Hei ja tervetuloa uusille!
Täällä ollaan sairastettu flunssaa koko perheen voimin ja ite olen vieläkin vähän pihalla vaikka tänään ei kuumetta enää ole ollutkaan..
Oltiin viime viikonloppuna sukujuhlissa Itä-Suomessa ja vähän vajaasta 50 vieraasta n. 15 henkeä oli saanut juhlamuistoksi flunssan.. Ja tämä huolestunut äityliini hilasi sitten meidän poitsun heti ekana kuumepäivänä tk:hon, kun pikkuraukka oli ihan reppana. Mutta onneksi ei löytynyt mitään kovin huolestuttavaa ja nyt poika onkin jo paranemaan päin. Ja tk:ssa oli kerrankin nopsaa ja ystävällistä palvelua!
Eivätkä onneksi olleet kovin murtyneita vaikka olikin ns. "turha" käynti, mutta sainpahan ainakin mielenrauhan!
Tänne oli tullut niin paljon juttua, etten kaikkea ole saanut edes luettua.. Minä voisin tuoda sitten varmaankin pikkujouluihin croisantteja/kinkkupiirakkaa/ sämpylöitä tai jotain muuta pikkusuolaista..? Niitä ei kai ollut vielä listalla? Minä vähän aattelin lähteä pikkujouluihin autolla tai jos jonkun kyyttiin mahtuu niin vielä parempi
Mutta jos itse ajelen niin voin ottaa täältä Palokan suunnalta kyytiläisiä. En vaan oikein tiiä lähtiskö sitten vielä jatkoille vai ei.. Sitä edellisenä viikonloppuna on kyllä kanssa yhdet pikkujoulut ja voi olla, että niissä menee ainakin myöhempään niin ehkä näistä joutaisi aikaisemmin kotiin..
Olikohan nyt ketä tulossa sinne
Me&I kutsuille ma 30.11? Mandy ja Lara olivat ainakin näiltä näkymin tulossa mutta muita? Flunssa on tuhonnut viimeisetkin jäljellä olevat aivosolut ja nyt en jaksa kahlata tätä ketjua kovin paljoa taakse päin..
Sen esittelijän kanssa oli puhe, että aloitellaan n. 17.30 ja sitä ennen voisi varmaan jo aloittaa kahvittelun..?
Nessulle kiitokset kahvittelukutsusta, en vielä tiiä saadaanko ens viikolla autoa käyttöön mutta olisi kiva tulla. Pitääpä tarkistaa asia.
Nyt tulikin pitkät sepustukset, hyvää viikonloppua kaikille!