Myöhäinen kukkuja täällä vielä :wave:
Peppi; harmi, en kattonu Subia, kun laitoin riiviöitäni nukkumaan. Mutta ihana nähdä varmasti tollanen tuttu juttu telkusta
Harmi niit suppareita, mutta kyllä ne silti jotain aina sinne kohdunsuulle tekee, kun noin pitkään on ja taajasti! Pehmittää ainakin, jotta on sitten helpompi lähteä avautumaan.
Lumikarpalo; osanotto serkkusi johdosta :'( Nuori vielä. Onko teillä suvussa sydänjuttuja ollut enemmän? Kiva kuulla, että raskaus sujuu hyvin ja sokerirasitus kunnossa, ni ei tarvi vauvalta sitten verensokeria seurailla =)
Kattinka ja Hannamari; hauska tuo yhteinen ex =) Maailma on toisinaan NIIN pieni. Ja kaimalle terkkuja lähettää Ottopoikanen, unten mailta tosin.
Poskihammas pilkottaa uhkaavasti Otolla ylhäällä, katotaan ny, mitä yöstä tulee. Tänään oli puoli kuuden aikaan hereillä, mut iskä kävi sit kellistääs kaverin takas sänkyyn (HARVINAISTA meillä) ja heräs sitten 8.15, kun me esikon kans tääl kolisteltiin.'
Meil oli eilen hauska ulkoilupäivä työmaan kotiäitien kanssa, vaikka meitä ei sit paikalle lähteny kuin neljä... ei haitannu, vaikkei nyt maanmainio ilma ollutkaan, luistelemaan meren jäälle ei kyl päästy, mut oltiin sit pulkkamäessä ja sellasella laavulla grillaamassa. Mä tykkään ihan hirveästi tollasista ulkoilujutuista, ihan liian harvoin vaan tulee lähdettyä tuollasella eväsmeiningillä liikkeelle. Otto nukkui melkein koko sen ajan kärryissään, on ruvennu nukkumaan melkein kolme tuntia tai enempikin päikkäreitä. En tiedä, pitäiskö alkaa rajoittamaan, kun nytkin meni vasta 21.45 yöunille? Ennen simahti aina ysin pintaan.
Oletteko muut rajoittaneet päikkäriaikaa?
Pitäis ymmärtää lähteä yöpuulle tästä, ku tuo mieskin tuli jo töistä. Joutuu huomenna ylitöihin ja viel aamuvuoroon, mut oli musta ottanu ilmeisesti oppia ja tingannu töihinmenoajan vähän myöhemmäksi =) Mullahan on välillä töissä ollu noita ihan omia vuoroja; tulen myöhemmin kuin muut ja lähden ennen muita
Vois vaikka tottua moiseen
Tuosta miehen työaikakysymyksestä, mikä ollu täällä pinnalla nyt, niin ensinnäkin :hug:
Gerberalle; tuo on varmasti rankkaa! Vaikea siihen sen enempää ottaa kantaa, kun ei ole missään vaiheessa ollut sellasta elämäntilannetta. Opiskeluaikana asuin eri kaupungissa miehen kans, eikä se nyt tiettykään ole sama tilanne, kun kaks aikuista asuu eri osoitteissa viikot. Mutta nyt kun muistelen, ni ihan kauhea ikävähän tota miestä silloin oli. Meil tapahtu vielä tällanen uudelleenlämmitys siinä vaiheessa, ku mulla oli opiskelut vielä kesken, oltiin seukkailtu yläasteelta tonne lukion tokalle :heart: Ja sit oli neljän vuoden tauko ja tosiaan sitten -97 loppuvuodesta alkoi vanha suola niiiin janottaa
Apua, 10 vuotta tulee jo tätäkin erää marraskuussa! No, vähän pomppasin sivuraiteelle... Mutta siis nyt, kun molemmat ollaan vuorotöissä (tai siis nythän mä olen pääasiallinen kotiäiti, mut yleensä), niin kertakaikkiaan meidän perheelle ja meille kahdelle sopii tod. hyvin molempien vuorotyö. Voip olla, että kymmenen vuoden päästä olen eri mieltä. Mutta nyt mä oikein nautin, kun mies on iltavuorossa tai välillä jopa yövuorossa, saan rauhassa hääräillä omia juttujani =) Eikä ne siis mitään salaisia juttuja ole
Hei, mut nyt sinne petiin, vähän lähti rönsyileen
Kauniita unia, oman kullan kuvia