Joulutähtöset -05 maaliskuu

Voi mua onnetonta, unohdin ihan viime kerralla. Eli onnea hurjasti plussasta, Epeli :flower: :heart: Pieni kateuspeikkonen nostelee jossain päätänsä sisälläni, mutta on se silti vaan niin hienoa kuulla vauvauutisia :heart: Vauvat on niin ihkuja :)

Petra: surullinen uutinen tosissaan kaveriltasi :'(

Koivunkäpy; mullakin tuli Porsche henkitraktoriksi :) hauskanen testi oli. No olipa huono tuuri sen Elloksen haalarin kanssa, höh :( Mä en sit ehtiny sitä tilaamaan, ku löysin sielt kirppikseltä sen Lassien haalarin. Harkinnassa kyllä oli, et jos syksyksi olis sen viel tilannu.

Huh, nyt on taas vkon uimakoulu ohi esikoisella. Ei hän silti taaskaan oppinut uimaan, mutta hauskaa oli senkin edestä =) Tuo oli hänelle varmaan ainakin kymmenes uimakoulu, ekat oli sellaisia leikkiuimakouluja 4-5-vuotiaille ja nyt viime keväänä oli ekaa kertaa alkeisuimakoulussa 6-8-vuotiaille. Hän ehkä sit keskittyy muihin asioihin eikä niinkään intensiiviseen oppimiseen ;)

No, nyt lähti vihdoin ja viimein esikon kauan heilunut hammas, JEE =) Kyllä on pitkällistä touhua tuo hampaiden irtoaminen, et jos eka kestää niiden tuleminen, ni on tämäkin vaihe ;)

Otto on muuten hulluna grillimakkaraan :p tiedän, ettei sitä saa hirveesti antaa, eikä Otto nyt usein saakaan. Mut tänään just, kun tulin sieltä makkaranpaisto-operaatiosta, niin pappa tietty lähetti Otolle ja Lotalle makkaraa, ni Otto oli just syöny jauhelihakeittoa ja olis silti syöny varmaan kolme makkaraa, jos olisin antanu... vajaa kaksi söi kyllä. Se on sellasta "itse-tehtyä" makkaraa, et on aika lihapitoista, mutta tietysti siinäkin pieni määrä nitriittiä on säilymisen takia. Oon silti sitä mieltä, et kaikkea kohtuudella, ni hyvä tulee...Tähän äidin karkinsyöntiin kun vielä pätisi sama :LOL:

Nyt viihdyttämään Ottoa, siskonsa lähti naapuriin leikkimään vähäksi aikaa.

siru, mä oon samaa mieltä et kyllä lasten pitää kans saada syödä lähes kaikkee mitä muutki syö ;) meillä esim. syö surutta kaikkee mitä vaan saa syödä, esim. ainoot murot mitä herra saa syödä on sokerihuurrettuja ni syökööt sit niitä.. vähä vaihtelua ainaiseen puuroon..

Iltoja!

Ei olla oikeen mitään tehty, tai käytiin äitillä ja tultiin kotiin nukkumaan, tai siis poika meni nukkumaan. Aamulla iskä kyllä kävi ulkona pojan ja koiran kanssa, pitkän lenkin :)

Me muuten äitin kanssa keksittiin, että mikä päivä tää vauva aikoo syntyä!! Mulle tuli yks päivä, oliko se eilen vai toissapäivänä mieleen, kun joskus vuosi sitten (kun en vielä ollut siis raskaana) kirjoitin Madam Mammalle ja Ennustaja-Ellille sähköpostia, pyysin heitä siis (ihan leikkimielellä) ennustamaan, että montako lasta me saadaan ja milloin syntyvät. Muistin, että molemmat ennustivat, että meille syntyy maaliskuussa 07 tyttö ja nyt kävin sitten sähköpostista katsomassa tarkkaa aikaa, Ennustaja-Ellin viestissä oli vaan, että tyttö maaliskuussa 07, mutta Madam Mamman viestissä oli, että tyttö 21.3.07! Vaikka molemmilla tuo sukupuoli menikin pieleen niin jospa tuo päivä pitäiskin paikkansa ;) Ja senkin takia just syntyy 21.3., koska siinä varhaisultrassa, jossa kävin joskus viikoilla 7-8 lasketuksi ajaksi tuli 21.3., se muutettiin np-ultrassa, kun vauva oli melkein viikon isomman kokoinen. Juu, tähän päivään siis päädyttiin :whistle: Mä luulen, ettei sillonkaan syntyis, että käynnistykseen tää menee... Mut jos ei niin tulee sit tolloin :LOL:

Koivunkäpy: Luin samaa ketjua eilen Mitäs nytissä, siis sitä maalismamman, jonka synnytys alkoi, voin kyllä myöntää, että "pikkuisen" kateellisena :kieh: :D

Tansku: Jaksut menkkakipujen kanssa :hug: Mä tiedän, millaisia ne voivat olla!! Viikonlopun suunnitelmista... Eipä niitä ole, mies huomisen töissä, meillä ei mitään tekemistä :eek: :( Sunnuntaista ei vielä tietoa myöskään.

Uneton: Ihanaa iltaa teille!! Oon vähän kade ;) Olis itekin ihana päästä koko perheen voimin, tai vaikka kahden miehen kanssa viettämään iltaa kavereiden kanssa :) Ethän taas jää noille teille? ;) Et tuut sit heti kertomaan, millaista oli jne.! Jaksamisia noiden uniasioiden kanssa :hug:

Tigru: Paranemisia Atelle!

Niiskuneiti: Mitäs tuli shoppailtua? :D

Siru: Kyllä mä ajattelin tän kevään yhteishaussa pistää paperit menemään! Sitä paikkaahan voi vissiin pitää 2 vuotta, kun en mä kuitenkaan ens syksynä vielä aloittaisi, jos nyt edes mihinkään pääsisin!! Just senkin takia, kun on hyyyvin mahdollista, etten soveltuvuuskokeisiin, saatika kouluun asti pääse niin haluan jo nyt hakea. Tutuilta kuulostivat Oton touhut, Joonatan on kans tosi kova touhuamaan :heart:

Koivunkäpy: Tuuhan sit heti kertomaan, että millainen päästä tuli! :D

hannamari: Voi vitsit :( Mikä mättää? :hug: :hug:

Danjuska: Ei toimi mese ei :kieh:

Siru: Voih, tuoko teillä hammaskeiju jotain tytölle? Mä muistan, kun ite olin pieni niin yöllä hammaskeiju toi tyynyn alle jotain, yleensä tyyliin 5mk ja vitsit siitä oltiin onnellisia :D

Kiva, kun olette vielä vastailleet noihin sana-asioihin :flower: Ja päiväunien pituuksiin!

Ihanaa, poika on unilla ja mies töissä, nyt nautin tästä rauhasta!! Taidan ottaa vasta paistettua sämpylää ja mennä lukemaan tuohon sohvalle :p

Hyvät yöt tähtösille!

iltoja!

tökiti töks.. koko kone tökkii ja melkeimpä joka sivu.. ja varsinkin mese kun ois aikaa istua koneella.

Noh, jospa sitä menisin vielä jotain iltapalaa haukkamaan ja sitten nukkumaan kun mies tulee kotia.. saan vielä ruhoni aamulla ylös kun aikanen herätys..

ilta ollaan Tatun kans puuhasteltu vaikka mitä ja nyt laitoin yöks supon kun on viime öinä kitissyt. anto kurkata lampun kans suuhun ja molemmin puolin työntyy ylös poskihampaat.. nyrkki on suussa ja kuola valuu.

Peppi: No eihän siihen kovin montaa päivää enää oo jos poiak meinaa sillon 21. pv syntyä :D

mut nyt sulen tämän tilttailevan laatikon ennen kun tekee mieli heittää tämä ulos. jospa sitä kerkeis huomenna jossain välissä täällä pyörähtää.

hyviä öitä!

mulla toimii mese ihan hyvin(kerranki)

Täällä taas rauhallista muut nukkuu, mä syön herkkuja ja pitäs viel tehä yhtä ja toista, varmaan kyl jää siihe et pyykit viskaan narulle ja käytän koiran :snotty:

Meillä on villen sanat taantunu, tulee äiti, äijä, anna, avva, to(ku pitää kattoo, näyttää jne jotai), ka kun pitää antaa jotain, täällä, mo(ikka) heppa(heippa) siinäpä ne tärkeimmä't, tietty sit kukka, kakka ja kala tulee ja.
Mut ihana seurata ku tajuaa paljon enemmän ku puhuu :heart:

Huomenta.

Yö meni ihan ok:sti. Herättiin 05.45. Mies lähtee kohta töihin, en tiiä, että mitä me Jontun kanssa tehdään päiväuniin asti! Ja niihin on vielä aikaa...

Näin yöllä unta, että multa meni limatulppa... Olin mun entisen poikaystävän (asui vielä vanhemmillaan) vessassa ja sit tunsin, kun joku klöntti tipahti pönttöön... Rupesin sit pyyhkimään ja sitä limaahan se oli. Ainoa outo ja kauhea juttu oli, että vähän ajan päästä sieltä tuli sit joku kova luinen tulppa :eek: :x Sellainen valkoinen ja ISO :x Mä mietin, että onko ihan normaalia, et ei se edellinen tulppa ihan sen näköinen ollut :/ No joo, ei oo tulppia mennyt eikä varmaan menekään :headwall:

Danjuska: No ei ole pitkää aikaa, ainoo vaan, että nyt aika menee tyyliin niin, että minuutti tuntuu tunnilta :kieh:

Mitäs muiden lauantaiaamuun? :wave:

jippii, hyvä yö, poika otti tisua kahesti, molemmil kerroil semmonen kunnon pika imu ja takas unille :whistle:

Poika on kyselly isääsa, plääh, ei oo mun vika et se on töissä :kieh:

Nooh, parin tunnin päästä tulee, ja tulee sit illal mulle se uus pää jippii!

Hyvää lauantaita!

Täällä sateinen ja harmaa ilma, mua nyt ei niin kauheesti haittaa, kun sinne iltavuoroon suuntaan :) mut ehkä iskä ja lapset olis voinu ulos muuten lähtee iltapäivällä.

Peppi:juu hammaskeiju oli yöllä tuonu euroon vesilasiin, missä hampi oli ;) Ihan täydestä menee vielä, vaikka ikää kesällä 7 :heart: Hyvä niin! Nyt vaivaa kova kaverinpuute, naapurin tytöt on kuka missäkin. Voi olla, että saa pikkuserkkuja kylään tässä iltapvällä, toivotaan, ni helpottaa.

Otto nukkui viime yönä tooosi hyvin =) meni vasta kympiltä nukkumaan, ku nukkui tokat päikkärit sitten neljän jälkeen, ku oli isän kans nukkunu niin aikaisin ekat, 11-12.30, että tiesinkin, että väsyy kyllä jossain vaiheessa. Mutta heräs siis aamulla vasta 9.23( nukun kans känny vieressä, siksi näin tarkka aika =) ). Olin kyllä ihan hämmästynyt ja mietin nyt, et pitäiskö hieman myöhentää nukkumaanmenoaikaa, ku ysiltä kun laitan, niin saan parikin kertaa käydä siellä kippaamassa miestä makuulle, mut eilen sammui heti. Esikoinen kyl menee ysiltä, et sit se saattaa tuntua hänestä epäreilulta... mietitään.

Pitäny muuten sanoa, että Otto on nyt viikon ollu ilman äidin tarjoiluja, että imetys kesti nyt siis vajaa 1v3kk. Esikko jatkoi kuukauden pidempään. Ja hauskaa tässä on se, että kumpaakaan en ole vieroittanut =) Kuinka moni vielä imettää tähtiäideistä? Peppi kohta taas ainakin ;)

Jospa menis nyt antamaan päiväruokaa lapsille, Ottokin söi aamupalaa vasta sitten 9.30 ja kova nälkä olikin ;)

Hauskaa vknlp:n jatkoa kaikille :wave:

trallalaa kun on kerankin ihan yli hyvä fiilis :D

Ihana ilma ja oli kaivattua vaihetelua käydä taas sontaa mättämässä talilla ja hevonen ajamassa =)
Ja jaksoin jopa noustakkin ilman mitään ongelmia..

Tatu oli isän kans sillä aikaa ulkoillut ja leikkiny.

Jonkun ajan päästä tulee kaveri perhe.. Saa Tatu tytöstä leikkikaveria.

Peppi: Joo voin vaan kuvitella miten aika matelee.. Tatu synty viikoilla 41+1 ja teki sitä ennen vielä väärän hälytyksen jollon kätilötki sano että syntyy ennen kun vuoro vaihtuu.. no eipä syntyny.. kyllä sitä ootettiin ja pettymys oli sillon valtava kun kerkesin vielä kotona yhden yön pyörähtää.
:hug: ja voimia!

Koivunkäpy: Hyvä kun sait nukuttua =) Piristää muuten kummasti kun saa päänsä aina sillon tällön uuteen kuntoon :D

Mut nyt tuntuu poitsu nukkuvan joten mukavaa päivän jatkoa kaikille! Ite poistun kahvikupin ääreen.

Pikaisesti vaan tulin moikkaamaan! :wave:

Väsyttää aikas paljon ja kädet on ihan jumissa eilisten jumpassa tehtyjen punnerrusten takia... :whistle: Ei huvita oikein uloskaan mennä, kun on niin harmaata, en kyllä oikein jaksaiskaan :/ Mies on yllättäin taas veljensä luona hommissa, joskus iltapäivällä vasta tulee kotiin :kieh: Joonas sentään nukkui pitkät päiväunet, tai nukkuu oikeastaan edelleen, kohta jo 2,5 tuntia nukkunut :) Sai kunnolla levättyä ja yhden leffan katsottua =)

Peppi: Enpä mä muuta ostettavaa eilen löytänyt, kuin itselleni yhdet 8?:n äippähousut :D Sitten alkoi sen verran väsymys ja nälkä vaivaamaan, kun suoraan jumpasta menin, että oli pakko lähteä kotiin.

Eipä tänne nyt muuta... :whistle:

Tulinpa laittamaan tänne tämmösen linkin, teille, jotka olette siis raskaana :attn: :D

Eli tästä sit kattomaan tulevan vauvan sukupuolta ;) http://www.holodeck.com/pregnancy/chinese%2Dcal.html Mulla piti kummatkin paikkaansa. Tuosta siis katotaan se hedelmöittymiskuukausi ja oma ikä, tajusittekin varmaan :LOL:

Joonatan on nukkunut jo kohta 3,5h, pitää alkaa pikkuhiljaa herättelemään!

Iltaa!
PEPPI jokos oot lähteny sairaalaan?
Tuon laskurin mukaan olis tulossa poika. mut miten käy mun enneunien kanssa joissa vauva on ollut tyttö, tuleeko siitä homo *hah hah hah*

Täällä ollu kurja kolea päivä ja räntää satanu. KÄytiin äidin ja tädin kanssa kaupungilla ostoksilla. Saaliina Atelle pari juhlapaitaa, itelle mammamekko ja imetyspaita.
Shoppailu piristi kummasti.

Poitsun flunssa on helpottanu, yskii vielä. Viime yö meni jo paremmin.

Millaisia hauskoja juttuja muitten tähdet tekee?
Meillä tanssiminen on kova juttu, pää olkapää...biisi saa pojan innostumaan. POItsu menee kyykkyyn ja ja ylös ja taputtelee mahaa laulun aikana. välillä pitää kiinni jostain ja koko vartalo heiluu sivuttain :LOL: aivan ihanan näköistä

sitä yks kaks huomaa miten paljon lapsi on kehittyny.

Meillä poitsu tykkää autella vähän joka asiassa. Vie roskia roskikseen tai pyykkejä pyykkikoriin, sammuttaa vessasta valot ja laittaa oven kiinni. Ja tiskaaminen on kivointa auttamista!
Ehkä mie saan pojasta hyvän "apu hoitajan" vauvalle :D

anteeks että oli vain omaa napaa, joka on jo pullahtanu ulos :)
nyt meen saunaan ja palailen taas myöhemmin

moikkis <br><br>

Lauantai-iltaa!!

Täällä päin kaikki ihan hyvin. Aamuvuorossa olin tänään ja illan saanu viettää rakkaiden poikien kanssa. :heart:

lillukka, Mua hymyilytti ihan hirmuisesti, kun luin sun saaneen hermannin. Jotenkin hassua et sitä on nyt kaikkialla. minä nimittäin eilen päivällä paistoin omani ja ihan mielettömän hyvää tuli. NAM! :p enkä laittanut kuin yhden omenan raastettuna.

Pepin kahtia jakautumista täällä kovasti odotellaan, niin että kohta ei peppi itse viitti täällä varmaan edes käydä kun ollaan kaikki koko ajan niiiin varpaillaan jännityksestä.

koivunkäpy, minkäslainen pää tuli?

hannamarille, kovasti jaksuja. oli asia sit mikä hyvänsä. :hug:

Yritän tulla joskus paremmalla ajalla lukee kaikki viimeisimmät jutut, nyt jäänyt hiukan vähälle.

Gerberaa minäkin huhuilen kyllä. ei ole pitkään aikaan kirjoitellut?!onko kaikki hyvin?? :wave:

taidan mennä miehen kainaloon lauantai-iltaa viettää... :heart:

Päästä tuli... punanen. tai siis siitä piti tulla punertavan ruskee, tää on jotai puna-lila-mustaa :eek: mukavaa kun hiusväritkää ei käyttäydy niinkö pitäs, mut kiva tää on, pari kertaa ku pesee ni väriki tasottuu..

Täällä rauha maassa, muut nukkuu, tosin mulle on vissii tulossa kiva
yö, oon köyny jo kahesti rauhottelemassa poikaa..

Voi herttinen ku löysin ihania juttuja netistä, kaveri tosin sano et jos semmosessa mekossa yritän hänen kanssaan kauppaan ni ei onnistu :snotty: :LOL:

Iltaa siskoset pitkästä aikaa!

Nyt tulee vaan omaa napaa, joten pahoitteluni etukäteen (saapi hypätä yli ken haluaa).

Nyt kun olen työt aloittanut, tuntuu, ettei aika riitä juuri mihinkään. Menee päivät ja viikot tosi nopeaan, iltaisin on niin väsy ettei tosikaan. Uudessa paikassa on paljon oppimista ja uusia asioita tulee sellaisella vauhdilla ettei perässä meinaa pysyä. Meillä isäntä oli vielä menneellä viikolla lähes koko ajan reissussa :/ Tiistaina kävi yön kotona ja sitte torstaina asettui illalla taas aloilleen. Minkähän takia kaikki koulutukset ym pitää samalle viikolle sattua...

No joo pojat viihtyy mummojen luona ihan kivasti, mitä nyt Atte kiukuttelee mulle iltaisin kun ei vielä raukka ymmärrä miksi äiti jättää niin pitkäksi aikaa hoitoon. Eetu kyllä ymmärtää, mutta uhmaa kovasti kuitenkin sitte kotona ollessa. Aten yöt on menny tosi nihkeästi viime viikolla, joka yö olen ottanut viereen nukkuun, saan sillain ite levättyä. :ashamed: Täytyy taas opettaa nukkumaan itekseen kunhan päästää jonkinlaiseen rytmiin. Muutenkin on ollut hankalaa kun en työvuoroja saa tietää ku muutaman päivän etukäteen näin alussa. Kuitenkin nautin suuresti siitä ajasta kun olen töissä, se antaa ihan uutta potkua tän arjen pyörittämiseen. Jotenkin olen kotonakin ahkerampi kun olen töissä ollut päivän. Mutta toisaalta kaipaan niitä kiireettömiä aamuja ja päiviä kotona. Aika aikaansa kutakin. Eli meillä kaikki ok ja pikkuhiljaa arki alkaa löytämään sen oman rytminsä.

Kuulumisenne olen kaikki lukenut, kommenttia ei nyt vaan irtoa... väsy painaa... tänään olin neljään töissä, pojat oli kotona pärjänny oikeen hyvin. Ihanaa kun isäntäkin saa sitä omaa aikaa lasten kanssa.

Pepille tsemppiä synnytykseen!

Joo palaan taas joskus kun ajatus juoksee paremmin, olette mielessä päivittäin ja tärkeitä olette ihan jokainen :hug:

Nyt pikkuhiljaa unten maille! :wave:

kuttu mikä yö, 5 mennes olin saanu nukkuu jopa himpun yli 1,5h \|O
Tuli sit puol viiden aikaan keskusteltua ukolle, näköjään ainut aika ku siihe saa mitää kontaktia tuli sanottuu melko rumastikkin ehkä, mut jospahan se taas älyis jotai, ees jostain..

Nyt i tule muuta, vielki veetuttaa ja väsyttää yli paljon.. \|O

Huomenta vaan.

Olin eilen illalla kaverilla, oli ihana päästä ihmisten ilmoille! Mutta kyllä ihmettelivät tätä mahaa! Tää on ihan oikeesti VALTAVA! Siis kunnon pallo. Toooosi pyöreä ja ISO!

Kävin sit pikasesti kattomassa toisen kaverin koiranpentua, Dalmatialainen, 7-viikkoinen :heart: Oli iiiiiihana! Tää kaveri on myös raskaana, viikoilla 26 tai 27, oli hänelläkin maha "pikkusen" iso, neljäs lapsi tulossa heille. Mut jaksoi hänkin ja hänen mies tätä mahaa nauraa :ashamed:

No, tulin kotiin, menin aika pian sänkyyn, kello oli jo aika paljon. Mies oli jo sängyssä. Mulla särki joka ikistä raajaa, oli jotenkin vähän outo olo :/ En kuitenkaan saanu unta, vaikka olin tosi väsynyt... Sanoin miehelle tästä olosta, ei se vastannut ekaks mitään ja kun kysyin et kuuletko niin se sano, joo, höh :kieh: Jatkoin siinä sit sitä selittämistä ja ihmettelyä (mies katto telkkaria), sanoin, että en saa unta, vaikka väsyttää ihan kauheesti ja siihen mies sit sano: "no et varmaan saakaan, jos jatkat tota puhumista" :eek: :kieh: \|O :headwall: Mä TODELLA harvoin valitan sille tätä oloa ja nyt, kun kerrankin kerroin kunnolla, että miltä tuntuu niin tollasen kommentin saan :kieh:

Tigru: Täällä ollaan :wave: Ihana Atte :heart: Mitäs hauskaa toi poika tekeekään, vaikka mitä :D Koittaa aina naurattaa kaikkia ja kun huomaa, että hänelle/hänen tempuille nauretaan niin muistaa toistaa niitä useamman kerran ;)

Metku: Voi hitsi :( Jaksamisia oikein kovasti :hug: :hug:

Koivunkäpy: Miehet... :headwall: :hug:

Mites Tanskun tytöt on nukkuneet?

Missä oot Gerbera?? :attn:

Heippa!

On ollut sellainen viikko, että en ole joutanut koneella käymään.

Keskiviikkona tuli minun äiti tänne meille, kun mulla oli torstaina se hampitarkastus. Kolme reikää noin pikaisella katsastuksella löysi... pieniä tosin, mut kuitenkin. Hammaskiveä poistettiin kans pikkasen.

Tuolloin keskiviikkona käytiin äipän ja Jullen kanssa kävellen keskustassa... matkaa ei ole kuin pari kilsaa yhteen suuntaan, mut kyllähän tuo alaselkään sitten kivasti otti.

Torstaina vietiin äiti linjuriin ja mies tulikin sitten torstai-iltana työmakalta kotiin, illalla klo 23 jälkeen... olin siihen mennessä ollut jo kaksi tuntia nukkumassa... Ja yllätys yllätys, miehelle nousi kuume ja kurkku on tosi kipee ja päätä särkee... että se niistä minun kivoista vkl-suunnitelmista, tosin olisi ne menneet piloille mutenkin... sillä...

Perjantaina ihmettelin omaa väsymystäni, ja pe-la yönä tuli niin rajut VTI-oireet, että oli pakko käydä silloin aamuyöstä päivystyksessä. Diagnoosina erittäin paha ja raju VTI. Että semmosta. Eilinen meni sängyn pohjalla. Ja tänä päivänä kans ei ole virtaa juuri lainkaan.

Äänestämään mennään iltapäivästä ja kohta imuroin, muutoin vaan sitten makailen.

Palailen linjoille uudemman kerran, kunhan kunto sen sallii!

Mukavan leppoisaa sunnuntaita kaikille!!

T. Gerbsukka ja PikkuWerneri rv 23+6 :heart:

Sunnuntaita :)

Nyt on taas kansalaisvelvollisuus täytetty ja käyty äänestämässä :) Ehdokasta tosin mietin vielä aamulla mutta päätin sen sitten just ennen äänestämään lähtöä. Käytiin aamupäivällä äänestyspaikalla ja sitten mä lähdin jumppaan ja mies oli tyttöjen kanssa hetken pihalla keinumassa.

Nyt Veera on nukkunut VIIKON ajan kaikki yöt hyvin :) Kiitos kysymästä Peppi :hug: On se niin vallan outoa nukkua yöllä :D

Metku: kiva kuulla teidän kuulumisia =) Ja hurjan paljon jaksamista :hug: Niin, ja Eetulle nimpparionnittelut :flower: :heart:

Hannamarille jaksuhalit :hug: Onko jo parempi fiilis?

Tigru: Veeralla on myös vaikka mitä hauskoja juttuja. Yks on tanssiminen: kun tyttö kuulee Salkkareiden tunnarin niin se juoksee telkkarin eteen ja ketkuttaa takapuoltaan :D Toinen on Muumien tunnari. Ja yks ehdottomasti hauskin juttu on isosiskon matkiminen. Jos Saara esim. kävelee hassusti eestaas niin Veerankin pitää tehdä samalla tavalla ja sitten Veera käkättää sellaista tekonaurua :heart:

Gerberalle ISO jaksuhali :hug:

Tekee mieli kahvia :p Eiku keittiöön... Mukavaa sunnuntain jatkoa kaikille!
Tansku & tytöt

jellona harmaana
Töissä luppohetki...

Eetuille nimpparionnittelut! :flower:

Muuten ei mittään ihmeitä.

Hyvä että gerberalla ei mittään pahempaa. jaksuja kovasti. :hug:

Käpyselle, pirteyttyä iltaan. :hug:

Kaikille muillekin oikein mukavaa sunnuntai päivän jatkoa.. :wave:

Iltoja!

Onpas taas ollut hiljainen päivä :/ Siis täällä meidän ketjussa...

Ite menin aamupäivästä äitille vähän saunomaan, mies ja poitsu tuli sit iltapäivästä sinne syömään kans :) Joonatan ollut vähän huonolla/kireellä tuulella :/ Nyt on iskä laittamassa poikaa nukkumaan.

Ite oon taas vaihteeks ollut ihan veto pois koko päivän, vaikka sainkin äitillä rauhassa olla ja päikkäritkin nukuttua (en kyllä tainnut paljoa nukkua), se vaan pahensi tätä jaksamattomuutta :(

Gerbera: Kiva kun kävit ilmoittautumassa! Tosi harmi juttu tuo VTI :hug: Jaksamisia!

Ei mullakaan tän ihmeempiä. Maha on jotenkin kipeä, ilmaa siellä kai on (joka ei oikein ulos tule, niinkuin ei mikään muukaan, mitä siellä on :kieh: ).

Hyvät yöt tähtösille :heart:

Yhteistyössä