Länsi-Uusimaalta (Raasepori, Ingå, Sjundeå, Lohja...) kaveria kaipailen. Mä oon 28 ja poika 1v. Kiinnostuksena etenkin taide, puutarha, musiikki, kirppikset, luomuilu...
niin kun sitten vielä haku toimis joskus...koitanpa merkkailla...
Laitoin seurattaviin tän ja yllättävää kyllä, se jopa toimii..Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;21937639:niin kun sitten vielä haku toimis joskus...
kännykälläkin onnistui vaikka nappulat on vähän hujanhajan!Laitoin seurattaviin tän ja yllättävää kyllä, se jopa toimii..
Mäkin oon pohjanmaalta Tosin vaan keski-pohjanmaalta! Täältä seinäjoelle kuitenkin pikkusen matkaaMäkin voisin ilmoittautua tähän Seinäjoen mammat kerhoon Keskiviikkona tulee 27 vuotta täyteen ja poitsu täyttää kohta 3v.
Terve!!! :wave:=) Pitkästä aikaa..Ikää 32.Kaupunki Raahe.Tulinen taiteilijasielu...
Ystäviä minulla on mutta uudetkin ovat tervetulleita elämääni.
Rakastan syvällisiä keskusteluja ja analysointia.Omia mielipiteitä... olen parhaimmillani kahden kesken eli en viihdy isoissa remmeissä.Meri ja luonto ovat lähellä sydäntä sekä kolme rakasta tytärtä.
Parasta lenkkeilyseuraa en ole mutta ulkoilmailu on kuitenkin suuri osa elämääni.
täällä myös sastamalastaAlkuperäinen kirjoittaja vakkari:No, koetetaan. 28v 3 lapsen äiti Sastamalasta, eli "edesmenneestä" vammalasta. Sydäntä lähellä: luonto, eläimet, positiivisuus =)