kaamee riita ruokarahasta - apuva!

  • Viestiketjun aloittaja minäkö kiskuri?
  • Ensimmäinen viesti
Tre
Mix se on vielä sun mesekaveri?
Poista se sun fb:st, mesestä, sähköpostistas ja kännykästäs, niin et oottele/kyttää ja ajattele, että kohta se ottaa yhteyttä.
Kun poistat ne, niin sun on pakko alkaa aatteleen muutakin ja jatkaa elämääs eteenpäin taas lasten kanssa :)

Tsemppiä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Tota. Ei kannata pitää exää mesekaverina. Mese on petollinen vehje.
Laitapa kommenttisi vain kerran ... kiitos.
Joo ihan tahallani laitoin kaksi kertaa. Ootko uus palstalla?
Olen ollut täällä jo 4 vuotta ja te tampiot että vaan osaa.
Ahaa. Mitä mä tein väärin? Kerro miten tuon ongelman voi jatkossa välttää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Tota. Ei kannata pitää exää mesekaverina. Mese on petollinen vehje.
Laitapa kommenttisi vain kerran ... kiitos.
Joo ihan tahallani laitoin kaksi kertaa. Ootko uus palstalla?
Olen ollut täällä jo 4 vuotta ja te tampiot että vaan osaa.
Ahaa. Mitä mä tein väärin? Kerro miten tuon ongelman voi jatkossa välttää.
Paina LÄHETÄ-namiskaa vain yhden kerran.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
Katsotaan vaikka niin kohta se ukko taas syä ap:n kädestä. Ap tuntuu niin lapselliselta itsekin kun rutisee vaan jumppiensa perään.
nyt tekee mieli jo itsekin ilkeästi sanoa, jumpat ovat minulle todella hyvä henkireikä, pyöritän kuitenki suurperhettä yksin! Siitä saan iloa sekä keholle että mielelle. Ja arvelen, että tuommoista ilkeyttä vain joku läski sohvaperuna heittelee!
 
syus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Tota. Ei kannata pitää exää mesekaverina. Mese on petollinen vehje.
Laitapa kommenttisi vain kerran ... kiitos.
Joo ihan tahallani laitoin kaksi kertaa. Ootko uus palstalla?
Olen ollut täällä jo 4 vuotta ja te tampiot että vaan osaa.
Ahaa. Mitä mä tein väärin? Kerro miten tuon ongelman voi jatkossa välttää.
Paina LÄHETÄ-namiskaa vain yhden kerran.
Ei vittu sä olet tyhmä :D Vaikka sitä painaa vaan kerran, niin joskus viesti tulee silti useamman kerran, poistuu sit kyllä jonkun ajan päästä. Niin kuin nytkin on ninatt:n kaksoisviesti poistunut :D Että kuka on tampio...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja syus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Tota. Ei kannata pitää exää mesekaverina. Mese on petollinen vehje.
Laitapa kommenttisi vain kerran ... kiitos.
Joo ihan tahallani laitoin kaksi kertaa. Ootko uus palstalla?
Olen ollut täällä jo 4 vuotta ja te tampiot että vaan osaa.
Ahaa. Mitä mä tein väärin? Kerro miten tuon ongelman voi jatkossa välttää.
Paina LÄHETÄ-namiskaa vain yhden kerran.
Ei vittu sä olet tyhmä :D Vaikka sitä painaa vaan kerran, niin joskus viesti tulee silti useamman kerran, poistuu sit kyllä jonkun ajan päästä. Niin kuin nytkin on ninatt:n kaksoisviesti poistunut :D Että kuka on tampio...
Olen saanut tehtyä lisensiaattityöni eilen. En ole tyhmä.

 
Halikatti
Siis hyvä ap, että olet heittänyt miehen mäkeen, mutta pisti silmään tuo, että hän mielestäsi hurmasi rahankäytöllään. Eikö sitä nyt päältäpäin näe, milloin mies on oikeasti juuri tyhjätasku, joka vain koittaa iskeä sua kantamalla eteesi jotain shamppanjaa? Kyllähän sen nyt sokea Reettakin huomaa.

Minusta tyhjätasku, joka koittaa vokotella rahan avulla on pelkästään ÄLLÖ.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:
Siis hyvä ap, että olet heittänyt miehen mäkeen, mutta pisti silmään tuo, että hän mielestäsi hurmasi rahankäytöllään. Eikö sitä nyt päältäpäin näe, milloin mies on oikeasti juuri tyhjätasku, joka vain koittaa iskeä sua kantamalla eteesi jotain shamppanjaa? Kyllähän sen nyt sokea Reettakin huomaa.

Minusta tyhjätasku, joka koittaa vokotella rahan avulla on pelkästään ÄLLÖ.
ei hän mulle sitä shampanjaa tuonut, kertoi ku oli jollekin toiselle sitä ostanut. Oli kuulemma ollut niin tylsä ilta muutoin, niin halus "repästä".
 
ap
jatkanpa tätä jo vanhaa ketjua. Nyt kun on viikonloppu mennyt yli ja arkikin jo alkanut, olen laittanut merkille seuraavaa: tein viikonvaihteessa pellillisen pitsaa, eilen illalla söin viimeisen palan (miehen täällä ollessa sitä ois säilynyt korkeintaan seuraavaan aamuun), eilen tein makaronilaatikkoa jota jäi reilusti vielä tällekin päivää, joten toista lämmintä ruokaa minun ei tartte tehdä ku voin lämmittää vielä eilistä.
Viimeisen omenan tänä aamuna kuorin, eli hedelmät ovat loppuneet, mutta niitä ei se mies kyllä juuri syönytkään.

Eli kyllä jo tässä vaiheessa huomaa eron! Ja hän oli sitä mieltä,että se kaksi kertaa kuussa riittää hänen osaltaan kaupassa käyntiin!
 
nih!
Sä ap et arvosta itseäsi ja haluat vaan suhteen. Anna ajan kulua, käy siellä terapiassa ja ole lastesi kanssa. Sitten vasta ajan mittaan ala miettimään uutta suhdetta.

Itse erosin narsisti-exästäni puolivälissä raskautta. Meinasin tyhmänä ja läheisyyden kaipuussani ottaa takaisinkin,mutta onneksi pysyin lopulta kovana. Kauan kesti "toipua" ja seuraavat suhteeni olivat vain seksisuhteita, kunnes 2,5 vuotta eroamisen jälkeen tutustuin nykyiseen mieheeni.
Olin varma, etten ole hänen tasoisensa (mä nuori yh, luottotiedot menneet exän vuoksi -mikä taas oli kyllä omaa tyhmyyttä kun häneen luotin.. ym. ja mies asiansa hoitava, työssä käyvä, komea, fiksu, hellä ja huomaavainen). Mutta nyt olemme naimisissa ja on yhteinen lapsikin. Edelleen tunnen että mies arvostaa minua :) Siihen oli kyllä alkuun vaikea tottua, kun oli tottunut olemaan vain se joka passaa ja ottaa kaiken paskan niskaan.

Mutta usko, että ajan mittaan sunkin kohdallesi osuu se unelmien mies! :) Älä tyydy vähempään!

"Ändå jag stå stoltoch stark".
 
Tsemppiä ja jaksuja ap:lle. :hug: Tilanne ei varmastikaan ole helppo, kyllä kai siinä miehessä jotain hyvääkin on, koska olet häneen tutustunut. Nyt sitte vaan koitat pysyä vahvana ja miettiä, että voit palkata MLL:lta silloin tällöin lastenhoitajan ja pääset jumppaan, koska tää mies ei oo syömässä sun kaikkia rahoja.
 
vieras
Hmm. Mä jouduin kerran loisimaan exälläni (siis ei silloin ollut ex vaan nykyinen) kuukauden verran asunto-ongelmieni takia, ja kyllä mä silloin kävin jatkuvasti kaupassa, laitoin ruokaa jne, ihan vaan kiitokseksi siitä että sain siellä loisia. (Olisin maksanut ihan vuokrastakin puolet, mutta ei huolinut) En tajua, miten kukaan kehtaa loisia toisen kotona ilman että edes kustannuksiin osallistuu, ei kerro hyvää ko. ihmisestä.
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm. Mä jouduin kerran loisimaan exälläni (siis ei silloin ollut ex vaan nykyinen) kuukauden verran asunto-ongelmieni takia, ja kyllä mä silloin kävin jatkuvasti kaupassa, laitoin ruokaa jne, ihan vaan kiitokseksi siitä että sain siellä loisia. (Olisin maksanut ihan vuokrastakin puolet, mutta ei huolinut) En tajua, miten kukaan kehtaa loisia toisen kotona ilman että edes kustannuksiin osallistuu, ei kerro hyvää ko. ihmisestä.
Oho, tämä ketju olikin näin vanha ja pitkä, olikin juttu jo vähän edennyt... :D
 
nipsu
Tsemppiä sulle ap oikein kovasti! Olet ollut tosi vahva kun heitit ukon pihalle! Hauskaa juhannusta sulle ja perheelle :) Ja kyllä sä uuden miehen löydät: ei kannata liian innokkaasti olla haku päällä, yleensä se helmi löytyy ilman kummenpaa etsimistä.
 
ei vttu
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
kröhöm... melko lapselliselta kuulostaa mies.
Näytä kauppakuitit hälle :D
ÄLÄ NYT HTISSÄ ALA MITÄÄN KAUPPAKUITTEJA SILLE PORSAALLE NÄYTTÄMÄÄN VAAN HEIVAA SE PIHALLE!!!
Jos jätkällä on yhtään älliä se tulisi pari kertaa viikossa kauppakassin kanssa sun luo mukinoitta.
Mieti millaista tollasen kanssa on elää, kun nyt jo on tollasta...
 
nipsu
Alkuperäinen kirjoittaja ei vttu:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
kröhöm... melko lapselliselta kuulostaa mies.
Näytä kauppakuitit hälle :D
ÄLÄ NYT HTISSÄ ALA MITÄÄN KAUPPAKUITTEJA SILLE PORSAALLE NÄYTTÄMÄÄN VAAN HEIVAA SE PIHALLE!!!
Jos jätkällä on yhtään älliä se tulisi pari kertaa viikossa kauppakassin kanssa sun luo mukinoitta.
Mieti millaista tollasen kanssa on elää, kun nyt jo on tollasta...
Jos kommentoi niin voisi vähän tarkemmin lukea viestiketjua. Ap on jo heittänyt miehensä pihalle!!!
 

Yhteistyössä