Joulutähtöset -05 maaliskuu

Hui Peppi, enää viikko :D B) :eek:
Vastahan sä kerroit ihanan uutisen :heart:
Muista nyt että enää muutama päivä h-hetkeen, se on sovittu masuherrankin kanssa :hug: :hug: ;)

Pitäsköhän tehä tuo kirje loppuunkin jo, muutama lisääkin viel oottelee :whistle:
 
Tigru
Hyvää naistenpäivää rakkaat siskot!

GERBERALLE paljon jaksuja :hug:

PEPPI toivotaan että kohta pääset tosi toimiin. Kuulostaa silä että se läthö vain lähestyy. Olin itekinkipee silloin kun synnytin Attea, kummasti sitä vain jaksoi. Ja saathan olla siellä sairaalassa useamman päivän ja levätä.

HAMMASLÄÄKÄRIstä mie kävin eilen puhdistuttaa ienrajat j apari viikkoa sitten kävin tarkastuksessa. Ei ole minunkaan lempi paikka, mut muutaman vuoden välein olen saanut itseni raahattua sinne. Nyt oli hyvä sauma käydä kun pääs kunnalliseen jonojen ohi. eikä paljonkaa maksanu

Poitsulle on tulossa lisää hampaita jonka takia hampaiden pesu onvälillä tosi hankalaa ja sit öisin herätään huutamaan ja sit mie valvon tunnin kun en saa unta :(

Onko muilla tähtösillä vielä pulloja käytössä? meillä on nyt kuukaus käytety nokkista pullon ohella. Osaa juoda oikein hyvin nokkiksesta jos haluaa. nyt pitäs saada pullo pois mut siitä on kivempi juoda kun on ikenet kipeet.

huomenna on meillä molemmilla neuvolat joten tulen sit kertomaan kuulumisia.

Keväistä päivän jatkoa

moikkis :wave:
 
Joo, no ei tartte oottaa täälläkään mitään muistamista, vaikka eilen sanoinkin että huomen on naistenpäivä :LOL:
Kukkia jos tois ni mä pyörtysin :whistle: ;)

Pitäs nyt saada noi kirjeet valmiiks, ni vois ottaa ne matkaan ku lähetään ulos.
Tosin pirpanat nukkuu viel :heart:
 
Piti vaan käydä lukasemassa, mutta täytyy pari asiaa kommentoidakin: Peppi, mun sisko sano aikanaan että sen kakkosesta tulee hyvä SAK:lainen, supisteli n 8t/päivä pitäen hyvät kahvipaussit ja yöks aina lopetti. Viikon verran meni näin ennen kun päätti tulla ulos.. :whistle: Ja kyllä ne voimat synnytykseen löytyy, kyllä luonto siitä pitää huolen!! :hug:

Naistenpäivää vietettiin just Katinkan kanssa, leivoin kakun ja lohipiirakan, nams. Mies on sitä mieltä että pitäs olla myös miestenpäivä, niin vois muistaa naistenpäivänä. :kieh: Mä tosin olen sanonu sille että onhan semmonen, eikä vaan miestenpäivä, vaan PYHÄINmiestenpäivä!!! :LOL:
 
tigru harmailee
Pikaisesti jälleen enne idolssia.

KOIVUNKÄPY paketti tullu postiin! hean huomenna, kiitos!

Oiskos jo peppi menny?! :/

Mie sain suklaalevyn naistenpäivän kunniaksi! :p

Käytiin uimassa pitkästä aikaa, oli poika niin innoissaan, jaksoi 20min vetää täyttä rallia kahluu altaassa ja välillä lasten altaassa. Sen jälkeen maistui hyvin ruoka ja nyt tuolla sängyssä hiukan höpisee mut eiköhän se unikin tule sieltä.
Pahus, unohdin antaa lääkkeen puuron kanssa. toivottavasti ei kovin valvota ens yönä.

mut eipä tänne muuta, nyt telkun eteen suklaata nauttimaan

moikkelis koikkelis :wave:
 

Hyvää naistenpäivän iltaa kaikille :flower:

Kiitos pottavastauksista! Näkyy olevan tuo potalle oppiminen yksilöllistä, joten uskon enemmän maalaisjärkeen kuin
neuvolantätiin tässä tapauksessa. Ehtiihän tuota. (siinä tais olla nykyinen lempisanontakin..toinen on "pikkuhiljaa")

Peppi85 Jännää kun h-hetki lähenee, toivottavasti piankin kun niin toivot. Toivottavasti ei se flunssa iske kuitenkaan.

Kivaa kun Jenny on jo kotona ja Lucaskin tykkää siskostaan.
Tinttamooses7 Mulla oli aiemmin kissoja, olin kovastikin kissahullu. Sittemmin elämäntilanteiden johdosta en voinut pitää, viimeisin kissani asui vanhemmillani viimeiset vuotensa ja nyt luultavasti lapsen/lasten allergiat tulee estämään kissat jatkossakin.

siru2006 Ei olla hankittu kevätpukua. Kai sellanenkin tarttis ostaa sitten. Ja kumpparit..ja kevät/kesäkengät ja mitähän muuta.. Ihan outo maailma mulle nuo kersojen vaatteet, ja sitten vielä pitäs tietää paljonko kasvunvaraa jättää. Ja kalliimpia kuin aikuisten vermeet!

Gerbera Jaksuja. Ihanaa kun saat hieman lastenhoitoapua ja piristystä, oot kyllä sen ansainnut.

Lillukka76 Kivalta kuulostaa mummolaviikko!

Uneton Myöhästynyttä hääpäivää!

Hannamari Kävin kans tammikuussa hoidattamassa hampaat, ei se paikkaaminen (ilman puudutusta) ollut kamalaa, mut se hammaskiviremontti, ikenissä kun on tunto. Tuli luvattua itselle siinä hammaslekurin tuolissa, että karkin syönti on loppu,
mut äkkiäpä sekin unohtui. :ashamed: Mutta silti, mitä synnytykseen tulee, jos te Koivunkävyn kans hoidatte mun tulevan synnytyksen, käyn kyllä muutamat hampparireissut teidän puolesta :D

Tigru On poijalla pullo käytössä, ja varmaan pitkään vielä..

Petra Sain mieheltä tulppaaneja. Tosin aamulla kun mies luki lehdestä naistenpäivästä, vihjailin mahdollisesta muistamisesta, et
vähän tilattunahan ne tuli ;)

Koivunkäpy Voi #&%?$!* noita tauteja, kyllä te tosiaan ootte saaneet ravata TK:ssa ja saikulla. Ettekä kuitenkaan taida ihan niiden nurkalla asua.

Mulla on ollut surullinen viikko ja päivä, kun serkku (48v naispuolinen) oli saanut viikonloppuna sydänkohtauksen ja kuoli tänään :'(
Ei viime vuosina niin paljon tullut oltua tekemisissä, mutta ennen paljonkin. Olisin kovasti halunnut että hän olisi ehtinyt nähdä Joelin ja tulokkaan. En tiedä pääsenkö tässä tilanteessa edes hautajaisiinkaan, kun ne on Kajaanissa. Elämä on kovin arvaamatonta joskus.

Oma maha jaksaa hyvin, oli tosin viikolla niin epävarma kandi neuvolalekurina, taisin olla hänen eka äitiyspotilaansa (jonkunhan on aina tietysti oltava) et jäi vähän epävarma olo kohdunsuun tilanteesta, kun kävely ja rasitus supistelee paljon enemmän kuin Joelista. Ei osannut käyttää edes dopleria (käynnistyspainike ja anturi), eikä löytäny sydänääniä ilman terkkaa, eikä tiennyt kuin päin vauva on..mut sokerirasitustestin tulokset oli Ok, ja hemppa ja verenpaine.

Iik, Idols alkaa! Hyvää illan jatkoa kaikille.
 


Täytyy välillä ilmotella, että taustalla lueskelen, ei vaan saa ite raapustettua, vaikka useammin mieli tekisi, mutta...

Uneton ja Gerbsu: Ihanaa, että noin hienosti kommentoitte toisianne. Väsyneitä ootte varmaan molemmat. Mulla mies on vaihtelevasti töissä omassa kaupungissa tai muualla pidempiä tai lyhyempiä jaksoja. Päivän parin reissut on mielestäni mukavaa vaihtelua, mutta ilta ja viikonlopputyöt ärsyttää ajoittain ja lyhyellä varoitusajalla tulevat menot, joita onneksi sattuu harvoin. Parin viikon tai pidemmät työreissut oon sitten viettänyt suomessa äidin lihapatojen ääressä. Ei tässä näin usein matkusteltaisikaan ja asuntolainoja ja remontteja makseltais, jos ei mies tekis niin paljon töitä.

Hannelelle: Onnea uuteen kotiin. Hanna-Mari ehtikin jo juoruta uusista naapureista.

Hanna-Marin luo ei sit kannata mennä naisten päivää viettämään jos on tarkka kiloistaan. Tuli sitä lohipiirakkaa syötyä neljä suurta palaa ja kakkua.... Niin ja maailma on pieni...Kerrotaan muillekkin meillä on ainakin 1 yhteinen exä.

Meilä alkaa sit viimenen viikko mummolassa. Täytyy myöntää, että alkaa olla omaa kotia jo ikävä. Jännä nähdä miten Otto reagoi kun isi tulee lentokentälle vastaan. Alkuun puhui mielellään "papan" kans puhelimessa, mutta viimeaikoina on työntänyt puhelimen pois.


Ei vais siskot. Tairan nääs painella punkan pohjalle rupee niin ramaseen.

Hyvää yötä.


 
Pöh, täällä sitä ollaan edelleen! Olin äitillä iltapäivän ja illan. Supisteli nelisen tuntia alle kymmenen minuutin välein, mut hei kuulkaa!! Sit se loppu :eek: :whistle: :'( :ashamed: \|O :D

Petra: Mä sain mieheltä ruusuja tänään naistenpäivän kunniaksi :flower: :heart:

Tigru: Meillä on tuttipullo edelleen käytössä, eniten sitä käytetään aamulla ja aamupäivällä, sillon poitsu tykkää juoda maidon pullosta. Muulloin juokin sit nokkamukista tai ihan tavallisesta mukista, tykkää myös juoda pillin kanssa. Mut siis juu, tuttipullo on silti edelleen käytössä :)

Uneton: Mulla tuli taas selkeä mielikuva siitä, kun sun mies tois sulle kukkia ja sä pyörtyisit dramaattisesti, niinku jossain sarjoissa/leffoissa, vähänks nauratti :whistle: :LOL:

Hannamari: Juu, kuulostaa tutulta toi, että supistelee säännöllisesti, mut sit loppuu, mulla oli sitä JontunKIN kanssa :kieh: Raivostuttavaa \|O

lumikarpalo: Oon pahoillani sun serkun kuolemasta, otan osaa :hug: :hug: Mun serkun kuolemasta tulee huomenna 3kk :'( Edelleen se on mielessä joka päivä ja varmaan pitkään, ellei aina, onkin :(

No mutta, hyvät yöt kaikille!
 
EI VOI OLLA TOTTA!! :LOL: Siis jos joku sattu kattoo Idolsin Extraa Subilta just niin se paikka, jota kuvattiin just ja joka on Kristianin (yks kilpailijoista) kantabaari niin oli myös mun kantapaikka, silloin joskus, kun ei vielä lapsia ollut :D Siellä oon minäkin viettäny 18v. synttärit ja sen jälkeen aina, kun vaan ulos lähdettiin :whistle: Ihana paikka, vitsit, tuli niin hauska ja hyvä mieli, kun ton näki :heart: :LOL: Joo, oli pakko teidänkin kanssa tämä jakaa :whistle:
 
Peppi85 :LOL: :whistle:
Mie laitoin sille paperin, liiman ja kiiltokuvia nenän eteen ja hää väsäs mulle kortin :heart: :D :LOL:

Sä viet mun pääkopan sisällöstä ( onks siel eloo) ison osan päivittäin ku jänskättää niin kovin koko ajan :hug: :heart:
Laitahan mihin aikaan vaan (tai mies laittamaan) tekstaria kun tositoimet alkaa ja on sul viel ne 5 yötä ;)

jaa-a oisko aika mennä maate?

Käpy, mittee ne tohtorit sanoi? vai mänkö mul taas ohi :whistle: :whistle:

Lumikarpalolle suruvalittelut :hug: :'( <br><br>
 
Myöhäinen kukkuja täällä vielä :wave:

Peppi; harmi, en kattonu Subia, kun laitoin riiviöitäni nukkumaan. Mutta ihana nähdä varmasti tollanen tuttu juttu telkusta :) Harmi niit suppareita, mutta kyllä ne silti jotain aina sinne kohdunsuulle tekee, kun noin pitkään on ja taajasti! Pehmittää ainakin, jotta on sitten helpompi lähteä avautumaan.

Lumikarpalo; osanotto serkkusi johdosta :'( Nuori vielä. Onko teillä suvussa sydänjuttuja ollut enemmän? Kiva kuulla, että raskaus sujuu hyvin ja sokerirasitus kunnossa, ni ei tarvi vauvalta sitten verensokeria seurailla =)

Kattinka ja Hannamari; hauska tuo yhteinen ex =) Maailma on toisinaan NIIN pieni. Ja kaimalle terkkuja lähettää Ottopoikanen, unten mailta tosin.

Poskihammas pilkottaa uhkaavasti Otolla ylhäällä, katotaan ny, mitä yöstä tulee. Tänään oli puoli kuuden aikaan hereillä, mut iskä kävi sit kellistääs kaverin takas sänkyyn (HARVINAISTA meillä) ja heräs sitten 8.15, kun me esikon kans tääl kolisteltiin.'

Meil oli eilen hauska ulkoilupäivä työmaan kotiäitien kanssa, vaikka meitä ei sit paikalle lähteny kuin neljä... ei haitannu, vaikkei nyt maanmainio ilma ollutkaan, luistelemaan meren jäälle ei kyl päästy, mut oltiin sit pulkkamäessä ja sellasella laavulla grillaamassa. Mä tykkään ihan hirveästi tollasista ulkoilujutuista, ihan liian harvoin vaan tulee lähdettyä tuollasella eväsmeiningillä liikkeelle. Otto nukkui melkein koko sen ajan kärryissään, on ruvennu nukkumaan melkein kolme tuntia tai enempikin päikkäreitä. En tiedä, pitäiskö alkaa rajoittamaan, kun nytkin meni vasta 21.45 yöunille? Ennen simahti aina ysin pintaan. Oletteko muut rajoittaneet päikkäriaikaa?

Pitäis ymmärtää lähteä yöpuulle tästä, ku tuo mieskin tuli jo töistä. Joutuu huomenna ylitöihin ja viel aamuvuoroon, mut oli musta ottanu ilmeisesti oppia ja tingannu töihinmenoajan vähän myöhemmäksi =) Mullahan on välillä töissä ollu noita ihan omia vuoroja; tulen myöhemmin kuin muut ja lähden ennen muita :LOL: Vois vaikka tottua moiseen :whistle:

Tuosta miehen työaikakysymyksestä, mikä ollu täällä pinnalla nyt, niin ensinnäkin :hug: Gerberalle; tuo on varmasti rankkaa! Vaikea siihen sen enempää ottaa kantaa, kun ei ole missään vaiheessa ollut sellasta elämäntilannetta. Opiskeluaikana asuin eri kaupungissa miehen kans, eikä se nyt tiettykään ole sama tilanne, kun kaks aikuista asuu eri osoitteissa viikot. Mutta nyt kun muistelen, ni ihan kauhea ikävähän tota miestä silloin oli. Meil tapahtu vielä tällanen uudelleenlämmitys siinä vaiheessa, ku mulla oli opiskelut vielä kesken, oltiin seukkailtu yläasteelta tonne lukion tokalle :heart: Ja sit oli neljän vuoden tauko ja tosiaan sitten -97 loppuvuodesta alkoi vanha suola niiiin janottaa ;) Apua, 10 vuotta tulee jo tätäkin erää marraskuussa! No, vähän pomppasin sivuraiteelle... Mutta siis nyt, kun molemmat ollaan vuorotöissä (tai siis nythän mä olen pääasiallinen kotiäiti, mut yleensä), niin kertakaikkiaan meidän perheelle ja meille kahdelle sopii tod. hyvin molempien vuorotyö. Voip olla, että kymmenen vuoden päästä olen eri mieltä. Mutta nyt mä oikein nautin, kun mies on iltavuorossa tai välillä jopa yövuorossa, saan rauhassa hääräillä omia juttujani =) Eikä ne siis mitään salaisia juttuja ole :LOL:

Hei, mut nyt sinne petiin, vähän lähti rönsyileen ;)

Kauniita unia, oman kullan kuvia :)
 
Huomenta!

Joko Peppi meni ? *jänskättää*

Voi Käpyskä :hug:

Ulkona on tosi "kiva" sää. Joko olette hankkineet kumppareita sun muita?

Taidetaan kökkkiä aamupäivä sisällä. Samikin heräsi jo ennen seitsemää, joten käy sitten nukkumaan päikyille ajoissa, jospa ittekkin pääsisi...
 
Heissuli :wave:


Jee, Peppi ei herättänyt ja valvottanut :wave:
Mutta sitten esikko tuli puol 4 ja jäi hyörimään :headwall:

Noo, mikäs täs vähän niinku parin promillen huimetuksessa :D

Peppi85, annoit jo sydämen tykytyksiä ja näin aamusta se on aika overwellnig tai jotaki sinnepäin B) :whistle:

Käpyselle halit :hug:

Tanskuliiniiiiiiiii :wave:
 
Täällähän minä :wave:

Kattinkan kanssa juttelin eilen messengerissä, taisin niin pelästyä sen ennustuksia, jotka kuuluivat jotenkin näin: niin monta kertaa, kun joutuu yöllä käymään vessassa niin niin monta yötä on synnytykseen ja sit toinen oli, että just ennen synnytystä (ainakin Katinka siis) on nukkunut pari yötä tosi hyvin :whistle: Niin, pelästyin noita ennustuksia niin kauheesti, että nukuin viime yönä tosi hyvin ja kävin pissalla vaan kerran!! :LOL: Nyt on olo ihan pirteä. On se ihana nukkua hyvin monen huonon yön jälkeen =)

Joonatan heräs kyllä jo 05.40, mutta ihan suht pirteältä tuo vaikuttaa. Et ei mikään ihan kauhea kiukkupeppu ;) Ja mieskin on kotona sitä viihdyttämässä :D

Uneton: Ihan oikein ;) :D Joo, ilmoitan heti, kun vauva syntyy, kyllä se tämän kuun aikana... :whistle:

Siru: Joo, toivottavasti eilinen teki paikoille jotain alustavaa... Etten ihan turhaan niistä kärsinyt. Ärsyttävää, kun ei tässä nyt vähään aikaan kukaan noita paikkoja oo katselemassa niin ei yhtään tiedä, että mikä on tilanne siellä... Viimeks tehty tutkimus siis neuvolalääkärissä viikoilla 36... Ihanalta kuulosti teidän eilinen päivä! Jännä juttu muuten, kun kirjoitit noista Oton päiväunista, meillä nimittäin Joonatan on kans alkanut nukkua ihan ylipitkiä päiväunia... Nukkuu siis sen kerran päivässä, mut silloin menee kyllä se 3h, jonka jälkeen alan kyllä herättelemään, ettei vaikuttais yöuniin! Parina kertana on nukkunut 3,5h ja mä oon ollut ihan: :eek: Mut heräilee siis 14.30-15 aikaan, että menee kyllä edelleen nukkumaan siinä 20 tai oikeastaan lähempänä 21. Mä en kyllä tykkää noita päikkäreitä tai sitä aikaa silleen kauheesti rajoitella, mutta ihan varmasti riittää 3h unia tämän ikäiselle ja ihan itseäkin ajatellen, ettei tosiaan yöunia haittais niin oon niitä alkanut rajoittelemaan.

Smirgelaine: Juu, täällä tosiaan ollaan, edelleen ihan yhtenä kokonaisena isona minuna :whistle: :D Meillä on Joonatanille parit kumpparit, toiset on sellaset aivan ylisuloiset Nokian mustat perussaappaat (toivottavasti mahtuvat vielä) ja sit toiset jotkut, mitkä anopilta saatiin.

Mietin tässä, että pitäiskö sitä vähän jotain koittaa hommailla, vaikka niinku siivoilla ja sen sellaista ;) Kun nyt on vähän pirteämpikin :D
 
unohdin eile kommentoida lääkäri reissua, oli taas tyyliin mitä sä tänne tota tuot siinä mitää vikaa oo..

Luksusta, yö menio kahel herätyksel ja noustiin vast himpun vajaa 8!!
Kauppaan pitäs varmaan raahautuu tänään tai huomen, riippuu onko ukolla vkl töitä. :kieh: mukavaa kun saa ajoissa aina tietää.

Hannarin ja Katinkan tutuille repeilin tääl yksin :snotty:

Kuula jumittaa edelleen, jos se täst ni palaan kommentoimaan..

Juu se inhokkki sana/sanonta o arvaas.. siis lauseen alussa.. Lemppari sanonta on: ehtii sitä huomennakin... :LOL:

Peppi, ei muuta ku hommiin vaan! :LOL: Hienoo et oot saanu nukuttuu kunnol!<br><br>
 
On pitänyt nyt joka viestiin laittaa, mut aina unohtunut :ashamed:

Kiitos siis kaikille yhteisesti lukusista jaksamistoivotuksista!!! :flower: :heart: Ne ihan oikeesti auttaa jaksamaan ja piristävät mieltä, niinkuin aiemmin jo kirjoittelin niin on ihanaa, että täältä löytyy sitä ymmärrtystä ja tukea :hug: Kiitos teille kaikille ihanille!! :heart:
 

Huomenta!

Eilinen päivä oli kiva ja piristävä! Kiitos anopin, appiukon ja kälyn (eikös miehen sisko ole mun käly? :D ). Aleksi oli ollut täällä aivan ylisuloinen, ei ollut malttanut lähteä luistelemaan tms, kun oli halunut olla kotona katsomassa, että ukki ja mummo oikeasti pärjää Jullen ja serkkutytön kanssa :D Oli muutaman kerran mummolta käynyt kysymässä, että pärjäättekö te :D Että huolehtiva isoveikka on :heart:

Ihana oli kierrellä ja olla makutuomarina sisustusostoksilla! Sain Askon huonekaluliikkeestä myyjältä hienon palkkionkin hyvästä yllytyksestä :D Käly kun sai kiitettävän summan kulumaan heidän putiikkiin, ihan mun ansiosta :D Sain siis sellaisen 30 euroa maksavan sisustuskirjan!! Aivan ihana on!

Vauvalle ostelin muutaman bodyn ja ihanan hatun talveksi. Jullelle löysin kivan kevät/syyspuvun kirpparilta, Reiman kaksiosainen puku, täysin ehjä ja tosi siisti, 7 euroa!! Saa toimia kakkospukuna. Ja Aleksi sai uusia sukkia. On kova poika kuluttamaan sukkia, parhaimpana aikana menee 1 sukat/päivä... älkää kysykö miten se saa ne rikki, ei se itsekään tiedä...

Lidlistä kävin ostamassa lohtuherkkuja :p Ja käytiinhän me herkuttelemassa kahvilassakin :p Ihana oli oikein ajan kanssa siellä istua!

Kiitos myös teille kaikille, jotka olette näin virtuaalisesti minua tukeneet! Mies haluaa kyllä minua ymmärtää, mut eilisessä keskustelussa kävi taas ilmi, että se olettaa, että eilinen sai mut taas jaksamaan tätä yksin oloa. Eli se ei ymmärrä (ei halua ymmärtää), että tämä ei ole sellaista elämää mitä toivoin... ja haluaisin elää. Mutta niinku Kattinka sanoi, niin tottahan se on, että jonkun on sitä rahaakin hankittava. Harmittaa vaan, että mies niin kovin tykkää tuosta työstään, ettei kovin helpolla uutta työtä halua edes etsiä :/ Kait minun täytyy vaan niellä ja jatkaa taas niinkö ennenkin, vaikka sydän kaipaa ihan jotain muuta.

Peppi, piti kysymäni, että mikä oli sun synnytyksen kesto Jontun aikaan? Mietin vaan, ettei kannata kotona varmaan hirveän pitkään sit kärvistellä, kun tosipaikka tulee, voi nimittäin kaveri syntyä erittäin nopsaan, kun noin kauan ja kivuliaasti on jo supistellut! Ja aina jos tilanne huolettaa, niin käyhän synnärillä, niin katsovat miten olet jo auennut!

Nyt häippäsen hommiin!

T. Gerbsukka ja PikkuWerneri rv 22+4 :heart:
 
No nut pitää ihan pikaseen kommentoida tota exäjuttua.. Tosiaan, 1 yhteinen ex löyty ja yhdet hyvät kaverukset joista mä olen ollut toisen kanssa ja Katinka toisen. :LOL:

..se yhteinen vaan oli Katinkan aikana 4. tai 5. luokkalainen (se muuten muisti sut, Kati, vaikka en silloista sukunimeäs tiennytkään. Punaruskea vähän kihara tukka.. ;) ) ja me ollaan oltu on-off tyyliin joskus 19v-23v.. :whistle: Katin mielestä se oli kamala, ja mun mielestä se on yhä vieläkin :p :p :p :LOL:

Ja tässä Katille vielä linkki. ;) Kato kuvia, jos vaikka tuttuja löytys..

www.liekki.info/

:D :D :D <br><br>
 
Mies lähti käymään Jontun kanssa kaupassa ja jossain, tulee kohta kotiin ja laittaa pojan nukkumaan. Ihanaa, kun on niin ymmärtäväinen ja touhuaa ton poitsun kanssa kaikkea :heart:

Huh, aamulla oli niin paha olo, että oksennus tuli. Pyöräytin sit parit sämpylät (toinen pellillinen paloi, kun piti poikaa pukea ja ne unohtu, ehkä niitä voi kuitenkin vielä syödä :/ ), helpotti, kun sai syötyä =)

Missäs on Tanskuliini??

Mitäs suunnitelmia teillä on viikonlopuksi?

Gerbera: Kiva, että sulla oli mukava eilinen päivä :) Jaa, Joonatanin synnytys oli PITKÄ! Mitähän paperille oltiin merkattu, tais olla jotain 18h paikkeilla, mut jos supistuksista laskis alkavan niin olis kesto 20h30min! Tai oikeastaan, limatulppa meni siis klo 20.30 ja siitä supistukset sen kun koveni. Oon vaan huono sinne sairaalaan lähtemään, kun eilenkin oli sellainen olo, että ei se sieltä vielä tule, kunhan "kiusaa" ja hämää :whistle: Mut mikä suositus on tälleen uudelleen synnyttävällä, koska olis saikulle lähdettävä? Juu, en oikeesti tiedä. Ekaa kertaahan se oli niin, että kun supistuksia tulee säännöllisesti parin tunnin ajan 10min välein... Mut miten nyt? :attn: Sitä eilen äitin kanssa pohdittiin ja mä en oikeesti tiedä :D Oon vaan ajatellut, että kyllä sen sit ite tietää... Mut mun tapauksessa, kun oon niin huono lähtemään niin olis kiva, että olis joku suuntaa-antava sääntö niin tulis ehkä ajoissa lähdettyä :whistle:

Olipa muuten hauska juttu tuo yhteinen tai yhteiset tutut Katinkalla ja Hannamarilla :D On se maailma pieni...

Oon muka vähän siivoillut: laittanut pyykit koneesta kuivumaan, tyhjentänyt astianpesukoneen ja laittanut likaiset sinne... Kyllä mä noi Jontun lelut ja muut sotkutkin järjestelin. Vielä olis vaikka mitä tekemistä, mut ei sitä taida jaksaa :whistle:

Mennään tänään taas mun äitille Jontun kanssa, äiti lupas tehdä jotain... Oliko se juusto-sipulipiirakkaa ja ostaa muitakin herkkuja :p :heart:

Joku kyseli aiemmin raskausaikaisista mieliteoista, mä voisin omia kertoa, siis tän raskauden aikana :D Tuli vaan mieleen, kun tässä harmittelin, kun jääpalat on loppu (uusi satsi jäätymässä kylläkin). Eli suurin mieliteko on ollu noi jääpalat!! :p Voisin syödä/rouskuttaa niitä koko ajan! Menee niitä päivän aikana jotain parikymmentä :ashamed: On muitakin, mut tuo himo noihin on kyllä se suurin... :D <br><br>
 
Morjensta =)

Lumikarpalolle suuri osanotto serkkusi johdosta.

Eilen oli päivä niin buukattu etten tännekään ehtinyt.
Oltiin siellä Oskarin rokotustutkimuksessa ja sen korvatkin katsottiin samalla,ja ne oli terveet ja putket auki,ihanaa :) En kyllä uskalla tän enempää hehkuttaa vaikka onnellinen siitä olenkin,olen huomannut et jokakerta kun hehkutan niiden terveyttä niin parin päivän päästä tulee taas tulehdus :/

Ilta menikin sit tässä kotihommissa,olin jostain syystä ihan naatti kun pääsin kotiin,idolsin kyllä jaksoin katsoa,ja pelkäsin niin pirusti että Kristian tippuu(se on mun suosikki).

Tänään meinasin imuroida,pestä pyykkiä(yksi koneellinen jo pyöriikin :D )ja vaihtaa lapsille lakanat.
Illalla mennään kylään Oskarin kummeille ;)
Viikonlopuksi onkin sitten tiedossa tylsyyttä,mies menee kumpanakin päivänä metsähommiin :(
No puita se vaan meille tietää =)

Hauskaa viikonloppua kaikille teille :hug:
ja Pepille jaksuja masuasukin kanssa :hug: <br><br>
 

Yhteistyössä