuin tästä,kun löysin tän ketjun! Kavereita ei voi koskaan olla liikaa!
 
äitix2
Alkuperäinen kirjoittaja Katjale80:
Hei!

Olen 3-vuotiaan tytön äiti Järvenpäästä ja olen ihan yksikseni, ei kaverin kaveria missään. Löytyisiköhän tätä kautta uusia ystäviä vaikka käymään kahvilla, istumaan hiekkalaatikon reunalla tai vaikka lenkkiseuraksi.

Olen itse kohta 30v täyttävä ihan tavallinen äiti, joka taistelee pienen uhmaikäisen lapsen yksinhuoltajana arkipäiväisiä asioita hoitaen, taistelee raskaudesta jääneitä kiloja vastaan huonolla menestyksellä, lukee ja lenkkeilee ja elelee tavallista elämää, mutta on todella yksinäinen.

Kirjoitelkaa!!! Ja pelastakaa mun yksinäinen päiväni email. trista.80@hotmail.com
laitoin sulle meiliä :)
 
Porista päin pärähtää :wave: Etsiskelyni onkin sieltä ns vaikeimmasta päästä ja liekö ees tuottaa tulosta, mutta koitetaan kumminkin; Eli etsin toki ystävää/keskustelukaveria mutta varsinkin immeistä, joka olisi Satakunnan alueelta ja etsii itselleen yhteistyökumppania itselleen työn merkeissä eli yrityksen perustamista tässä mietiskelen. Olen tällä hetkellä töissä, mutta työni on minulle epätyydyttävää... en pidä siitä. Olen jo neljäkymppiä ylittänyt, huumorintajuinen, kolme lasta ja mies löytyy. Lähemmin yynä, jos joku tästä ns löytää itsensä ja elämäntilanteensa. Myös juttuseura, sen elämän syvimmän merkityksen kaivelu on minulle mieleen.
 
Hei! Ollaan vasta muutettu Turkuun pohjanmaalta. Tyttö on neljä vuotta. Meillä on kaksi kissaa. Kavereita ei vielä oo oikeestaan ollenkaan täälläpäin ja olis mukava saada kavereita ja tehdä sit jotain yhdessä. =) Ottakaa reippaasti yhteyttä. Myös Kaarina/Piikkiö alueelta ottakaa yhteyttä. Sain koulupaikan Piikiöstä joten siellä tulen paljon olemaan sit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Kahden pojan kotimamma, 10/07 ja 08/09 :heart: Helsingin Itiksestä. :wave:
Sä olet tosi lähellä mua, kiva! Tavataan ja tule mukaan myös ryhmätreffeille.
=) Missäs ne treffit pidetään ja koska?
Ei vielä tietoa, ensi viikolla nähtävästi mutta paikka auki. Ehdota! Joku keskeinen paikka tai sellainen, mihin kaikkien helppo tulla. Itäänhän tulee esim Malmin suunnalta ja vaikka mistä suoraan bussejakin. Ja metrolla pääsee kans.
Pääsisikö yksi vantaalainenkin mukaan helsinkiläisten tapaamiseen kun ei vantaalaisista löydy hirmusti kavereita? Kulkeminen ei ole meille ongelma vaikka olis sitten itä-puolella kaupunkia...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Ikää 32.Kaupunki Raahe.Tulinen taiteilijasielu...
Ystäviä minulla on mutta uudetkin ovat tervetulleita elämääni.
Rakastan syvällisiä keskusteluja ja analysointia.Omia mielipiteitä... :D olen parhaimmillani kahden kesken eli en viihdy isoissa remmeissä.Meri ja luonto ovat lähellä sydäntä sekä kolme rakasta tytärtä.
Parasta lenkkeilyseuraa en ole mutta ulkoilmailu on kuitenkin suuri osa elämääni.
:heart: Et sä ihan mahdottoman kaukanakaan olisi... :D
Eee..missä sä olet?? :D :heart:
Parinsadan kilsan päässä vain :D Ei paha, mulle :kieh:
:D joko laitan kahvet tippumaan...eihän toi paha ole!!
 
Vantaalta!
Kohta 30v kolmen lapsen äiti, olen hieman ujo mutta vapautunut kunhan olen tutustunut ihmisiin. Lasteni iät ovat 7v,5v ja 2v ja 7 ja 5 vuotiaat pojat ovat adhd lapsia.
En juokse baareissa, silloin tällöin on kiva mennä, nytkin suunnittelen heinäkuun puolessa välissä lähtöä Hotelli Vantaaseen. Olen aikalailla kotona viihtyvä, olis kiva saada seuraa ja hieman sosiaalielämää =)
 
JonnaÄiti
Alkuperäinen kirjoittaja olkkis74:
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Kahden pojan kotimamma, 10/07 ja 08/09 :heart: Helsingin Itiksestä. :wave:
Sä olet tosi lähellä mua, kiva! Tavataan ja tule mukaan myös ryhmätreffeille.
=) Missäs ne treffit pidetään ja koska?
Ei vielä tietoa, ensi viikolla nähtävästi mutta paikka auki. Ehdota! Joku keskeinen paikka tai sellainen, mihin kaikkien helppo tulla. Itäänhän tulee esim Malmin suunnalta ja vaikka mistä suoraan bussejakin. Ja metrolla pääsee kans.
Pääsisikö yksi vantaalainenkin mukaan helsinkiläisten tapaamiseen kun ei vantaalaisista löydy hirmusti kavereita? Kulkeminen ei ole meille ongelma vaikka olis sitten itä-puolella kaupunkia...
Juu toki, vaikka lapista! :LOL:
Mutta nyt se kaikille mieleinen paikka, päivä ja aika kiitos!
 

Yhteistyössä