Jyvässeudun äidit vol. 2

Karvapallo :Käykö teille yhtään aikaisemmin? Meidän pikku mies heräilee yleensä klo 8-9 aikaan ja ottaa jo ekat päikkärit heti klo 10-11 aikaan ja yleensä nukkuu tunnin verran. Eli silloin ois paras aika meille vaunutella, mutta onko teillä millainen rytmi, nukkuuko teidän pikkuinen siihen aikaan, jos vaikka sovitaan että tavataan 10.30 vai onko liian aikaista? Missäs treffattas?
Oisko Hippula80 tai muita lähdössä mukaan?

halinalle
meillä tyttö nukkuu yöunia usein 10 asti :LOL: ku nessun luona nähtiin 11 niin mun piti ihan tyttö herättää kesken unien 10.15 et se ehtii syödäkin vielä ennen lähtöä :xmas: mut mietitään asiaa, jos on muitakin lähtijöitä niin katotaan miten muille sopii, eihän se nyt tietty niin vakavaa oo vaikka joutuis herättääkin =)

Karvapallo : Sovitaan sitten lähempänä sitä lenkille lähtö aikaa ja toivotaan että muitakin saatais mukaan vaunuttelemaan :)
Jos sattuiskin sellainen aamu että poitsu nukkus hyvin ysiin saakka niin sitten voisin yrittää pitää häntä hereillä ainakin tuonne 11 saakka ennen kuin lähdettäs, mut katsellaan nyt....

lara79
Empä sitten ehtinyt kahvitteluille nessun luo. Rokotusta ei onneksi tarvinut jonottaa tytön kanssa mutta mies oli taas valvonut koko yön töissä niin olisi pitänyt ottaa molemmat tytöt mukaan tapaamiseen, en sitten jaksanu... Kauheeta tämä pimeä aika, mä olen ainakin niin äärettömän väsynyt ja tuntuu et ei herää koko päivänä. Oliskohan noista kirkasvalolampuista apua?

Me&I kutsuja odotellessa :)...

Kiirettä pitää, ollut aika hässäkkä viikko eikä ole tännekään kerinnyt kirjoitella.

Ollaan menossa tänään illanviettoon miehen kanssa ja poika jää ekaa kertaa mamman hoiviin. Vähän jännittää miten menee, mutta tosi kiva on päästä pitkästä aikaa kahdestaan jonnekin.

Uusille kirjoittelijoille tervetuloa minunkin puolestani:)

Jaahas, poika on alkanut "pelkäämään" näppiksen ääntä.. sylikkäin kirjotellaan ja ei tunnu tykäävän yhtään touhusta. Muutenkin huomannut, että ihan hassut asiat, kuten leipäpussin rapina, pelottaa pientä.

No joo tässä kaikki tällä erää.

Mukavaa viikonloppua kaikille:)

Laralle jaksamista :hug: Itsekkin olen joskus miettiny auttaisikohan ne kirkasvalolamput mutta ei ole tullut sellaista hommattua kun maksaavatkin ihan kivasti.. Pitää toivoa, että lunta tulisi äkkiä maahan niin olisi vähän valosampaa.. Ei tämä munkaan suosikkivuodenaika ole, pimeys ei oikein tee hyvää mielialalle..

Syyskaislalle laitettu osoite, niin löydät meille maanantaina =) Muille taitaakin olla jo tuttu paikka. Kivaa, että Mandorin miehelle on tullut tuollainen mielenhäiriö ;) Sais joskus löytää tuollainen päästäviiraus tännekin!

Lauraliinalle kivaa iltaa miehen kanssa kaksin ja muille muuten vaan hauskaa viikonloppua! Tämä tyttö alkaa nyt leipomaan maanantaita varten ja huomenna suuntana joulumessut :xmas:

Halinalle: Mielelläni lähden maanantaina ulkoilemaan. Vanhempi poika menee ainakin tähän tietoon hoitoon, mut saapahan sitten rauhassa ulkoilla :) Ja mulle sopii ainakin heti aamusta, klo 10 tai 10.30 kuulosti hyvälle.. Meilläkin pikkumies yleensä siihen aikaan nukkuu ekat päikkärit.

Nepsunen: JA tosiaan sinne lelukutsuille myös mielelläni tulen..Jos laitat sitten vaikka osoitteen yv:nä.. Voi olla, että mun pitäis ottaa tuo pienempi poika mukaan, mut siitä täytyy vielä neuvotella..Mutta oliko se nyt niin, että on ihan ok ottaa muksu mukaan? =)

Hyvät viikonloput kaikille, me taidetaan lähteä nyt ulkoilemaan!

-Hippu

Hippula80: Kiva juttu jos pääset mukaan vaunuttelemaan :) Sovitaan vaikka sitä aikataulua sunnuntaina, kunhan katsellaan onko muita lenkille lähtijöitä meidän kolmen lisäksi.
Käytätkö muuten facebookia, entäs sinä karvapallo ?

Me käytiin aamulla perhekerhossa, nyt pojat päikkäreillä, tai siis isompi vielä valvoo sängyssään. Viikonloppuna ohjelmassa ainakin joulumessuilla käynti, kuten mymmelilläkin :)
Mies päivystää koko viikonlopun, mutta toivottavasti ei hirveesti tule töihin kutsuja.

Hyvät viikonloput!

Laralle jaksamista! Pimeys kyllä vaikuttaa mun mielialaan ja jaksamiseen myös, tuntuu että on ihan väsy koko ajan. Ja sinulla vielä kaksi pientä hoidettavana :hug:

Lauraliina: pitäkää miehen kanssa hauskaa, kyllä mummo pärjää kuitenkin pojan kanssa!

Mä en oo nyt useempaan päivään selvinnyt ees ulkoilee. Täytyis varmaan mennä nyt iltapäivällä... Kävin kyllä Ainon kanssa ostoksilla, meni omat ja varastetut rahat :whistle: :LOL: Avokkikin tulee vasta myöhään illasta työreissusta. Mutta Aino keksi tänään, kuinka noustaan itse istumaan ja ihan vähän matkaa konttasi :)
Me ollaankin huomenna lähdössä Kuopioon ja huomenillalla mennään avokin kanssa konserttiin :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Moi taas :)
Jonkun pitäis pakottaa mut pois tästä koneelta. Aina sitä tulee valvottua vaikkei sais ettei olis sitten seuraavana päivänä puoli unessa :D Jotenkin, kun tyttö nukkuu niin sitten on ihana vaan illalla olla miettimättä mitään ja tehdä kotiaskareita tai vaan istua koneella ja jutella miehen kanssa.. Aina se sitten kostautuu seuraavana päivänä :xmas:

Halinalle Kyllä mulle se aamukin sopii lenkkeily ajaksi. Ehkä on mun muutenkin helpompi herättää tyttö, kun meillä ei pikkuselle oo vielä tullut mitään varsinaisia kellonaikoja millon nukkuu päivällä. Illalla menee nukkumaan ja aamulla herää aina suht. samaan aikaan joka päivä mutta päiväunet menee aina sen mukaan millon vaunutellaan tai millon nyt sattuu väsyttämään :D Muutenkin neiti nukkuu päivisin tosi lyhyitä unia, siis jos kotosalla ollaan. Ulkona nukkuu kyllä vaikka kuinka kauan. :)

Mutta missäs me nähtäis toisemme? Ja onko muita lähdössä lenkille meidän kaa?
Kyllä mä käytän facebookkia ainakin. Ihan koukussa siihen :whistle: :LOL:

Mymmeli Jotenkin kyllä tekis mieli tulla sinne sun kutsuille mutta tiedän, että kun siellä on niin ihania vaatteita, että mun tekis kauheesti mieli ostella kaikkee ja nyt ei kyllä sais paljoo tuhlailla :LOL:

Olisko keltinmäki-myllyjärvi suunnalla innokkaita lenkkeilijöitä huomenna? esim. klo 11 tai sitten iltäpäivästä n.klo15? Pakko yrittää aikastaa päiväunia, kun venähtää tuo nukkumaan meno helposti turhan myöhäiseksi.

Olipas mukava herätä aamulla ku silmissä vilisi sahalaitaa :kieh: tunnin päästä alkoi sitten päänsärky. kävin lauantaina rokotuttaa itteni sikainfluenssapiikillä, olisko sitten mahdollisesti sivuoire siitä tää päänsärky.. aika harvoin mulla kuitenkaan migreeniä on. Onneks burana helpotti! Mut jäi sitte lenkkikin väliin :/ Pitäiskö yrittää uusista vaikka keskiviikkona?

Minnepäin lenkkiporukka on tänään lenkkeilemässä, ajattelin että voisin EHKÄ liittyä seuraan...tosin mun lenkille lähdöstä ei ikinä voi sanoa mitään varmaan etukäteen... :)

Niin ja sitten niistä lelukutsuista...Mulla ei taida olla varaa ostaa sieltä mitään ja kaiken lisäksi pitäis ottaa tyttö mukaan...niin taitaa olla parasta jäädä sitten kokonaan pois....

lauraliina ootko vielä koneella? alma just vartti sitten nukahti, yrityksistä huolimatta ja ulkona näyttää satavan vettä joten me ei päässäkkään tänää lenkille.
toivottavasti ehit nähä tän ettet turhaan oottele :/

Entä jos lähettäs lenkille 11.30? Saisin ehkä siihen venytettyä tuon neidin unia..
Väsymystä täälläkin. Samperi tätä pimeyttä |O

Niin ja pikkujoulujen jatkoista kaupungissa. Ei kyllä osaa kellonaikaa sanoa, sitte kun porukka alkaa tekee lähtöä :D Mä lähden jatkoille, jos takana hyvä yö tytön kanssa. Muuten voi väsy tulla jo aikaseen :snotty:

Yhteistyössä