jennae Toivottavasti olosi on jo parempi ja kohtu/rintatulehdus on poissa :wave:
mussupussu Kivan illan oli miehesi kyllä järjestänyt, kertakaikkiaan hieno juttu! Meillä on Anni edelleen flunssassa ja tänään kävin hakemassa apteekista sen nenä-fridan, kun ei tuolla niistäjällä tässä flunssassa ainakaan ole apuja :/
syysusva Meillä oli aika samankuuloista tuon masun kanssa...kerronpa tuolla lopummalla sitten siitä
Toivottavasti esikoisen kanssa tilanne on hyvä :wave:
NullPoints Sinnekin jaksamista esikoisen kanssa.. varmasti tarvii jaksamista :hug:
nasu tuo ohjaaja on varmasti ihan järkevä juttu
Lueskelin myöhemmin... toivottavasti siellä nyt lhtee imetys hyvin käyntiin ja voihan sitä tosiaan sit mennä korvikkeella, jos siltä tuntuu. Tsemppiä niihin öihin!
Juli ja Milja tervetuloa joukkoon mukaan :wave:
naputtaja Kovasti sinne jaksamista oman olosi kanssa. Joo, välillä voi tosiaan tulla kaaressa oksut... normia tuntuis olevan
On meilläkin kakka joskus aikastalailla vetelää :snotty:
terhikki voi harmi, että sinullakin tuo rintatulehdus :/ Toivottavsti menee ohi pian! Joo, meillä kanssa tytön isomummo ihmetteli, että miten tuo syönti kestää ja kestää...
se oli ihan samaa mulle sanonut, että 4 h oli heillä ohje syöttää ja ei tosiaan annettu ruokaa, kun niinä aikoina...voi vaan kuvitella sitä huudon määrää...jos on nälkäänsä itkenyt muina aikoina.
viivi Täällä on ainakin yksi pullolla menijä (kun ei maito noussut, yrityksistä huolimatta) Mun täytyy kyllä sanoa, että jos mulle joku aukoo päätä siitä, että me annetan Annille pullolla korviketta niin saa kyllä mun puolesta sit kokea saman minkä minä
kysyn sit sen jälkeen.. miehen kanssa siis muutaman tunnin välein parisen viikkoa yritettiin pumpulla maitoa nostattaan ja ei mitään (hikisesti kummastkin rinnasta 15-20 ml ) joten päätimme sitten lopettaa ja mennään täysin korvikkeella, enkä koe olevani milläänlailla huono äiti. Meillä saattaa Anni olla valveilla aika kauankin kerralla... monta tuntia ja silloin yleensä pidän sille koko ajan seuraa ja leikitään :heart: nukahtaa paremmin ja on tyytyväisen ja nauravaisen oloinen :saint:
sartsa Tuosta rokotteesta... Me ei sitä varmaan Annille oteta, kun se on virus niin sille ei oikein mitään voi juurikan jos se tulee ja meillä kun ei ole muita lapsia eikä olla kovin hirmuisesti tekemisissä muiden lapsien kanssa (hiukan mutta ei paljoa ) niin ei ole "riski"tekijöitä niin paljoa ja tärkeintähän siinä on, että jos lapsi syö hyvin niin tauti kestää sen minkä kestää ja se siitä
härkkis Jaksamista sinne lapsien kanssa ja kaverillesi suuren suuresti täältä voimia toipumiseen :hug: Hyvä, että jaksat hienosti! Voi kurja.. kylläpäs teidän elo miehen kanssa kuulostaa hiukka hankalalta, toivotaan että pian on parempi :wave: Joo, en mäkään halua mökkihöperöksi ruveta, joten ymmärrän täysin...meillä(kin ) tulee paukkua ja kakkaa ihan kiitettävästi
neitikat Mä touhuan Annin kanssa massuhierontaa, sit meillä on sellainen leikki/helistinkaari ja sitä katsellaan ja kosketellaan, pidän sylissä ja juttelen ja hymyillään yhdessä toisillemme, kokeillaan eriasentoja...mahallaan, selällään, istualteen (kannattelen )... mitähän vielä.. ? Saatan tiskata,laittaa ruokaa, pyykätä kun tyttö sitterissä...
aurinkomamma mukavaa, että siellä menee ihan hienosti ja tyttö on rauhallinen :heart:
sona hyvät on teilläkin pituudet ja painot
Meillä tyttö viihtyy hyvin kylvyssä, ihan sen mieli puuhaa...mutta herkän ihon takia käytetään vaan kerran viikossa :/ ei tahdo kuiva iho parantua oikeen millään (kylvyn jälkeen siis ) muuten ihan ok, kun saa sen asettumaan.
ente hienosti kuulostaa menevän teilläkin :wave: Kiva, kun on sellaista leppoista olemista
milja kiva, että mies on suurena apuna siellä =) Itsekin on joskus tytön kanssa nukuttava sylikkäin tai vierekkäin samassa sängyssä, kun ei muuten nukahda :| Mä olin pari viikkoa sektion jälkeen niin jo sitä mieltä, että töihin oisin voinut lähteä
niin olo oli hyvä, että raksalle oisin voinut mennä
Kiva, että sielläkin olo on hyvä!
tintta mukava päivä syntyä tuo jouluaatto :heart: Kiav,e ttä on kotosalla nuorempikin apuri paikalla
Hyvä, että täti sano kaiken olevan kunnossa :wave: Joo, hyvä aika leivoskella keksejä
marita tuosta maidosta en osaa sanoa...toivottavasti imetys lähtee sujumaan. Itse menen tosiaan pelkällä korvikkeella.
vauvahaaveita onnea tytöstä ja tervetuloa juttelemaan :wave: Söpö on teidän tyttö!
olivia nuo tipat voi kyllä aiheuttaa noita massuvaivoja :x Mä olen joutunut jo monien vaikeuksien kanssa niin säätämään niiden kanssa, että en kohta enään tiedä mitä antaa....vai annanko mitään :headwall:
sintzi harmi, että synnytys oli ei mukava kokemus... Toicottavasti esikko tottuu vauvaan
Kovasti jaksamista sinne muutenkin :wave:
katherine tervetuloa ja kiva kun arki rullaa mukavasti. Hyvä, että synnytys oli kiva kokemus
Mä en edes tiedä mitä koko babyblues tarkoittaa... :ashamed:
vaapukka mukavaa vauva-arkea ja käyt kun ehdit ja jaksat
Täällä ollaan taas oltu niin väsyneitä..., kun neiti on huutanut ihan surutta.. :x muutaman päivän ihan kurkkusuorana
Ihan jo välillä pelottanut, että ottas nyt happeakin välillä! Noh, flunssaa on vieläkin, mutta piakkoin varmaan loppuu
Ollaan annettu noita keittosuolatippoja nenään ja ostin tänään sit nenä-fridan apteekista (kun ei sillä niistäjällä oikeen saa mitään ) niin räkä ainakin irtoaa ihan hyvin!
Samalla ostin soijapohjaista korviketta (jauhetta ), kun mä olen jo epäillyt pidempään, että Annilla ei ole kaikki kunnossa ja nyt voin sanoa...., että annettuani sitä tämän päivän niin itku, mahan vääntelyt on helpottaneet tosi paljon!!! Siis itkee tosin ja massuakin hiukan ähisee, mutta EI mitään tekemistä sen kanssa, että antas maitopohjasta.. kun se huuto tulis ihan suoraa |O |O Tänään olemme siis miehen kanssa päätyneet siihen, että tytällä on maitoallergia, sillä pahimmat oireet hävisi HETI :heart: Ihana rauha!!
Mä meinaan piakkoin ostaa Annille jo maissivelliä, sillä näyttää tuota korviketta menevän aikastalailla reippaasti
On tullut syömisessä isäänsä ... mikään ei riitä
Meillä on nuo tipat ihan miten sattuu.., kun on ollut näitä vaivojen kanssa säätämistä ihan riittämiin...Kohta musta alkaa tuntua, että annanko ollenkaan, mutta kaippa nyt voi aloittaa taas uudelleen, kun selvisi tuo masujuttu tuosta maidosta, vaikka onhan se vielä lääkärissä tutkitettava... :snotty:
Meillä herätään pääosin pari kertaa yössä tai kerran... ja joskus nukahtaa todella helposti ja joskus on pakko otta syliin/viereen nukkumaan...päivisin aikalailla nakuttaa hereillä ja aika meneekin seurustellessa, mutta onneksi ehdin tehdä kuitenkin kotiaskareet aina jossain välissä
Meillä on ei ole ristiäisiä, mutta nimiäiset pidetään 7.2 saas nähdä, että miten meidän kaksioon mahtuu 20 henkee....
nooh...sopu tilaa antaa :saint:
Mä epäilen, että meidän tytöllä olis allergia myös meidän kissaa kohtaan, kun rauhoittuu tuo nuha ja yskä ja tukkoisuuskin, kun ollaan muualla... esim mummolassa. Mä jo tänään kysyin, että voidaanko viedä kissa samaan paikkaan, kun haimme (löytöeläintalo ) ja voidaan viedä, kunhan maksetaan 50 ? ...
Nyt on pakko ummistaa silmänsä... :wave: