Joulutähtöset -05 maaliskuu

PepinäitiJontunmummu
Koivnkäpy, hauska uni, toivottavasti ei enne sellainen, kun tuo mua juuri pelottaa! En ole lainkaan varma, että se likka osaa ajoissa lähteä sairaalaan, (itse olisin jo parikin kertaa lähtenyt), mutta koitan pysyä coolina ja luottaa lasten omaan harkintakykyyn :)

Anu
 
Nurkissa pyörii NUTRI-SOIJA kliininen ravintovalmiste imeväisten erityisvalmiste 400 gr! Elikkä lehmänmaitoallergisen maitokorvike! Olisko kellään pakottavaa tarvetta sellaiselle? Meiltä jäi tämä yksi purnukka ylimääräiseksi, kun lapsi ei suostu juomaan sitä! Sen joko saa tai maksua omantunnon mukaan, ainakin postimaksu jos lähtee kauas!

Tälle palstalle voi laittaa ilmoa tai mulle mailitse, jos tunnet tarvetta korvikkeelle!! mimilla @ elisanet.fi

Eikös täälläkin allergisia pikkuihmisiä ole useampikin :hug:


Niin kopsasin tuon mitäs- nyt puoleta :wave: <br><br>
 
Täällä minä taas :D

Voi vitsit mikä olo :snotty: Tosi kurja. Mahakin on ihan sekaisin :x Joonatan on ollut koko päivän äitillä, mies hakee sen varmaan sitten, kun pääsee 18 vähän jälkeen töistä.

Sain nukuttuakin tossa aamupäivästä pari tuntia! Olipas ihanaa :)

Petra: Kiva kuulla teistä edes tolleen vähän :)

Uneton: Suurensuuret jaksu :hug: Koitahan kestää, en oikein muuta osaa sanoa :/

Gerbera: Olipas suloinen pikkumasu :heart: Mutta tosiaankin pieni... Ainakin kun vertaa tähän, mikä mulla on :LOL:

Joo, mä taidan mennä taas tuonne sängynpohjalle, jos vähän lukis kirjaa :wave:
 
Peppi, jospa se ois sitä kuuluisaa suolentyhjentymistä ennen synnytystä :LOL:

Risma tyhjennetty, mä en ymmärrä, meil oli kärrin täys tavaraa ja meni alle 140?, et onko niinku ruoka halvempaa ku ukko on mukana vai missä vika??? :whistle:

Unettomalle jaksamista oikein tosihirmupaljon :hug: mä oon kasn pohtinu miks lapset aina sairastuu ku ukko on iltavuorossa, tosin ku nuo nyt on nii paljo sairastanu ni on kerenny aamuvuorossaki olla... :whistle: <br><br>
 
"Hauska" kuulla että muillakin p*skotaan.. :kieh: Vili on ollu kuralla monta päivää, mutta ei ole lainkaan kipeä, ja syö ja juo tosi hyvin, onneksi. Arttu on löysävatsainen ja vielä pienessä nuhassa, ja nyt minäkin olen ruikulilla. Hah hah. :headwall: \|O Toivottavasti Katinka ja Otus säästyy, eivätkä ainakaan vie tuliaisina moista mennessään.. Ja luonnollisesti tänään mies läks saunailtaan, toivottavasti en ala ykään. Voimat on aika lailla pois, kun viime yönä Vili kitisi taas 20-90min välein läpi yön.. \|O

Lumikarpalo: Kysäses seuraavalla lääkärineuvolalla jos laittasivat meidän välille ylimääräisen synnytyskanavan.. :whistle: Millos sulla olikaan la? Mun h-lääkäri on ens ti.. :LOL: Ja osanotto serkun vuoksi. :hug:

Gerbsu: Mä taas otan hammaslääkärissä mieluimmin kokovartalopuudutuksen ja vaikka minkälaisella piikillä! En kestä poraamisen vihlontaa yhtään. Haluan puudutuksen vaikka käsiteltävänä olis juurihoidettu hammas.. :ashamed:

Pepille ihanaa lepoa ja Jontulle ja Jontun mummolle mukavaa leikkipäivää!! :D

Käpynen, tein tuossa lohipiirakkaa torstaina, ja huomasin että Sunnuntain ruis-peruna-piirakkapohja on maidoton ja munaton. Oletko tienny? (vink vink)

Nyt takas alakertaan poikien luo, mä huono jätin ne kattomaan Puuha-Peteä siks aikaa kun lepuutan tyhjää päätäni teidän seurassa.. :ashamed: :wave:
 
Hoip! Ilmoittaudun täältä mummolasta sen verran, että huomenna kotiudutaan ja sit alkaa taas arki, en ole kaikkia teijän kuulumisia ehtinyt lukea kun ollaan oltu siellä ja täällä. Mut ensi viikolla palaan taas ruotuun!
-Lillukka
 
gerbera, meillä on muuten samat vaunut!!!Siis ostettu kirpuille.Eri värisenä tosin.En muista värin nimeä,mutta semmoiset aika vaaleat,harmaata on paljon.Yhden kerran ollaan ulkoilemassa niillä käyty ja tykkään NIIN paljon.Tosi ketterät ja kevyet työntää,vaikka ovatkin tuplat.Saatiin kivasti niistä alennusta silloin kun ostettiin :D

Meillä menee hyvin.jennyllä on ikäisekseen hyvät uni/ruokarytmit ja Lucas on ollut terveenä.Peten kanssa menee hyvin,ihan todella hyvin.Sain itsekin naistenpäivänä ruusuja (kuten Peppikin).

Mikä on Pepin vointi??

Meillä poika nukkuu nyt "isojen" sängyssä.Semmoinen jatkettava sänky.Laitettiin siihen tosin itse lisälaita,kun pelotti,että pieni tulee laidan ylitse.

Jennyn kastajaiset on 25.3. Ensin suunniteltiin aprillipäivää,mutta 25.3 kävi kummeille ja tuttaville paremmin.nimestä väännetään vieläkin kättä :D Ei ole edes varmaa tuleeko jenny etunimeksi vaiko ei...lapsen nimen päättäminen on varmaankin yksi elämän vaikeimmista päätöksistä.Haluamme antaa hyvän nimen..semmoisen joka tuntuu ja kuulostaa hyvältä.VAikeaa selittää,mutta varmasti kaikki tajuavat. Itse pidän paljon Saga nimestä,Peter ei siitä tosin oikeen pidä..katsotaan nyt mihin päädytään.

Tuli taas paljon omaa napaa,mutta antakaa anteeksi :)

:hug: kaikille

Minni
 
Gerbsukka meillä onkin twin ceroxit,tarkistin juuri,eli ei ihan samanlaiset sittenkään.Mutta ihanat ja hyvät on!
http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=FI&country=FI
tommoset ja ton väriset,jos toi näkyy.

Minni
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 23:52 minni kirjoitti:
Gerbsukka meillä onkin twin ceroxit,tarkistin juuri,eli ei ihan samanlaiset sittenkään.Mutta ihanat ja hyvät on!
http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=FI&country=FI
tommoset ja ton väriset,jos toi näkyy.

Minni
hitsit mä olen huono linkittämään..väri on siis copper..no niin,tulipa todella omaa napaa!
 
Huomenta huomenta!

Eilinen päivä olikin mulla tosiaan pelkkää lepäilyä, luin melkein yhden kirjan kokonaan, oli aivan ihanaa! Suuri kiitos siitä äitille :heart:

Viime yö meni Jontulla hyvin, pyöriskeli aina välillä, mutta tuttia tais tarvita vaan pari kertaa. Aamuyöstä nukku vähän levottomammin ja kuului pyöriskelyä koko ajan, mut kokonaan heräs vasta 06.20!! Nyt on pirteä ja touhuilee omiaan :) Mä annoin miehen jäädä sänkyyn nukkumaan, vaikka ite nukuinkin tooooosi huonosti, kävin taas vessassa moooonta kertaa ja valvoin jostain syystä muutenkin. Koko ajan kuuntelin, että herääkö se poika vai mitä pyörii :/ Päätä särki ihan kauheesti, nyt pikkusen helpottanut.

Jaahas, poika kaivelee roskista...

Hannamari: :hug:

Lillukka: Kiva, kun kävit ilmoittautumassa! Tuuhan kertomaan matkakuulumiset, kun ehdit :)

Minni: Ihana kuulla teidän kuulumisia! Upeeta, että Jennyllä on jo hyvät rytmit :) Eikös Lucaksenkin nimestä ollut epäselvyyksiä? Muistelin, että alkuun kutsuttiin pitkään Mikaelina =) Mun vointi... No, edelleen yhtenä kappaleena olen :D Tukala, raskas, kipeä, voimaton, uupunut :whistle: Siinäpä näitä tämänhetkisiä oloja...

Tänään on kyllä kuitenkin selvästi parempi olo, kuin eilen. Kun tuo päänsärkykin hellitti.

Mut nyt meen taas löpisemästä... ;)
 
Joo, mikäs tässä tätäthän tää näköjään nyt on.
Monta vuotta menikin niin hyvin ja vähällä, että eihän mikään kestä ikuisesti.


Nyt sentään esikolla on puuro kestänyt mahassa melkein tunnin.
Saavutus sekin.


Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:
 
Uneton: Meillä oli Arttu terve 1.5-2.5vuotiaana, mitä nyt pari pientä nuhaa. Tämä syksy olikin räkäräkäräkäsouvia, ja sit Vilillä 3 korvatulehdusta 4kk sisällä ja nyt kaikilla vatsatauti, mutta onneks edes aika lievä. Mä taidan olla ainoa joka tästä kärsii.. :x Mutta pointtini siis on: Ehkä syy on tässä vuodessa, ei meidän lapsukaisissa! :LOL: Jaksuja. :hug:

Sunnuntain jatkoa täältäkin, tieni vie pöntölle taas.. :kieh: Saapahan jossain lukea rauhassa!! :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 07:45 Peppi85 kirjoitti:
Huomenta huomenta!

Eilinen päivä olikin mulla tosiaan pelkkää lepäilyä, luin melkein yhden kirjan kokonaan, oli aivan ihanaa! Suuri kiitos siitä äitille :heart:

Viime yö meni Jontulla hyvin, pyöriskeli aina välillä, mutta tuttia tais tarvita vaan pari kertaa. Aamuyöstä nukku vähän levottomammin ja kuului pyöriskelyä koko ajan, mut kokonaan heräs vasta 06.20!! Nyt on pirteä ja touhuilee omiaan :) Mä annoin miehen jäädä sänkyyn nukkumaan, vaikka ite nukuinkin tooooosi huonosti, kävin taas vessassa moooonta kertaa ja valvoin jostain syystä muutenkin. Koko ajan kuuntelin, että herääkö se poika vai mitä pyörii :/ Päätä särki ihan kauheesti, nyt pikkusen helpottanut.

Jaahas, poika kaivelee roskista...

Hannamari: :hug:

Lillukka: Kiva, kun kävit ilmoittautumassa! Tuuhan kertomaan matkakuulumiset, kun ehdit :)

Minni: Ihana kuulla teidän kuulumisia! Upeeta, että Jennyllä on jo hyvät rytmit :) Eikös Lucaksenkin nimestä ollut epäselvyyksiä? Muistelin, että alkuun kutsuttiin pitkään Mikaelina =) Mun vointi... No, edelleen yhtenä kappaleena olen :D Tukala, raskas, kipeä, voimaton, uupunut :whistle: Siinäpä näitä tämänhetkisiä oloja...

Tänään on kyllä kuitenkin selvästi parempi olo, kuin eilen. Kun tuo päänsärkykin hellitti.

Mut nyt meen taas löpisemästä... ;)
Ihan oikeen Peppi muistat,Lucasta kutsuttiin tosi pitkään Mikaeliksi,mutta jotenkin Lucas alkoi sitten tuntua sopivammalta.Jos jollakulla on kivoja nimiehdotuksia niin kertokaa :attn: Mielellään semmoinen ruotsinkielinen etunimi,tai siis sellainen suomenruotsalainen.

Minni
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2007 klo 14:26 Uneton laiskana kirjoitti:
Hannamari :hug: :hug:

Minni Minusta Ada (yhel tai kahel aalla)
Ava (sekin joko yhel tai kahel)
Aleksandra on ainaski ihania nimiä :heart:
=) Ada on ihana nimi,voiskohan sen yhdistää esim: Jenny Ada Emily tai Ada Jenny Emily, Jenny Ada Mikaela..vaihtoehtoja vaan pyörii päässä.Kiitos uneton,Pete on vaan niin älyttömän semmoinen,että sille ei oikein kelpaa mikään mitä ehdotan. Lisää otetaan ehdotuksia vastaan,jos jollakulla tulee mieleen :D

Minni
 
Sunnuntai-iltaa kaikille!

Tänne ei mtn erikoista kuulu, lapset jälleennäkemisen ilossa tuossa riehuvat, siskoni toi juuri esikoisen kotiin mummun ja papan luota. Hauskaa oli ollu, eikä vielä onneksi ole alkanu äidille kiukuttelu, mikä yleensä seuraa näitä yökyläilyjä ;)

Minni; kiva kuulla, että teillä on lähteny hyvin menemään Jennyn ja muunkin perheen kanssa =)

Yhdyn Hannamarin mielipiteeseen, et nyt taitaa olla joku ennätyssairas vuosi/vuodet meneillään, kun koko ajan joku on kipeänä. Ja sairauksien määrä ainaskin triplaantuu, kun lapsiluku tuplaantuu :( tai näin ainakin meillä ja aika monessa kaveriperheessä.

Täällä on ollu ihan mainio ilma tänään ja olinkin Oton kans 1.5h lenkillä, eka mies oli puoli tuntia mukana, mut me sit vielä jatkettiin :) Ihan keväinen olo kyllä jo, ku aurinko paistoi niin kirkkaasti. Vaikka kyllä tuo rannikon tuuli vielä piti ilman aika kylmänä.

Nyt täällä leijailee sellainen tuoksu, että parempi tehdä jotain ;)

Moi!
 
*hankkii roskiin munalukon* Poika kävi kaivaa roskista purkin minkä A oli syöny välipalaks ja tokihan siinä on miatoa, ei se paljon ehtiny siitä nuolla, mut seurataan nyt et lähetäänkö, tosin pitäs osata ennekoida hyvin, meijän tiet on sen verran pehmeet et mersu ei meinannu nousta mäelle... Ja jos se ei nouse ni ei nouse muutkaa :whistle:

Tänne ie ihmeitä, käytii ukon siskon luona, alunperin piti mennä mun mummolaan(sinne kuuluisaan kana,mummolaan) mut ne oli männy johki synttäreille..

Unettoman poppoolle paranemista!

*lähtee siirtää kippoo autosta toiseen*
 
Peppi85 missä oooooooooooot :wave: :whistle: :D


Niin, kyllä noit tauteja taitaa olla sata kertaa enemmän ku aiemmin, monet tieteilijätkin on sanonu et tää poikkeuksellinen ilmasto rakastaa pöpöjä tahi pöpöt sitä säätä :snotty:

Koivunkäpy pidän peukut pystyssä ettei tarviis lähteä.

Tigru mites raskaus menee? :heart:

Lumikarpalo, kuis sinun masuvaavi? =)

Ois kiva kuulla Kaizasta ja Kristiinasta :wave:

Mukavaa kun kävit hihkasemassa Lillukka :wave:

Niiskuneiti, mites sinä voit?


Toivottavasti Hannamrin olo on helpottanut :hug:


Seuraaks kukaan teistä tanssii tähtien kanssa-ohjelmaa? :wave:
 
Iltoja!

Käytiin mun isän luona hakemassa Tallinnan tuliaisia pojalle ja sieltä mentiinkin sit äitin luo, kun sillä oli jo Jonttua ikävä, kun ei ollut tänään nähnyt ollenkaan :whistle: :D

Nyt on mies poikaa nukuttamassa, toivottavasti nukahtais pian...

Uneton: Jaksamisia :hug:

Minni: Jaa, noista nimistä... :) Mulle tuli heti mieleen Sofia, mun mielestä nätti nimi :heart: Haluatteko tytölle kolme nimeä? Jenny Sofia kuulostais musta hyvältä, mut jos kolme nimeä haluaisitte niin... No, otetaan Unettoman ehdotuksesta Ada... Jenny Ada Sofia... En tiiä :)

Siru: Ihana oli ilma täälläkin B) Aurinko paistoi ja asteita oli reilut 6.

Koivunkäpy: Hui, toivottavasti ei Villelle tule mitään oireita siitä purkista :eek: Missähän ajassa se selviää...?

Tanskuliini: Mulla on ikävä sun kirjoituksia, ethän sä vähentäis tänne kirjoittelua, jookosta? :hug: Mitä teille kuuluu, miten yö meni yms.yms.!! :wave: Ei me taideta nähdä, ennen kuin tää pikkuinen syntyy (tai mistäs sitä tietää), mut tuuttehan sit kattomaan sitä tänne meille kun on syntynyt? :)

Hyvät yöt!

Jaa, Uneton olikin kirjoittanut kans, täällä ollaan :wave: :D Mä en seuraa Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaa =) <br><br>
 
heipsistä!!

*ilmottautuu vahvuuteen* :D

Onpas ihana olla taas kotona!! :D

Viikko hurahti mennä ihan tuosta vaan eikä oikein mitään tullu tehtyä.. Tai no mies ja Tatu puuhailivat mummolassa kaiken laista ja ite olin tallilla.
Oli hiukan vaikeuksia kävelyn kans muutamana päivänä viikolla kun pitkästä aikaa ratsastamaan pääsi.. Löyty taas jotain ihme lihaksia :LOL:

Tatu sai stigan ja on hurjan tohkeissaan sen kyydissä =)
Muuten on ollut kun enkeli mutta tänä päivänä ei oo osannu muuta kun itkee ja kiukuta.. Äkkisestään näyttäs että sillä olis nivelet/lihakset kipeet.. Että onko sitä kuumeen jälki juttuja vai voisko olla ihan kasvu kipuja???

Eilen olis meillä ollut mahdollisuss lähteä tuulettumaan mutta iski sitten laiskuus ja väsy ja päätettiinkin jäädä minun porukoille ja olla lähtemättä.

Uneton: Minä "sivu silmällä" seuraan tuota tanssii tähtien kanssa..
Mites teillä voidaan??

Peppi: Vai että vielä yhtenä kappaleena :D Jaksuja kovasti loppu suoralle!!
Koivunkäpy: Toivottvasti poitsulla kaikki kunnossa!!

Gerberalle myös paljon jaksuja ja :hug: Ei voi kun hattua sulle nostaa kun jaksat ite arkea pyörittää kun mies töissä.

Minni: Minusta Jenny on kaunis ja ihana nimi. Myös Unettoman ehdotuksista Ada on hieno. Nämäkin on niitä maku asioita joista ei voi kiistellä, mutta jospa pääsette molempia tyydyttävään ratkaisuun =)

Nyt ei tältä rintamalta muuta. Jos kallistas pään tyynyyn kun ei varmaan mikään mukavin yö tulossa...
 
Uneton, mä en kasn seuraa kyseistä ohjelmaa..

Poika ei viel oo alottanu oksentaa et ehkä päästiin pienellä ihottumalla bd.. Mut A oksenti tos kerran, nyt arvotaan onko mahatautia vai onko se oikeesti munalle allerginen mikä epäilys heräs viimeviikolla :/ mut olihan noi huimat 3päivää terveitä yhtäaikaa!! :eek:
Systerin ukko tuloo taas huomenna hoitoon laitoin sille et A oksentaa ni laitteli et pitää aamul ilmottaa et jaksanko vieraita (mikä vieras se on jos se on meil pyuöriny liki 3vuotta???)laittelin sit et lähinnä et uskaltaako se tulla mä ehkä kaipaan jonku pitää mut hereil jos on hyvinki tapahtuma rikas yö, ja sitä voi hyödyntaa vaik villen unien aikaan ja nukkuu itekki..

Tigru, sopiko pökät?

Nyt unille!

Minnille viel et must noi kaikki kolme esille noussutta nimeä on nättejä, samoin u Sofia ja Emily(Emilia) ja Tietysti Anna :LOL:
 
Maanantaihuomenia :)

Niin se viikonloppu taas hurahti, ihan liian nopeesti :eek: Eilen käytiin mun äidillä synttärikakulla (oli muuten hyvää kakkua :p -söin taas liikaa :ashamed: ). Taisi olla tytöille rankka reissu, neidit meinaa nukkuivat KOKO YÖN KAKSISTAAN :D Jospa se siitä kun sitkeästi vaan yrittää. Aion kyllä joka ilta mennä omaan sänkyyn nukkumaan ja toivon etteivät tytöt heräilis yöllä. Oli ihan outoa herätä aamulla IKIOMASSA sängyssä :D

Peppi: kirjoittelut on tosiaan vähentynyt. Tuntuu ettei ole mitään ihmeellistä kerrottavaa, hävettää valittaa aina samoista asioista... :ashamed: Kiitos kun kaipailit :hug: Yritän tässä taas ryhdistäytyä kirjoittelun suhteen :) Joo, tullaan ehdottomasti sitten käymään kun vaavi on syntynyt :D Ylihuomenna mennään katsomaan kavereiden 1,5 viikon ikäistä tyttöä -toivottavasti vauvakuume ei yllätä... :eek: :whistle: ;)

Voi Uneton, jaksamista sinulle ja esikolle paranemista :hug: Mä haluaisin kyl seurata tanssiohjelmaa mutta kun se tulee tosi huonoon aikaan, silloin on tyttöjen iltapuuhat. Katselin sitä eilen iltapuuhien lomassa -ihan oikea pari putosi. Onkos Vanessa muuten raskaana? Ainakin masu pullotti "oikeasta" kohtaa :D

Koivunkäpy: toivottavasti Annalla ei ole oksutautia :x Toisaalta ei se muna-allergiakaan ole kiva joten toivotaan että oksu oli vaan tilapäinen häiriö :D :hug:

Tänään olis vuorossa muskari ja illalla mun jumppa. Tällä viikolla onkin joka päiväksi jotain ohjelmaa -kiva, ei pääse tylsistymään :D
Mukavaa viikkoa kaikille!
Tansku & tytskyt
 
Huomenta :)

Ihana aloittaa viikko kun tanskuliini kirjoittanut ekana :D
Se ihan kuin kuulu mennä niin :ashamed: ;)

Täällä viikonloppu vierähti nopsaan,enpä tännekään ehtinyt.
Lauantaina oltiin mun äidillä ja sunnuntaina Oskarin kummitäti oli meillä lastensa kanssa ja oli mukavaa =)
Mies oli molempina päivinä polttopuu hommissa :)

Tänään alkoi mun laihis :D
Saapi nähdä miten onnistun,no eiköhän se siitä.
Kuinka usein te muut käytte kaupassa?
Kun tuntuu että käyn kokoajan ja silti kaappi on aina tyhjä :x
Ja rahaakin saan sinne kulumaan ihan kiitettävästi vaikka mitenkä katsoisin mitä ostan :ashamed:
tosin käyn usein tässä pikkukaupassa ja siellä on kalliimmat hinnat(hyvä selitys,eikö vaan?) :whistle:

Pepille: Vieläkö olet yhdessä koossa? ;) <br><br>
 

Yhteistyössä