*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
namimaa
Alkuperäinen kirjoittaja Candylandia:
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaaaaaaaa:
Alkuperäinen kirjoittaja candylandia:
Alkuperäinen kirjoittaja namimaa:
Olen juuri muuttanut Karkkilaan, tyttö on 1.6kk vanha :)
Minkä ikäinen olet ja minkä ikäistä seuraa haet?
27. iälllä ei väliä tuun toimeen kaikkien kans _:D
Näin se on aina. :) mutta siihen on tottunut. Olen sinua huomattavasti vanhempi, 40 +
lapset on 3 ja 7 v.

Tehdään sokkotreffit huomenna perjantaina, torikahveille aamusella, klo 9 tai 10. Se torikahvio, missä talvisin on katos, on siis grillin ja osuuspankin puoleinen reuna :)
Mulla on lyhyet valkoiset hiukset.

Luin nytten vasta kommenttisi :) Olen maalaushommissa asunnolla! Sori :) Mut laita sähköpostiosoite niin törmätään!

P.s asun haapalassa...

 
mamiska
Onko ketään Etelä-Pohjanmaalta? Kaipaisin ystävää jonka kanssa jakaa ilot ja surut:)
Olen äiti 10kk tytölle, ja olisi mukavaa jos sinulla olisi suurinpiirtein samanikäisiä lapsia, kenties ;)
 
Trill
Alkuperäinen kirjoittaja Jarnuska:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliinikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliinikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Mäkin oon Pohjanmaalta :wave:
pistäpä yv:tä jos huvittaa. Olis mahtavaa jos sais kavereita/ystäviä tän kautta.

:D
Jos ei oo yläikärajaa? :whistle:
Meiltä on kyl Seinäjoelle matkaa joku 80km ja se on mulle aikas vieras paikka. En ole juur muualla käyny kun sairaalassa, mutta sähän lähdet mulle sit oppaaksi, jos päätän sinne tulla? :D
Hassu :D ei tietenkään ole yläikärajaa, tää mamma tahtois vain niin kovasti juttukaveria ja mikänottei myöhemmin ihan sydänystävääkin :hug:
Ja eipä ainakaan minua haittane tuo matkakaan jos oikein juttuun tulee:)
Mäkin voisin ilmoittautua tähän Seinäjoen mammat kerhoon :D Keskiviikkona tulee 27 vuotta täyteen ja poitsu täyttää kohta 3v. :)
Yksi mamma lisää täältä Seinäjoen kupeesta täällä!

 
JonnaÄiti
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti 33:
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
:attn: Helsingissä voitais tavata useammankin äidin voimin, vaikka jossain puistossa? :flower:
Oottekohan sopineet jo jotain, jos mahtuisi mukaan rehveille?
Ei olla sovittu vielä mitään, olen laittanut yv:tä muutamille helsinkiläisille. Mulle sopii milloin ja missä vaan!
 
JonnaÄiti
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti 33:
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
:attn: Helsingissä voitais tavata useammankin äidin voimin, vaikka jossain puistossa? :flower:
Oottekohan sopineet jo jotain, jos mahtuisi mukaan rehveille?
Sarastus-nimimerkki kyseli myös treffeistä, joko olis aika sopia missä ja milloin? Mikä olis sellainen paikka, minne kaikki pääsis helposti? Mä asun idässä päin.

:attn: :flower:
 
JonnaÄiti
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Kahden pojan kotimamma, 10/07 ja 08/09 :heart: Helsingin Itiksestä. :wave:
Sä olet tosi lähellä mua, kiva! Tavataan ja tule mukaan myös ryhmätreffeille.
=) Missäs ne treffit pidetään ja koska?
Ei vielä tietoa, ensi viikolla nähtävästi mutta paikka auki. Ehdota! Joku keskeinen paikka tai sellainen, mihin kaikkien helppo tulla. Itäänhän tulee esim Malmin suunnalta ja vaikka mistä suoraan bussejakin. Ja metrolla pääsee kans.
 
Jos kelpuutetaan, niin tässä muutama fakta Tirskusta
28 vuotias lapseton, mutta lapsrakas naisihminen Etelä-Pohjanmaalta (tarkennetaan vielä: elonkerjuun maailmasta ;) ). Harrastuksiin kuuluu eläimet, lukeminen, liikunta ja käsityöt. Kaveripiiri hajos koulun loppumisen jälkeen pitkin Suomea eikä tällä uudella paikkakunnalla niitä kavereita ole ollenkaan. Autokin löytyy, joten liikkumaan pääsen vähän laajemmaltikkin.

Reippaasti vaan yksäriä tulemaan ja mieluusti lähden apuihin, jos joku vaikka joskus lapsenvahtia tarvittee, että saa vähän omaa aikaa taikka vaan käydä rauhassa kaupassa.
 

Yhteistyössä