Juu, voisinhan minä tuota tapaamista järjestää. Vaikka meillä tosiaan on pieni asunto, mutta yritetään sinne mahtua
Eli ei vielä ensi viikolla kun silloin on paljon muuta menoa, mutta sitten oikeestaan käy milloin vain, eli otetaan sopivia ajankohtia vastaan. Onko päivä vai ilta parempi? Meillä on mies päivät töissä ja silloin meillä on kotona minä, lapset ja koira. Koira on ylivilkas tapaus kun vieraita tulee
. Jos tapaaminen on illasta tai viikonloppuna niin sitten mies voisi ottaa koiran ja vaikka tuon esikoisenkin mukaansa ja lähteä vaikka ulkoilemaan, niin sitten ei olisi koira ja esikoinen hääräämässä ja vilisemässä joka paikassa. Saisin itsekkin keskittyä vieraisiin, siis teihin, paremmin.
Meillä meni viime yö tosi hyvin! Esikoinen nukahti noin klo 22, vauva vähän sen jälkeen pienten kitinöiden jälkeen. Vauva heräsi syömään kolmen aikoihin ja sitten puoli seittemän aikaan. Ja sen jälkeen nukuttiin koko poppoo puoli kymppiin! Yleensä nukutaan nykyisin puoli ysiin saakka, tosin vauva saattaa nukkua vähän pidempään.
Meidän pikku herra on kasvanut hirmuisesti, tuntuu että eihän se enää mikään pikkuvauva olekkaan. Poitsu jaksaa valvoa pitkiä aikoja ja päivän rytmitkin alkaa jo muodostua samanlaisiksi. Vauva seurailee paljon ympäristöä ja nauraa ja "juttelee" kovasti. Käsillä viuhtoo mahottomasti, sanoinkin miehelle että tuleekohan herrasta kapellimestari
Mummon sohvallekkin juttelee kovasti kun sohvalla pötköttää ja minun puserolle kun imetän poikaa, välillä imetyshetket on vain yhtä hymyä, kun vaavia niin naurattaa. Naureskelee ja juttelee myös äippäpakkauksen kasvohelistimelle.
Varsinainen veijari ja hymypoika, niin kuin veljensäkkin.
Mutta nyt jälleen lasten pariin....