:wave:Alkuperäinen kirjoittaja oululainen ihiminen:eikös ketkään oululaiset alkaisi vaikka puistotapaamisiin?
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja oululainen ihiminen:eikös ketkään oululaiset alkaisi vaikka puistotapaamisiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Candylandia:Näin se on aina. mutta siihen on tottunut. Olen sinua huomattavasti vanhempi, 40 +Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaaaaaaaa:27. iälllä ei väliä tuun toimeen kaikkien kans _Alkuperäinen kirjoittaja candylandia:Minkä ikäinen olet ja minkä ikäistä seuraa haet?Alkuperäinen kirjoittaja namimaa:Olen juuri muuttanut Karkkilaan, tyttö on 1.6kk vanha
lapset on 3 ja 7 v.
Tehdään sokkotreffit huomenna perjantaina, torikahveille aamusella, klo 9 tai 10. Se torikahvio, missä talvisin on katos, on siis grillin ja osuuspankin puoleinen reuna
Mulla on lyhyet valkoiset hiukset.
Yksi mamma lisää täältä Seinäjoen kupeesta täällä!Alkuperäinen kirjoittaja Jarnuska:Mäkin voisin ilmoittautua tähän Seinäjoen mammat kerhoon Keskiviikkona tulee 27 vuotta täyteen ja poitsu täyttää kohta 3v.Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliinikki:Hassu ei tietenkään ole yläikärajaa, tää mamma tahtois vain niin kovasti juttukaveria ja mikänottei myöhemmin ihan sydänystävääkin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Jos ei oo yläikärajaa?Alkuperäinen kirjoittaja Äitiliinikki:pistäpä yv:tä jos huvittaa. Olis mahtavaa jos sais kavereita/ystäviä tän kautta.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Mäkin oon Pohjanmaalta :wave:
Meiltä on kyl Seinäjoelle matkaa joku 80km ja se on mulle aikas vieras paikka. En ole juur muualla käyny kun sairaalassa, mutta sähän lähdet mulle sit oppaaksi, jos päätän sinne tulla?
Ja eipä ainakaan minua haittane tuo matkakaan jos oikein juttuun tulee
Ei olla sovittu vielä mitään, olen laittanut yv:tä muutamille helsinkiläisille. Mulle sopii milloin ja missä vaan!Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti 33:Oottekohan sopineet jo jotain, jos mahtuisi mukaan rehveille?Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti::attn: Helsingissä voitais tavata useammankin äidin voimin, vaikka jossain puistossa? :flower:
samoin täällä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Candylandia:Täällä !Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:Onkos ketään, jolle ei ole löytynyt samalta paikkakunnalta seuraa? :attn: :wave:
ILMOITTELE, ketju on pitkä ja ilmoituksesi on voinut jäädä huomaamatta.
Sarastus-nimimerkki kyseli myös treffeistä, joko olis aika sopia missä ja milloin? Mikä olis sellainen paikka, minne kaikki pääsis helposti? Mä asun idässä päin.Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti 33:Oottekohan sopineet jo jotain, jos mahtuisi mukaan rehveille?Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti::attn: Helsingissä voitais tavata useammankin äidin voimin, vaikka jossain puistossa? :flower:
Kerro hieman lisää ja olisko yhteystietoja? On tässä ketjussa joku sieltä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:savonlinna
Kahden lapsen kotiäiti.Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:Kerro hieman lisää ja olisko yhteystietoja? On tässä ketjussa joku sieltä..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:savonlinna
Sä olet tosi lähellä mua, kiva! Tavataan ja tule mukaan myös ryhmätreffeille.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Kahden pojan kotimamma, 10/07 ja 08/09 :heart: Helsingin Itiksestä. :wave:
=) Missäs ne treffit pidetään ja koska?Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:Sä olet tosi lähellä mua, kiva! Tavataan ja tule mukaan myös ryhmätreffeille.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Kahden pojan kotimamma, 10/07 ja 08/09 :heart: Helsingin Itiksestä. :wave:
Ei vielä tietoa, ensi viikolla nähtävästi mutta paikka auki. Ehdota! Joku keskeinen paikka tai sellainen, mihin kaikkien helppo tulla. Itäänhän tulee esim Malmin suunnalta ja vaikka mistä suoraan bussejakin. Ja metrolla pääsee kans.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:=) Missäs ne treffit pidetään ja koska?Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:Sä olet tosi lähellä mua, kiva! Tavataan ja tule mukaan myös ryhmätreffeille.Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Kahden pojan kotimamma, 10/07 ja 08/09 :heart: Helsingin Itiksestä. :wave: