Moi taas
Jonkun pitäis pakottaa mut pois tästä koneelta. Aina sitä tulee valvottua vaikkei sais ettei olis sitten seuraavana päivänä puoli unessa
Jotenkin, kun tyttö nukkuu niin sitten on ihana vaan illalla olla miettimättä mitään ja tehdä kotiaskareita tai vaan istua koneella ja jutella miehen kanssa.. Aina se sitten kostautuu seuraavana päivänä :xmas:
Halinalle Kyllä mulle se aamukin sopii lenkkeily ajaksi. Ehkä on mun muutenkin helpompi herättää tyttö, kun meillä ei pikkuselle oo vielä tullut mitään varsinaisia kellonaikoja millon nukkuu päivällä. Illalla menee nukkumaan ja aamulla herää aina suht. samaan aikaan joka päivä mutta päiväunet menee aina sen mukaan millon vaunutellaan tai millon nyt sattuu väsyttämään
Muutenkin neiti nukkuu päivisin tosi lyhyitä unia, siis jos kotosalla ollaan. Ulkona nukkuu kyllä vaikka kuinka kauan.
Mutta missäs me nähtäis toisemme? Ja
onko muita lähdössä lenkille meidän kaa?
Kyllä mä käytän facebookkia ainakin. Ihan koukussa siihen
Mymmeli Jotenkin kyllä tekis mieli tulla sinne sun kutsuille mutta tiedän, että kun siellä on niin ihania vaatteita, että mun tekis kauheesti mieli ostella kaikkee ja nyt ei kyllä sais paljoo tuhlailla