Mä olen Kankaanpäästä.Lapsia 5 =)Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:Täällä yksi äiti jolla n.puolivuotias lapsi
Mä olen Kankaanpäästä.Lapsia 5 =)Alkuperäinen kirjoittaja kukkuu:Täällä yksi äiti jolla n.puolivuotias lapsi
Täällä olis yks Joensuulainen mamma! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja eiJaksaKirjautuu:Joensuu ois suunta
..täällä tosin ei taida hirveesti "meikäläisiä" palstailla :/
:wave: Täällä kans yks äityli Joensuusta, ihan kantakaupungista.Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:No alkoihan teitä löytyäAlkuperäinen kirjoittaja Tsirpukka::wave: ,hei ja mie joensuun kuppeesta pohjoispuolelta.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Mihinkä päin Joensuusta? Sillä kyselen kun mulla on vähän samanlainen tilanne, mut en juuri pääse täältä mihinkään.. Oon eteläpuolelta ite..Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:Jospa miekin rohkenisin telläytyä tähän pinoon...
3-kymppinen kolmen lapsen (tytöt 7v, 3v ja 7vkoa) äiti Joensuun kupeesta, vissiin jotenkin omituinen kun ei noita kavereita ole siunaantunut... Oon varsinkin isommassa porukassa hiljainen ja seurailen mielummin keskustelua sivusta kuin oon tyrkyttämässä omia mielipiteitäni.
Kiinnostuksen kohteita/harrastuksia lukeminen, kirpputorit, käsityöt ja askartelu (hurahtanut Tildailuun )
Jos kahvittelun tai ulkoilun merkeissä löytyis samanhenkistä seuraa niin oispas se ihanaa.
Ei ole vielä sovittu, tässä näitä lomiakin edessä. Mutta itse olen täällä kaupungissa ja aina valmiina tapaamaanAlkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:Mites se hesalaisten tapaaminen? :wave:
Nostetaas tää ketjuAlkuperäinen kirjoittaja Jansu:Savonlinnasta 32v kahden tytön (0506&0309) äiti. Kotona oon vielä tyttöjen kans, joten uudet tuttavat ei ois pahitteeks =)
Enosta ketään!? Äitini asuu siellä joten sieltäkin oisi kiva saada puisto/kahvittelu/keskustelu seuraa. Jos käydään viikonloppuisin, ne on aika kiireisiä. Mutta muutaman kerran vuodessa ollaan tyttöjen kanssa siellä viikon pätkä kerrallaan.
Tässä ois sulle hyvä lenkkikaveri ja muihin reissuihin seuraksi.Olen myös 2v lapsen isä.Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti::attn:Alkuperäinen kirjoittaja seuraneiti:Äippä 32v Helsingistä, lenkkikaveria ja muuta hengenheimolaista elokuviin, syömään, kirpparille ja shoppaileen! Kaikki muu käy paitsi armoton biletys, toki joskus voi käydä rauhallisemmin bailaamassa tai siiderillä mutta vierastan runsaita määriä alkoholia! Pojalle 2 v myös leikkikavereita olis kiva saada!