Heipparallaa taas on uusi viikko ja jopa kuukausi lähtenyt käyntiin!!
Äkkiä se aika sitten menee... meilläkin tyttö jo kuukauden vanha! Täytyypä alkuun hehkutella hyvinmenneitä öitä...toissayö 3x 3h unet ja sama melkein viime yönäkin, yks syöttö tais olla hieman lyhyemmällä välillä vaan.. :saint: ollaan annettu nyt kahtena iltana n. 40ml lisämaitoa ennen nukkumaanmenoa imetyksen jälkeen, ja mennyt hyvin...joten ei varmaan ihan heti luovuta tosta!! olo on levännyt, onnellinen ja upea kaikin puolin...päivät jaksaa imettää sitten miten paljon vaan...nyt tuntuu että neidillä ois tiheemmät syömiset just heti herättyään ja sitten illalla..päivisin nukkuu myös aikalailla sen 3h usein..
Toissa päivänä väläytti äiskälle jo ensimmäisen hymynkin!! :saint: :saint: mutta ei enää isille eikä oo tullut uudestaankaan.. nyt kovin ootellaan että koska niitä alkaa sadella...
Täällä jekovitit ja relatipat käytössä ja niillä mennään toistaseks, kitinää ja itkua on, mutta ei voi tietää johtuuko noista vai onko vaan vauvan normia käytöstä, sitä kun ei kuitenkaan mitenkään älyttömästi ole ja sijoittuu just onneks päivä/ilta-aikaan.
Kukas se oli ystävänpäivänä lähdössä viihteelle? Täällä kans yksi!! :wave: mennään ystävän kanssa ja ollaan sitä jo suunniteltu viikon verran, kyllä ootan innolla!! Mies jää muksun kanssa pulloineen päivineen kotiin! Mietin vaan, että täytyykö baariin ottaa rintapumppu mukaan jos tulee liian tukala olo ja pumppailla siellä lavuaariin... kai se kassiin mahtuu, tosin vähän koomista, ja ehkä hivenen nolottaakin tuo...oikea äiti-ihminen viihteellä..
saa varmaan tuomitsevia katseita tai jopa kommentteja osakseen..no, itsepä tiedän että pieni irtiotto on hyväksi mulle, joten se on myös sitä vauvalle! Ja isi on ihan yhtä hyvä hoitaja kuin äippäkin :saint:
omituinen otus voi kurjuus... voimia teille!!! voi pikkuista... :'( paljon parantavaa energiaa ja halauksia teille kaikille!! :hug:
minttu tervetuloa!!
meillä kans oli ja on vieläkin toisinaan toi 2h syöttöväli läpi vrk:n...nyt vähän pidentyny, 3h... mutta välillä 1h tai tiheemminkin!!
voi ikävä, kun miehes joutu kaus töihin nyt...tsemppiä tosiaan sinne yksinoloon!!! olin ite vaan yhen vlopun kun mies matkalla ja sekin tuntu aika raskaalta...ei tietoakaan että ois siivoomaan tms. kerennyt..
Ja hyvä kun suihkuun ehti..menin uhkarohkeesti ja eikös sillon neiti huutamaan..no sitteri kylppäriin ja äkkiä shampoo pois päästä ja eipä siinä kuivaamaankaan joutanut itteään
Minkä ikäinen esikoisesi on?
Nauratti paljon toi kommenttis vaimo vastassa-look, kun mies kotiutuu aikanaan... tuntuu että mulla toi look on vähän väliä päällä.. :saint:
grynna :hug: selviät kyllä. :hug: voimia!!
mulla painoa vielä n. 7kg jäljellä ja muutenkin,
punahatun tavoin ootan liikkumaan pääsyä, ihan sen virkistävän vaikutuksen vuoksi!! jännä, miten tosiaan oikeasti se on tärkeempää kuin näiden kilojen karsiminen, joka sekin tietty ois mukavaa, muttei pääasia. Luin muuten jostain että vasta imetyksen lopettamisen yhteydessä ois hyvä olla lähtöpainossa...joten jos meinaa kesäänkin asti imettää, niin aikaahan tässä on ...
ja toiset vuoden! no, kylä lähtee
ihanaa kun noi kaks nukkuu tuolla ja äiskällä aikaa heilua koneella...melko harvinaista...mies menee yövuoroon niin saapi nukkua pitkään ja neitikin tuntuu isin vieressä viihtyvän. Silti on aina vähän sellanen fiilis että "äkkiä nyt, ennen ku herää"..ei silleen kerkee ajattelee tai lorvaileen, että missäs surffailis, vaan käy vaan ne sivut, kuten tämä ja oma sähköposti kattomassa, ei enää aika googlettaa kaikkea mieleenjuolahtavaa, vaan vaan nää "tärkeimmät"...mutta sehän on hyvä. Muutos on tapahtunut, ei oo enää "luppoaikaa" mielin määrin..
Kysymys :attn:
juotteko gefilus tms. mehuja?? olen alkanut juomaan terkan neuvosta... hyviähän ne on, kalliita tosin..
Jaa-a josko sitäkävis vielä meilit lukemassa..joten mukavaa viikonalkua kaikille!!
Kathe ja tyttönen ( joka kerta näköjään eri nimellä ) kuukausi ja päivä