Heippodei :wave:
Kirjoittelin aamupäivällä tooooosi pitkät pätkät ja omaa tyhmyyttäni vahingossa painoin jotakin nappulaa ja tsädää, teksti hävisi! Koitan nyt uudestaan, mut niin pitkälti en just nyt jaksa enää kommentoida.
Tanskuliini kyseli vkl-suunnitelmista. Noh, meillä mies on töissä, mut on onneks illat kotosalla, tänään tulee kuuden jälkeen ja huomenna viiden, eli ainakin yhdessä keretään hetki aikaa viettää! Tänään olis tarkoitus lähteä koko perheen voimin syömään ravintolaan! Ihanaa!!
Lillukka, toivottavasti saat pitää työpaikkasi! Täällä on peukkulit pystyssä!!
Tinttamooses, me käydään mummoloissa liian harvoin. Miehen työ on sellaista reissuamista, että kun vapaa vkl on, niin mielellään se vietetään sitten ihan oman perheen kesken. Mummoloissa käydään n. 1x/kk, joskus on pidempikin väli (näin keväisin noiden messujen takia tulee toooosi pitkät välit).
Mummoloihin on sopiva matka (toiseen 60 km ja toiseen 80 km) ja molemmat mummolat sijaitsee samalla paikkakunnalla, joten sikäli kyläily on helppoa. Samalla reissulla hoidellaan molemmat mummolat
Mun äiti käy uuden miehensä kanssa meillä n. 1-3 x vuodessa, useammin mielellään kävisivät, mutta kun ei kummallakaan ole ajokorttia eikä tietty sitä autoakaan , niin siksi nuo käynnit on noin harvassa. Mun isä ei ole koskaan käynyt meillä...
Miehen porukat käy useammin (mut eivät kuitenkaan riesaksi asti), nyt kun asutaan tässä "lähellä". Varkaudessa kun asuttiin useampi vuosi opiskeluaikoina, niin eivät tainneet käydä kertaakaan...
Omaa ( . ) sen verran, että olen nyt pikkuhiljaa koittanut aloitella taas noita kotihommien tekoa, kun "toimettomana" ollessa alkaa psyyke olla tiukoilla Noh, alkuviikon hommat meni ok, mutta tänään ahnehdin liikaa (tilavaatteiden tuulettaminen ja vaihto, imurointi ja hullu kun olin, niin piti saada sängyn alusetkin imuroitua sekä sohvaa siirtää, että sain sieltäkin kaikki pölypallerot mukaan, ulkoiltiin Jullen kanssa, tein ruoan, pyykkäri ja kuivuri on pyörineet...) ja niinhän siinä kävi, että sain parit kipeät supparit aikaiseksi... Juuh, ja nyt osaan taas hetken ottaa rennosti...
Odottelen tässä Aleksia kotiin... aamupäivästä lähti ulos ja vieläkään ei kotio näy! Koitin soittaakin, mut puhelin on kiinni! \|O Sais tulla jo, niin kerkeisin suihkussa käymään ennen kun mies tulee töistä! Olisi kiva lähteä syömään puhtaana ja raikkaana
No juu, nyt taidan pötkähtää soffalle kera Julberin ja iiiiiison massuni :heart:
Eilen oli neukkari ja kaikki kunnossa!
Mukavaa lauantai-illan jatkoa kaikille ja jaksuja sairastaville (ainakin Tanskuliinin porukka sairastaa)!!
T. Gerbsukka & PikkuWernukka rv 25+5 :heart: