Täällä valvoskellaan (taas :headwall: )
Joten jospa sitä sitten kirjoittelisi, kun eipä tässä untakaan voi ottaa, kun toinen on kuin tikan poikanen... ei sit nukuta ei..
Milja Joo, olen Jyväskylästä. Tai oikeastaan muutin Äänekoskelta, mutta kotoisin Saarijärveltä (kiertänyt olen muutenkin pitkin suomea asumassa
) Mukava paikka tämä Jyväskylä on, viihdyn kyllä ja on mulla täällä sitten tuo äitini puolen suku... Muita tuttuja ei juurikaan ole kun en oikein ole tutustunut kehenkään..paitsi mitä nyt työpaikalla on "tuttuja", mutta ei taas olla työkamujen kanssa vapaa-ajalla tekemisissä...
Hyvin te pärjäätte kotosalla sitten, kun mies lähtee töihin
Ei tämä kuitenkaan niin ihmeellistä ole, mutta aikaa tämä vaatii eikä todellakaan ehdi tehdä aina niitä juttuja kuin suunnittelee...esimerkiksi mun piti viimeviikolla leipoa pullaa, mutta aineet on kaapissa vieläkin
Ei vaan ehdi itse, kun täytyy tuo lapsikin hoitaa, mutta ehtii niitä perusjuttuja kuitenkin :hug: ja kun menee päivä kerrallaan niin ei haittaa, vaikka jokin asia ei ihan sinä päivänä valmistukaan
Hyvin vauvan tahtisesti täällä olen ainakin mennyt
Tosin en osaa nukkua päivällä, joten yliväsymystä mulle kyllä kertyy aina viikonlopulle, mutta silloin saan kyllä ne nukutuksi pois B)
Kissasta kyselit... Meillähän on kissa ollut koko ajan kotosalla, ihan sairaalasta kotitumisesta alkaen ja ei meillä ole ollut mitään ongelmia. Silloin, kun tyttö itkee niin Vili yleensä menee toiseen huoneeseen, kun ei kestä sitä ääntä
Raukka joutuu sitäkin kestämään
Tosi varovasti katselee ja haistelee Annia, mutta ei mene ihan lähelle.. ihmettelee vain =) En usko, että teilläkään on sen asian tiimoilta mitään ongelmaa. Yksi asia mikä on tehty niin kahvat olen kääntänyt ovissa, että kissa ei saa niitä auki, jos tarvii joskus laittaa kissa ja vauva eri huoneisiin niin ettei itse ole paikalla (esim vien roskat tai haen vaunut varastosta ) Yöksi tosin laitetaan makkarin ovi kiinni niin ettei kissa pääse tänne, mutta muuten ollaan ihan normaalisti
Tuosta allergiasta... Se on kuulemma tämän ikäisillä (Anni nyt 1 kk ja reilu viikko ) todella hankala tietää, että onko maitoallergiaa vai ei. Me siis mennään nyt kokeilemalla tätä Nan valmiskorviketta + Idoform kuuri (maitohappobakteeri ) ja sitten ellei asetu (juurikin syönnin jälkeen itkeminen, ähinä ) niin 3.2 neuvolalääkärin kanssa vaihdetaan tuohon Almiron Peptiin (apteekista ) ja kokeillaan asettuuko sitten. Sen jälkeen (jos asettuu ) mennään "tutkimuksiin" ja saadaan resepti..., joten ei ole yksinkertaista ja eikös ne niin sano, että lapsen suolisto kehittyy ja nämä allergiat on helpompi tutkia/havaita 3 kk iän jälkeen.. toivotaan, että teillä ne "raivokohtaukset" helpottuu eikä muutu pahemmaksi!! Se voi oikeastaan näin pienillä olla mitä vaan..
Jos haluat niin voidaan joskus tavata - Mulle voi laitella yv:tä :wave:
Tuisku Kiitos tiedosta :wave:
vauvahaaveita Mukavalta kuulostaa teidänkin arki ja hyvä jos ei mahavaivoja tulisikaan! Meilläkin alku meni hienosti ja neiti oli tosi kiltti, mutta nyt... on itkua, kitinää, mahavaivoja... huh huh
Jospa se tästä, kun ei ne ikuisuutta kestä kuitenkaan :heart:
Mä jouduin synnytyksen (sektio ) jälkeen ottaa tuohon kovaan vatsaan peräpuikkoja (kauheita :x ) mutta Ah sitä apua minkä ne antoi
Joo, eiköhän se alakerta siitä kuntoudu :saint: Eihän 6 päivää vielä ole edes pitkä aika
Findy Onnea Sisu nimestä pikkuiselle :wave: Joo, tule kirjoittelemaan sitten kun ehdit ja jaksat =)
Jospa tuo tyttö kohta nukahtais :headwall: Öitä kaikille