Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

Kiitos kaikille mukavasta tapaamisesta, toivottavasti nähdään pian uudelleen =)

Meillä molemmat pikku miehet simahtivat päikkäreille ja taidanpa itse mennä nauttimaan parvekkeelle auringosta ja lukemaan lehtiä B)

Lara79: PALJON ONNEA :flower: Minä homepää kun unohdin tapaamisella onnittella sinua synttäreiden johdosta
 
Lara79 onnittelut täältäkin..en minäkään muistanu päivällä onnitella :)

ja Halinallelle kiitos tapaamis paikasta ja herkuista :) onko rahkapiirakan resepti salainen vai voisko sen saada?oli tosi hyvää ;)

Eerikalla otti tosi koville näköjään tää päivä,hän nukkui kuuteen asti illalla!!nyt kiukkuaa isälleen kun vissiin taas pitäis päästä nukkumaan..
 
Nepsunen: Ei se ohje ole salainen, laitan sen vaikka yksärillä tulemaan =)

Kylläpä on taas tämä viikko mennyt nopiaan.... miehellä on vielä tänään iltavuoro ja sitten onkin koko viikonlopun kotona, ellei tule päivystyskeikkoja. Ensi viikko ollaan vielä täällä ja perjantaina lähdetään taas kerran Itä-Suomeen mun vanhempien luo. Näillä näkymin ollaankin siellä koko viikko.
Tänään kävin jälkitarkastuksessa, kaikki oli hyvin niin kuin pitääkin :)
Nyt tekemään jotain järkevää kun pienokaiset nukkuu :D ensin laitan nepsuselle sen reseptin...
 
Jeeeee!!! Me lähetään huomenna ekaa kertaa linja-autoilemaan Hennin kanssa!! :) Mies lähtee juhlimaan kavereidensa kanssa ni me mennään sitten Hennin kanssa mun äitin luokse elikkäs mummolaan! Testaillaan samalla miten tyttö nukkuu vieraassa paikassa ja äiti saa hoitaa yöheräämiset. Mulle lepoa ja äitille tutustumista Henniin. Voi sitten paremmilla mielin jättää sitä hoitoon jos joskus tarttee. Oon kuitenkin ekalla kerralla mukana et jos homma ei sujukkaan niinkuin elokuvissa! :) Vaikkei syytä olekkaan mutta silti jännittää toi linkkimatka! Henni nukkuu toooooooosi hyvin ja pitkään päivisin, mutta jos tulee ilmaa mahaan ni sit pitää kieputella ja kanniskella että helpottaa. Sepä ei sitten tuosta noin vain onnistukkaan linkissä! :( Mutta luotto on kova, että hyvin se menee :)
 
lara79
Kiitos tapaamisesta ja halinallelle etenkin herkuista! :) Mäkin meinasin kysellä sen kakun ohjetta, oli niin hyvää... Harmi kun jäi vähän pikaiseksi tapaaminen, kun oli kiire kotiin valmistelemaan synttäreitä jne. niin ja kiitos onnitteluista, tosin en tiedä onko tässä onnittelun aihetta kun näin vanha on :kieh:

Meillä ei kumpikaan tyttö ole oikein nukkunu päivällä ja on ollu aika hankalaa saada näitä syntsy valmisteluja tehtyä... jaahas jos pesasis loput lattiat
 
lara79: Voin laittaa sulle yksärillä huomenna sen ohjeen, tarkotit varmaan sitä porkkanakakkua?

Me käytiin poitsujen kanssa lenkillä, sain hikipäässä työntää tuplarattaita, sen verran kuuma ilma oli B) Sitten jäätiinkin tohon rannalle ja käytin isomman pojan järvessä iltapesulla. Eipähän tarvinnut kotona muuta kuin antaa iltapuuro ja sitten iltasadun lukeminen ja nukahtikin saman tien sänkyynsä. Pienempi herra pitää vielä käyttää iltapesulla ja sitten syöttää ja eiköhän simahda hänkin sen jälkeen, toivottavasti. Ja mies soitti just että sillä menee vielä töissä jonkun aikaa :attn:
 
halinallelle kiitos ohjeesta,piirakka pöydällä ja hyvin tekee kauppaansa :hug:
sinähän melkoisen lenkin oot tehny,on se ihana kun on kesä ja voi tehda lasten kanssa tollasiakin ekstra juttuja =)

nyt vieraita odotellessa piknik koria täyttämään,iltapäivällä yritetään mahtua viitaniemeen retkelle..

hauskaa viikonloppua kaikille :)
 
huomenta vaan kaikille tasapuolisesti! Täällä ollaan Kuokkalassa äitin luona poissa isin jaloista pyörimästä! :) Äiti olis ottanut tytön hoitoonsa ja päästänyt mut takas nukkumaan, mutta eipä paljon nyt sit enää nukuta... :headwall: tietysti sitten aamulla kun ei enää passais nukkua! Vaikkakin apua on tarjottu siihenkin, että jos sitten luvan kanssa! :)
Nyt surffaileen netissä...
 
Hei kaikki! Tulin tänne pinoon kuokkimaan ja kyselemään, että onko teiltä kuunneltu sydänäänet milloin ensimmäisen kerran neuvolassa? Odottelen ensimmäistä lääkärikäyntiä, mutta nyt heräsi epävarmuus siitä, kuunnellaanko sydänääniä ollenkaan lääkärikäynnillä, vai vasta seuraavalla th-käynnillä? Lääkärikäynnillä raskausviikkoja on 13+0. Monilla paikkakunnilla sydänäänet kuunnellaan näillä viikoilla, mutta en ole varma Jyväskylän käytännöistä.
 
Onnea Hemuli!! :heart: :heart:

Tämä ketju olikin jo tippunut tosi kauas? Teillä tosin varmasti vauvojen kanssa kiirettä! :)

ikuisuus kyllä ne varmaan tuolloin viikolla 13 kuuntelee, mutta sillon ne eivät kyllä välttämättä vielä kuulu. Kone kuitenkin varmaan sykkeen rekisteröi. Mullakin kuunneltiin, oisko ollut viikolla 12-13, mutta ei kuulunut, mutta sykkeen rekisteröi.

omaa napaa: odotuttaa, odotuttaa! Mua kait vissiin jonkin verran supistelee. Tai neuvolassa sanoivat että on supistuksia. Sellasia kuukautiskivun tyyppisiä kipuja tulee, erityisesti öisin. Noh, onneks ei kauaa enää, niin vaavi on täysaikanen, ja sais luvan syntyä! :)

hensku 34+5
 
nonnukka1,jos kiinnostusta läytyy,voit tulla meidän vauvallisten kans lenkille joskus jos oot vapaalla,aikoja näkyy aina tuolla jyvässeudun äidit vol.2 sivulla..itse olen kans toukokuussa jyväskylään muuttanut,eerika täytti 3kk vasta :)
niin ja me siis lenkkeillään tässä keltinmäki-myllyjärvi alueella :)
tervetuloa mukaan :)
ja muutenkin voidaan treffata joskus jos haluat :)
 
Tervetuloa nonnukka1! :flower: =)


Tämä ketju on käynyt tosi hiljaiseksi :/ Mietin että onko kellään kiinnostusta perustaa uusi Jyväskylän odottajien ketju? :wave: Mulla laskettu aika ihan kohta, niin mä en ehkä niinkään jouda päivittelemään :ashamed: ois kuitenkin meille kaikille jyväskylän odottajille mukavaa, jos ois oma aktiivinen ketju!? :)

nepsunen ootteko muitten vauvaantuneitten kanssa tavanneet? Mä voisin kans tulla mukaan tapaamisiin, ainakin viimestään sitten kun tää vauveli on syntynyt! :)
 
Heips! Täällä myös yksi "vielä hetken aikaa" odottaja, la olisi noin 2 vkon kuluttua..Pikkukakkonen on meille tulossa, ennestään on poika 2v8kk.. Mutta kiva olisi tutustua muihinkin jkl:n äiteihin ja varsinkin sitten, kun vauva on syntynyt,olisi kiva saada ulkoilu- ja vaunuiluseuraa.. Asumme ihan tässä JKl:n keskustassa.
:)
 
hippula80: Mulla poika kohta 2v ja vauva 3kk ja me asutaan Lutakossa, eli tästä on tosi lyhyt matka keskustaan. Me kaipaillaan myös vaunuilu ja leikkipuistoseuraa. Pojistakin olisi varmasti seuraa toisilleen. Ilmoittele vain jos haluat treffata. Tuolla vauvat 0-12kk puolen jyväskylän äitien palstalla on tällä hetkellä aktiivisempaa porukkaa ja aika usein ollaan nyt tapaamisia järkätty, eli tule mukaan!

Henskulle paljon tsemppiä, tulehan sitten kertomaan vauvauutiset!
 

Yhteistyössä