Uskaltaako tähän maailmaan enää tehdä lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
MIksi olisin katkera? Olen elänyt sen ajan ja nyt elän tässä ajassa. Kokeilisit sinäkin. Haukut Alepaa, mutta et itse ole suinkaan mitenkään mukavammasta päästä. Mieti joskus omaa käytöstäsi.
Kiitos kauniista viestistäsi. Rakkausaddiktioon kuuluu tarve tulla valituksi. Omenainen olo on täysin hakoteillä riippuvuussairauksien hoidoista.
Pyydän, että et enää jatkossa käytä mainitsemaasi S-ryhmän ketjun nimeä viesteissäsi.

Kiitos kauniista viestistäsi. Rakkausaddiktioon kuuluu tarve tulla valituksi. Omenainen olo on täysin hakoteillä riippuvuussairauksien hoidoista.
Pyydän, että et enää jatkossa käytä mainitsemaasi S-ryhmän ketjun nimeä viesteissäsi.

Kiito itsellesi ja pahoittelen! Käytin siksi, että hän tunnistaisi, kenestä puhutaan, itse kun hän tuota typerää nimitystä käyttää. Yhtä typerä kuin itselleen keksimä.

Kiito itsellesi ja pahoittelen! Käytin siksi, että hän tunnistaisi, kenestä puhutaan, itse kun hän tuota typerää nimitystä käyttää. Yhtä typerä kuin itselleen keksimä.
👍😀 Asun korttelissa, jossa on paljon valinnanvaraa kaupoissa. Kun asuimme ydinkeskustassa Ullanlinnassa ja Töölössä, asioimme alepassa. Siitä nimittelyrumba juontuu Annan ajoista lähtien.
Vaikea käsittää miksi vedän kuin magneetti kaikista ikävimpiä (sinä poikkeuksena) palstan lukijoita puoleeni.
Otin kirjastossa käydessäni mukaani Voima-lehden.
Saara Särma puhuu artikkelissa hiljentämisestä. On hyvä lukea kirjoja ja lopettaa itsensä uuvuttaminen somen palstoilla.
Verenpaineeni on nykyään normaali uusien vp-lääkkeideni ansiosta.
Pyörryin aiemman liian vahvan vp-lääkkeen takia Prisman käytävällä ja ulkomailla huvipuiston torilla. Sain siellä upeaa ensiapua.
Eilen palauttamani kirja on kuin minun kirjoittama.
Kirjailija kertoi hakeutuvansa nykyään vain terveisiin ihmissuhteisiin. Sain kirjasta paljon hyviä elämänohjeita.
Läheisriippuvuus ja rakkausaddiktio ovat koko elämän kestäviä sairauksia. Hymähdin, kun kuulin Yle radio 1:ltä uudesta opetusohjelmasta, jolla opiskelijoita ohjataan hyviksi ihmisiksi.
Vastasin 25-vuotiaana kansanedustajalle hänen kysyessä mihin pyrin elämässäni haluavani olla hyvä ihminen. Pitkän elämän eläneenä neuvon pitämään ensimmäiseksi huolta mielenterveydestään. Hyvän ihmisen vakiovarusteisiin kuuluu hyvä itsetunto ja terveet elämäntavat.
Jos viestini ärsyttävät, älkää lukeko ja kommentoiko niitä.

👍😀 Asun korttelissa, jossa on paljon valinnanvaraa kaupoissa. Kun asuimme ydinkeskustassa Ullanlinnassa ja Töölössä, asioimme alepassa. Siitä nimittelyrumba juontuu Annan ajoista lähtien.
Vaikea käsittää miksi vedän kuin magneetti kaikista ikävimpiä (sinä poikkeuksena) palstan lukijoita puoleeni.
Otin kirjastossa käydessäni mukaani Voima-lehden.
Saara Särma puhuu artikkelissa hiljentämisestä. On hyvä lukea kirjoja ja lopettaa itsensä uuvuttaminen somen palstoilla.
Verenpaineeni on nykyään normaali uusien vp-lääkkeideni ansiosta.
Pyörryin aiemman liian vahvan vp-lääkkeen takia Prisman käytävällä ja ulkomailla huvipuiston torilla. Sain siellä upeaa ensiapua.
Eilen palauttamani kirja on kuin minun kirjoittama.
Kirjailija kertoi hakeutuvansa nykyään vain terveisiin ihmissuhteisiin. Sain kirjasta paljon hyviä elämänohjeita.
Läheisriippuvuus ja rakkausaddiktio ovat koko elämän kestäviä sairauksia. Hymähdin, kun kuulin Yle radio 1:ltä uudesta opetusohjelmasta, jolla opiskelijoita ohjataan hyviksi ihmisiksi.
Vastasin 25-vuotiaana kansanedustajalle hänen kysyessä mihin pyrin elämässäni haluavani olla hyvä ihminen. Pitkän elämän eläneenä neuvon pitämään ensimmäiseksi huolta mielenterveydestään. Hyvän ihmisen vakiovarusteisiin kuuluu hyvä itsetunto ja terveet elämäntavat.
Jos viestini ärsyttävät, älkää lukeko ja kommentoiko niitä.

👍

Veikkaan, että ne eivät kestä naisia, varsinkaan hieman vanhempia naisia, jotka ovat sinut itsensä kanssa. Yrittänevät kohottaa omaa itsetuntoaan pyrkimällä lyttäämään naisia ja sitten saavat raivareita, kun eivät siinä onnistu. Ja kohta yrittävät taas kehuen omaa muka erinomaisuuttaan.

Eivät sellaiset miehet ole ihan sinut itsensä kanssa. On tässä itsellänikin jo melkoisesti elettyä elämää takana ja sen aikana on tullut opittua paljon ja hyvä niin. Matka jatkuu.

Toisesta pöydästä huutelen.
Asun synnyipaikkakunnallani ja se on nykyään kuin asuisi ulkomailla.
Olen viimeksi vieraillut syntymäkunnassan, nykyisessä kaupungissa kesällä 2019. kun muistelen sisareni ja hänen puolison kesäjuhlaa näen mielessäni muutama vuosi sitten kuolleen veljeni. Hän seisoi juhlassa talon pihalla ja katseli järvelle.
Ei lapsuusseudulleen tarvitse matkustaa. Se on aina mielessä.
Kanssasi joelle asti-kirjassa puhutaan sisäisestä lapsesta. Sivu kirjassa nosti kyyneleet silmiini. Lapsuuskotiini rakennettiin heinälato ja kai tykkäsin rakennusmiehen kanssa juttelusta. Olin myöhemmin hänen hautajaissa pienenä lapsena ja sain haudalla hepulin. Kiljuin hädissäni, ettei miestä saa laittaa hautaan. Eivät vanhempani ymmärtäneet ja tienneet lapsipsykologiasta yhtään mitään. Nykyään paljon psykologiaa harrastaneena osaisin ehkä jo lohduttaa sisäistä lastani.
Menetysten käsittely on taitolaji. Elämä on jatkuvaa luopumista.

Eilen palauttamani kirja on kuin minun kirjoittama eli täynnä kirjoitusvirheitä.
"Vaikea käsittää miksi vedän kuin magneetti kaikista ikävimpiä (sinä poikkeuksena) palstan lukijoita puoleeni".

Voisiko johtua siitä, että vietät päiväsi v*ittuillen joka ikisessä ketjussa ihmisille ja yleensä ketjuun liittymättömistä asioista?

"Vaikea käsittää miksi vedän kuin magneetti kaikista ikävimpiä (sinä poikkeuksena) palstan lukijoita puoleeni".

Voisiko johtua siitä, että vietät päiväsi v*ittuillen joka ikisessä ketjussa ihmisille ja yleensä ketjuun liittymättömistä asioista?
Johtuu sinun sekopäisyydestä. Luet ketjuja pirun silmälasit silmilläsi. Pirun kavereita tietenkin riivaa, kun joku kirjoittaa heille epämieluisaa tekstiä.👹👹👹👹 Teitä on tällä palstalla muitakin kuin sinä tuhnuemoijiesi kera pierujasi päästellen.

Yhteistyössä