Joulutähtöset -05 maaliskuu

Torstaita :)

Jestas, TAAS me nukuttiin :D Aivan mieletöntä :D

Noustiin tyttöjen kanssa seitsemän maissa ja nyt on jo jauhelihasoppa porisemassa liedellä. Ajattelin tehdä sen valmiiksi jo nyt, ei tartte kiirehtiä sitten puistosta kotiin kovin aikaisin. Lähdetään jonkin ajan kuluttua siis ulkoilemaan.

Veera on oppinut kiipeämään sohvalle ja nojatuoliin. Suht nätisti tyttö osaa laskeutuakin niistä mutta kun sohvalla pitää välillä seistä ja hyppiä, ja tehdä sellaisia kenguruloikkia :eek: Joku kaunis päivä se tulee päälleen lattialle :( Saara ei ole koskaan riehunut sohvalla mutta nyt se on ottanut mallia pikkusiskosta ja joskus molemmat hyppivät samaan aikaan...

Hannamari: meilläkin oli eilisessä perhekahvilassa tuote-esittelyjä, oli mm. Lingon & Blåbär, Satunallet, Tupperware jne. L&B:ltä ostin Santerille kauluspaidan, oli poistomalli ja 50%:n alella :D Muuten hillitsin itseni, vaikka Satunallen palapelit ja ikkunavärit näyttivät kovin houkuttelevilta :whistle:

Peppi: höh mikä käynti :( Tästä se odotus vasta alkaakin, jotenkin sitä tosiaan ajattelee että laskettu aika on SE päivä ja sen jälkeinen aika on tosi turhauttavaa odottelua. Jaksuja ja tsemppiä edelleen :hug:

Lumikarpalo: hienoa että pääset hautajaisiin, jaksuja ja voimia sinne :hug:

Danjuska: mene ihmeessä sinne firman tilaisuuteen! Et menetä siinä mitään :)

Koivunkävylle ja Tigrulle sekä muille väsyneille jaksuja päivään :hug:

Mitäs kuuluu Metkulle, Taivaanvuohelle, Jonnalle ja Marialle?

Mukavaa päivää kaikille :hug:
Tansku & tytöt
 
Oli pakko tulla vielä..

Epeli!!! AIVAN IHANA juttu!! :'( :heart: :flower: Minä hormonihirviö täällä herkistelen :ashamed: Voi vitsit, tosi ihana juttu!! Ootkos jo kattellut, että mille kuulle/päivälle laskettu aika tähtäisi? :heart: Marraskuun 16pvä olis hyvä päivä tulla ;) On yksi tähtösistä syntynyt silloin ja myös minä, heh :D Onnea vielä koko perheelle!!

Koivunkäpy: Mukavaa, että saat seuraa :)

Tigru: Voi hitto :( Varmasti tosi raskasta tuollainen, kun pitää sit kuitenkin töissäkin käydä ja jaksaa :/ Jaksamisia :hug:

Tansku: Kiva, että hyvät yöt teillä vaav jatkuvat!! Upeeta.<br><br>
 
IIIH!!! EPELI! Mahtavaa, onnea onnea onnea!! :D :flower: Tähtääs nyt tohon 14.11. la, Vili on sillon syntynyt, se on ihan hyvä päivä synnyttää.. :whistle: :LOL: Vai meinaatko tehdä isänpäivävauvan?

Tigru: Mä en olis pärjänny ilman tukivyötä kumpaakaan raskautta. Suosittelen lämpimästi. Hirmuisesti jaksuja, mä en varmaan näillä unilla taas jaksais olla inhimillinen muille ihmisille.. :ashamed: Tai ehkä sitä vieraille jaksais.

Käpäri: Voi että mä tajuan kuinka ihanaa on kun olis semmosta seuraa joko puhuis a) ymmärrettävää suomea, ja b) ymmärrettävästi puhuessaan ei jatkuvasti kinuis vesivärejä, autoradan rakentamista, leluja sohvan tai sängyn alta, jätskiä, kirjoja, ulos, sisälle.. \|O \|O

Peppi: Pitkää pinnaa, kyllä se pieni sieltä ulostautuu. Odottavan aika on jne.. ;) Avon on kosmetiikkafirma, tiedätkö kun ameriikkalaisissa elokuvissa on niitä ovelta ovelle kiertäviä jakkupukuisia meikkimyyjiä, ne on yleensä Avonia. Ainakin Saksikäsi-Edwardissa se perheen äiti myy avonia.

Olin eilen jalkahoidossa, oli tosi ihanaa. Kunnon kuirinnat ja hieronnat kuulu mukaan. Ja sit se nyppäs kulmakarvat siisteiks sokerilla, ja mun amitsuviikset läks samalla!! :LOL: Oli niin myönteinen kokemus se sokerointi, että varmaankin siistin sääret ja bikinirajat sillä myös tuossa keväämmällä.

Tänään on Vilillä korvien jt, ja saadaan rokotus samalla, jos korvat on kunnossa. Taidan punnata pojan samalla, kaveri on ollut maha kuralla viimeset 10 päivää.. Syö kyllä hyvin, mutta kiinnostais tietää onko kaikki tullu läpi vaan. Ihme tauti, luulin ite olevani jo kunnossa, mutta aamupalat leikki taas varpusparvea (sen suuremmin asiaan syventymättä). :x Tänään V on valuttanu nokkaansa taas, kunhan ei nyt nuhaantuis.. :headwall:

Jelulle hyvää vapaapäivää!

Katinkalle hyvää lentomatkaa, siellä ne on pilvien yllä kai tälläkin hetkellä.. :wave:

Jos lähtis ulos. Ilmat on ollu morsioita onneks, taitaa tänäänkin olla! :wave:

Ai Tansku: Meilläkin o li kerran L&B:n esittely, mutta vaikka ne olis kuinka hyvälaatuisia vaatteita, ne on musta liian kalliita. Mua kutsuttiin ens ti L&B kotikutsuille, en tiä viittinkö mennä kun en kuitenkaan ostais kun just jonkun pipon kun ei ostamattakaan kehtais olla.. :snotty: <br><br>
 
Täällä taas aikanen aamu, 06:15 :eek: , onnex on valosaa muuten en jaksais nousta ylös..

Mies on kotona tänään, ihanaa :heart:

Peppi: Toivottavasti pikku masu-asukki syntyy kohta

Minni: Mun mielestä Jenny Sofi Cecilia on ihana nimi

Tigru: :hug:

Epeli: Ihanaaaa, onnea :flower:

Viikonloppuna mennä teatteriin mihen kanssa. Ihanaa päästä vähän pois kotoa..

Kaverilta tuli todella surullinen viesti eilen, syntyi pikku poika 3.3 joka jaksoi vaan olla tunnin niiden kanssa.
:'(
 
Ja täällä taas :whistle:

Hannamari: Ihanalta kuulosti sun eilinen jalkahoito ja muut hoidot :D Jospa mäkin joskus pääsisin... Juu, ei se vauva masuun jää, siitä mäkin oon ihan varma sentään :LOL:

Petra: Voi että, olipa surullinen viesti kaveriltasi :'( :'( Tuntuu taas turhanpäiväisiltä nää mun valitukset. Pitää vaan toivoa, että kaikki menee hyvin, muulla ei väliä, vaikka olisin vielä ens kuussa tässä tilassa, kunhan vauvalla vaan olis kaikki kunnossa!!

Tuli tosta yhdestä ketjusta mieleen, että kuinka paljon teidän muiden joulutähdet puhuvat/sanovat sanoja?

Meillä sanotaan: kiitti, tota, tätä, äiti (mikä ei edelleenkään aina mua tarkoita..), Antti (pikkuenon nimi), Viivillä ja isillä on yhteinen nimitys; iiisshh :LOL: , ei, hei, heihei, seuraavia eläimiä osaa matkia: lammas=mää/bää, koira=au-au, possu=röhkii söpösti :D

Ihan hirveästi jo ymmärtää puhetta, sitä aina ihmettelee, että milloin se on oppinut niin hienosti ymmärtämään, mitä puhutaan, vaikka toinen on vasta ihan "vauva" :'( :whistle: Tässä joku päivä sit huomasin, että ymmärsi, kun sanoin, että mennään herättämään iskää, en ite edes ajatellut, että heti tajuais, mitä tarkoitan, mut toinen oli niin innoissaan, rimpuili iiiiso hymy kasvoilla sylistä pois ja juoksi makkarin ovelle ja odotti, että mä sen avaan :heart: Ja nyt ollaan aina joka aamu käyty iskää herättelemässä, se on pojasta aivan huippukivaa, varsinkin, kun iskä aina nostaa poitsun hetkeksi temmeltämään sängylle :)

Eilen oppi kiipeämään sohvalle... Aiemmin on vaan yrittänyt ja malttamattomana sit sanonu ä-ä-ä et on pitänyt nostaa... Hirmu pitkään on osannut tosi nätisti tulla sohvalta/sängystä ite alas.

Roskis on aivan pop, sinne veis koko ajan roskia, mut välillä erehtyy sitä purkamaankin :whistle: Ja aina ne tavarat, jotka sinne menevät ei olekaan roskia... Kaapinovet pitää laittaa kiinni, jos on joltain sattunut auki jäämään.

Leluja osaa kerätä paikoilleen, on hauskaa, kun ne saa heittää oikein kovaa sinne lelukoriin, mut hauskempaa taitaa kuitenkin olla lelujen levittely, ottaa korista lelun ja viskaa sen olan yli... Tällästä saattaa jatkaa niin kauan, kuin kori on tyhjä...

Autoja rakastaa edelleen ylikaiken. Meillä taas tehdään jotain työtä tossa metsän rajalla ja kuorma-autoja sun muita kaivinkoneita on tuossa pitkin päivää vaikka millä mitalla, niitä vois katella vaikka koko päivän. Ja pärinä on kovaa (mitä pojasta siis kuuluu :D ). Autokirjoja meillä on parit ja ne on ihan loppuunkulutetut jo, iskä toi yks päivä pojalle autolehden ja sitä ollaan selailtu nyt joka päivä.

Joo, mun "runosuoni" taas sykkii :LOL: Mut tossapa oli kerrassa "vähän" Jontunkin kuulumisia, kun nyt on jo jonkun aikaa tullut sitä omaa napaa niin täysin ( . ) :ashamed:

Kertokaahan muutkin vastaavia juttuja teidän tähtösistä :)

On se vaan niin rakas :heart:

Muoks, piti muokata tota napamasua isommaksi :LOL: Ei sitä saakaan muokattua, höh...<br><br>
 
Heippatirallaa ja ihanan aurinkoista päivää B) ! Arvatkaas, me nähtiin aamulenkillä SAUKKO tuossa ihan lähellä, en ole ennen sellaista nähnytkään!

EpeliONNEA!!!!!! :flower: =)

Peppi SE päivä on tosiaan tänään, mut koska on Idolsit niin jospa olet synnyttämässä huomenna. vaikea ois uskoo että menis hirmu pitkään yli kun Jonttu oli niin täsmällinen.

Sanoista kysyit Peppi. Meillä on mennyt niin että välillä tuli aikas montakin uutta sanaa mutta nyt on ollut taas hiljasempaa, paitti hoh-hoijaa oppi sanomaan viime viikolla mummolassa, lieköhän mun kuullut sanovan tuota joskus :ashamed: :snotty: :whistle: . Meillä on äiti, isi, täti, ota, anna, tätä, täällä, matkii sit linnun ääntä (täällä lentelee paljon variksia!) ja autoista päristelee... Puh on ollut myös (nalle).. Muistinkohan kaikki nyt, välillä oli joitain vielä muitakin sanoja mut ovat tainneet osa unohtuakin.

Nyt meen äkkiä hakemaan postin ja kahveelle!

Mari
 
Päiviä!

Ihanaa minäkin ehdin normaaliin aikaan tänne, kun molemmat pojat jopa nukkuvat. Niin eilen kun ehdin sanomaan, että nukutaan tänään pitkään niin aleksi heräsi jo ennen kuutta. oli se varmaan reilun 1/2h mun vieressä ja sit passitin sen omaan huoneeseen leikkii. Miikan otin viereeni puol 7 ja sit nukuttiin yhdessä tunti, miikka viel puoltuntii itekseen. aleksi leikki omassa huoneessa pitkät tovit. =)
Käytiin aamulla markkinoilla keskustassa ja hiukan siivoiltu.

Epelille hurjan paljon Onnea!! :flower: :hug:

Peppi, Miikka ei mun mielestä sano just mitään. ymmärtää hirveesti eri asioita, mut kait toi ainainen tutin syöminen verottaa asiaa. pitäis yrittää päästä siitä pois pikkuhiljaa. äittä sanoo joskus ja tarkoittaa kait mua ja ugga saattaa tarkoittaa ukkia, mut mene ja tiedä. kaikkea se vaan osoittaa sormellaan.
Aleksi on 3,5vee.
Jaksuja kovasti tähän pahimpaan odotus aikaan. luulis ettei se tosiaan paljoa yli menis kun jonttukin ajallaan syntyi.

Miikka jo tuolla sängyssä vinkuu ja änisee ainakin välillä, tais herätä noihin ukin touhujen ääniin, kun tuolla autotallissa jotain kaappeja kokoaa. jos kävis hiukan nettiasioita hoitelemassa ja sit nostamassa pojan ylös.

Kaikille mukavaa päivää. ootte tärkeitä. :hug:
 
Heipsatirallaa, taas :wave:

Hannamari: L&B:n vaatteet on kyl TOSI hirmuhintaisia... Toi paita olis normaalisti maksanut 47 euroa (!!!) mutta maksoin siitä 23,50e -sekin on mielestäni aika paljon ihan tavallisesta poikien kauluspaidasta... Siellä olis ollut aivan ihanat mekot tytöille kesäksi -hintakin oli vaan aika "ihana": yli 30 euroa :eek:

Petra: voi kun tuli surullinen olo kaverisi puolesta -todella surullisia uutisia :'( Voimia ja jaksamista kaverillesi :hug:

Peppi: kiva lukea Jontun uusista taidoista :heart: Veera sanoo muutamia sanoja: äiti, sshii (=isi ja/tai lisää :D ), mummmmma (= muumi/mummo/mummi tilanteesta riippuen), kakka, kukka, hauva (tarkoittaa hauvan lisäksi joskus myös vauvaa).

Oltiin pari tuntia aamulla ulkona, piha oli täynnä kuraa ja lätäköitä mutta kuravaatteilla selvittiin suht puhtaina. Tytöt tykkäs peuhata pihalla, Veerakin tepasteli innoissaan pitkin pihaa. Tytöt simahtivat kahdessa minuutissa päiväunille yhden maissa -olikin rankka ulkoilu =) Kohta täytyy taas herättää Saara että neiti menee ajoissa yöunillekin.

Eipä mulla muuta, tulin vaan katsomaan olisko Peppi jo lähtenyt katsomaan Idolsia Naikkarille :D On sielläkin telkkarit :whistle: :D
 
kerkeenköhän kitjotella ennen kun poitsu herää...

Ollaan tänään saatu aika paljon aikaseks.. siivottu yläkerta ja pesty vessat... sitten käytiin ostamassa ketjua että sai vaihdettua ne uuninpelteihin ja ulkoillakkin kerettiin.

Peppi: Vai että vielä yhtenä kappaleena =) Noh elä sure.. kyllä se poika sieltä pois tulee ;) (joo lohduttaa varmana hirveesti :D )
Lumikarpalo: Mites poitsu jaksaa??

Jellona: Hyvää ja rentouttavaa vapaapäivää!!

Minni: Minusta Jenny Ada Sofia on ihana nimi =)

Tigrulle paljon jaksuja ja :hug: Mikä mahto poikaa vaivata??

Koivunkäpy: Mulle tuottaa kans ongelmia aina ottaa laukku mukaan.. mieluummmin laitan tavarat takuihin jos vaan mahdolista... Siis jos ei mitään isompaa lähe mukaan..

Epeli: Voi ihanaa!! Onnittelut! :flower:

Tanskuliini: Vautsi vau! Onpa hienoa kun yöt jatkuu hyvinä kerta toisen perään =)

Petra: Voi miten surullinen viesti :'( Jotenkin tuommonen pysäyttää ihan täysin aina miettimään ja toivomaan vanhemmille jaksamista vaikkei ihmisiä tuntisikaan..

Lillukka: Vai saukon näitte.. ite en oo nähny kun vankeudessa.. Tuli mieleen kun joku aika sitten oli lehdessä juttua että saukko riehunut kerrostalon oven edessä ja poliisit joutunut tulemaan paikalle.. oli vielä kirjotettu niin hauskasti.
Viime kesänä kotitilalla hyökkäs majava keskellä peltoa lehmän kimppuun.. siis näin jälkeen päin ei voi muuta kun nauraa :LOL: Mutta lehmältä puuttu pala turvasta ja jalassa orkosia..

Sanoista.. Tatulla tulee isi, poppa, mummo, hau hau(koira), naaauu(kissa), anna, paippa(vaippa), ava(tarkottaa meidän hamsteria), tityy (lintu),napa, nenä, tee, vettä, henna(täti) possua matkii röhkimällä.. matkii myös lammasta, lehmää ja hevosta, kukka on edelleen titta, tii(ja murinaa on tiikeri).. nyt on uutena sanana tullu että "ei näy" venyttää sitä vaan jotenkii niin hauskasti kun sanoo. Ja sitten jotain semmosia sanoja mitä en osaa oikein kirjottaa mutta mistä kuitenkin ymmärtää mitä tarkottaa..

Eilen oli ihana kun oli kaveri kylässä ja sanoin että nyt Tatu nukkumaan niin kävi kaveriakin pussaamassa :heart: Tottunut aina antamaan lähtiessään pusun sille joka ei vie nukkumaan.

Yöllä itkeskeli jonkin aikaa.. Liekkö hampaita särkeny.. Tuti oli suussa ja pää tyynyssä mutta semmosta kitinää piti. Muuten nukku hyvin ja pitkät unet kun takas rauhotteli nukkumaan.

Tänä aamuna kuulin kun heräs omassa huoneessaan ja sanoin että tule Tatu tänne ja lähdin katsomaan että pääseekö sängystä.. oli tuossa huoneitten välisellä ovella tulossa ja sitten tajus että on vielä tutti suussa. Pyörähti takasi ja vei tutin omaan sänkyyn tyynyn alle :heart: :D Sitten tuli syliin ja mentiin vielä köllimään.. Meikäläinen herkisteli siinä että mitenkä voikin tajuta..

Jep mut eiköhän tässä tullukkin asiaa ja asian vierestä :D
Peppi ja Tanskuliini: Saattaa olla että menenkin sinne tilaisuuten.. eihän se ota eikä anna vaikka käykin..

mut nyt tuntuu poika heräilevän..
 
Mau, mahtavaa Epeli, lämpimät onnittelut :flower: :hug:


Tänään on ollut menopäivä ja pyöräkin on joutunut koetukselle mun ruhon alla

:) :whistle:

Oon tässä ollut oman mörköni parissa ja kun jätin sen viime tinkaan ni hoppuhan nyt on :whistle: :ashamed:

Huomenna onkin sitten kiva iltapäivä/ilta tiedossa.

Kaikille mukavaa iltaa ja yötä
:hug:

Iitolssi alkoi :wave:
 

Aargh, olin kirjoittanut pitkän tekstin ja muka kopionukin sen ennen lähettämistä..no liitettäessä tuli vaan yks hymiö :headwall: Ei kyl hymyilyttänyt. Miksi pitääkin olla lyhyt aikakatkaisu täällä, palautteen paikka kunhan jaksaa.

Omaa napaa vaan sitten nopeasti, poikaa käytettiin lekurissa kun kuume taas nousi vaan, korvatulehdus ja sai antibioottikuurin ja yskänlääkkeen. Yskänlääkkeen sivuvaikutuksena kuulemma voi olla levottomuutta, ihanaa, siksikö tuo poika vieläkin riehuu ylhäällä :/ on yritetty vuorotellen nukuttaa monta tuntia ja heitti parit yrjötkin kun se lima irtos niin rajusti. Kiva lääke.

Sen verran muistan että Epeli Onnea hirveesti, tosi mukava uutinen :flower:

Ja jäikö sillä Pepillä kuitenkin ne Idolsit näkemättä...? Onkohan siellä naikkarilla synnytyshuoneessa telkka?

Mulla Idols pelasti illan, olin jo vaipunut itsesääliin; mullakin flunssa alkoi ja seittemännellä kuulla raskaana, väsyttää, univelkaa ja pojalla korvatulehdus,nääs, nääs.. mut sitten Ari Koivunen täräytti lempikappaleeni ja velat muuttui saataviksi B) :) :D

Sitä vaan ihmettelen, ettei kukaan kansanedustajaehdokas aja kotiäideille sairaslomia ja isälle oikeutta jäädä kotiin hoitamaan tervettäkin lasta jos äiti sairas tai automaattista kodinhoitajaa silloin, ilman kynnyksiä ja resurssipulaan vetoamista :whistle: Voisi saada täältä äänen.

Jep, here I go again, hyvää yötä ja huomenta..

 
PEPPIIII :attn: tai pepin äiti nyt äkkiä kertomaan oliko pikkuvauvakin yhtä täsmällinen kuin Jonttu eli syntyi LA?

Danjuska voi suloista Tatua! :heart: Ihana se pussaamis- ja tuttijuttu! Vai voi ne saukot heittäytyä iin hurjiksi, ietääpä varoa...

Täällä on hieman sateinen keli, just nyt ei sada kylläkään et jospas päästäs ulos kumminkin.

Uneton mitä mukavaa on luvassa? Ja kuinka se mörkö on edennyt?

Mä sain eilen sellainen HERMANNIN, tiedättekö, ystävyyskakun, jota täytyy hämmentää ja ruokkia 10vrk ennen paistamista ja sitä ennen se pitää jakaa vielä 4 ystävälle kiertoon... Hassu juttu.

Mä laitoin erilaisetn kasvien siemeniä itämään, Onni on innokas kastelemaan niitä suihkepullolla, jatkuvasti pitäs saava suihkuttaa...

Nyt iski pojalle kiukku joten soonmoro!

lillukka
 
Huomenta vaan.

Pöh ja pah, minäkö lähtenyt johonkin, sallikaa mun nauraa :whistle: :LOL:

Yö meni niin ja näin, Joonatan heräs parit kerrat, ite tunnin välein vessassa :kieh: Kokonaan toi poitsu heräs jo 5.30, olisin toivonut, et olis nukkunut pidempään, kun eilen nukkui huonot päikkärit... Mut ihan ok:lta se on vaikuttanut tähän mennessä. Nyt vaan rukoilen, että nukkuis tänään pidemmät päikkärit, kun mies on iltavuorossa :ashamed: En tiiä et miten pärjään sen kanssa, jos kiukuttelee, varsinkaan, kun meillä ei ole oikein mitään tekemistä :/

Kiva, kun olitte vastanneet tuohon sanakyselyyn :flower:

lumikarpalo: Voih, pikaista paranemista Joelille! Inhottava lääke, onko miten pitkä kuuri?

Kysytääs nyt sit päiväunista, eli kuinka pitkiä päiväunia muut tähtöset nukkuvat ja montako kertaa päivässä?

Meillä siis yhdet, yleensä 11.30/12.00-14.30-15.00, mut nyt parina päivänä nukkunut vaan 12.00-13.30, joka on kyllä liian vähän...

Raskaana olevat Voisitte laittaa taas niitä viikkoja viesteihinne, että pysytään laskuissa mukana ;)

Omat viikot oon kyllä tässä viimeks eilen laittanut, mut laitettakoon tänäänkin, eli 40+1 :kieh: ;)

Mutta mitä kuuluu Gerberalle?? :attn:

Entä joko Katinka olette kotiutuneet, oliko ihana palata kotiin ja miehen luo, mitäs Otto sanoi, kun näki isin vai oliko se teillä pappa...? :)

Mites Niiskuneidille kuuluu? Ja Joonakselle :)

Kaikki muutkin harvemmin nyt kirjoitelleet, kuulumisia kehiin!! :)
 
Mää jo eilen hänkylin eka et ny se Peppi läks ku jollai maalismammalla lotis vedet, mut pöh, heti sen jälkee sää kirjauduit meseen ;)

*tuulettaa* meillä ei yöllä ollu tunnin juttutuokioita ja silti herra makas puol 9 asti..

Päikkäreistä, meillä näköjään nukutaan yhet unet ainaki näin kotona ollessa, eile nukku vaan vähä reilu 1,5h, yleesä on nukkunu aika tarkkaan 2,5h,, yks päivä nukku 3h, eli nukkuu n.13-15.30..

Tänää ei ulkoilla, tuulee nii kovin et en meinaa itekkää pysyy pystyssä :kieh:
Masentavaa huomata että neiti4vee piirtää paremmin ku mä :LOL: :snotty: En siis oikeesti oo mikään Picasso :whistle:
Pöh, ukko on vkl töissä, eli tylsää on, tosin huomenna tulee mulle uus pää! Jahka nut saadaan parturin kans eka selvyys mitä ollaan tekemässä :LOL: mut tosin saampahan sen hienon imurin minkä tahon ku ukko tekee ylkkää...

Lillukka, meil ei oo saukkoja, ainekaa näkyny tääl, mut ne on kamalan söpöjä! Mummolassa oon joskus nähny, vuonna miekka ja kirves.

Lumikarpalo, mitä yskänlääkettä te satte? Ja pikaista paranemista sinne!<br><br>
 
Perstaita :)

Ja taas meillä nukuttiin :D Vitsit, oliskohan tämä pysyvää -oli jo VIIDES yö putkeen :D Veera itseasiassa itki kyllä yhden kerran mutta rauhottui itse -oli varmaan tutti kadoksissa. Harmi että itse heräsin muutaman kerran kovaan päänsärkyyn ja vatsakipuun -menkat alkoivat eilen illalla :( Ja en vieläkään ole hakenut sitä Koivunkävyn suosittelemaa lääkettä :ashamed:

No eikö se Peppi nyt vieläkään ole tositoimissa?! Ei meitä saa kiusata, ei jakseta enää odottaa vauvauutisia :whistle: ;) :D Veera muuten nukkuu aika tarkalleen kaksi tuntia klo 13-15 -joskus saattaa herätä vähän aikaisemmin tai vähän myöhemmin. Ja aamulla siis herätään klo 7 maissa ja illalla mennään nukkumaan klo 21 =)

Joelille paranemista ja äidille jaksuja :hug:

Mitäs viikonloppusuunnitelmia kaikilla on? Meillä ei ole juuri mitään. Pojat menevät molempina päivinä isälleen. Huomenna mennään todennäköisesti tyttöjen ja miehen kanssa kauppareissulle samalla kun viedään aamulla pojat. Sunnuntaina olis jumppa (jos menkkakivut sallivat :/ ) ja sitten olis äänestysreissu.

Mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille!
Tansku & tytöt
 
Morstai :wave:

Niin, ihan sellasta kouluun liittyvää mörköä koitan saada valmiiksi tappoaikataululla ( mikä on ihan omaa saamattomuutta? :wave:

Ja tänään iloa tuottaa iltainen kavereille meno, saunotaan ja tehhään pitsaa :) :p

Niin ja illal sain tekstarin äidiltä, et saisko hän tulla meille.
No tietty saa :heart: :D

Peppi sanoista toistelee näitä: kiitos, äiti, ei, lamppu, kato, puuh ( puuhapete) kukka ja kakka :heart:


Mul on omat nukkumiset taas ihan syvältä, mutta niinhän ne on ollu lähes poikkeuksetta jo vuosia :/
Onneks nyt tiiän hakea ajoissa apua, jos niin tarve vaatii.

Joops, ei kai tässä muuta.

Ja mä edelleen kannatan Ada Jenny Sofia nimeä, terkut vaan Minni ;) :p


Mukavaa päivää kaikille, siivoukset kutsuu, blääh :wave:
 
Aamu pivää täältä sairastuvalta!
Jäin pojan kanssa kotiin, kovasti yskii, räkä valuu ja kurkku on kipee lisäks on tulossa hampaita!
POitsu on nyt ekoilla unilla, kipeenä nukkuu kahdet.
Normaalisti nukkuu yhdet päikyt 2-2,5h 11.30-14.30 välillä.

Sanoja tulee meillä aika paljon mm: aiti, iti (isi), täti, mummi, pappa, tinne meni (sinne meni), oho, tui (tuli), kukko, kukka, paapia (paperia), että (vettä), anna, koia (koira). eläinten ääniä matkitaan myös: koira= au au, lintu= tititi, lehmä=muu ja sit kaikkia koneita kuten autoja tai junia pitää matkia. kunnon apina :LOL:

EPELILLE IISOT ONNITTELUT :heart:

HANNAMARI mulla on tukivyö käytössä päivittäin ja silti selkä reistailee. en vois kuvitella olla ilman vyötä muuten oisin saikulla puolet raskaudesta.

viikonloppuna tulee mun äiti, iskä ja isän sisko kylään. Ja miehellä on urakka kaataa meidän syreeniaita.

taidanpa jatkaa kotitöitä kun poika nukkuu vielä, muuten ei saa mitään tehtyä kun koko ajan olis vain sylissä.

Hyvää viikonloppua kaikille

tigru 25+4
 
Heipähei! :wave:

Peppi: Vai et sinä vielä ole lähtenyt... ;) Jaksamista edelleen! :hug: Niin ja kiitos kysymästä, tänne kuuluu oikein hyvää, niin mulle kuin Joonaksellekin :) Nyt kyllä kovasti ikeniin sattuu, kun aamulla olin hammastarkastuksessa ja aika paljon joutui kaivelemaan...edellisestä käynnistä oli kulunut vähän liian paljon aikaa :/ Joonas nukkuu yhdet päiväunet päivässä, 2-2,5h, n. klo 11.30-12 menee nukkumaan. Illalla jos ollaan autolla jossain liikenteessä, niin voi autossa ottaa joskus pienet torkut. Joonas sanoo aika vähän sanoja...lamppu on ppu, auto on to (niinkuin melkein kaikki muutkin moottoriajoneuvot :D ), hei, äiti tulee jotenkin, puu, koiraa ja kissaa matkii...siinäpä ne tais ollakin.

Pikaista paranemista Joelille ja Tigrun Atelle!!! :hug:

Epeli: Hirmuisen paljon onnea plussasta! Aivan ihanaa!!! :flower: :heart: :)

Tanskuliini: Meillä ei pahemmin ole viikonlopuksi suunnitelmia...sunnuntaina ainakin pitäis äänestämässä käydä ja ehkä ikkunat pestä.

Nyt ei muista muuta, joten mukavaa alkavaa viikonloppua vaan kaikille! Mä pääsen kahdelta ihan yksin jumppaan, kun mies hoitaa Joonasta ja shoppailemaankin voisi mennä sen jälkeen :D

Mulla raskausviikkoja tänään tasan 13! :D <br><br>
 
heipä hei täältä karkkipussin ääreltä :whistle: :ashamed:

Aamulla siivottiin ja nyt on puhdas talo =)

(mukavasti tökkii sivut.. tökiti töks...)

Lillukka: Pikkusiskolla oli se hermanni mutta en ikinä päässy sitten maistamaan sitä.. Tuu kertomaan oliko hyvää jahka valmista on :D

Koivunkäpy: Hienoo kun teillä nukuttiin! Joko tavotit hovi parturin ja sait ammattilaisen vinkkejä? =)

Uneton: Kovasti jaksuja tuon uni asian kans, :hug:

Peppi:Tatu nukkuu yhdet päikkärit rupee nukkumaan yleensä 12.30-13-00 ja nukkuu 1,5-2,0 tuntia joksus sattuu että nukkuu pidempäänkin.
Nyt on jostain syystä pojalla ihan hirvee unen tarve.. on illallalla jo kasilta ihan väsy ja nukkuu aamulla sinne lähemmäks ysiä.. ja päikkäreitäkin ihan hyvin nukkuu.

Tanskuliini:Ihanaa kun teillä edelleen yöt jatkuu hyvinä.

Viikonlopun suunnitelmia sen verran on että huomenna aamulla lupauduin mennä kaveria talille jeesaamaan.. saas nähdä miten onnistuu kuudelta herääminen kun nyt on joka aamu nukuttu lähemmäks ysiä kun pienet siat :LOL: saattaa tarvita muutaman kupin kahvia. Välillä tuntuu että hitto oikeesti mitä unikekoja ollaan kun täällä moni herää jo ihan tajuttoman aikasi!
Sitten päivällä tulee kaverit kylään tyttönsä kanssa joka Tatua muutaman kk:n nuorempi. Jäävät ihan yökylään että illalla varmaan saunotaan ja tehdään hyvää ruokaa :p

Onneksi ilma kirkastu että päästään Tatun kans ulos iltapäivällä kun ollaan syöty. Aamulla tuli vettä ja räntää ihan urakalla :/

Mut jospa kokeilisin lähettää tämän..
 
Moimoi kaikille!

Täällä on tosi upea aurinkoinen ilma. Olen aamupäivän ollut vanhempieni kanssa makkaraa paistamassa paikallisen maatalousliikkeen pihassa... sillä välin Otto oli isän kans nukkunu päikkärit ihan liian aikaisin, eli klo 11 oli nukahtanu sohvalle. Tulee varmaan viel nukkumaan toiset, kun lenkkeillään esikon uimakoulun ajan.

Peppi; ihan eka paaaljon jaksamista sinne :hug: Nyt on käsillä ne raskausajan pisimmät päivät ja tilan nimihän oli raskaus eikä helppous :\| Sitä on pitänyt kysellä, että haetko nyt tänä keväänä ollenkaan sinne kouluun vaiko ens keväänä? Sanoista Otolla tulee äiti, isä, mummmmu, pappa, Lotta, paappa(vaippa), anna, auta, auto, kissa, haukku, kirja, korva, kakka, traatraa (tai jotain sen suuntaista=traktori), puu(puuro), lunta, änttä(kännykkä ja kaukosäädin ;) ), impa(ilmapallo), lamppu. Sitten lisäksi on omaa selostusta. Mitään eläimiä ei matki, auton pärinää tulee kiitettävästi :) Muutenkin pyysit kertomaan omasta taaperosta, niin Otto on oikea vauhtiveikko, suinpäin menossa joka suuntaan, mitään itsesuojeluvaistoa ei tunnu olevan. Paikkojen "järjestäminen" lempipuuhaa; esim. kantaa kaikki isän kengät olohuoneen nurkkaan vaivihkaa, tai heittää siskon sukat laatikosta pois, tai vie kauhat ja kapustat muovikippakaappiin jne. Mammanpoika on edelleen :heart: Nyt ei ajatus luista enempää tän asian suhteen. Maailman ihanin tietysti äitin mielestä :heart: :D

Jotain oli muutakin mielessä, mut nyt ajatus pätkii kovin. Lillukalle piti Hermannista sanoa, että mun ystävä tarjos sitä viime kesänä, mut oltiin muistaakseni silloin lähdössä johonkin liikekannalle, ni en ottanu sitä, kun olis joka pvä pitäny aina lisätä jotain. Maistoin sitä kyllä hänen luonaan ja hyvää oli :)

Uneton; mäkin olen tykännyt Tiina-kirjoista pienenä, voi olla, et tykkäisin vieläkin, jos eteen osuisi.

Vknlp-suunnitelmista sen verran, että huomenna on iltavuoro mulla, isä ja lapset viettää laatuaikaa, mies on ollu koko vkon iltavuorossa, niin että esikoinen ei ole juuri häntä nähnytkään. Sunnuntaina ehkä retkeillään jossain ulkosalla, jos on näin hieno ilma.

Palailen myöhemmin, jos ehdin! Nyt uimakouluun lähtö edessä.

ps. päikkäreistä sen verran, että Otto nukahtaa yleensä (äidin kanssa) noin 12-13 ja heräilee noin 15-15.30.<br><br>
 
http://www.rikos.net/porschetr.htm
toimiikohan tuo, oli hauska testi :D

Päivän positiivinen: löysin Annalle juhliin kengät, semmoset mitä voi sit pitää muutenki! huomenna saan uuden pään, kiitos kysymästä danjuska, värit löyty ja sain väännettyy rautalangasta mitä haluun..mä oon onnettomana huono selittää ku ei voi heiluttaa käsiään, uskokaa pois..

Noni ja nyt unohin kaiken muun :headwall:
Pepille edelleen täältäki jaksuja kovasti!

Lapset oli ku herran enkelit ku oltiin kaupassa, ihmeitten aika ei siis oo ohi! :LOL:
 

Yhteistyössä