Jyvässeudun äidit vol. 2

nessu, joo, soittelin sinne joulukuulla jo, päiväkodin johtaja sanoi palaavansa vähän tammikuun puolen välin jälkeen asiaan. Ja palasihan se, eilen soitteli että on siirtänyt Ainon paprut Aittorinne, Aholaita, Halssila -alueelle, jonne ollaan ilmeisesti palkkaamassa uutta perhepäivähoitajaa. Se on ihan hyvä paikka meille jos sieltä nyt pph-paikka saatais, mä kun kuljen Kuokkalaan töihin ja isäntäkin kulkee aamuin illoin Vaajakosken vanhaa tietä niin sattuu ihan hyvin matkalle. Sieltä pitäs päiväkodin johtajan mulle soitella, jos ei ala kuulumaan niin soitan ite sille perjantaina / viimestään alkuviikosta. Mutta ihan hyvältä näyttää nyt :)
 
hyvä,että päivähoito järjestely sujuu,toivottavasti saatte tosi mukavat hoitotädit =)

Minä täällä kirjoittelen lehtijuttua tästä keskustelu ryhmästä, ja toivoisin teiltä apua:haluaisin vähän kommenttia
1)miten päädyitte tähän keskustelu porukkaan
2)mitä toivoitte tältä,pelkkää keskustelu seuraa vai myös oikeita kavereita,onko se toteutunut?
3)onko jotain negatiivista sanottavaa netin keskustelu ryhmästä


vastauksia voi laittaa yv:nä minulle,tai sit kirjoittaa tähän tai fb:hen..ihan mikä itselle parhaiten sopii.juttua ei julkaista näillä näkymin missään,vaan se on avoimen yliopiston kirjoitus tehtävä =) jos siitä tulee yyber hyvä,voin myydä jutun sit kaksplussalle :LOL:

ensi viikolla vois käydä uimassa keskiviikkona,onko mukaan lähtijöitä? alvarissa on kiva se aalto allas,kun eerikakin voi kontata siinä vedessä,on niin matalaa =)

nyt pakkaamaan, hyvää viikonlopun odotusta kaikille ja kiitos jo etukäteen vastaajille =)
 
Halinalle81 Joo ois kiva kyllä jos mahtuu kyytiin sitten sinne me&i kutsuille =)
Joo ja kiva jos saan vaunuiluseuraa tiistaille, katoin kyllä noita ens viikon sääennusteita ja luvattu taas aika kovia pakkasia ens viikolle, mutta toivottaan ettei kauheet pakkaset tulis.
Niin ja sun varmaankin kannattaa kävellä tännepäin joko Tourulan kautta tai sitten Taulumäen, veikkaan et jos Lutakosta lähdet niin lyhyempi tulla tuosta Tourulan kautta :)

Mandy81 Onko minkähintanen tuo kuvaus? Me varmaankin mennään vasta sitten 1v. kuvaukseen, kun otettiin kerhossa noita kuvia jo syksyllä..
 
Outiko: Minäkin kattelin ensi viikon sääennusteita ja aika kovaa pakkasta on luvannut, mutta me oltiin tänäänkin ulkona, vaikka oli se -20 astetta. Mutta oltiin vaan sellanen puolisen tuntia, eli varmaan Kukkaiskeijun luo menee ehkä tunti kävellessä, joten pitää vielä katsoa lähempänä miten tekee. Itelleni ei kylmä tule kävellessä, enkä usko että pojallekkaan tulee jos nukkuu vaunuissa suojassa, mutta sitten jos päättää herätä kesken matkan ja joudun nostamaan hänet istumaan, niin sitten voi poskille käydä kylmä jos on hirmuisen kova pakkanen., mutta eihän sekään nyt niin vaarallista ole. Mietinkin just tuota Tourulan reittiä, eli jos kävelen minimanille päin ja nähdään sitten jossain siellä suunnalla. Mutta ilmoitellaan vielä lähempänä :)
 
outiko Olin katsovinani kuvausliikkeen ikkunasta, että lapsikuvaus on 49 ?. Mä en ollut edes ajatellut, että otettais puolivuotis-kuvaa, ennen kuin selvis, että miehestä on otettu semmonen. Eli tehään tästä nyt vaikka perinne. :) Sit uus kuva taas puolen vuoden päästä.
 
Kertokaapas kokemuksia vierastamisesta, jos sellasia on!! Meillä poika on siis 3kk ja on pikkuhiljaa alkanu vierastamaan. Lähinnä muutaman kerran on möreä-äänistä miesvierasta säikähtäny/vierastanu ja ruvennu muitakin kattelemaan tarkemmin ennen hymyjen jakelua. Muutaman kerran on siis muutaman huutokonsertin pitäny ja tällöin on sit äitin syli vaan kelvannu. Missä iässä teillä muilla on vierastettu ja kuinka paljon?

lara79:Oli kiva nähä jumpassa. Pitää jutella enemmän jatkossa, ku siinä oli vähän viimeks sitä hässäkkää! Suloinen tyttö sulla ja nautti varmasti täysillä jumpasta ainakin elekielestä ja "hytkymisestä" päätellen! :D Mitä ite tykkäsit jumpasta? Siellä olikin nyt jo neljä uutta eli varmaan 10 äiti-vauvaparia on nyt mukana. Mulla poistettiin luomi just sillon ke, niin en saanu osallistua tikkien takia siihen jumppaan. Enkä saa kyl varmaan vielä enskään viikolla... :|
 
Moikka, Kiva että on porukkaa tulossa, varsinkin kun pakkasia on kai kuitenkin luvattu. Laitan teille tässä viikonlopun aikana yksärinä tuota osoitetta. Halinalle mietti reittejä, niin jos kävellen tulee niin aika näppärä ja kiva lenkki tuolee kun kävelee sitä hiekkatietä tourujoen vierustaa ja nousee sitten ylös tuossa vähän ennen järven loppua :) Ymmärsiköhän tuosta mitään...

neiti kutsuu, palaan siis myöhemmin.
 
Tiistain kahveille on tämän hetken tietoni mukaan tulossa:
Mymmeli
Halinalle
Nepsunen
Mandor
Outiko
Lara
Karvapallo

Laitoin yksärillä osotteet niille keiden en olettanut sitä vielä tietävän, eli ilmottakaahan jos joku tuosta listasta puuttuu tai haluaa vielä mukaan tai ei saanut osoitettani. Muutoin nähdään sillon tiistaina 11.00 eteenpäin :D Odotan jo innolla!
 
Mukavaa kahvitteluja teille Kukkiksen luona :wave:

Täällä alkoi työelämä eilen. Illalla oli ihan väsy olo. Väsyttää kyllä jo nyt valmiiksi, ennen kuin menen iltaan töihin |O Ei vaan osaa olla miettimättä etukäteen jo työkuvioita :ashamed: Ja vähän mietitytti nuo hoitoasiatkin, vaikka melko hyvin oli eilen mennyt Ainolla hoidossa.

Pitäiskö uutta ketjua laittaa pystyyn? Katsoin vaan että on aika paljon viestejä ja sivuja tässä ketjussa, ettei kohta käy niin että ei aukea enää. Haluaako joku? Mä en kyllä ole aikoihin mitään päivitellyt tuonne etusivullekaan.

Nessu ja Aino, 5 viikkoa vaille 1v. :heart:
 
lara79
Alkuperäinen kirjoittaja Jeju:
lara79:Oli kiva nähä jumpassa. Pitää jutella enemmän jatkossa, ku siinä oli vähän viimeks sitä hässäkkää! Suloinen tyttö sulla ja nautti varmasti täysillä jumpasta ainakin elekielestä ja "hytkymisestä" päätellen! :D Mitä ite tykkäsit jumpasta?
Vauvajuppa oli kyllä yllättävän tekokasta tai sitten olen vaan niin rapakunnossa... Kyllä tuntu pari päivää käsissä kun vähän treeniasi enemmän tuollasella 7,5kg painolla :D . Vaikka kestää vain 30 min niin saa sieltä vinkkejä siihen miten voisi kotonakin vauvelin kanssa treenata, jos joskus saisi aikaiseksi. Tyttö tosiaan oli ihan innoissaan jumpasta :D .

Kohta nähdään osan kanssa
:wave:
 

Yhteistyössä