Äänekoski on minun lapsuuskaupunkini Tosin täällä Turussa olen nyt jo asustellut 17 vuotta(herrajjestas!)...muutaman kerran vuodessa käydään siellä teilläpäinAlkuperäinen kirjoittaja wink:Äänekoskelta ei ketään?
Äänekoski on minun lapsuuskaupunkini Tosin täällä Turussa olen nyt jo asustellut 17 vuotta(herrajjestas!)...muutaman kerran vuodessa käydään siellä teilläpäinAlkuperäinen kirjoittaja wink:Äänekoskelta ei ketään?
Löytyisköhän täältäpäin ketään :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Meillä on neljä lasta, jotka ovat iältään 11 - 5v. Me asustellaan Lahden ja Riksun välillä. Baariseuraa minusta ei saa,sillä ne ei kuulu "harrastuksiini", mutta esim. kirppari ja juttuseura kyllä kelpaa. Olen syntynyt -68. Omalla iälläsi ei ole väliä, sillä tulen mielestäni toimeen eri ikäisten kanssa. Olen kotiäitinä tällä hetkellä. Laittele yksityisviestiä :wave:
Mie kans Rovaniemeltä. Lapsia neljäAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö Pohjosen:Rovaniemi, lapset -99, -01 ja -08.. mie -78
Onhan toki. Mutta taidan olla sulle liian vanha kamu, nelikymppinen yhden lapsen äiti.Alkuperäinen kirjoittaja .:Oliskos Jämsästä ketään?? ite 30 v ja lapset 5 ja 2
Näin se on aina. mutta siihen on tottunut. Olen sinua huomattavasti vanhempi, 40 +Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaaaaaaaa:27. iälllä ei väliä tuun toimeen kaikkien kans _Alkuperäinen kirjoittaja candylandia:Minkä ikäinen olet ja minkä ikäistä seuraa haet?Alkuperäinen kirjoittaja namimaa:Olen juuri muuttanut Karkkilaan, tyttö on 1.6kk vanha
Taitaa karkkila mennä liian sivuun?Alkuperäinen kirjoittaja aloita päiväsi hymyillen:ja lähiympäristö-Loppi ja lähiseudut vissiin ketään?? :ashamed:
Rovaniemeläisille ja muille pohjoisen äideille perustettu kerho tonne kerho puolelle! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Rovaniemi.
Lapset -99 (poika), -02 (tyttö ) , -05 (poika ) , -07 (tyttö ) ja l.a syyskuussa.
Itse olen vm.80 ja mies vm.71.
Olen ihan tavallinen kotiäiti.
Pidän lapsista , kirjoittamisesta, laavuilusta, luonnossa olemisesta ja rehellisyydestä.
Kaikki kaverit käy ja olisi myös kiva tutustua muihin "suurperheellisiin".
Esikoinen on erityislapsi ja kaikki saman ikäiset ja henkiset kaverit oisi hälle myös tervetulleita
Täällä 3lapsen äiti NilsiästäAlkuperäinen kirjoittaja inskun:Täältä päin ei taida porukkaa olla mutta laitetaan nyt kuitenkin. Eli tämmönen 20-vuotias 1-vuotiaan lapsen äiti kaipailis kavereita täältä päin. Jokunen vuosi sitten olen tänne muuttanut opiskelemaan ja nyt lapsen tulon myötä on kaveripiiri vähän vaihtunut ja kovin montaa äitikaveria mulla ei täällä ole.. :/
Täällä !Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:Onkos ketään, jolle ei ole löytynyt samalta paikkakunnalta seuraa? :attn: :wave:
ILMOITTELE, ketju on pitkä ja ilmoituksesi on voinut jäädä huomaamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Candylandia:Täällä !Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:Onkos ketään, jolle ei ole löytynyt samalta paikkakunnalta seuraa? :attn: :wave:
Tästä vissiin puuttu yhteystiedot, voisko toinen Karkkilalainen vielä vastata? :flower:Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaaaaaaaa:27. iälllä ei väliä tuun toimeen kaikkien kans _Alkuperäinen kirjoittaja candylandia:Minkä ikäinen olet ja minkä ikäistä seuraa haet?Alkuperäinen kirjoittaja namimaa:Olen juuri muuttanut Karkkilaan, tyttö on 1.6kk vanha
Oottekohan sopineet jo jotain, jos mahtuisi mukaan rehveille?Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti::attn: Helsingissä voitais tavata useammankin äidin voimin, vaikka jossain puistossa? :flower:
:attn: täällä!Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:Onkos ketään, jolle ei ole löytynyt samalta paikkakunnalta seuraa? :attn: :wave: