Joulutähtöset -05 maaliskuu

:eek: Poika nukkuu edelleen! Heräs yöllä kehesti vaan, ja Annakaan ei oksennellu sen enempää, vähänkö mulla on tokkura olo :LOL: Siis kun oon nukkunut!

Tansku, ihanku mä kirjottasin miutää uutta, jos en kirjottas ku sillo ku meilletapahtuu jotain uutta niin kirjottasin keran vuodessa :snotty: Mitennii tylsä elämä??

Uneton, kuis siel voidaan?

Nautinto syödä aamupalaa rauhssa, pienet ilot mullaki..
 
Huomenta!

Mä en ymmärrä, että miksi, oi miksi, mä nukun niin hirveen huonosti?? :'( Just mietin, että menee taas varmaan ainakin vuosi, ennen kuin saa nukkua monta tuntia yhteen putkeen, hyvällä tuurilla koko yön... Niin miksen nyt voisi nukkua paremmin, kun siihen on vielä mahdollisuus?? Mun on käytävä yön aikana tunnin välein vessassa :( Joonatan nukkui hyvin, heräsi klo 6. Mun piti käännellä kylkeä n. 10min välein, kun aina toinen sieraimista tukkeutu niin, etten pystynyt enää hengittää... Suu olikin koko yön ihan tooosi kuiva :/

Mies lähtee poitsun kanssa taas asioille, tällä kertaa taas verkkokauppaan, kun sille pitäis tämän viikon aikana tulla hieno Macin kannettava ;) On niin innoissaan tästä koneesta ettei tosikaan :D Nyt pitää mennä siihen ostelemaan jotain juttuja... Kiva, sit meillä on molemmilla omat koneet ;)

Joonatanilla on noi ikenet aika pahannäköiset... Kun ovat niiin turvoksissa, ihan kuin olis ainakin alhaalla molemmilla puolilla herneet, tai parit, siellä ikenien sisällä :/ Toinen hieroo niitä koko ajan, joko on sormi/sormet suussa tai sit joku lelu... Varmaan ikävän tuntuiset ja kutiavat. On tainneet hampaat tulla jo läpi, en oo kyllä ihan varma. Ainakin ylös on puhjennut pari.

Tähän asti muistin kopioida sit yllättäen rupes sivut tökkimään, just kun lähetin viestin...

Danjuska: Kiva kuulla teistäkin :)

Tansku: Ihanaa, että tytöt nukkuivat hyvin. Minä en ainakaan tee mitään muuta ku valitan joka päivä ja aina samoista asioista :ashamed: Jos kirjoittelisin vaan silloin, kun jotain uuttaa kuuluis niin musta ei kuuluis varmaan kovinkaan usein :D

Tinttamooses: Me käydään aika usein kaupassa, varmaan joka toinen päivä. Kuka jaksaa kantaa kaupasta viikon ruoat kotiin? En ainakaan minä :LOL: Ja juu, edelleen ja aina vaan yhes koos ;)

Koivunkäpy: Hienoa, että olet saanut nukuttua :hug:

Lähtisköhän tää nyt ongelmitta?
 
Kylläpä nää sivut tökkii taas :/

Kiitos kaikille kysyneille, ihan ollaan jo voiton puolella :flower: :hug:

Eilen esikko ei oksentanut yhtään ja hieman jo söikin.
Tänään vielä on toipilaana, huomenna katotaan jos eskariin pääsis =)


Peppi edelleen öisin valvottaa, mie luulen sillä olevan tekemistä poski - ja kulmahampaiden kanssa, ne on kuulemma tuskaisimmat.

Mukavaa viikon alkua :wave:

Niin ja oikein mieki katoin, on se Vanessa raskaana, elokuussa jo la :)

Nyt syömään :p
 
Harmaata maanantaita!

Täällä on siis tosi harmaa keli, huomisesta pitäis auringoistua. Ulos silti Otto pääsee ruokansa jälkeen unille. Tänään alkaa esikoisen uimakoulu, joka arkipvä tällä viikolla 15.30-17, ystäväni lapsi on samassa ryhmässä, me sit lenkkeillään sen ajan pikkumiestemme kanssa. Aktiivinen vko siis tiedossa. Meillä esikoinen on tosi paljon käyny noissa kaupungin vapaa-aikaviraston järjestämissä uimakouluissa, ja on tykänny hirveästi. Osaa ihan vähän matkaa uida, viimeks ei ollu vielä 10m suoritus menny virheittä. Jospa siellä matkalla oppis ihan kunnolla, ku joka pvä käydään kuitenkin.
[
b]Uneton[/b]; pitää heti vastata, ku muistan, että kyllä katson tanssia tähtien kanssa :D se ja Idols ja Kotikatu on tällä hetkellä koukuttaneet mut ;) ja sit vielä Greyn anatomia. Muuten en juurikaan katso, vaikka auki on melkein aina, ainakin miehen kotona ollessa. Joo ja Vanessan vatsan pullotus herätti huomiota täälläkin kotikatsomossa, jopa niin paljon, että sielunsisko soitti mainoskatkolla second opinionia ;) Meillä myös esikoinen tykkää ohjelmasta, menee siis su aina vasta sen jälkeen nukkumaan, normaalisti on ysiltä sängyssä.

Tinttamooses; mä yritän käydä mahd. harvoin kaupassa, 1-2 kertaa vkossa, harvoin tuo 1 kerta toteutuu, aina jtn maitoa/leipää tarvitaan useammin. Ennen muinoin mä tykkäsin käydä kaupassa, nykyään en juurikaan. Otto tykkää kyllä hirmusti, istuu autokärryissä ja ohjailee :heart: Karkkiostoksilla käyn liian usein :ashamed: Pitäis alkaa sellasta vähäsokerista/ei valk. jauhoja-dieetille, mut en pysty. Sokeririippuvaisuuteni on niin suuri...

Peppi; kyllä niitä voimia sit jostain tulee, että jaksat :hug: Ja onneksi on tosiaan ne mummut, kullanarvoiset :) Eikä tiedä, vaikka toinen alkais jo varhain nukkua läpi yön, ne vauvat kun on niin erilaisia. Meillä esikoinen aikanansa alkoi nukkua 1kk ikäisenä täydet yöt, tämä Ottopoikasemme taasen on nyt vähän aikaa nukkunu ilman aamusyömistä(6-7). Viime yönäkin tuli kyl johonkin aikaan viereen, en edes katsonut kellosta, et mihin aikaan tapahtui. Vähän ennen kasia sitten heräsi. On suloinen, kun herää, ni tulee heti halaamaan äitiä :heart:

Tanskuliini; ihana tosiaan, kun vko alkoi sun kirjoituksella :hug: Kyllä niitä on aina kiva lukea. Eikä kyllä mulla ainakaan ole mitään kovinkaan uusia uutisia ikinä ;)

Mitäpäs muuta piti... Peppi; muistatko/tiedätkö, että minkä hintainen se Reimatec oli siellä Tallinnassa? Ja mistä teidän äiti sen löysi? Mun äiti nimittäin on parhaillaan siellä ystävänsä kanssa jokakeväisellä shoppailureissullaan, ni olis ehkä voinu katsoa. Mä kyllä löysin kirppikseltä sen Lassien keväthaalarin Otolle 12 ekellä, on kyl melko siisti, polvissa ainoastaan kulumaa vähän.

Ai niin, piti kertoa eilisestä takaiskusta made by Otto. Pesin lakanoita tietty 90 asteessa, ni kun otin pyykkejä pois koneesta, ison lakanan sisältä kuului kopsaus ja siellähän oli Oton goretex-kenkä :kieh: Toki siskon vanha, mutta oikein hyväkuntoinen vielä... siskonsa siihen, että etkö sä äiti muistanu tarkistaa, että Otto ei ole laittanu koneeseen mitään omia juttujaan? Et kylläpä olit taas huonomuistinen... :ashamed: No, onneks on toisetkin, nahkaiset kengät. Ei kyl yhtä hyvät. En tiedä, millanen siitä kengästä tulee, kun sieltä oli kantapään kohdalta se kovikejuttu vääntynyt. Tumppasin sen täyteen pyyheliinalla ja laitoin saunaan kuivumaan (meil on siis ainavalmis-sauna, ni siel on aina vähän lämmintä)... katotaan.

Nyt ruokkimaan poikasta.

Hauskaa alkanutta vkoa kaikille tähtösten perheille :) ja paranemista sairastaville :hug: <br><br>
 
Heippa kaikille! :wave:

Hyvin täällä voidaan, kiitos vaan kysymästä Uneton! :hug: Hienoa että teillä jo ollaan paranemaan päin, toivottavasti yötkin vielä rauhottuisivat!

Peppi: :hug: ja jaksamista!

Koivunkäpy: Onko Ville ok? Entä Anna? :hug:

Tinttamooses: Mä käyn kaupassa aika vaihtelevasti, joskus harvemmin, joskus useammin. En mitenkään yleensä suunnittele kauppareissuja, että nyt ostan viikon ruokatarvikkeet... Maitoa ja leipää kyllä ainakin tarvitsee ostaa useamman kerran viikossa.

Uneton: Täällä katsotaan Tanssii tähtien kanssa ainakin sivu silmällä :)

Mulla olis tänään sitten se nt-ultra, klo 17.30! Vähän vaan jännittää... :D Mies tulee kanssa mukaan, Joonas jää kotiin miehen siskon kanssa. Niitä kuulumisia sitten vielä illalla tai viimeistään huomenna!

Tanskuliini: Älä toki sen takia ala harvemmin kirjoittelemaan, ettei ole mitään uutta kerrottavaa, vanhatkin jutut kelpaavat yhtä hyvin! :D Tosin olen itsekin nyt tainnut syyllistyä samaan asiaan... :(

Eipä tänne nyt muuta, mukavaa päivää kaikille, vaikka täällä ainakin on aika harmaata :whistle:
 
Moi taas!

Arvatkaa mitä? Soitin töihin, josko ne löytäis mulle iltahommia... :whistle:
Soittavat mulle tällä viikolla uudestaan, että miten on.

Mä pääsen torstaina teatteriin. Se on jokin aikuisten räävitön nukketeatteri-esitys. En sitten tiiä tulenko pitämään siitä.

On pitänyt kysyä: Osataanko teillä rakentaa palikkatornia? Huomasin vaan tossa yhen kerran että poju lato 5 palikkaa päälekkäin ja sitten kaatoi sen tornin.
Mä en myöskään tiedä mikä sähköinsinööri tosta pojasta on tulossa. Aina jos Sami saa jonkun sähkövimpaimen käteensä, niin johan poju on kiikuttamassa töpseliä pistokkeeseen... :eek:

Ruokakuluista: mä voin kyl sanoa suoraan että kyllä sinne ruokakauppaan joka ikinen lati menee mitä Kelasta tulee... Mä en ymmärrä miten joku voi ostaa kk:n ruoat 200 eurolla...Niin kuin jotkut kertovat tuolla Mitäs nyt puolella.

Että tämmöstä tänne...
 
Mekin ollaan nyt sit kotiuduttu, eilen illalla. Onni sai räkätadin la vastaisena yönä ja mulla alkoi koskee kurkkuun viime yönä. Aamulla kuitenkin ulkoiltiin ihanassa auringonpaisteessa kun kuumetta ei ole ja Onnin tauti näyttäisi olevan jo helpottamaan päin.

Danjuska meillä Onni on kiukunnut kanssa, aina kiukkuaa päivän, parikin tuollaisten reissujen jälkeen mitä nytkin tehtiin. Varmaan tulee reissuväsymystä purettua tai pettymys on iso kun isi ja äiti ei ehdi/jaksa viihdyttää niin paljon kuin mummot ja ukit. Voisko Tatulla olla sama juttu? Musta muuten Onnilla on muutamana yönä ollut kasvukipuja, joku viikko sit asiasta täällä kyselinkin et onko muilla..

Uneton mä seuraan Tanssii tähtien kanssa sivusilmällä ainakin. Toipumisia teidän poppoolle!

Tinttamooses me käydään pari krt viikossa kaupassa ja ehkä sne lisäks jotain pikkutäydennystä mutta paljon sitä rahaa tuntuu menevän.
Niiskuneiti onnea ultraan, tuu sit kertoo kuulumiset!

Peppi kyselit aiemmin jo miten Onnukka reissussa nukkuu/nukkui, yöt meni ihmeen hyvin, jopa ihan kokonaisia öitä peräkkäinkin. Yleensä heräsi klo 6, parina aamuna klo 7. Mutta siis ei kertaakaan esim. 5-5.30 ja sähän tiedät että "kaikki minuutit yli kuuden on plussaa" ;) :whistle: .
Hui, sun LA on ihan just, jännitän minäkin täällä! Ja jospa se sun nukkuminen parantuisi kun vauva tulee maailmaan, eli nukkuisit sit ne ajat hyvin kun vauva ja Jonttu antaa nukkua.

Nyt lehden lukuun. Kommentointi jäi muistin varaan ja taisi tulla vaan niille, jotka ihan viimeaikoina kirjoittelitte. En ole ihan kartalla tuon reissun takia vielä...

Lillukka
 
Täällä taas :wave:

Tinttamooses: kiitos :hug: En kai mä nyt aina ole aamun/viikon eka kirjoittaja... :whistle: :D No, kiva kuitenkin ettei mun vanhat jutut kyllästytä :D Meillä mies käy autolla kaupassa 2 kertaa viikossa, tuo silloin noin 6 pussillista tavaraa/ostoskerta :eek: Mä joudun silti käymään silloin tällöin hakemassa esim. maitoa lisää tai lähetän pojat hakemaan. Yleensä se on just maito kun loppuu ennen miehen seuraavaa kauppareissua. Pojat juovat sitä niin hurjia määriä :eek:

Siru: onpas kenkä nyt puhdas :D

Smirgelaine: Veera osaa tehdä palikkatornin. En ole laskenut että kuinka monta palikkaa laittaa päällekkäin -aika monta kuitenkin. Yleensä menee niin että Saara tekee esim. dubloista tooosi korkean tornin ja pikkusisko menee käkättäen rähmälleen tornin päälle ja sitten isosisko huutaa kuin palosireeni -ja alkaa kauhea tappelu :kieh: :D

Käytiin muskarissa, tytöt villiintyivät siellä ihan täysin... Muut lapset istuivat suht nätisti äitiensä sylissä tai vieressä mutta meidän neidit juoksivat kilpaa pitkin salia :ashamed: :whistle: No, kivaa niillä oli, se oli pääasia.

Ai niin, piti kysäistä että tietääkö kukaan mistä saisi edullisesti vuokrattua tila-auton n. 10 henkilölle päiväksi? Tai olisko jollain tuttua joka voisi lainata sellaista täällä pk-seudulla toukokuussa?! Tarttettais tila-auto miehen siskon polttareihin, olis helppo liikkua paikasta toiseen. Ja kyseessä on ihan rauhalliset polttarit, ei tartte pelätä että auto olis kamalassa kunnossa päivän jälkeen -juhlakalukin kun on raskaana niin otetaan rauhallisesti :D :heart:

Ja eiku laittamaan riehujat nukkumaan, se on moro :wave:
 
moiks!

Pikku mies päikyillä.. on jo kerra heränny eikä oo vielä ihan ees tuntia nukkunut.

Aamulla oli kiukkunen mutta sitten lähdettiin ulkoilemaan ja kiukku jäi ainakin toistaseks sinne..
Käytiin ostaa Tatulle viimeinkin se sänky.. Tuovat iltapäivällä kotiin.

Minä myös kiinnitin Vanessan masuun huomiota eilen ja mietin että onkohan raskaana..

Tanskuliini: Kiva kun yö meni hyvin =) Jospa se siitä pikku hiljaa rupee sujumaan. J
oo ja älä vaan vähennä kirjottelua. Kuuluuko nyt tännekkään meille aina mitään uutta kun kirjottelen :whistle: Mukava on lukea mitä muitten päivään kuuluu =)

Tinttamooses: Meillä käydään yleensä pari krt/vk kaupassa ja + sitten niitä yksittäisiä asioita mitä on unohtunut.. Ei oo niin suuri kynnys kauppaan lähteä kun on ihan tuossa nurkalla..

Koivunkäpy: Hyvä kun sait nukuttua!

Peppi: Edelleen kovasti jaksuja! Jospa se tosiaan olis niin että saat sitten paremmin nukuttua ees ne pätkät mitä voi kunhan vaavi on maailmassa =)

Uneton: Hyvä että teillä alkaa helpottamaan

Siru: Hups.. On aatellu Otto ilmeisesti että nyt on aika pestä kenkäkin..

Smirgelaine: Tatu tekee pienen tornin ja sitten kaataa sen.. Ja tykkää myös tehdä niistä muovisista kipoista tornin jotka menee myös sisäkkäin.

Lillukka:Joo se saattaa olla kiukkuun osa syy että tulee reissuväsymys ja kun mummolassa on ihan koko ajan joku viihdyttämässä ja kotona ei. Mutta alko kiukku jo eilen aamulla mummolassa ja nukku aamulla vielä sylissäkin yhdet ylimääräiset unet.. Vähän oudolta vaikuttaa mutta pitää vaan seurailla.. Menikö teillä kasvukivut miten nopeesti ohi ja jouduitko lääkettä antamaan?

Tuntuu olo jotenkin töhvelöltä kun arki taas alkanu.. mies meni töihin ja ite pitäs saada jotain aikaseks.

Tuli muuten kelalta päätös että saadaan sitä hoitotukea (vai mikä se oli oikeelta nimitykseltään) vuosi eteenpäin. Kerrankin jotain hyvää =)

Syökö muuten muitten lapset lunta?? Tatu kun jumittuu johonkin lumikasalle niin pitää pois hakee kun ei lähtis kulumallakaan varmaan ennen kun olis koko vuoren syöny... Ja kuunteleeko se jos kiellän.. :whistle:

no mut jos yrittäsin mennä tekemään "jotain järkevää"
 
PepinäitiJontunmummu
Siru, ostin vanhankaupungin Lastemaailmasta sen haalarin,en nyt tarkkaa hintaa muista, mutta n.20-30 euroa halvempi se oli kuin täällä. Näkyi niitä olevan Stockkalla ja Kaubamajassakin.

Vielä edullisemmin sieltä saa Lennen vaatteita, silloin ei vaan ollut vielä värejä,muita kuin hailakka vihreä. Lennen vk-rukkaset ja sydvestin ostin sieltä, n.6,5e/kpl, niitä pidin tosi edullisina löytöinä, ja aivan ovat Reimatecin veroisia laadultaan.

Anu
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2007 klo 12:16 smirgelaine kirjoitti:
Mä pääsen torstaina teatteriin. Se on jokin aikuisten räävitön nukketeatteri-esitys. En sitten tiiä tulenko pitämään siitä.
oi ei oi ei, mä ole kade!! Näin Bjurströmin haastattelun tosta esityksestä, se on sen ohjaama, ja tykkäisin ihan varmasti! Onhan se se missä muket on melkein ihmisten kokosia? Varmaankin. Voi vitsi. Mistä sait liput vai meettekö ihan summassa kattoon?

Huh, nyt unohdin sit kaiken muun. :headwall:

Pepille jaksuja, kyllä ihan pikkuvauva-ajan hormonit ainakin auttaa jaksamaan. Ja se ihana uusi käärö.. :heart:

Tansku: Loistojuttu kun teilläkin nukuttiin! Mäkin olen saanut 2 yötä useamman tunnin putkiunta, kyllä on ihanaa. Mutta heti kun en anna Vilille särkylääkettä illalla, se kitisee koko yön.. :/ Tänä iltana en silti anna, jos vaikka pahin niissä poskihampaissa olis jo ohi. Valvotaan sit taas urakalla.. \|O (haukotus)

Minni, ihania nimiehdotuksia sulla. Mitään en taida osata lisätä, mutta sit kun pienellä on nimi ollut hetken, ei mitään muuta nimeä vois enää kuvitellakaan.

Unetonkos se kyseli Tanssii tähtien kanssa-seurailua.. Mä kyllä katon, mutta puuhailen jotain muuta samalla. Laitan sen pauselle odottamaan, kun meillä on silloin kans pahin iltahässäkkä. Musta olis niin ihana päästä ite tanssimaan noin, saada yksityistunteja monen viikon ajan.. Mutta mitäs en seurais.. :ashamed: Kadotettuun en retkahtanu sit kuitenkaan, ja hyvä niin, tiistaisin tulee neliosainen versio Kotiopettajattaren romaanista ykköseltä. Ah, brittiläistä laatudraamaa tyttökirjoista!! :D

Nyt näillä alkaa olla taas meno päällä niin että hirvittää..Vielä se, että kaupassa kä'ydään 2 kertaa viikossa, yleensä. Joskus tarvitaan maitoa lisäks.

Heipsteenit! :hug: :wave:
 
Ah ihana tuoksu, leivottiin just korvapuusteja :p
Miusta on niin ihanaa kun mieskin oli tekemässä :heart:

Tanskuliiini, kiitos ja en viel avannu kuorta ;) :hug:
Nii ja eläkä vähennä kirjotamista, oot niinku tän palstan emo nyt :D :flower:

Niiskuneiti, mie liityin sinne juttuun ja kirjottelinkin jo vaikka mihin :wave:

Peppi85 mites menee?
Huomen se sit koittaa :D ;)

Käpyskä oonko taas ohilukenut, miks sie meet plastiikkakirurgille? :whistle:

Hannamari en mäkään voi kattoo mitään suorana mikä tulee 19-21 välillä, nauhotan ja sit kattelen ku joutaa :wave:
Ja mä taas tykkään siit kadotestu, kuten myös criminal minds, kujanjuoksu ja ja ja :whistle: :ashamed:

Niin ja tuosta tuli mieleen, et onks tääl Anni Polvan Tiina-sarjan ystäviä?
Mie tykkäsin lapsena niist paljon ja omistankin nyt sellasen tuplakirjan mis on se eka osa + taitaa olla rakkautta Tiina-kirja :D =)
Ne vaan on niin ihania.
Neiti Etsivätkin tuli luettua kaikki :LOL:
 
PepinäitiJontunmummu; kiitos kovasti tiedosta :) Katotaan ehtikö se meidän lasten mummu katsomaan niitä! Viestiä kyllä laitoin sinnepäin.

Minnille; piti vielä laittaa, että mun mielestä Fanny on ihana nimi, meidän kummityttö on sellainen. On meillä kyllä Jenni-niminen kummityttökin ja sekin on ihana nimi :) Ja sitten on vielä Mariakin ja sekin on kiva nimi.

Asiasta kukkaruukkuun; onko teillä kummilapsia ja kuinka monta? Meillä on noiden kolmen tytön lisäksi vielä yksi poika. Iät on kohta 18, 7, 7 ja 1v3kk =) Ihania ovat kaikki ja aivan liian vähän ehtii heidän kans aikaa viettämään, mutta kun ovat nämä omatkin ja seliseli :ashamed: Tuo nuorin on tosiaan mun veljentyttö, 2pv Ottoa nuorempi :heart:

Uneton ja muut tähtitanssien seuraajat; onko teil jotain suosikkiparia? Mä tykkään Sannasta ja Samista ja sitten kyllä Eppu ja sen parikin on hyviä. Ja kaikkihan ne on aika hyviä. Olis kyllä ihanaa oppia itsekin niin tanssimaan =) Vitsit, tanssimaan olis kyl kiva päästä, ihan siis humppaa tmv. ;)

Taas tuo pikkumies haisee... moi!
 
Danjuskalle pikavastaus annoin Onnille yöllä lääkettä niihin "kasvukipuihin" tai mitä lie ollutkaan, jostain syystä jalat vaan vaikutti kipeille/vatkaili niitä. ilman lääkettä ois valvottu ties kuin kauan. Tunnin aina yrittelin rauhoitella ja seurata mut jos ei helpottanut, sit Panadolia. Niitä oli joku viikko sit muutamana yönä, mut ei tainnut olla peräkkäisinä. Nyt ei oo ainakaan pariin viikkoon ollut.

koivunkäpy muakin kiinnostaa miksi plastiikkakirurgiaan?

Kurkku kipeä :whistle: olen kävellyt tänään jotain 10km, Onnin kaa rattailla jotain 4km ja kaverin kaa 6km lenkin. En malttanut olla poissa ulkoa vaikka kuinka koski kurkkuun kun oli niin keväinen, aurinkoinen päivä.

Nyt Salkkareitten pariin, Lillukka
 
Uneton ja lillukka, kiitos uteliaisuudestanne, ajattelin et jos sais pulleat purjeet ja mahtavan peräsimen :LOL: EWi tosi, mulla raskausaikana väänty yks kylkiluu ja se hiertää viereiseen kylkiluuhun eli sitä pakottaa koko ajan, ja tekee mulle koomisen montun toso tareen alle, se monttu ei tietty haittaa, mut se haittaa kun ei voi olla kylellään, ei mahallaan jne..

Kevyen noloa,, appiukko joutu ajaa mastan mäelle se ei yksinkertasesti noussu, mut puolustaudun, ei sekää meinannu sitä saada, edes peruuttamalla, mulla meinas loppuu oikeesti kunto ku hölkkäsin 500m 40asteen kulmassa olevaa tietä :eek:
Ukko joutu tänää tekee viel autoremppaa, mä jo melki soittelin systerin ukolle et mihi se on jääny ku liki tunti sit soitin ja se sano et lähtee suoraan tulee, matkaa tyyliin 35km, no kippis kappas sillä oli auto piiputtanu, hutkittiin tovi ja tuomioks tuli pyöränlaakeri, äänen ku kuulin ni ilmotin et osa haetaan mastalla ja mä käyn systerin, nii kauan ku mussa henki pihisee ni niitten auto ei meijän pihasta liiku, tappaa joko ittesä tai jonku muun jos ajelee, ukko ku purki sen ni sano et ihan hyvä ettei sillä kukaa ajanu mihkää se ei ois kestäny joenkylään asti se laakeri, osasta kuulista puuttu jo puolet, jännä sinänsä et se oli eile alkanu pitää ääntä ja tänä aamuna paheni sit..
Tulipas taas plaaplaata ja kiviäkin kiinnostaa toi teksti..

Peeppii, vieläkö täällä??
Danjuska, hienoo et kela on ollu nopee!
Meillä poika sai tänää ekaa kertaa quinoa puuroa ja hyvin uppos tosin mä en tajuu ui se pystyy syömää niit riisi-quinoa muroja kera riisimaidon, ite maistoin aamulla sen kupsta yhen ja mietin pitkää mihi sen muron sylkäsen :x

Ja tansku, kyyl mäki ain ootan et sä oot aamul kirjottanu ekana(vaik ite tulisin ennen 7koneelle) :LOL:
 
Siru2006 mulla on 2 kummilasta, mutta vain toiseen voin pitää yhteyttä.
Toivon että tulevaisuudessa saisin vielä 1-2 lisää ainakin :heart:

Käpyskä näin ulkopuolisena ( ei varmasti ees hymyilyttäs jos olis omalla kohalla) joskus ihan pikkusen hymyilyttää, et miten yhelle perheelle voi sattua ja tapahtua niin paljon :whistle: :whistle:
Niin ja kiitti hyvist nauruist, mie tosin oikeesti voisin mennä rasvaimuun

Tahi sitten mä ite vaan elän niin harvinaisen "suljettua" ja yksitoikkoista elämää, että kaikkien muiden tuntuu niin tapahtumarikkaalta ;) :LOL:

Peppiiiiiiiiiiiiiii mis oot, iskikö väsy, vai oletko siellä missä kuuluukin jo, heh :wave: :whistle: ;)


Tanssipareista mun suosikki/suosikkeja on Roman ( siin on vaan jotaki hellyyttävää kömpelyyttä tms.) ja sitten ja ehkä just höykyytyksen alainen Eppu.
Marikon kurinalaisuutta kunnioitan, mut muuten ne ei vaan lämmitä, sit se Sami on kyl mukavaa katottavaa ;)
Mut oisin halunnu et opettajina ois pysyny kaikki samat ku viimeks, nuihin uusiin on vaikea tottua...

Kaizaa, Kristiinaaa, Ametistiii, Jemmaaa, kaikkiiii hu huu =)

Mut juu, ystävällisesti poistuu hän B) ;) <br><br>
 
iltaa!

Tatu nukkunut jo tunnin verran omassa uudessa sängyssään =) Oli tohkeissaan päivällä uudesta sängystä ja kun laitettiin lakanat ja kysyin että rupeetko illalla tähän nukkumaan niin otti uninallen ja laitto sitten pään tyynyyn :heart:

jos laittas saunan lämmite niin päästäs saunaan kun mies töistä tulee..

Söin äsken hirveen kipollisen mansikoita ja vattuja :p siis tietenkin pakasteesta otettuja mutta voi että oli makeita :D Tatulle annoin iltapalan yhetydesä ja sitten piti kaivaa jo itellekkin :D
Siru: Meillä on yksi kummityttö =)
Tanssii tähtien kanssa ohjelmasta ei varsinaista suosikkia ole mutta sami ja sanna ja sitten sari ja sen pari hyviä

Mikäs Pepin vointi?

Lillukka: Meillä onnneks yöt menny tähän asti suht hyvin *koputtaa puuta*, mutta sitä kiukkua/"kipuilua" on esiintynyt päivisin. No kyllä se tästä =)

Mut nyt poistun taka alalle =)
 
Omaa napaa. Kuukautiset myöhässä 2 päivää. :whistle: . En uskalla tehdä testiä, jottei tule pettymystä... Katsellaan sitten loppuviikosta.

Pakko oli jollekin päästä avautumaan :LOL: Avauduinpa sitten miljoonille netinkäyttäjille!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2007 klo 21:44 Epeli kirjoitti:
Omaa napaa. Kuukautiset myöhässä 2 päivää. :whistle: . En uskalla tehdä testiä, jottei tule pettymystä... Katsellaan sitten loppuviikosta.

Pakko oli jollekin päästä avautumaan :LOL: Avauduinpa sitten miljoonille netinkäyttäjille!
Onpas mukava kuulla sinusta :hug: :hug:
Ja nyt män yöunet ku rupes jänskättään sun puolesta :D :whistle:
Pidetään bd :wave:
 
Epeli: bd
Missä PEPPI?? Äitee tuu kertomaan!! :D ku ei oo ees mesessä ollu illalla :whistle:

Joo ei auta petiin on kammettava, onneks särkylääkkeen voimalla saanukuttuu, pitäs varmaan opetella hankkiutumaan ajallaan lääkriin :snotty:
Menkoista puheenollen mulla on koht 2vk myöhäs mut tikkuun ei ilmestyny ku yks viiva ;)
 
Huomenta!

Täällä mä vaan edelleen olen, kiitos kaikille kysyneille :hug: Eilen vaan en oikein koneella voinut/saanut/pystynyt olemaan, kun mies rupes tekemään jos jotakin operaatiotyötä... Mm. poisti vanhan Windowsin ja asensi uuden... Otti noita omia tiedostoja tai kopio, kun saa sen uuden koneen... Sit me lähdettiin iltapäivästä vielä Helsinkiin käymään, syötiin Forumin sellasessa ravintolassa, siellä alakerrassa, joku pihvi/kebab-paikka, oli ihanaa broileripihviä :p Joonatankin söi meidän annoksista aika isot määrät :D

Yö meni ihan ok:sti... Mutta taas oon räkäisempi, kuin eilen olin. Tää oikea silmä oli taas muurautunut rähmästä kiinni :snotty: Ja vuotaa, on turvonnut yms. Kurkku kipeä, nenä tukossa, huoh. Joonatan heräs yöllä vaan kerran ja aamulla klo 5.45.

Ihana juttu muuten, mies sanoi tänään, ettei aio enää noita päivähommia tehdä, kun laskettuun ei ole enää ku se pari päivää :D Mutta kyllä tuli hyvä mieli. Nyt on vaan ne iltatyöt to-la, mut muut päivät on täällä kotona auttelemassa ja seurana :heart:

Uneton: Hyvä, että teillä alkaa tauti olla selätettynä! Mites Peppi on nukkunut viime yön?

Siru: Kiitos :hug: Äiti olikin onneks näköjään vastannut siihen sun haalarikysymykseen, ite kun en tosiaan koneella oikein ollut... :) Heh, on tosiaan varmaan puhdas kenkä teillä nyt :whistle: Vaikka voin uskoa, että harmittaa, jos siitä nyt tuli käyttökelvoton :/

Niiskuneiti: Ja äkkiä kertomaan niitä ultrakuulumisia, niinku olis jo, hopihopi!! :wave: :D

Lillukka: Todellakin jokainen minuutti kuuden jälkeen on plussaa ;) Tänään jäätiin taas vähän miinukselle... En tiiä, että kuinka paljon paremmin nukun, kun vauva tulee, pelottaa, että sit en osaa nukkua, kun odotan vaan, että koska täytyy taas imettää :ashamed: No, sen näkee sit!

Danjuska: Mites meni Tatun yö uudessa sängyssä? Joonatan koitti kuulemma syödä lunta, kun oli mummun kanssa ulkona yks päivä... :/

Uneton: Juu, eipä se vauva tänään tule, vaikka oltiin niin kovasti siitä jo sovittukin, sorry :( ;) Mä oon pienenä taitanut lukea pari Anni Polvan Tiina-kirjaa...

Siru: Mulla ei kummilapsia ole, haluaisin kyllä kovasti!! Mut mun kaverit ei varmaan vähään aikaan ole lapsia tekemässä...

Epeli: Voi, kuinka jännää!! Koskas aiot testailla?? Ja heti kertomaan tuloksia tänne sit, peukut pystyssä :hug:

Nyt on kyllä mentävä ku poika on sitä mieltä, jäi nyt vähän kesken... :wave:
 
Huomenia =)


Väsyttää :/ :/
En jaksais millään lähteä keskimmäistä viemään kerhoon :ashamed:
Nukuin koko yön huonosti,illalla näin telkkarista greenpeacen mainoksen,jossa äiti laittaa pikkuisen(ehkä Oskarin ikäisen)vauvan ammeeseen,veden valumaan ja lähtee pois.
Sit se amme muka alkaa pikkuhiljaa täyttyyn :(
Musta se oli kamala mainos,vaikka mainostikin jotain h.elvetin ilmastonmuutoksia ja tulvia :/
Näin sitten unta että Oskari oli siellä ammeessa enkä päässyt hakemaan sitä pois :'( :'(
Onko joku muu sattumalta nähnyt sen mainoksen?

Täällä on kamala keli,ihan hitsin liukasta jokapaikassa,tänään pitäis mennä mun yhdelle kamulle,mutta saapi nähdä päästäänkö kun tuntuu että alkais migreeni kohta

\|O

Oskarikin huuteli yöllä jotain tuolla sängyssään,muttei ruvennut onneksi enempiä itkemään,se onkin nukkunut tosi hyvin nykyään.
Onko teidän lapset kovia syömään?
Oskari on,se söis vaikka kokoajan.
Aina se on haluamassa jotain.

Uneton:Mä tykkään niistä Tiina kirjoista,mullakin on niitä kotona jonkun verran tai siis itseasiassa ne on mun äidillä.
Siruko se kyseli kummiasioita?Mä en ole kenenkään kummi ;)

Nyt Oskari heräs,joten palaillaan... :wave:
Ai niin ettei unohdu niin Peppi:oletko yhdessä paketissa ja mikä vointi? :hug:
Heh,just huomasin kirjoitukses :D <br><br>
 
Huomenta mammat!
Ilmottautuu vahvuuteen :wave:
Oli viikonloppu kiireinen tuli käytyä käsityömessuilla ja tehtyä vaikka mitä.
Perjantaina käytiin neuvolassa, mull eoli tullu painoa mukavasti (6kg) siis alusta lähtien. ja muutenkin kaikki oli kunnossa.
POitsu oli 83,5cm pitkä ja poinoa oli 11kg!!! Hoitaja kysyi että voiko näin paljon painaa (1-v oli 9,5kg). Sanoi että hyvä että ruoka maistuu pojalle.
Meille on tullu nyt ekaa kertaa eroahdistusta, aamuisin ei haluis jäädä hoitoon olis vain mun sylissä, mut sit kun näkee kaverin siellä niin johan leikit kiinnostaa.
Päivän aikana ei edes kaipaile.
Eilen naurettiin opjalle kunoli vauhdissa, vaippa päällä tanssi pää, olkapäää... biisin tahtiin ja taputteli masua!!!!

KOIVUNKÄPY pöksyt tuli, vielä on isot mut parin kk päästä varmasti käytössä, kiitos

mut nyt päästäämään oppilaat sisään

aurinkoista ja lämmintä päivää

moikkis :wave:
 

Yhteistyössä