Joulutähtöset -05 maaliskuu

Kiitos kaikille, ootte ihania :hug:
En saanut nukuttua, mutta purin pahimman ähkyn viikkosiivoukseen ;) :whistle:

Smirgelaine ja Hannamari, ei Peppi itke eikä oo kiukkunen.
Hän vaan alkaa valvomaan ja ei meinaa millään nukahtaa uudelleen.
Tessa oli ihan samanlainen tuossa iässä ja se oli rankkaa odotusaikana, kun muutenkin oli uniongelmia.

Nyt vaan reilun 2 viikon aikana on taas voimat ihan lopussa :ashamed:
Mutta jospa tää tästä.

Oon aina (tähän asti) sanonut että Peppi on niin rauhallinen ja ei-riiviö, noooh nyt hänkin on alkanut osoittaa tai oikeastaan näyttää upeita kiipeily - ja levitetään paikat taitojaan :D
Uskomatonta miten tollanen tillikka saakin hetkessä aikaan ison myllerryksen ;)

Niin ja näkisittepä kun hän menee keinuhepan selkään ja alkaa sanoa "kiikkaa" siis se vauhti on niin kova jo että :D :LOL:

Mutta juu, nyt suihkuun ja ehostautumaan (paljon auttaakin juu... ) :wave:
 
Käpyskä ei vaan jaksa, viime yönä olin 3mennes nukkunu huimat 20minuuttia B) Lääkäri aikaa ei tietenkää saanu ku herättiin(ukko nous kera kersojen) 8.20 pojulla ilmeisesti käy korviin ku syliin nukahti kyl(n.1000000krt) mut heti ku laitto omaansa sänkyy ni alko huuto, sama homma meidän sängys \|O 5aikaan mä olin jo kypsä, onneks ukko on viel huomisen kotona ja A siirty eile takas omaan huoneesesa..

Peppi+muut joilla herätään ennen ku sikakaa pierasee, onko teil miten pimeet makkarit? Meillä on nimittäin nuo molemmat ollu et jos vähänkää alostuu makkaris ni pompataan ylös.. JA ajatellaan positiivisesti, ens kuussa ne nukkuu tunnin myöhempää ku veivataan kelloja :LOL:

Tigrulandiaan läks postia :wave:

JA minen tee enää ikinä pojulle lettuja, olivat melkosia paistaa ku omppumehu oli nesteenä eikä ollu munaa.. Ite syön täs samal maailman parasta pannaria :p
Saas nähä tuleeko taas huomen systerin ukko päivähoitoon :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 14:41 hannamari taas kirjoitti:
..korjaa että PRONAXEN on se lääke mitä Vilille annan. Lukiopettajan lapsi ja silleen.. :LOL:
vähänkö minä repsesin, noille sun jutuilles ja väärin kirjoituksillesi. :LOL:

juu ja kysy ihmeessä siitä lääkkeen annosta. niin ei tuu mittään ihmeitä. =)


Iltapäivällä kävin poikien kanssa pihalla laskee mäkee. Miehen sisko kävi illalla vierailulla. meni ilta ihanan nopeaan. Aleksi kovasti kirjoittelee kaikkien nimiä. osaa ihan mielettömän hyvin kirjaimia ja nimiä kirjoittaa. =)

hyviä öitä kaikille! toivottavasti kaikkialla olis makoisat unet kylässä. :hug:
 
Heips täältä mummolasta! Käpynen huh, toivottavasti ensi yö menee paremmin!
Meillä on ollut pimennysverhot "aina", vissiin meillä herättäs ilman niitä keskellä yötä että on päivä... No en tiiä, nyt onneksi Onni on nukkunut ainakin sinne kuuteen, monesti tosiaan 7, joskus jopa 8 asti. Viime yön Onni hujotti nukkua tosi hyvin, mä heräsin ite klo 6, aivot ei oo vissiin täällä tottunut nukkumaan pitkään.... Onneks sain unenpäästä kiinni uudelleen.

Uneton :hug: huh sinnekin, millaiset unet Peppi nukkuu sit päivällä? Tosi rankkaa moinen! Ihanaa hääpäivää :heart: teille, kerro sitten että miten ilta meni?

Me käytiin vkl:na kylpylässä, kavereilla oltiin yksi yö ja nyt täällä Rautavaaralla on Onnin molemmat mummolat. Yövyn omilla vanhemmilla, käydään toisessa mummolassa muutaman kerran ja kavereita nähdään useampi myös. Kivaa!

Kaikille hyviä unia!

Lillukka
 
Huomenta!

Miks nää yöt menee päin vttua ku mies on menossa töihin?? No, Joonatan nukkui suht hyvin, aloitti joskus ennen kolmea ihan kauhean yskimisen taas, sitä kesti varmaan 45min, jonka mä olin tietenkin koko ajan hereillä. Katoin joskus piitkän ajan päästä kelloa, se oli 3.15, silloin suunnilleen yskiminen loppui, mut enhän mä todellakaan saanut ite enää unta!! :headwall: Oon siis siitä lähtien ollut hereillä :'( En jaksa!!! Prkl!!! Olin kyllä sängyssä ja koitin saada unta, pyörin ja kääntyilin, kävin vessassa jne. Sit Joonatan heräs 05.45 ja on kiukkuinen \|O Nukahti illalla vasta ysin aikaan. Mut miks just nyt näin pska yö takana? Kahtena edellisenä päivänä on herännyt niiiiiin iloisena ja pirteänä ja ollut tosi hyvällä tuulella, mut nyt, kun mies menee töihin niin on kiukkuinen ja nukkunut liian vähän. Lasken minuutteja ja tunteja siihen, kun mennään päikkäreille :ashamed: Vielä olis ainakin 4h jäljellä :(

Smirgelaine: Miten teidän viime yö meni? Toivottavasti paremmin kuin edellinen!

Uneton: Miten teidän ilta meni?

Koivunkäpy: Mites teidän yö..? Kirjoitinkin eilen vai toissapäivänä, että meillä on makkareissa sälekaihtimet, mut mun mielestä klo 05-06 ei vielä edes ole valoisaa...

Lillukka: Kivalta kuulostaa teidän reissu!

No mut joo, mies taitaa lähteä just töihin ja mun pitää mennä viihdytyspuuhiin :/ :wave:
 
Huomenta rakkaat siskot!
Täällä jo työmaalla aikainen lintu lukee teidänkuulumisia.

HANNAMARI voin kkuvitella sun tappofiilikset! itelläkin joskus samat tunteet, ovat nyt kyllä hellittäneet kun ei tarvii oll akoko päivää kotona.
Ja mieskin on nyt osaa hoitaa poikaa sanomattakin, teki hyvää sille olla kaksistaan pojan kanssa.

Mikäköhän meitä tähtiä vaivaa, kun moni ei saa yöllä unta? ei siis pienet eikä isot? itse liityn myös tähän joukkoon. Ainaskin joka toinen yö oon kans valveilla. ja siinä mietin sängyssä että millonkahan se uni tulee ja sit kun nukahtaa herää kohta että ohos nukahdin :headwall:
että näin

KÄPYNEN oottelen postia, kiitos

jaahas, taidan jatkaa toffeen syöntiä ja sit aukaista oven oppilaille

hyvää tiistain jatkoa

:wave:
 
Tiistaihuomenet :)

Ei tästä tule mitään, taas Veera huusi yöllä niin paljon että jouduin menemään tyttöjen huoneen lattialle. Samperi, sielläkö mä nukun -tai siis valvon- seuraavat 10 vuotta?! :headwall:

Uneton: myöhästyneet hääpäiväonnittelut :flower: :heart: Miten ilta meni? Tosi ikävä juttu et Peppi valvoo öisin, se on sinulle todella raskasta :( Voimia ja jaksamista :hug:

Hannamari: sanoipas Arttu taas hauskasti pulkkamäessä :LOL: Eipä tule nyt mitään sanoja/sanontoja mieleen joita inhoisin...

Sain eilen kutsun miehen siskon polttarijengiin :D Pidetään suunnittelutapaaminen huhtikuun alussa ja polttarit toukokuun alussa -häät on sitten kesäkuun alussa. Kiva alkaa suunnittelemaan kaikkea kivaa morsmaikun päänmenoksi :kieh: :D

Kohta pitäis lähteä kauppaan ostamaan jotain pientä ihanaa kaverin tyttövauvalle ja lähettää se postissa :heart:

Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & tyttelit
 
Huomenta!

Meillä meni yö hyvin. Sami huusi tossa puol yhden aikaan yöllä (näki unta kai?). Mutta muuten nukkuin hyvin. Mutta siltikkin vielä toissa yön univelka painaa päälle.

Ennen se oli poikkeus että Sami kukkui yöllä. Mutta nyt se läpiyön nukuminen on poikkeus. \|O

Pepille :hug: Mä toivoisin että sitten kun tuo teän kakkonen o syntynyt, niin tuo sun nukahtaminen tkaisin esim. yösyötön jälkeen helpottuis. Niin että saisit heti unta etkä kukkuis sitten hereillä.

Mutta nyt vaihtaa päivävaatteita :wave:
 
yö meni jo paljon paremmin, ei herätty ku tunnin välein ja nukahti alle 15minuutin takas untenmaille.. ja pientä luksusta, molemmat pennut nukku 8.30 asti!!

Peppi, kyyl tääl vaa alkaa jo 7aikaa olla valosaa..

Tänne ei ihmeitä, tietääkö joku mist löytäs kengurupallon?? haluis A moisen mut mistää en oo löytäny...
 
Käpskäri: Arttu sai kengurupallon synttärilahjaks just, oli Biltemasta ostettu. Kai niillä on nettimyyntiäkin? En oo varma. On vaan vielä ihan liian iso, jalat ei todellakaan yltä maahan, joten laitettiin odottaan kesää. 50-kiloseks asti saa pomppia sillä, oli aika hyvää reisijumppaa kun kokeilin pompotella niin että varasin ne ylimääräset kilot jaloille.. :whistle: :LOL: Unihiekkaa poikasille lähetän.. *Muoks* www.biltema.fi ja sieltä vapaa-aika ja lelut.
..mistä tulikin mieleeni, Uneton, minkäslaiset pompottelut oli eilen? :D

Pepille voimia. Mä olen väsyny kun nukuin kuutisen tuntia viime yönä.. :ashamed:

Aamusta luulin että nyt iskee joku oksutauti muhun. Maha oli tosi kipeä, ihan kuralla ja oksetti. Soitin jo äidille että olis tullut hakemaan pojat jos alan ykään, mutta onneks meni ohi. Ei ole ollut sit aikoihin mahatautia, ja niinkun aikasemmin mainittin, ei pojillakaan. Kop kop.

Ai muuten!! Olin Käpysellä viime yönä, oli vuokrannu kotiansa erämökiksi!! :LOL: Oli kamalan tuulinen ilma, ja ovet ei pysyny kiinni kun niissä ei ollut kahvoja, pelkät hakaset karmissa jotka tuli kiinni ovessa olevaan reikään, eikä ne pysyny lainkaan.. Ihmettelin että miten on tarennu asua koko talven siellä! :LOL: Aamuyön unena oli synnyttäminen, olin Mauritiuksella hotellissa ja siellä oli synnytyssali (loistohotla.. :whistle: ) ja mulla oli valkonen takki, ja helmat veressä kävelin synnärille ja ihmettelin hoitajalle ettei yhtään tunnu siltä että olisin vauvaa saamassa.. :whistle: Ehkä vatsa vaivas jo silloin.

Niiskuneiti, mitä kuuluu? :wave:

Nyt pitänee raahautua keittiön siivoukseen, jos Arttu antaa. Tehtiin jo Puuhisrata, mutta taidan joutua vielä leikkihommiin.. Ihana ilma, muuten!!! Oltiin aamusta jo ulkona, ja taidan kutsua Artun kaverin mäkeen välipalan jälkeen. Meillä on tosi hyvä mäki takapihalla! <br><br>
 
Moikkelis moi B)

Ihana ilma pihalla,Oskari nukkuu vaunuissa tuolla kuistilla.
Oltiin tänään tenavakerhossa sillävälin kun keskimmäinen meni uuteen kerhoonsa ekaa kertaa,oli mukavaa meillä kaikilla =)
Tapasin uuden äiti tuttavankin täältäpäin =)

Tänään tarttis mennä neljäks kampaajalle,mut olen ihan kuitti,tekis mieli mennä maate hetkeks.
En muista yhtään mitä mun pitikään kommentoida ja kirjoittaa :/ :headwall:
Jospa mä sit menen hetkeksi huilimaan :wave:
 
Moi!

Täällä ihana rauha maassa, esikko meni eskarikaverinsa luo suoraan eskarista, mies on töissä ja Ottopoikanen nukkuu vaunuissansa. Joten äiti koneella samalla syöden eilisestä jäänyttä kinuskitorttua :p Oli eilen mun serkku lastensa, 2v ja 8kk kanssa kylässä. Sitä kyläilyäkin oli suunniteltu toteutuvaksi jo ties kuinka kauan sitten, mutta kun lasten määrä kasvaa, kasvaa samalla myös erinäisten sairauksien määrä... aina joku kipeänä. Kivaa oli taas nähdä, me ollaan lapsina oltu hyvinkin paljon tekemisissä, kun meil on vain 4pvää ikäeroa, sitten jäi pitkäksi aikaa, mutta nyt tosiaan oltiin hetki ihan äippälomallakin samaan aikaan, ni päätettiin, että nyt kyläillään =)

Täällä on kans tosi hieno ilma, käytiin äsken lenkillä Oton kanssa, hän tosin nukkui. Aamulla oltiin muuten vain ulkona. Täällä ei vaan enää pulkalla kovin hyvin päässy, kun on toisista paikoista jo lumet sulanu ja asfalttia näkyvissä ja toisissa taas on niin hyvin hiekoitettu, ettei toivoa. Tuossa takametsässä sitten päästiin menemään.

Uneton; onnea eilisen johdosta kovasti :heart: Kuinka monta vuotta tuli täyteen avio-onnea? Olet ehkä kertonutkin, mut on menny ohi. Miten illanvietto sujui? Jaksamista yökukkujan kanssa.

Peppi; apua, päivä päivältä lähempänä kakkosen arvioitu saapumisaika teille :) Jos sun valvominen johtuu ainakin osittain siitä? Luonto valmistaa sua jo poikasen syntymään :heart: Aina nauruttaa se, kun odottaville sanotaan, että nuku nyt vielä kun voit... kun harva oikeastaan ihan loppumetreillä nukkuu kovinkaan hyvin. Oletko käyttäny sitä nukahtamislääkettä vielä?

Mietin kanssa nyt sitä keväthaalaria sieltä Ellokselta... oli kivan näköinen ja jos kerran on myönteisiä kokemuksia siitä ollut. Hintakin oli edullinen. Rinsessanrinssinäiti; onko koot reiluja vai nafteja? 86cm mietin, että jos menis sit syksylläkin...

Huomenna meillä on työpaikan kotiäitien luistelutapahtuma =) Täällä on meren jäälle tehty hieno luistelubaana ja sinne mennään päikkäriaikaan. Makkaraa käristetään ja eväitä syödään ja isommat lapset luistelee tai hiihtää tai pulkkailee. Ehkä myös äiditkin. Toivottavasti vaan mahdollisimman moni pääsis paikalle. Meitä on yhteensä noin 12-13, osa jo käy välillä töissäkin, mutta monet on ihan kotiäiteinä vielä.

Nyt hakemaan lisää torttua, moi :wave:
 
Tosi ärsyttävää, kun en osaa nukkua ku Joonatan on päiväunilla (ellei nuku mun vieressä) :kieh: Nytkin poika nukkui 3h20min ( :eek: ) ja siinä olis ollut mullekin jo oikein hyvät päiväunet, mut ei :headwall: Poika taas yski kovasti ja heti piti juosta kattomaan, että onko hereillä yms. :/ Kyllä mä sen ajan melkein kokonaan lepäilin ja luin kirjaa, mut silti väsyttää.

Smirgelaine: Joo, mä oon miettinyt tota kans, että sit kun vauvaa pitää imettää öisin niin toivottavasti saan pian unen takaisin!! Voi olla, että meidän vauva nukkuu mun vieressä, jos vaan tyrkkäsis tissin suuhun niin näin ei välttämättä heräis kunnolla... Ja mistäs sitä tietää, että mikä yökukkuja täältä edes tulee... No, sen näkee sit.

Koivunkäpy: Juu, alkaa täälläkin valoistua 7 aikaa, muttei vielä 05-06 aikaan...

Hannamari: Ihana uni :LOL:

Siru: Mun rupes tekee mieli kinuskitorttua :p Mietin kans, että tuo yövalvominen johtuis lähenevästä synnytyksestä... Oon iltaisin ottanut nukahtamislääkettä, yritin silloin yks ilta niin, etten olis ottanut, mut ei siitä mitään tullut :(

Juups, kai se mieskin kohta jo kotiutuu... Joonatan kuuluu leikkivän koiran ruokakipoilla, joten mentävä :wave:
 
Siru2006 neljäs hääpäivä oli eilen =) :heart:

Hannamari eilen jäi bumbsit ja lambadat väliin, tuli se uni :D ;)
Mutta tänään Pepin päikkäreiden aikaan olkii :p :p :ashamed: :D


Peppi85 ilta meni tosi kivasti (liian nopeasti) ja oli jänskää olla ilman vauvamasua ja pientä vauvaa.
Kun sen naimisiinmenon jälkeen oon joka vuos joko oottanu tai ollu pienen vauvan-tilassa B)

Käpyselle jaksuja :hug: :hug:

Viime yönä Peppi nukkui kuin pieni possu ja se olikin outoa mutta ihanaa :D
Tosin kun isäntäkin oli sängyssä viekussa ( ei siis vuosiin oo ollu) ni enhän mie oikein nukkunu, ol liian kiinnostavaa kun toinen ol siinä :LOL: :whistle: ;)


Joo taidanpa nyt poistua, on liian levoton mieli taas kohta.

Niiskuneitiii :wave:
 

Heipparallaa :wave:

Unettomalle ja hänen miehelle myöhästyneet onnittelut hääpäivän johdosta!

Mulla on ollut varsin touhukas päivä tänään... pullataikina oli kohoamassa jo heti seittemältä aamulla :D Miehen sisko tyttönsä kanssa tulivat meille aamupäivällä ja lähtivät kolmen pintaan ajelemaan kotia päin. Mukavaa kun oli seuraa! Illasta olin Jullen kanssa ulkona ja nyt on lupa vähän levähtää...

Mies lähti tänä aamuna taas reissun päälle ja tulee vasta sunnuntai-iltana myöhään kotiin :'( 5 yötä on taas nukuttava yksin :'(

Aleksilla on ollut varsin liikuntapainotteinen hiihtoloma, tänäkin aamuna oli jo ysin aikaan luistelemassa :D Kotona sitä näkee suurin piirtein vaan ruoka-aikaan :D Nytten lähti kaverinsa ja sen isän kanssa katsomaan Kalpan peliä. Kotiutuu vasta ysin jälkeen.

Mutta nyt ei tän enempiä, Akuutti alkaa ja siinä on kiinnostava juttu lyhytkasvuisesta Leevi-pojasta!

Palailemisiin!
 

Peppi, me käytiin eilen katsastamassa tuplarattaat. Brion rattaissa tulee kuomu vastaan, eli Julle ei niihin kauan mahtuisi istumaan kunnolla, vaikkei mikään isokokoinen olekaan. Olivat myös istumaosaltaan tosi ahtaan oloiset. Ja renkaat oli aivan kamalat!
Oran tuplat on kolkon oloiset. Ei miellyttäneet meitä. Meillähän on Oran yhdistelmät ja ne on tosi topatut, muhkeat, aivan ihanat, joten nuo tuplat oli suuri pettymys.
Hergules (vai kirjoitetaanko Hercules...) olivat tosi kivat ja näppärän oloiset, mutta haluttiin vielä katsastaa Emmaljungat. Ihastuttiin aivan täysin Twin City Crosseihin ja sellaiset myös sitten ostettiin. Värinä on musta-ruskea. Aivan yli-ihanat rattaat! Tuskin maltan odottaa, että niillä päästään kärryttelemään :D Odottavat nyt kuitenkin lastentarvikeliikkeen varastossa, että kesällä ne sieltä sitten haetaan.
Joko te olette käyneet katsomassa rattaita?

Minä odottelen täällä Aleksia kotiin. Syödä mussuttelen pullaa :p Julius odottelee sängyssään unta.

 
Huomenta.

Eipä ollut paljoa parempi viime yö kuin edellisetkään :( No nyt Joonatan ei yskinyt, paitsi ihan alkuyöstä. Mä olin silti vähän väliä hereillä ja aina kesti saada unta uudestaan :/ Aamuyöstä Joonatan nukkui tosi levottomasti, 04.30 alkoi ihan kauhea pyöriminen ja sen jälkeen mä en kyllä nukkunut enää silmänräpäystäkään. Pissalla kävin yllättäen taas tsiljoona kertaa! Joonatan heräs kokonaan 06.15 ja väsyneenä :headwall: Nyt kiukku vähän laantui, kun söi melkeinpä pakottamalla puuroa. Pakko sitä on saada alas sitä puuroa, muuten on kiukku meidän seurana koko aamun...

Gerbera: Jaksuja kovasti tähän viikkoon :hug: Kiva, kun kerroit noista kaksostenrattaista! Me ollaan kerran käyty katsomassa, muttei vieläkään olla mitään ostettu :ashamed: Aateltiin, että oltais pärjätty sellasilla kaksosten matkarattailla...

Tänään on taas neuvola, eipä siellä varmaan mitään suuria mullistuksia ole tapahtunut. Jos pyytäis, että tällä kertaa katottais se hemoglobiini, kun ei pariin kertaan sitä olla katsottu.

Joo, mut tuun sit kertomaan niitä kuulumisia viimeistään ;) :wave:
 
Heippa ;)

Tänään ollaan kotosalla,ajattelin vähän siivoilla ja harjata kissat.
Niiden turkkia tarttis nyppiä niin sais kaikki kuolleet pois ja siitä tulis kaunis mutta en jaksa,saapi harjaus riittää =)

Onko täällä jollain kissoja?
Ja jos on niin millaisia?
Mulla on sellaisia birma söpöläisiä kaksi kappaletta :heart:
Mulle tulee aina välillä kamala eläinkuume(toisille tulee vauvakuume mutta mulle iskee eläinkuume :D :D ),nytkin haluaisin innokkaasti ottaa mäyräkoiranpennun,mutta taitaa olla parempi etten ota.
Miehellä on ihan tarpeeksi metsästyskoiraa noissa kahdessakin jo ;)

Huomenna mennään Turkuun,Oskarilla on verikoe siellä rokotustutkimuksessa jossa ollaan käyty,nyt on vika kerta ja Oskari saa vesirokkorokotteen

:/

Pepille jaksamista :hug:

Palaillaan siskot :wave:
 
Hannele harmailee
Heippati vaan kaikille piiiiitkästä aikaa :wave:

Meikäläinen täällä kuhkii töitä niin ettei muka ehdi lukea eikä kirjoitta mitään :(
No, olihan meillä tuo muuttorumbakin tuossa, niin se vei omat mehunsa.

Vanha asunto on siis myyty ja uuten kotiuduttu. Niilokin alkaa olla kotiutunut, kun yöunet ovat muuttuneet huomattavasti paremmiksi.
Meillä on ollut jatkuvaa kröhinää (koko perheellä) kohta kuukauden ajan ja nyt alkaa helpottaa sekin vähitellen.

Niin, Niilon yöunista. Nyt vasta aletaan päästä yötisusta eroon ;) Viime yö meni äärimmäisen mallikkaasti. Niilo nukahti 19.30 ja heräsi vasta n. 4.30 huutelemaan. Sittenkin vielä jatkoi viiteen asti unia ja viekkuun oti vasta silloin. Niin, Niilo on siis muuton myötä saanut oman huoneen ja siirrettiin poika saman tien sinne nukkumaan. Hyvin tuntuu sopivan hälle tuo, kun uni maistuu vaan :) Kiva!

Hannamari: Olette tervetulleita kylään, jos aikaa iltasella tai viikonloppuisin on!! (tietysti muutkin on tervetulleita, mutta Hannamari kun asustaa melkein naapurissa :))

Ei mitään kummempaa tänne... päivät menee samalla rutiinilla: Herätys n. klo 6.00 (Niilo herää myös itsekseen noihin aikoihin), 7.15 lähdetään päiväkotiin ja töihin, 16.45 haetaan Niilo päikystä ja eikun kotiin ruoan laittoon, sen jälkeen leikkimistä ja klo 19 maissa valmistellaan Niilo yöpuulle. Omaa aikaa jää se pari tuntia iltasella. Sitten joko katsellaan telkkaa, luetaan, höpötellään miehen kanssa tms. Ihanaa arkea :)

Tää nyt oli omaa napaa, mutta halauksia kaikille .


Hannele
 
Yö meni jo paremmin, ei herätty ku 2h välein ja 1 tunnin pätkä oli.

Annan hoitajaki oli sdaanu loman tälle viikkoo mä nii olin viemässä Annaa sinne et saap heijän tytön kans leikkii.. No ehkä ens viikol sit.

Tänne ei muuta uutta.

Hannelelle onnea uuteen kotiin!<br><br>
 
ONNEA HANNELE uuteen kotiin :flower:

PEPPI85 ONKO TEILLÄ SIIS NE MATKARATASVERSIOT JO?
Meillä on tällä hetkellä basson-merkkiset tuplat ja ne on niinku matkaversiot.

Lyhentelen just Emma-merkkisiä tuplarattaita ne on sellaset upeet 3pyöräset ja niihin tulee läpinäkyvä sadesuoja päällisiksi.

Jos oot kiinnostunut noista meidän bassoneista, voisin myyä ne sulle edulliseen hintaan :wave: ;)

Käpyselle halit :hug:

Tänään iltapäivällä meen kulmat laittaan takas ruotuun, onkin jo sellaset puskat että :LOL: :whistle:
 
Ja palatakseni taas takaisin ajassa...

Hannamari: Peppi nukkuu päivällä yleensä yhdet 1-2 tunnin mittaset päikkärit ja harvoin toiset lyhyemmät.
Jotta ei sekään pitäs vaikut´taa yöhön.

Luulen että päivän vilkkaat touhut ja satunnaiset riekut voi vaikuttaa asiaan :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 08:14 Hannele harmailee kirjoitti:
Hannamari: Olette tervetulleita kylään, jos aikaa iltasella tai viikonloppuisin on!! (tietysti muutkin on tervetulleita, mutta Hannamari kun asustaa melkein naapurissa :))
Kiva, tullaan varmasti! Kuis pääset iltasin töistä? Mä en ole uskaltanut ehdottaa vkonlopputapaamisia, kun ajattelen aina että työssäkäyvät haluaa viettää laatuaikaa perheen kesken viikonloppuna, eikä siihen kaivata kyläilijöitä.. :ashamed: :whistle:

Me ei sit lähdetty perhekahvilaan, kun Arttu sai iltayöstä kauhean yskänpuuskan, krohisi ja oli ihan tukossa muutenkin, itki että kurkkuun sattuu jne.. Se kun tulee kipeeksi yöllä, sitä on vaikea rauhottaa. Mitään lääkettä ei suostuis ottamaan, sain kuitenkin suklaalla houkuteltua ottaan särkylääkkeen kun itku ei lakannu millään. Sit istuin lattialla sängyn vieressä kun toinen tappeli unta vastaan ja hoki ei ei ei.. Tuommosissa tapauksissa huomaa että toinen on vielä kuitenkin ihan pikkuinen, vaikka toisissa tilanteissa vaikuttaa jo ihan "isolta". Pikku raukka. :( :heart: Nyt se leikkii ihan reippaana, mutta on kalpea ja yskii välillä. Perhekahvilassa niillä on aina niin kauhea meno päällä, että jos joku tauti on tulossa, se varmistuis viimestään siellä. Nyt käkitään sisällä koko päivä, kääk!!!!! \|O

Ei taida teillä olla inhosanoja. Onko lempisanoja?! Mulla on Artun käyttämä MUTTAPAS, musta se on niin suloinen. "..kisu haluaisi uimaan, muttapas hiiri ei päästäkään.." :D

Vili on onneks kunnossa, leikkii ahkerasti omissa oloissaan. Se on tosi touhukkaana aina tekemässä jotain. Ja ihan yhtä touhukkaana kiipeää syliin pussailemaan ja halaamaan. :heart:

Nyt ryhdistäydyn.. leikki kutsuu.. Jos vaikka leipois pullaa iltapäivällä. :p
 
Tinttamooses oli kyselly kissoita, meillä nähtävästi oli kissa, pitkäkarvanen jonka turkki oli jatkuvasti takussa ihan sama mitä sille teki, näytti norjalaiselta mehtäkissalta mitä ei ollu ku veljesä on oranssi lyhytkarvanen ;)

Jostai pitäs haalia uus kisuli ni pysys hiiret kurissa..
 

Yhteistyössä