Nyt mä sitten häiritsen teitä eilisenkin edestä :kieh:
Tinttamoosekselle piti jo viime viestissä vastata, mut jäi sit kun niin taas suutuin siitä mainoksesta :headwall: Eli, meillä ei olla kyllä hyviä syömään... Siis kaikki, mitä muilla ja muiden lautasilla on niin menis vallan mainiosti, puhumattakaan leivistä ja ennen kaikkea herkuista
Mummo kertoi, kun Jonttu oli ollut tossa jokunen aika sit heillä hoidossa, että Joonatan oppi pian, missä heillä pipareita säilytetään, vähän väliä oli sen kaapin alapuolella ja osoitti tomerasti kaappia ja sanoi ä-ä-ä-ä
Piti piparia saada
Ei meillä kyllä joka päivä herkutella, eikä varsinkaan isoja määriä. Noi mummut vaan tahtoo olla sellaisia, että herkkuja antelis koko ajan
Mut niin oli munkin mummu! Muistan, kun olin lapsena mummun ja papan kanssa paljon, saatoin elää koko viikonlopun vaan karkilla ja appelsiinimehulla
Kylläpäs taas rupes rönsyilemään :ashamed:
Uneton: Joo, tosiaan, mun pitäis käydä äänestämässä, tänäänhän taitaa olla vika ennakkoäänestys päivä? Kun ei sitä tiedä, että missä ens sunnuntaina ollaan...
Siru: Ihana pieni leipävaras
:heart: Tosta ilmoittamisesta... Siis kun sairaalaan oon lähdössä... Ku mä oon just niin tyhmä, etten kenellekään hiiskahdakaan (no, sukulaisille tietty), että mihinkään olisin lähdössä, kun mulla on sellainen olo, että takaisin YHTENÄ kappaleena kuitenkin tulen :ashamed: Sit on eri asia, jos vedet menee tms... Mut mun mielestä olis kauheeta, jos kaikille lähdöstä kuuluttaisin ja sit tulisinkin tosiaan yhtenä kappaleena takas kotiin \|O Viimeksikään en kenellekään kertonut, kavereille siis, mies oli laittanut matkalta viestiä mun parhaalle kaverille ja tulevalle kummille, muistaakseni mä en edes ollut tietoinen tästä... No mut, täytyy kattoa, jos olen satavarma, että tuun takas vauvan kanssa niin saatan ilmoittaakin
Ja viimeistään, kun poika on syntynyt, annan varmaan äitille tehtäväks tulla sen kertomaan
Eikä sitä tiiä, vaikka täällä teidän seurassa kärsin niistä "tosipaikan" suppareista ja valitan kamalaa oloa
Ja taas tästä tuli näin pitkä :headwall:
Katinkaa haluaisin vielä huhuilla, kuinkas teidän vikat Suomipäivät kuluvat? :attn:
Niiskuneiti olikin vielä kirjoitellut! Ihanaa, että kaikki oli hyvin pikkuisella :heart: Jospa teille olis tyttö tulossa, kun oli niin rauhallinen
Meidän sukulaislääkäri sanoi, kun siltä Jonttua odottaessa kysyttiin, että veikkaas kumpi tulee... Kysyi sitten, että liikkuuko paljon ja sanoin, että juu niin sano heti, että no sitten se on poika, tytöt ovat kuulemma rauhallisempia
Joo, tiedetään! Kaikki yksilöllistä jne. Monella olleet tytöt vilkkaampia yms. Mut kerroinpa kuitenkin, miten tää lääkäri sanoi
<br><br>