Huomenta!
Täällä huono yö takana, taisi se toissaöinen olla vaan joku ihmeellinen sattuma :'( Joonatan heräs ennen kuin mies oli edes sänkyyn ehtinyt, eli joskus 22.30 aikaan, ei nukahtanut millään uudestaan, pyöri ja hyöri vaan sängyssään. Mä menin sit kattomaan tilannetta, kun poika itkikin jo siinä vaiheessa, toisella kiersi masussa ihan kamalasti, reppana! Siis tuli sellaisia "kouristuksia" n. 10min välein
Laitettiin suppo ja vaihdettiin vaippa, otin sit syliin ja rauhoittelin ja hyssyttelin siinä, vaikkei se kyllä enää itkenytkään. Oli rauhassa, kunnes taas alkoi vatsassa vääntää, silloin itki ja selvästi näki, että todella sattui pikkuista :'( Pojalle tuli näiden "kouristusten" aikana sellainen kylmä hiki pintaan, päässä vaan näkyi hikikarpaloita... Oli kyllä itellä jotenkin niin ikävä olo, kun ei tiennyt, että miten olis toista auttanut/oloa helpottanut. Sylissä kuitenkin pidin ja näiden "kohtausten" välillä siihen aina nukahtikin, mut sit rupes taas mahaa vääntämään ja heräs siihen ja meni jotenkin ihan jäykäksi, selkä kaarelle
Pieruja pääsi aina välillä... No, siinä meni sit melkein 2h, Joonatan oli koko ajan mun sylissä, siihen lopulta sit nukahti täysin, eikä noita kohtauksia enää tullut, lieneekö supon teho alkanut vai miten.
Aamuyöstä alkoi taas se pyöriminen, ei kuitenkaan tainnut ku kerran herätä ja halus vaan tutin suuhun.
Ite nukuin ihan hirmu huonosti, oon niin täynnä räkää, toinen silmä rähmii ihan älyttömästi, kurkku on niin kipeä, kun vaan voi olla, nenä niin tukossa ja kun suun kautta pitää hengittää niin suu on ihan kuiva... Silmät, tai varsinkin tää toinen on ihan tosi turvoksissa. Huoh.
Joonatan heräs kuitenkin sit jo klo 6. Ei se mitenkään kipeältä vaikuta, en sit tiiä, että mitä se viimeöinen oli :/
Äiti jo eilen sanoi, että Joonatan vois mennä niille, kun mies lähtee just töihin ja on koko päivän. Vie samalla Jontun siis mummulle. Aivan ihana juttu!! En tiiä, että miten olisin tästä päivästä selvinnyt :ashamed:
Huh, johan tuli taas tekstiä
Niiskuneiti: En mäkään puusta pidemmälle päässyt tuon yhteisön kanssa
Mulla ei yahoossa oo sähköpostiosoitetta ja se Englaninkieli hämäs, en osannut sinne siis liittyä :/
Tinttamooses: Ihanaa, että Oskarin korvat on nyt kunnossa ja toivottavasti pysyvätkin!
Kiitos vastauksista tuohon synnytysasiaan
Smirgelaine, Koivunkäpy, Tansku, Siru ja Jellona!! :flower:
Tanskuliini: Tylsää, että teillä on yöt menneet huonosti
Koivunkäpy: Hieno juttu, että pääset plastikkakirurgille!
Tuosta msn-yhteisön kuvista, mun kuvat saa kyllä poistaa myös, mulla niitä siellä onkin aika paljon, mut en vaan ite oo saanut niitä poistettua :/
Saiskohan sitä vaikka nukuttua, kun Jonttukin lähtee kohta sinne hoitoon. Viime yönä kertyi unta taas vaivaiset pari tuntia ja kun olo on muutenkin näin tukkoinen ja räkäinen niin \|O (=haukotus). Jospa kuitenkin päättäisin tän romaanin tähän!! :wave:
Ainiin, äsken vessassa käydessä tuli jotain vähän limaisempaa juttua pyyhkiessä