*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

  • Viestiketjun aloittaja JonnaÄiti
  • Ensimmäinen viesti
Rovaniemi.
Lapset -99 (poika), -02 (tyttö ) , -05 (poika ) , -07 (tyttö ) ja l.a syyskuussa.
Itse olen vm.80 ja mies vm.71.
Olen ihan tavallinen kotiäiti.
Pidän lapsista :), kirjoittamisesta, laavuilusta, luonnossa olemisesta ja rehellisyydestä.
Kaikki kaverit käy ja olisi myös kiva tutustua muihin "suurperheellisiin".
Esikoinen on erityislapsi ja kaikki saman ikäiset ja henkiset kaverit oisi hälle myös tervetulleita :)
 
Hei!

Olen 3-vuotiaan tytön äiti Järvenpäästä ja olen ihan yksikseni, ei kaverin kaveria missään. Löytyisiköhän tätä kautta uusia ystäviä vaikka käymään kahvilla, istumaan hiekkalaatikon reunalla tai vaikka lenkkiseuraksi.

Olen itse kohta 30v täyttävä ihan tavallinen äiti, joka taistelee pienen uhmaikäisen lapsen yksinhuoltajana arkipäiväisiä asioita hoitaen, taistelee raskaudesta jääneitä kiloja vastaan huonolla menestyksellä, lukee ja lenkkeilee ja elelee tavallista elämää, mutta on todella yksinäinen.

Kirjoitelkaa!!! Ja pelastakaa mun yksinäinen päiväni email. trista.80@hotmail.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Meillä on neljä lasta, jotka ovat iältään 11 - 5v. Me asustellaan Lahden ja Riksun välillä. Baariseuraa minusta ei saa,sillä ne ei kuulu "harrastuksiini", mutta esim. kirppari ja juttuseura kyllä kelpaa. Olen syntynyt -68. Omalla iälläsi ei ole väliä, sillä tulen mielestäni toimeen eri ikäisten kanssa. Olen kotiäitinä tällä hetkellä. Laittele yksityisviestiä :wave:
Löytyisköhän täältäpäin ketään :wave:
 
Candylandia
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaaaaaaaa:
Alkuperäinen kirjoittaja candylandia:
Alkuperäinen kirjoittaja namimaa:
Olen juuri muuttanut Karkkilaan, tyttö on 1.6kk vanha :)
Minkä ikäinen olet ja minkä ikäistä seuraa haet?
27. iälllä ei väliä tuun toimeen kaikkien kans _:D
Näin se on aina. :) mutta siihen on tottunut. Olen sinua huomattavasti vanhempi, 40 +
lapset on 3 ja 7 v.

Tehdään sokkotreffit huomenna perjantaina, torikahveille aamusella, klo 9 tai 10. Se torikahvio, missä talvisin on katos, on siis grillin ja osuuspankin puoleinen reuna :)
Mulla on lyhyet valkoiset hiukset.

 
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
Rovaniemi.
Lapset -99 (poika), -02 (tyttö ) , -05 (poika ) , -07 (tyttö ) ja l.a syyskuussa.
Itse olen vm.80 ja mies vm.71.
Olen ihan tavallinen kotiäiti.
Pidän lapsista :), kirjoittamisesta, laavuilusta, luonnossa olemisesta ja rehellisyydestä.
Kaikki kaverit käy ja olisi myös kiva tutustua muihin "suurperheellisiin".
Esikoinen on erityislapsi ja kaikki saman ikäiset ja henkiset kaverit oisi hälle myös tervetulleita :)
Rovaniemeläisille ja muille pohjoisen äideille perustettu kerho tonne kerho puolelle! :wave:
 
Helsinki, Tapanila :wave:

Totta on että aikuisiällä on hankala ystäviä tai edes kavereita löytää, olen kenties jotenkin erilainen vaikka mielsestäni tavallinen tallaaja, lapsia neljä 7kk-pian 9v. itse olen 29v.
En perusta poliitiikasta, kulttuurista tai mistään muustakaan hienosta, elämä pyörii aika paljolti lasten ympärillä, kaipaan kyllä seuraa ja ulkoiluseura olisi tosi kiva kun itse en mikään hiekkalaatikko-äiti ole, mutta seurassa ulkona viihdyn hyvinkin.

Musiikkia kuuntelen laidasta laitaan, lapsista ja eläimistä tykkään, terassille voin hyvässä seurassa lähteä ja olisikin kiva joskus käydä tuulettumassa, yksin vaan ei viitsi lähteä. Harrastuksia ei ole, suurin syy saamattomuus ja ukon kolmivuorotyö...

Aiemmin olen ystäviä aktiivisemmin etsinyt mutta monta kertaa ei ole sympatiat kohdanut tai vastapuoli ei ole enää yhetyttä ottanut joten olen luovuttanut, mutta kokeillaan nyt vielä kerran kuitenkin jos joku innostuu kokeilemaan olisiko minusta seuraa päivii, iltoihin,viikonloppuihin tai mihin vaan... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja inskun:
Täältä päin ei taida porukkaa olla mutta laitetaan nyt kuitenkin. Eli tämmönen 20-vuotias 1-vuotiaan lapsen äiti kaipailis kavereita täältä päin. Jokunen vuosi sitten olen tänne muuttanut opiskelemaan ja nyt lapsen tulon myötä on kaveripiiri vähän vaihtunut ja kovin montaa äitikaveria mulla ei täällä ole.. :/
Täällä 3lapsen äiti Nilsiästä
 
JonnaÄiti
Alkuperäinen kirjoittaja Candylandia:
Alkuperäinen kirjoittaja JonnaÄiti:
Onkos ketään, jolle ei ole löytynyt samalta paikkakunnalta seuraa? :attn: :wave:
ILMOITTELE, ketju on pitkä ja ilmoituksesi on voinut jäädä huomaamatta.
Täällä !
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaaaaaaaa:
Alkuperäinen kirjoittaja candylandia:
Alkuperäinen kirjoittaja namimaa:
Olen juuri muuttanut Karkkilaan, tyttö on 1.6kk vanha :)
Minkä ikäinen olet ja minkä ikäistä seuraa haet?
27. iälllä ei väliä tuun toimeen kaikkien kans _:D
Tästä vissiin puuttu yhteystiedot, voisko toinen Karkkilalainen vielä vastata? :flower:
 
Näkymätön Ninni: Oon itse Vantaalta ja 36v. Itsellä kuopuspoika on nyt 9kk enkä itsekään ole mikään hiekkalaatikko-äiti. Laita yv:ta jos kiinnostaa tutustua. Liikkuminen ei ole mulle ainakaan ongelma mikäli sinne asti päästään.
 
Onhan täällä Helsingistäkin porukkaa, ja ilmoittaudun mukaan etsintöihin. Olemme 33v äiti ja 3-vuotias poika Ogelista ja kaipaamme myös lapsi & äiti kavereita. Arki kuluu päiväkoti-työ rumbassa, mutta kaipaisimme ulkoilu/tapahtuma seuraa viikonloppuisin ja joskus arki-iltoinakin jos seuraa löytyisi vaikka läheltäkin. =)
 

Yhteistyössä