morjestus kaikille =)
aina on muka niin kiire,ettei ehdi suurempia kirjoitella,joten nyt yritän..
täälllä siis flunssaa pidetään edelleen,saas nähdä paraneeko itsestään vai tarvitaanko kuuria.. toivomme parasta. eilen oli eppulin neuvola 6kk:7960g ja 70.5cm. paino menee miinus käyrällä ja pituus plussalla
seuraava käynti onkin sit vuonna 2010 =)
eppuli liikkuu kovasti perässä huoneesta toiseen ja huutelee mennessään.hampaita ei (minun onneksi) vielä ole.odotan kauhulla millon tissin pureminen alkaa!
minun harrastukset loppu tällä viikolla,vähän on orpo olo,mut meinattiin nessun kans kokeilla killerin kuntosali/jumppa ryhmiä.vähän on vaan hankala tää joulun aika kun ollaan viikoks menossa savoon ennen joulua ja sit ne pyhät sotkee..noo,käyn sen verran kun pystyn =) ja puhuttiin sellaista,josko mentäis uimaan viikolla joku päivä,vesi kuitenkin aikalailla samanlämpöistä kun vauvauinnissa..pidetään siitä puhetta,jos muutkin haluaa samaan aikaan tulla :hug:
joulukortit on nyt kirjotettu ja osoitteet myös,ei puutu enää kun postimerkit ja tän vuoden urakka ois valmis.kerrankin ajoitta..joululauluja oon katellu,onhan niitä mut kun haluan vanhaan tunnelmalliseen kirkkoon (maaninkalainen kun olen),ni ei oikein nää keltimäen ja kuokkalan kirkot iske.pitää vissiin mennä keskustaan tai sit ajella korpilahdelle..eerika tottakai mukaan,aloitetaan uudet perinteet uudessa elämässämme =)
maanantaina siis lelukutsuillaan,pistän yv:tä tulijoille jotka ei ole vielä meillä käyneet.tulkaa klo:17,esittely alkaa siis 17.30,mut ehditään kahvitella ensin.ei tarvii tuoda muuta kun paksu kukkaro
nyt suihkuun ja ruokaa keksimään,et ehditään ekavauvaan.en tiiä oonko ihan idiootti kun mennään räkäisenä,mut otetaan omat lelut mukaan ja istutaan nurkassa..antakee anteeks :ashamed:
aurinkoista torstaita kaikille:nepsunen ja eppuli 6kk1vk