Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

Onnea sylin täydeltä tyttövauvasta kukkaiskeijulle! :heart:

Mua alkoi myös jännittämään tuo sukupuoliasia nyt. Jos meille tuleekin tyttö, niin meillä on sit aika paljon poikien vaatteita myynnissä. =)

Mandy ja Aksu 37+3
 
Onnea kukkaiskeijulla tytöstä :flower:

Ilmoitan nyt vielä tännekin että laitoin uuden ketjun pystyyn vauvapuolelle. Tervetuloa vaan vauvautuneet, sitä mukaan kun vauvat putkahtelee maailmaan :wave: Viriäisi se keskustelu sielläkin, on vähän hiljaista tosiaan yksin keskustella :whistle:

Nessu
 
lara79
onnea pusukalatar ja kukkis!!! Kohta päästään vauva tapaamisia pitämään :)

Meilläkin eka neuvola takana ja kaikki ok, neiti kovasti kasvanut 325g sairaalasta lähdön jälkeen. Onkin kyllä ollut ahkerasti tissillä jo sairaalassa. Rauhallinen tapaus, ainakin vielä. Viimeyönä söi vai kerran, nukkui tosi hyvin, tosin olikin illan tankkaillut tosi ahkerasti. Itse oikein pelästyin kun heräsin klo 5 ja tyttö ei illan jälkeen ollu herännyt. Pakko oli mennä herättelemään.
 
No niin! Kotona ollaan ja odotellaan millanen tulee syönnistä. Maito ei oo noussu, joten joudutaan alkuun turvautumaan myös pulloon. Kukkaiskeijun tyttö on SULOINEN! Satuimme törmäämään tänä aamuna aamupalajonossa! :D Melkoinen yhteensattuma olikin se kun multa lähti aamulla huonekaveri ja tilalle tuli kukapa muu kuin Kukkaiskeiju! :LOL: Myöhemmin kirjoittelen sitten enempi synnytyksestä. Sen verran nyt kuitenkin, että neuvola kortissa lukee synnytyksen kestäneen 2 tuntia 50min! Melkoinen syöksy...ja mulle kun hoettiin et enskertalaisilla voi kestää pitkään... :LOL:
Nyt ihastelemaan Henni Emiliaa...on se vaan niiiiiiin suloinen! <3
 
Onnea vielä kerran pusukalatar! :heart: Hauska, että satuitte kukkiksen kans samaan huoneeseen. Mutta kylläpäs sun synnytys oli hurjan nopea!! :eek: Tulehan kertomaan joku päivä siitä tarinaa, kun raaskit olla hetken tuijottamatta pikkuista. =)
 
Täälläkin odotellaan pusukalattaren synnytyskertomusta :) Onnea vielä teille kovasti!
Eiköhän se kukkaiskeijukin kohta jo tuu tänne kertomaan omasta synnytyksestä :)

Saas nähdä törmääkö meistä kukaan synnärillä :D

outiko 38+1
 
Kiva kuulla Pusukalattaren kuulumisia. Hauska sattuma oli kyl että pääsitte samaan huoneeseen :) Mulla kävi sairaalassa niin hyvä tuuri et sain olla yksin siin huoneessa koko ajan kun olin siellä. Kun sain huonekaverin niin lähdin kotiin parin tunnin päästä, lähinnä sen takia :D Olin tosi sosiaalisella tuulella vissiin :LOL:
 
Ai joo, ja järjestetään ehdottomasti vähän ajan päästä vauvatapaaminen eikö vaan?

Mä muutan muuten ens viikolla ylämyllyjärvelle, onko kukaan sieltä päin jyväskylää? Asutaan siellä tosiaan sen aikaa kun rakennetaan tikkakoskelle B)
 
Onnittelut vielä kerran pusukalattarelle, on tosiaan ollut nopea synnytys ensi kertalaiselle :)
Hauska yhteensattuma sulla ja kukkiksella.

Ja Kukkaiskeijulle myöskin suuret onnentoivotukset prinsessasta :flower:

Minä myös odottelen innolla synnytyskertomuksia, jos vain haluatte niitä kertoa. Tai jospa sitten jaetaan niitä seuraavalla tapaamisella. Tuo vauva tapaaminen oiskin tosi kiva juttu, alkaa monella olla jo nyytit kainalossa, mutta tokihan sinne voisi tulla vielä odottavat äiditkin. Olisi mukavaa nähdä kaikkien vaavit :)

Meidän herrakin se vaan kasvaa, mihin tämä aika oikein menee :eek: Kohta pikkuinen on jo 7 viikkoa.

Käytiin tänään katsomassa seurakunnan tilaa, jossa pidämme ristiäiset ensi viikon sunnuntaina. Poika saa 5 kummia, niin kuin esikoinenkin. Vieraita on kutsuttu noin 35. Nimi on vieläkin keksimättä.

Mies lähti tänään sinne Jyväskylään töihin, me ollaan poikien kanssa vielä ensi viikko täällä mummolassa. Mies tulee sitten ensi perjantaina takaisin tänne kun on sunnuntaina ne ristiäiset. Sitten tullaankin jo kotiin takaisin. Kyllä täällä maalla on mukavaa, mutta välillä sitä kyllä kaipaa kotiinkin. Harmittaa kun siellä olisi ollut nyt veturitalleilla suomipop festarit, oisin halunnut mennä Irinaa kuuntelemaan, mutta jäi se nyt väliin...

Jospa tässä nyt vetäytyis sänkyyn...

Halinalle ja pikku miehet

 
Mä roikun taas täällä :whistle: Teillä on vielä niin pikkuiset nyytit :) Oma nyytti alkaa olla jo iso, (iso ja iso, kun toinen on 4,5kk :D) haikeena jo nyt muistelen tuota aikaa kun kotia päästiin sairaalasta... Alkaa tosiaan mettiä jo toisen vauvan yritystä, en haluais isoa ikäeroa pikkuisille.

Jos järjestätte tapaamisia niin mä voisin tunkea Ainon kanssa mukaan, jos sopii :wave: Kivaa olisi lapsellisia tuttuja saada

Nessu
 
Onnea uusille vauvoille :heart:

Tullut täällä palstalla enää harvemmin käytyä, omasta synnytyksestä tuntuu jo olevan niin piiitkä aika, että tuntuu hiukan ulkopuoliselta jotenkin täällä...vaikka eihän tuo miun pieni oo kuin vasta 4 kk. Eli meillähän on Nessun kanssa melkein saman ikäiset tytöt :)

Voisin yrittää ujuttaa itseäni tapaamiseen jossain vaiheessa, eipä ole liiaksi kavereita, ja kesän jälkeen kun mies palaa taas opiskeluidensa pariin, niin seura vois olla tarpeen :)

Mandor, mekin ollaan muuttamassa ens viikolla, myllyjärvelle :)

Mira ja pikkuS
 
Jokohan kukkis pääsee tänään pois synnäriltä ja kertomaan meille kuulumisia...

Taidan lähteä vähän ulos taaplailemaan, kävis kaupassa, kirjastossa ja leipois vaikka pullaa jossain vaiheessa... Ois sit mitä tarjota vieraille, kun joskus tulevat vauvaa kattomaan. Musta kyllä tuntuu, että tuohon hetkeen on vielä ikuisuus.

Mandy ja Aksu 37+4
 
No niin! Nyt on synnytystarina ja kuviakin julkaistu mun kotisivuilla eli www.paivikilpio.suntuubi.com. :)
Toinen yö on nyt takana ja aijai kun on hyvä mieli!! Ensimmäinen yö meni tosiaan ihan harakoille...Henni heräili vähän väliä, välillä "turhaankin". Eilen nukkui parit tosi pitkät päikkärit partsivaunuissa tässä olkkarin puolella ja mietittiin että onko tolla akvaarion lorinalla mitään tekemistä asian kanssa. En tiedä johtuuko siitä vai mistä, mutta nyt viime yönä tyttö heräsi vain KERRAN syömään! Aivan loistava homma! Eli Hennin makkari on tästä lähtien olkkarissa! :LOL:
Nyt suihkuun...meidän makkari muuttuu auringon noustessa saunaksi ja senhän kaikki tietää, mitä siitä seuraa?! :)
 
pusukalatar Kävin lukemassa sun synnytyskertomuksen. Aikamoista haipakkaa tuo touhu näköjään oli. Huh.. Mutta voin vaan kuvitella, kuinka ihana palkinto teillä tuhisee siellä kotona. Koitahan malttaa itsekin nukkua silloin, kun se Henni ottaa tirstat. Oli ilo lukea tuollaista kirjoitusta, joka on niin eläväistä. =)

Mandy ja Aksu 37+5
 
Oikein paljon onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: :) :heart: Ja ihanaa oli lukea pusukalattaren synnytystarinaa!! :) laittakaa kaikki muutkin jos haluatte jotain synnytys kertomusta, olisi tosi kivaa lukea! :) Alkaa tässä jo itsekin kovasti odottamaan vauvan syntymää, olo on jo tosi malttamaton! Vaikka vasta tässä on päästy 30 raskausviikon paremmalle puolelle, että aikaa on. Ja voipi olla että tässä loppupuolella on niin malttamaton, että hitaasti tuo aika menee. Mutta toivon että kuitenkin nopeaan! Tapaamisista, niin taidan kohta olla minä ainoa, joka tulee tapaamisiin masun kanssa, melkein kaikki on jo saaneet vauvelin :) Mutta tulee se syyskuu nopeaan,haluan ainakin uskoa niin...haluaisin jo niin kovasti päästä pitelemään pienokaista! :)

mandor onnea rakennusprojektiin! :) Millanen talo teille tulee? aina kiinnostaa nämä talo asiat, kun ite kattellaan tonttia, toiveissa ois joskus päästä rakentamaan :)

Mutta mites tavataan? Pitäskö mennä taas johkin ravintolaan lounastamaan, vai tavataanko jonkun luona? :)

Mitähän muuten nepsuselle kuuluu? :)

hensku 30+5
 
Jos joku jotain tapaamista järkkää, niin mielelläni olen mukana mikäli vaan olosuhteet sen sallii.
Laskettuaika on tosiaan 29.7 eli periaatteessa voi milloin tahansa syntyä :D
Mutta jos tapaaminen menee esim. elokuun puolelle niin sitten vaan vauva mukaan =)

outiko 38+3
 
Kiitokset kommenteista koskien tuota minun kirjoitusta! :) :heart: Ja Hensku...voin taata, että kyllä se aika menee nopeasti! Juuri eilen kun vaunuiltiin niin tulin ajatelleeksi, että vasta äsken mietin kuinka ihanaa se olisi jo työnnellä omia vaunuja...hah...ja siinähän minä työntelin! :D Ja saa sitä olla malttamaton...on se vauva kuitenkin niin iso asia että!! :)
 

Yhteistyössä