Iltoja!
Tosiaan aika hiljainen päivä ollu täällä.
METKU kiva kuulla teidän kuulumisia. Tiedän oikein hyvin nuo sinun tunteet.
Ite oon nyt nauttinu viikonlopusta kun on saanu olla pojan kanssa.
Ostin poitsulle kahvipannun ja kuppeja, sellainen paketti. On leikkiny kaks päivää niillä ihan innoissaan. kaataa kuppiin kahvia ja tuo mulle tai isälle!
Flunssakin helpottaa pojalla, huomenna voipi viedä hoitoon.
Mie laitoin chiliä ja raeruohoa jo kasvamaan, vielä pitäis laitella multia kukkiin ja laittaa muutamia taimia tulemaan.
Oli kiva nähdä omia vanhempia ja tätiä pitkästä aikaa. Isovanhemmat leikkivät innoissaan poitsun kanssa! Paitsi pojalla meni sanat hiukan sekaisin. Mun tätiä Atte sanoi mummiksi ja mun äitiä tädiksi! Noh onhan mun täti paljon vanhempi kuin mun äiti.
täällä satoi lunta en tykkää yhtään, jospa ne häviäää yön aikana.
mut nyt nukkumaan niin jaksaa huomenna töissä.
öitä :wave:
Tosiaan aika hiljainen päivä ollu täällä.
METKU kiva kuulla teidän kuulumisia. Tiedän oikein hyvin nuo sinun tunteet.
Ite oon nyt nauttinu viikonlopusta kun on saanu olla pojan kanssa.
Ostin poitsulle kahvipannun ja kuppeja, sellainen paketti. On leikkiny kaks päivää niillä ihan innoissaan. kaataa kuppiin kahvia ja tuo mulle tai isälle!
Flunssakin helpottaa pojalla, huomenna voipi viedä hoitoon.
Mie laitoin chiliä ja raeruohoa jo kasvamaan, vielä pitäis laitella multia kukkiin ja laittaa muutamia taimia tulemaan.
Oli kiva nähdä omia vanhempia ja tätiä pitkästä aikaa. Isovanhemmat leikkivät innoissaan poitsun kanssa! Paitsi pojalla meni sanat hiukan sekaisin. Mun tätiä Atte sanoi mummiksi ja mun äitiä tädiksi! Noh onhan mun täti paljon vanhempi kuin mun äiti.
täällä satoi lunta en tykkää yhtään, jospa ne häviäää yön aikana.
mut nyt nukkumaan niin jaksaa huomenna töissä.
öitä :wave: