kaamee riita ruokarahasta - apuva!

  • Viestiketjun aloittaja minäkö kiskuri?
  • Ensimmäinen viesti
ap
aamulla se tosiaan työnsi työlaukkuunsa mm. puhtaat alushousut, tuumas sit tuulikaapissa kenkiä jalkaansa vetäessä, ettei oo sit välttämättä yöksi tulossa. Tosiaan tuumasin,ettei tartte tulla enää ollenkaan. Kuhan tulee sit kamppeensa muutoin pois hakemaan.
 
Sirkkeli
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
aamulla se tosiaan työnsi työlaukkuunsa mm. puhtaat alushousut, tuumas sit tuulikaapissa kenkiä jalkaansa vetäessä, ettei oo sit välttämättä yöksi tulossa. Tosiaan tuumasin,ettei tartte tulla enää ollenkaan. Kuhan tulee sit kamppeensa muutoin pois hakemaan.
Mitä hän tuumasi tähän?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
aamulla se tosiaan työnsi työlaukkuunsa mm. puhtaat alushousut, tuumas sit tuulikaapissa kenkiä jalkaansa vetäessä, ettei oo sit välttämättä yöksi tulossa. Tosiaan tuumasin,ettei tartte tulla enää ollenkaan. Kuhan tulee sit kamppeensa muutoin pois hakemaan.
Mitä hän tuumasi tähän?
No eipä tuo kummempia tuumannut. Sanoin vain,että koen hänen käyttävän minua vain hyväksi ja en tahdo tälläistä suhdetta jatkaa.
 
Masterplan
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
aamulla se tosiaan työnsi työlaukkuunsa mm. puhtaat alushousut, tuumas sit tuulikaapissa kenkiä jalkaansa vetäessä, ettei oo sit välttämättä yöksi tulossa. Tosiaan tuumasin,ettei tartte tulla enää ollenkaan. Kuhan tulee sit kamppeensa muutoin pois hakemaan.
Mitä hän tuumasi tähän?
No eipä tuo kummempia tuumannut. Sanoin vain,että koen hänen käyttävän minua vain hyväksi ja en tahdo tälläistä suhdetta jatkaa.
Onneksi laitoit miehen kiertoon. Tiedä häntä mitä kaikkea olisi alkanut vaatimaan pitemmän päälle. 2kk seurustelussa loiseläjän kanssa alkaa henkisesti voida pahoin :E
 
ap
... mutta kannustusta miehen uloslemppaamiselle kyllä tuli kiitettävästi! Toki en mitään liikkuja elämässäni tekis minkään palstan neuvojien suhteen, mutta antaa tämä tämmöinen pohdinta näkökulmaa.
 
entinen pihin tyttöystävä
Alkuperäinen kirjoittaja huh :
Alkuperäinen kirjoittaja minäkö kiskuri?:
Auttekkee, ikävää, jos mies tän takia vetää herneet nenään ja häipyy. :(
No se on sun onnes siinä vaiheessa.
jep. kokemuksesta tiedän ettei ainakaan helpota ajan myötä. ei taatusti löyhene kukkaron nyörit ajan myötä!!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja entinen pihin tyttöystävä:
Alkuperäinen kirjoittaja huh :
Alkuperäinen kirjoittaja minäkö kiskuri?:
Auttekkee, ikävää, jos mies tän takia vetää herneet nenään ja häipyy. :(
No se on sun onnes siinä vaiheessa.
jep. kokemuksesta tiedän ettei ainakaan helpota ajan myötä. ei taatusti löyhene kukkaron nyörit ajan myötä!!
tavallaan tämä henkilö kyllä "osaa" rahaakin käyttää (sillä varmaan vaikeuksissa), koska tosiaan tykkää niitä lahjoja ostella kun hurmata haluaa.
 
www
tsemppiä jatkoon,varmasti mies koittaa saada sut takaisin ja itsensä täysihoitoon..pidä puhelin äänettömällä ja vastaa vain välttämättömiin, ei kannata alkaa jauhamaan samoista asioista
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja www:
tsemppiä jatkoon,varmasti mies koittaa saada sut takaisin ja itsensä täysihoitoon..pidä puhelin äänettömällä ja vastaa vain välttämättömiin, ei kannata alkaa jauhamaan samoista asioista
Olet niin oikeassa ja minä koitan olla vahvana....
 
ap
ei oo kuulunut yhtään mitään miehestä. Tavarat, jopa hänen kotiavain on vielä täällä ja lääkkeet. Toivottavasti hällä toinen avain mukana tai sit löytänyt jo uuden majapaikan. Ja jos lääkkeet jää ottamatta voip kaameet vierotusoireet iskeä krapulan päälle. *minäkö vahingoniloinen* :/
 
Lissu
Taitaa mies osoittaa mieltään ja odottaa että ap soittelee perään. Pysy vahvana, tuo mies tuskin pystyy tekemään sua onnelliseksi. Ehkä se oikea odottelee jo kulman takana. :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Taitaa mies osoittaa mieltään ja odottaa että ap soittelee perään. Pysy vahvana, tuo mies tuskin pystyy tekemään sua onnelliseksi. Ehkä se oikea odottelee jo kulman takana. :)
Verkot on jo veteen heitetty ;) paremman saaliin toivossa juhannusta kohti. :D
 
ap
täytynee myöntää,että mä oon muutaman tekstarin nakannut hänelle, mm. huolehtinut että onhan hällä lääkkeitä ja toinen avain kämpälle mukana. Tosin laitoin myös sen, että tänne ei oo yöllä päissään tulemista. Sit nakkelin vielä siitä,että onkos puhtailla alushousuilla ollut käyttöä, että tuliko tarpeeseen. :( mietin sitä, että täällä moni on sanonut miestä narsistiksi, mutta olenko minä sitten joku läheisriippuvainen ku noin huolehdin ja murehdin? Ahistaa ihan vitusti koko homma. :(
 
läheisriippa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
täytynee myöntää,että mä oon muutaman tekstarin nakannut hänelle, mm. huolehtinut että onhan hällä lääkkeitä ja toinen avain kämpälle mukana. Tosin laitoin myös sen, että tänne ei oo yöllä päissään tulemista. Sit nakkelin vielä siitä,että onkos puhtailla alushousuilla ollut käyttöä, että tuliko tarpeeseen. :( mietin sitä, että täällä moni on sanonut miestä narsistiksi, mutta olenko minä sitten joku läheisriippuvainen ku noin huolehdin ja murehdin? Ahistaa ihan vitusti koko homma. :(
Tee itsellesi palvelus äläkä lähetä viestejä tai soita hänelle.
 
ll
Sä olet todellakin läheisriippuvainen. Muunlainen ihminen ei roikkuisi tuollaisessa miehessä hetkeäkään. Mitä lääkkeitä mies syö, joista tulee vieroitusoireita? Jotain rauhoittavia/psyykelääkkeitä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ll:
Sä olet todellakin läheisriippuvainen. Muunlainen ihminen ei roikkuisi tuollaisessa miehessä hetkeäkään. Mitä lääkkeitä mies syö, joista tulee vieroitusoireita? Jotain rauhoittavia/psyykelääkkeitä?
masennukseen
 
ei ei
Älä viestittele nyt!!! Sä annat aivan väärän viestin yhteydenotoillasi. Siitä saa vaikutelman että olet kuitenkin häntä odottamassa takaisin. Nyt pitää olla täysi "radiohiljaisuus"!!
 
Kerä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ll:
Sä olet todellakin läheisriippuvainen. Muunlainen ihminen ei roikkuisi tuollaisessa miehessä hetkeäkään. Mitä lääkkeitä mies syö, joista tulee vieroitusoireita? Jotain rauhoittavia/psyykelääkkeitä?
masennukseen
Masennuslääkkeiden hormonit voivat vaikuttaa jopa kuukausien viiveellä (esim. hoidon aloituksessa kestää kauan ennen muutoksia mielialaan). Ei tule päivässä, parissa tärinät päälle, jos jää ottamatta.

Ero on kummallekin osapuolelle helpompi, jos ei soitella, lässytetä ja mussuteta perästäpäin. Jos mies ottaa asiallisesti yhteyttä, että milloin voi käydä hakemassa tavaransa, sinä vastaat tähän asiallisesti. Muuta yhteydenpitoa ette tarvitse.
 
sipsi
En sinuna ottaisi mieheen yhtään mitään yhteyttä. Tokihan aikuisen on itse lääkkeistään ja avaimistaan huoli kannettava. Jos et siis ole häntä kuitenkin takaisin tahtomassa...
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
täytynee myöntää,että mä oon muutaman tekstarin nakannut hänelle, mm. huolehtinut että onhan hällä lääkkeitä ja toinen avain kämpälle mukana. Tosin laitoin myös sen, että tänne ei oo yöllä päissään tulemista. Sit nakkelin vielä siitä,että onkos puhtailla alushousuilla ollut käyttöä, että tuliko tarpeeseen. :( mietin sitä, että täällä moni on sanonut miestä narsistiksi, mutta olenko minä sitten joku läheisriippuvainen ku noin huolehdin ja murehdin? Ahistaa ihan vitusti koko homma. :(
Sä olet kyllä oikeasti vähän läheisriippuvainen. Kahden kuukauden tuttavuus, kyöräät heti kotiin ja mieheksi elämääs, ja päivä erossa ja jo itkeskelet läheisyydenkaipuuta ja pommaat tekstareita.
 
Strong enough
Tää on aivan uskomaton ketju. Ensin uskoin, sitten tuli epäusko kun ap kertoi ukosta lisää, mutta kaikkien näiden murheellisten sivujen jälkeen mun on pakko uskoa että tää ei oo provo. Ap on täysin läheisriippuvainen, eikä ymmärrä millainen on oikeasti normaali parisuhde. Ap:lla on kieroutunut mielikuva siitä, miten suhteessa roolijako menee: nainen on se joka huolehtii ja hyysää ja passaa ja tekee kaiken, ukko on se renttu niljake joka käyttää häikäilemättä hyväkseen. Ja tätä ap luulee rakkaudeksi.

Ap ei osaa olla yksin, ja epätoivossaan huolii ihan minkä tahansa kolmijalkaisen jolla on pulssi. Näkeehän sen jo tässäkin. Ja tässä näkee myös sen, että tämän takia ap ei pääse eroon tuosta prinssistään. Yhteen ne taas palaa ja tilanne senkuin pahenee. Ja ap kuvittelee löytäneensä sen oikean ja jatkaa ukon hyysäämistä.

Mahtaakohan koskaan tulla sitä päivää, että ap ottaa vastuun itse itsestään ja tajuaa läheisriippuvuuden ja epätoivoisuuden ja huonon itsetunnon itsessään. Epäilen. Niinkauan kuin sitä päivää ei tule, on apn kohtalona löytää itsensä yhä uudelleen ja uudelleen nykyisen miehen kaltaisten otusten seurasta.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Strong enough:
Tää on aivan uskomaton ketju. Ensin uskoin, sitten tuli epäusko kun ap kertoi ukosta lisää, mutta kaikkien näiden murheellisten sivujen jälkeen mun on pakko uskoa että tää ei oo provo. Ap on täysin läheisriippuvainen, eikä ymmärrä millainen on oikeasti normaali parisuhde. Ap:lla on kieroutunut mielikuva siitä, miten suhteessa roolijako menee: nainen on se joka huolehtii ja hyysää ja passaa ja tekee kaiken, ukko on se renttu niljake joka käyttää häikäilemättä hyväkseen. Ja tätä ap luulee rakkaudeksi.

Ap ei osaa olla yksin, ja epätoivossaan huolii ihan minkä tahansa kolmijalkaisen jolla on pulssi. Näkeehän sen jo tässäkin. Ja tässä näkee myös sen, että tämän takia ap ei pääse eroon tuosta prinssistään. Yhteen ne taas palaa ja tilanne senkuin pahenee. Ja ap kuvittelee löytäneensä sen oikean ja jatkaa ukon hyysäämistä.

Mahtaakohan koskaan tulla sitä päivää, että ap ottaa vastuun itse itsestään ja tajuaa läheisriippuvuuden ja epätoivoisuuden ja huonon itsetunnon itsessään. Epäilen. Niinkauan kuin sitä päivää ei tule, on apn kohtalona löytää itsensä yhä uudelleen ja uudelleen nykyisen miehen kaltaisten otusten seurasta.
no, on minulla omat ongelmani, tämä vaan on niin uutta. Terapiassa onneksi käyn ja saan tätäkin sit siellä työstää. Kuten jo aiemmin sanoin, järki mulla puhuu toista, tunteet toista. Järkeä haluaisin kuunnella ja niin nyt olen tehnytkin. Jospa sydän kolhuilta joskus paranee...
 

Yhteistyössä