Iltoja!
Ei olla oikeen mitään tehty, tai käytiin äitillä ja tultiin kotiin nukkumaan, tai siis poika meni nukkumaan. Aamulla iskä kyllä kävi ulkona pojan ja koiran kanssa, pitkän lenkin
Me muuten äitin kanssa keksittiin, että mikä päivä tää vauva aikoo syntyä!! Mulle tuli yks päivä, oliko se eilen vai toissapäivänä mieleen, kun joskus vuosi sitten (kun en vielä ollut siis raskaana) kirjoitin Madam Mammalle ja Ennustaja-Ellille sähköpostia, pyysin heitä siis (ihan leikkimielellä) ennustamaan, että montako lasta me saadaan ja milloin syntyvät. Muistin, että molemmat ennustivat, että meille syntyy maaliskuussa 07 tyttö ja nyt kävin sitten sähköpostista katsomassa tarkkaa aikaa, Ennustaja-Ellin viestissä oli vaan, että tyttö maaliskuussa 07, mutta Madam Mamman viestissä oli, että tyttö 21.3.07! Vaikka molemmilla tuo sukupuoli menikin pieleen niin jospa tuo päivä pitäiskin paikkansa
Ja senkin takia just syntyy 21.3., koska siinä varhaisultrassa, jossa kävin joskus viikoilla 7-8 lasketuksi ajaksi tuli 21.3., se muutettiin np-ultrassa, kun vauva oli melkein viikon isomman kokoinen. Juu, tähän päivään siis päädyttiin
Mä luulen, ettei sillonkaan syntyis, että käynnistykseen tää menee... Mut jos ei niin tulee sit tolloin
Koivunkäpy: Luin samaa ketjua eilen Mitäs nytissä, siis sitä maalismamman, jonka synnytys alkoi, voin kyllä myöntää, että "pikkuisen" kateellisena :kieh:
Tansku: Jaksut menkkakipujen kanssa :hug: Mä tiedän, millaisia ne voivat olla!! Viikonlopun suunnitelmista... Eipä niitä ole, mies huomisen töissä, meillä ei mitään tekemistä
Sunnuntaista ei vielä tietoa myöskään.
Uneton: Ihanaa iltaa teille!! Oon vähän kade
Olis itekin ihana päästä koko perheen voimin, tai vaikka kahden miehen kanssa viettämään iltaa kavereiden kanssa
Ethän taas jää noille teille?
Et tuut sit heti kertomaan, millaista oli jne.! Jaksamisia noiden uniasioiden kanssa :hug:
Tigru: Paranemisia Atelle!
Niiskuneiti: Mitäs tuli shoppailtua?
Siru: Kyllä mä ajattelin tän kevään yhteishaussa pistää paperit menemään! Sitä paikkaahan voi vissiin pitää 2 vuotta, kun en mä kuitenkaan ens syksynä vielä aloittaisi, jos nyt edes mihinkään pääsisin!! Just senkin takia, kun on hyyyvin mahdollista, etten soveltuvuuskokeisiin, saatika kouluun asti pääse niin haluan jo nyt hakea. Tutuilta kuulostivat Oton touhut, Joonatan on kans tosi kova touhuamaan :heart:
Koivunkäpy: Tuuhan sit heti kertomaan, että millainen päästä tuli!
hannamari: Voi vitsit
Mikä mättää? :hug: :hug:
Danjuska: Ei toimi mese ei :kieh:
Siru: Voih, tuoko teillä hammaskeiju jotain tytölle? Mä muistan, kun ite olin pieni niin yöllä hammaskeiju toi tyynyn alle jotain, yleensä tyyliin 5mk ja vitsit siitä oltiin onnellisia
Kiva, kun olette vielä vastailleet noihin sana-asioihin :flower: Ja päiväunien pituuksiin!
Ihanaa, poika on unilla ja mies töissä, nyt nautin tästä rauhasta!! Taidan ottaa vasta paistettua sämpylää ja mennä lukemaan tuohon sohvalle
Hyvät yöt tähtösille!