Harmaata maanantaita!
Täällä on siis tosi harmaa keli, huomisesta pitäis auringoistua. Ulos silti Otto pääsee ruokansa jälkeen unille. Tänään alkaa esikoisen uimakoulu, joka arkipvä tällä viikolla 15.30-17, ystäväni lapsi on samassa ryhmässä, me sit lenkkeillään sen ajan pikkumiestemme kanssa. Aktiivinen vko siis tiedossa. Meillä esikoinen on tosi paljon käyny noissa kaupungin vapaa-aikaviraston järjestämissä uimakouluissa, ja on tykänny hirveästi. Osaa ihan vähän matkaa uida, viimeks ei ollu vielä 10m suoritus menny virheittä. Jospa siellä matkalla oppis ihan kunnolla, ku joka pvä käydään kuitenkin.
[
b]Uneton[/b]; pitää heti vastata, ku muistan, että kyllä katson tanssia tähtien kanssa
se ja Idols ja Kotikatu on tällä hetkellä koukuttaneet mut
ja sit vielä Greyn anatomia. Muuten en juurikaan katso, vaikka auki on melkein aina, ainakin miehen kotona ollessa. Joo ja Vanessan vatsan pullotus herätti huomiota täälläkin kotikatsomossa, jopa niin paljon, että sielunsisko soitti mainoskatkolla second opinionia
Meillä myös esikoinen tykkää ohjelmasta, menee siis su aina vasta sen jälkeen nukkumaan, normaalisti on ysiltä sängyssä.
Tinttamooses; mä yritän käydä mahd. harvoin kaupassa, 1-2 kertaa vkossa, harvoin tuo 1 kerta toteutuu, aina jtn maitoa/leipää tarvitaan useammin. Ennen muinoin mä tykkäsin käydä kaupassa, nykyään en juurikaan. Otto tykkää kyllä hirmusti, istuu autokärryissä ja ohjailee :heart: Karkkiostoksilla käyn liian usein :ashamed: Pitäis alkaa sellasta vähäsokerista/ei valk. jauhoja-dieetille, mut en pysty. Sokeririippuvaisuuteni on niin suuri...
Peppi; kyllä niitä voimia sit jostain tulee, että jaksat :hug: Ja onneksi on tosiaan ne mummut, kullanarvoiset
Eikä tiedä, vaikka toinen alkais jo varhain nukkua läpi yön, ne vauvat kun on niin erilaisia. Meillä esikoinen aikanansa alkoi nukkua 1kk ikäisenä täydet yöt, tämä Ottopoikasemme taasen on nyt vähän aikaa nukkunu ilman aamusyömistä(6-7). Viime yönäkin tuli kyl johonkin aikaan viereen, en edes katsonut kellosta, et mihin aikaan tapahtui. Vähän ennen kasia sitten heräsi. On suloinen, kun herää, ni tulee heti halaamaan äitiä :heart:
Tanskuliini; ihana tosiaan, kun vko alkoi sun kirjoituksella :hug: Kyllä niitä on aina kiva lukea. Eikä kyllä mulla ainakaan ole mitään kovinkaan uusia uutisia ikinä
Mitäpäs muuta piti...
Peppi; muistatko/tiedätkö, että minkä hintainen se Reimatec oli siellä Tallinnassa? Ja mistä teidän äiti sen löysi? Mun äiti nimittäin on parhaillaan siellä ystävänsä kanssa jokakeväisellä shoppailureissullaan, ni olis ehkä voinu katsoa. Mä kyllä löysin kirppikseltä sen Lassien keväthaalarin Otolle 12 ekellä, on kyl melko siisti, polvissa ainoastaan kulumaa vähän.
Ai niin, piti kertoa eilisestä takaiskusta made by Otto. Pesin lakanoita tietty 90 asteessa, ni kun otin pyykkejä pois koneesta, ison lakanan sisältä kuului kopsaus ja siellähän oli Oton goretex-kenkä :kieh: Toki siskon vanha, mutta oikein hyväkuntoinen vielä... siskonsa siihen, että etkö sä äiti muistanu tarkistaa, että Otto ei ole laittanu koneeseen mitään omia juttujaan? Et kylläpä olit taas huonomuistinen... :ashamed: No, onneks on toisetkin, nahkaiset kengät. Ei kyl yhtä hyvät. En tiedä, millanen siitä kengästä tulee, kun sieltä oli kantapään kohdalta se kovikejuttu vääntynyt. Tumppasin sen täyteen pyyheliinalla ja laitoin saunaan kuivumaan (meil on siis ainavalmis-sauna, ni siel on aina vähän lämmintä)... katotaan.
Nyt ruokkimaan poikasta.
Hauskaa alkanutta vkoa kaikille tähtösten perheille
ja paranemista sairastaville :hug: <br><br>