Joulutähtöset -05 maaliskuu

Peppi, jospa se kato on virastoaika lapsi, supparit alkaa 8aikaa ja syntyy sit 16maissa? :whistle: Ei täällä mitenkää malttamattomia olla :snotty: Kokeile sitä kokis-inkiväärijuttua sillä meil edellinenki selätettiin ukon kans(A ei suostu oikein juomaan sitä)

Tääl yö meni ihan kivasti, ois vaan voinu nukkuu myöhempää ku 7 :ashamed:

Mä oon kans lukenu Tiina-kirjat ja neiti etsivät..

Tinttamooses tost mainoksesta, sinänsä hyvä et jos ei kerta ihmisiin tehoa puhe ni kokeillaan sit tunteita.. Ja ei mä en oo mikää viherpiiperö vaik vastustanki uraanikaivasta :kieh:
Ja unettomalle synttäri :hug: ja :flower: <br><br>
 
Tiistaihuomenet :)

Enpäs ollutkaan aamun eka, lällällää :LOL: :D

Meillä tapahtui kovin outo juttu viime yönä: tytöt nukkuivat TAAS KAKSISTAAN KOKO YÖN :eek: :eek: :D :D Eipä ole aikaisemmin käynytkään että kaksi yötä peräkkäin menee näin hyvin :) Puoli 6 Saara jutteli unissaan mutta ei tarvinnut mitään palveluja, Veera ei inahtanutkaan koko yönä -itse asiassa Veera nukkuu vieläkin... Jee, toivo elää että tämä olis pysyvää. On ihan mieletöntä NUKKUA yöllä :D

Ja sitten laulaen:
PALJON ONNEA VAAN,
PALJON ONNEA VAAN,
PALJON ONNEA UNETON,
PALJON ONNEA VAAN!


Onnea päivänsankarille :flower: :hug: :heart:

Siru: mulla on 2 kummilasta, kohta 14-vuotias tyttö ja 2-vuotias tyttö. Nuorempi on miehen siskon tytär ja on meidän yhteinen kummilapsi. Mun suosikkitanssipari on Sari Siikander parinsa kanssa :)

Epeli: huisin jännää! Milloin testaat?! Testaa testaa testaa :D *yllyttää*

Tinttamooses: en ole nähnyt kyseistä mainosta mutta voisin kuvitella että näkisin itsekin painajaisia moisesta... :/ Veera söis kokoajan jos vaan antaisin sille syötävää kokoajan :D Se on oikea suursyöppö: aina kun kysyn että mennäänkö syömään niin tyttö nyökkäilee, lelut lentää jorpakkoon ja tyttö lähtee juoksemaan keittiöön :) Ei kai me pidetä sitä nälässä kun sillä on nälkä kokoajan?! :whistle:

Pepille hurjan paljon jaksuja loppumetreille :hug: Toivottavasti ehdit parantua ennen synnytystä. Toisaalta uskon että räkätauti unohtuu siinä ähellyksessä aika lahjakkaasti vaikka sattuisitkin olemaan kipeä :whistle: ;) :D

Tänään olis ohjelmassa kaupassakäyntiä, maito on TAAS ihan finaalissa... Illalla mun äiti tulee hoitamaan tyttöjä mun jumpan ajaksi kun mies tekee isomman kauppareissun. Yleensä se käy keskiviikkoisin kaupassa mutta huomenna me mennään katsomaan sitä vauvaa niin ei ehdi ostosreissulle.

No niin, löpinät sikseen ja kahvin kimppuun :p Mukavaa päivää kaikille!
Tansku & tytskyt
 
Nyt mua hävettää kyllä ihan kamalasti :ashamed: :'( Kuinka voikaan olla näin täynnä tätä omaa tilaa :ashamed: :ashamed: Puolustaudun sillä, että Joonatan kiukutteli viime kirjoituksen ajan, seliseli.

PALJON ONNEA UNETON!!!! :flower: :heart: Oikein ihanaa syntymäpäivää sinulle :hug:

Tinttamooses: Mä olen nähnyt sen mainoksen!!! Viimeksi eilen illalla. Mua suututti se niin hirveesti, että koitin painaa sen nettisivun ylös ja mennä kirjoittamaan siitä jonkunlaisen mielipiteen :kieh: Kyllähän se tunteita herätti, mutta mulla enemmänkin vihaa ja ärsytystä, teki mieli tosiaan pari valittua sanaa tän mainoksen tekijälle/suunnittelijalle tai niille kaikille sanoa! Mulla meinaa ihan oikeasti joka kerta, kun sen mainoksen nään niin tulla itku. Ihan oikeesti. Musta se on vaan niin kamala. Eilenkin Joonatan oli jo nukkumassa, kun se mainos tuli, teki mieli mennä se sieltä sängystä hakemaan ja halimaan :ashamed: Tyydyin sit silittelemään masua...

Tigru: Kiva, kun kävit ilmoittautumassa vahvuuteen :hug: Ihana Atte :heart:

Koivunkäpy: Jaa mikä kokis-inkiväärijuoma...? :)

Tanskuliini: Voi kuinka ihanaa, että tytöt nukkuneet taas hyvin!

Smirgelaine: Siis olithan se sinä eilen, johon siellä Prismassa törmäsin :whistle: :D Katoin, että onpas todella tutun näköinen nainen, en vaan saanut päähän, että kuka olit... Moikkasin sit varmaan vähän hölistyneen näköisenä, kun en vielä siihen mennessä ollut keksinyt, että kuka olet, sen vaan tajusin, että joskus olen sut nähnyt aiemminkin :D Sit, kun olin ohi mennyt, aivot raksuttivat kuumeisesti ja hetki meni, kun tajusin, että sinä se taisit olla?? Minäkö hidas :ashamed: Äläkä nyt vaan sano, että se et ollut sinä :ashamed: :ashamed:

Jaa, piti mun mielestä jollekin vielä jotain sanoa, mutta en kyllä muista, että mitä.

Unettomalle vielä aivan suurensuuret :hug: :hug:
 
Voi Tanskuliini, kiitos, oon ihan sanaton :'( :heart: :hug:

Kiitos Käpyskä ja Peppi85 :flower:


Niin, onhan sulla Peppi85 viel aikaa, aamuhan on aluillaan vasta ;)


Kiitos kysymästä, Peppi nukkui melko hyvin, ite taas en saanut nukuttua juurikaan.
Mikä lie, orastava flunssa kai teki olon hankalaksi.

Oottekos äänestäneet?
Mä aattelin pitkällisen pohdinnan jälkeen tänään käydä :whistle:

Ihanan keväisiä tuulia on jo selkeästi ilmassa haistettavana :D

Öö, mitäs muuta, niin pitäis kai järkätä paikkoja ku tullee iltapäivällä pari vierastakin.

Kiitos vielä Tanskuliini, oon kyllä tosi liikuttunut :heart:
 
Minni entäs Ada Sofia Emilia?
Sofia Jenny Emilia?

Onhan tuo niin makuasia et paha toisen sanoa =)

Pepin odotusaikana hänellä oli jo nimi "Aada" ihan varmana, mutta sitten bongasin Pepin jostakin ja rakastuin siihen ikihyviksi.
Eikä Peppiä nyt voiskaan kuvitella mikskään muuks :heart:

Ai niin, siivoamaan :whistle:
 
No nyt kävi mullekin se, että tekstit hävis :snotty:

Mutta siis onnea hurjasti Unettomalle :flower: :heart: :hug: Naiselta ei sais kysyä, mut kysyn kuitenkin, ei siis ole pakko vastata; kuinka paljon tuli vuosia mittariin?

Tinttamooses; en ole nähny ko. mainosta, mutta kuulosti hirveältä :( Kaikki tollaset lapsiin liittyvät kamalat jutut saa kyllä ihon kananlihalle :'( Justiin vknlp:na kuulin, että yhtä sukulaispoikaa koulussa kiusataan :'( kyllä tuli paha mieli... ja mulle hyvin usein tulee sellainen olo, että pitää itse jotain saada tehdyksi asian eteen, eikä olla vaan, mutta en taida oikein voida tähän asiaan puuttua, kun pojan vanhemmat kyl jo ovat puuttuneet/puuttuvat. Eilen kävin muuten ihan hirveällä nettisivulla, älkää vain menkö; sen mun tädin tilanteen takia kävin sellaisella, että läheinen sairastaa syöpää ja siellä yhdessä osiossa vanhemmat kertoivat lapsistaan :'( :'( :'( itku tuli kyllä.

Tinttamooses taisi myös kysellä lasten syömisestä; meillä Otto syö hyvin ja tuntuu myös, että olisi aina valmis syömään =) Viimeksi aamulla varasti leivän pöydältä, siis oli siskollensa tarkoitettu ja juoksi hirveetä vauhtia pöydän alle syömään saalistaan :LOL: Juu, kyllä hän sai sen pitää, sisko sai uuden leivän. Ja tämä Oton tempaus sen jälkeen, ku oli lautasellisen puuroa ja keittoa jo syönyt ;) Kaupassa käydessä kuuluu kärryistä koko ajan MAM-MAM ja poika yrittää tavoitella esim. banaaneja. Ja kerran kaupasta tultuamme, kun itse riisuin takkia, ni Otto otti kassista omenapussin ja haukkasi ompusta ihan sen pussin läpi... Ei me sitä nälässä pidetä ;)

Peppi; ootkos miettinyt, että sun tarvii tääl käydä ilmoittamassa, kun lähdet sairaalaan ;) Ei me kestetä tätä epätietoisuutta muuten =) Ja sitten viim., ku teil on tiedossa pikkumiehen strategiset mitat :heart: Ihana, kun mies on nyt sun apuna!

Danjuska; suloiselta kuulosti Tatun ylpeys uudesta sängystä :heart: Mä olen ajatellu Ottoa siirtää sen meidän matkan jälkeen ehkä... varastossa olisi sänky kyllä, missä jo mieskin on aikanansa nukkunu ja hänenkin äitinsä... että vanha on ;)

Siis ei ole totta; Oton kakka-aika on näköjään yhtäkuin äidin tietsikka-aika :)

Aurinkoista päivää kaikille, tääl on tosi upea ilma!

Vielä Unettomalle; en ole viel äänestäny, mut ehdottomasti menen! Tänään vois koittaa muistaa ottaa uimakoulureissulle sen äänestyslapun mukaan...<br><br>
 
Täällä ollaan! Oli vaan niin paljon tekstiä kertynyt illan ja aamun aikana, että meni tovi niitä lukiessa :D

Ultrassa oli kaikki ok, ihanaa! :heart: Sydän löi, kaikki raajat liikkuivat ja nt oli 1,2. Pää-perämitta oli 55,4mm, vastasi viikkoja 12+0 (eilen siis 12+3). Masukki oli aika rauhallinen tapaus, taisi olla makoisat unet kesken, kun ei millään meinannut alkaa liikkumaan :) Vähän piti tuuppia ja muutaman kerran yskäistä, että virkosi :D Siellä se sitten vähän aikaa pyöriskeli, kunnes taas vähän väsähti :heart:

Uneton: Paljon onnea vaan!!! :flower: :flower: :flower: Täällä on kanssa yksi Neiti Etsivä -fani, ainakin melkein kaikki kirjat olen lukenut :D Me taidetaan mennä äänestämään vasta vaalipäivänä.

Siru: Mulla ei ole yhtään kummilasta, haluaisin kyllä! :) Niin ja mun suosikkitanssipareja voisi olla ainakin Vanessa & Marko ja Sami & Sanna =)

Epeli: Täälläkin on peukut todella pystyssä, että olisi tärpännyt! Koska tosiaan meinaat testata? ;)

Tinttamooses: Enpä ole kyllä kyseistä mainosta nähnyt, mutta kuulostaa kyllä aika kamalalta! :eek:

Tanskuliini: Hienoa että teillä on taas nukuttu hyvin! :)

Peppi: :hug: ja pikaista paranemista! Tsemppiä tulevaan!

Nyt pikkuhiljaa juniorille ruokaa antamaan, joten heippa taas kaikille! :wave: Illalla pääsen taas aivan yksin ostoksille ja työpaikalta Rukan ulkoilupukua hakemaan (minkä siis työpaikka kustansi), ihanaa! :) Kyllä sitten kelpaa kävelylenkille lähteä! :D
 
Nyt mä sitten häiritsen teitä eilisenkin edestä :kieh: :whistle:

Tinttamoosekselle piti jo viime viestissä vastata, mut jäi sit kun niin taas suutuin siitä mainoksesta :headwall: Eli, meillä ei olla kyllä hyviä syömään... Siis kaikki, mitä muilla ja muiden lautasilla on niin menis vallan mainiosti, puhumattakaan leivistä ja ennen kaikkea herkuista :whistle: Mummo kertoi, kun Jonttu oli ollut tossa jokunen aika sit heillä hoidossa, että Joonatan oppi pian, missä heillä pipareita säilytetään, vähän väliä oli sen kaapin alapuolella ja osoitti tomerasti kaappia ja sanoi ä-ä-ä-ä :whistle: Piti piparia saada :D Ei meillä kyllä joka päivä herkutella, eikä varsinkaan isoja määriä. Noi mummut vaan tahtoo olla sellaisia, että herkkuja antelis koko ajan ;) Mut niin oli munkin mummu! Muistan, kun olin lapsena mummun ja papan kanssa paljon, saatoin elää koko viikonlopun vaan karkilla ja appelsiinimehulla :D Kylläpäs taas rupes rönsyilemään :ashamed:

Uneton: Joo, tosiaan, mun pitäis käydä äänestämässä, tänäänhän taitaa olla vika ennakkoäänestys päivä? Kun ei sitä tiedä, että missä ens sunnuntaina ollaan... ;)

Siru: Ihana pieni leipävaras :D :heart: Tosta ilmoittamisesta... Siis kun sairaalaan oon lähdössä... Ku mä oon just niin tyhmä, etten kenellekään hiiskahdakaan (no, sukulaisille tietty), että mihinkään olisin lähdössä, kun mulla on sellainen olo, että takaisin YHTENÄ kappaleena kuitenkin tulen :ashamed: Sit on eri asia, jos vedet menee tms... Mut mun mielestä olis kauheeta, jos kaikille lähdöstä kuuluttaisin ja sit tulisinkin tosiaan yhtenä kappaleena takas kotiin \|O Viimeksikään en kenellekään kertonut, kavereille siis, mies oli laittanut matkalta viestiä mun parhaalle kaverille ja tulevalle kummille, muistaakseni mä en edes ollut tietoinen tästä... No mut, täytyy kattoa, jos olen satavarma, että tuun takas vauvan kanssa niin saatan ilmoittaakin ;) Ja viimeistään, kun poika on syntynyt, annan varmaan äitille tehtäväks tulla sen kertomaan :) Eikä sitä tiiä, vaikka täällä teidän seurassa kärsin niistä "tosipaikan" suppareista ja valitan kamalaa oloa :D

Ja taas tästä tuli näin pitkä :headwall:

Katinkaa haluaisin vielä huhuilla, kuinkas teidän vikat Suomipäivät kuluvat? :attn:

Niiskuneiti olikin vielä kirjoitellut! Ihanaa, että kaikki oli hyvin pikkuisella :heart: Jospa teille olis tyttö tulossa, kun oli niin rauhallinen :D Meidän sukulaislääkäri sanoi, kun siltä Jonttua odottaessa kysyttiin, että veikkaas kumpi tulee... Kysyi sitten, että liikkuuko paljon ja sanoin, että juu niin sano heti, että no sitten se on poika, tytöt ovat kuulemma rauhallisempia :) Joo, tiedetään! Kaikki yksilöllistä jne. Monella olleet tytöt vilkkaampia yms. Mut kerroinpa kuitenkin, miten tää lääkäri sanoi :D <br><br>
 
Peppi, monestikkoha mää tääl kiroilin et syntyy ei synny syntyy ei synny ku Vilhoa ooteltiin..

Extremeurheilua ja pentujen kans pihalle et jos must ei kuulu loppupäivään mitään niin ollaan lennetty kuka minnekkin, tääl meinaan tuuuuuleeee :whistle:
 
Minäkö myöskään roikkuisin täällä koko ajan... :whistle: Juu, vaihdoin kyllä Otolle jo vaipan ja laitoin pyykkejäkin kuivumaan. Nyt tossa odottas pinkka silitystä...

Peppi; juu en mäkään ole ilmoitellut kummastakaan etukäteen kenellekään, edes sukulaisille :D Ekasta tiesi miehen veli, kun asui silloin meidän huomassamme, Otosta ei ketään =) Sitten vasta, kun vauva maailmassa, on ihana soittaa mummuille ym. :heart: Voi, kateeksi käy teitä, keillä se on edessä vielä :) Se on maailman ihanin päivä muutenkin :heart: Siis kun kaikki menee hyvin ja saa pienen vastasyntyneen vatsan päälle köllimään :) Mutta ihan tuon uteliaisuuteni takia koitin vähän kepillä jäätä ;) Sitten, kun mitat on tiedossa, niin olis tosi kiva, jos äitisi laittais niitä tänne =)

Niiskuneiti; hienoa, että kaikki kunnossa masu-asukilla :heart: Koska sielläpäin on seuraava ultra? Ootko miettiny 3D/4D-ultraa yksityisellä, että menetkö?

Nyt jatkamaan hommia, moii :wave:
 
Siru: Seuraavan kerran pääsee vaavin näkemään rakenneultrassa noin parin kuukauden päästä :) Kyllä haluaisin lapsen sukupuolen saada tietää etukäteen, eli jos se ei tuossa rakenneultrassa näy, niin sitten voisi tuota 3 tai 4D -ultraa harkita :whistle:
 
Huips, olittepa olleet ahkeria, nopsaan oli tekstiä tullut. Kivahan se on.

UNETON ONNEA!!! :flower:

Epeli, hui, milloin testaat, ihanaaa ja jännää!

Peppi kiva kun mies on enempi apuna!

Tinttamooses, en ole nähnyt mainosta mutta kamalalle kuulosti :'( . Meillä Onni ei ole hirmu hyvä syömään, aika pieniä annoksia mun mielestä mutta toisaalta syö aika monipuolisesti nyt vaikka joitain suosikkeja onkin. On kuitenkin kasvanut aina tasasesti joten eiköhän tarpeeks syö.

Tigru kiva kuulla sustakin! Olipas Atte kasvanut!

Tansku ihanaa että yöt ovat alkaneet parantua!

Siru mulla on 5 kummilasta, miehellä on kanssa, osa on yhteisiä, osa erikseen mut 8 kummilasta yhteensä. Siinä on aika paljon muistettavaa ja ainainen huono omatunto kun haluaisi olla enempi tekemisissä. Ollaan kuitenkin jollain tavalla voitu kaikkia nähdä/muistaa, isommat ovat olleet meillä esim. kesäisin kylässä pitempiä aikoja jne. Mutta enää me ei taideta kummilapsosia ottaa muilta kuin ihan lähisuvulta.

Ihana auringonpaiste taas, aamupäivällä ulkoiltiin jo tunti ja iltapäivällä on pakko päästä ulos myös! Muuten tänne ei erikoisempia kuuluu jotenkas mukavaa päivänjatkoa kaikille!
 
heips vaan!

Poika nukkumassa ja pyykkikone pyörii.. Voi hittolainen kuinka hirvee läjä pyykkiä kertyny :eek:

Poitsu vetäs nukkua 20.30-9.00. Olin aika pöllyssä kun sain niin pitkän nukkua yhtä soittoa... Mut sängystä nous kyllä tooosi ilonen vesseli!

Rupes ihanasti aurinko paistamaan vaikka aamu oli niin harmaa. Lähdetään kyllä uudelleen ulos kun poika herää.

Uneton: Onnittelut :flower:
Joo on tosi hoksaavia =) välillä ihan yllättää aina että kuinka paljon voikin pieni ihminen tajuta =)
Minä päätin olla äänestämättä..

Peppi: Mukava kun miehes voi kotosalla olla =) Kiitos kysymästä Tatu nukku oikein hyvin uudessa sängyss :D

Tinttamooses: Kauhee uni! Ite en oo kyseistä mainosta nähny..
Tatulle maistuu kyllä kans ruoka kun ruoka ja melkeinpä millon vaan.

Tanskuliini: Vau! Jospa ne yöt hyvinä jatkuis :D

Niiskuneiti: Hyvä kun pienellä kaikki hyvin =)

mut nyt poistun..
 
Heippatirallaa taas :wave:

Uneton: eipä kiittämistä, ajattelin että on kiva kun saat itse valita mieleisesi kimpun tms :) Kysyin kukkakaupasta niin teilläpäin pitäisi olla 3 liikettä johon lahjakortti käy. Aion mennä äänestämään kunhan vaan tietäis että ketä äänestää...

Niiskuneiti: ihanaa että masuasukilla on kaikki hyvin :hug: :heart: Laitoin tytöille aamulla ns "välikausivaatteet" päälle (ei ole haalareita vaan 2-osaiset puvut), alle laitoin kyllä villaneuleet -hyvin tarkenivat.

Peppi: molempien tyttöjen odotusaikoina ilmoitin kerran kaikille mahdollisille sukulaisille ja ystäville että nyt lähdetään synnyttämään ja molemmilla kerroilla oli väärät hälytykset :D Ilmoitin kyl sitten ihan oikealla kerrallakin :) Jos teille tulee äkkilähtö niin pistä mulle tekstaria, kerron sitten täälläkin niin kenenkään ei tartte miettiä missä olet :D Niin, ja yölläkin voi/saa/pitää tekstata, mulla on kuitenkin äänettömällä -näen sitten aamulla viestin. Huisin jännää, ihan kuin olis itse menossa synnyttämään :D

Jaa, pitäis varmaan mennä herättämään Saara, neiti on nukkunut jo 1,5 tuntia. Sen ilta hieman venähtää jos nukkuu liian pitkään päivällä.
Se on moro :wave:
 
Ihan äkkiä vaan, Tietääkö kukaan(tai kenenkään serkunkumminkaima) mistä saa ostettua niitä liukuesteitä mitkä liimataan esim. kylppärin lattiaan, ammeeseen jne??? Pakko saada ja mä en löydä niit \|O
Poika on nukkunu 2,5h, meinaa vissiin siirtyä yksiin uniin..
Nyt vahtimaan sitä ruoka takasin.. :whistle: No ettei se vaan karkaa.
Ja meillä on mitkälie välikausi puvut, annan puku on siis semmonen josefssonilta tilattu kumipuku missä fleese vuori, pojulla on suprafill, missä on irrotettava vanu(?) vuori, no sillä se kyl tarkeni pakkasillakin, tosin nuo nyt varmaan tarkenis pakkasilla pelkissä sukkiksissa, paidassa kesäpuvussa, hanskoissa yms, toppapuvuissa ollu molemmil koko talven kuuma vaik alla ei ois ku sukkikset ja paita.. :/
 
pikaseen...

Ollaan syöty ja ulos lähtöö tekemässä.. jos kävis kirjastossa ja kahtomassa löytyskö mitään vaatekaupasta =)

Koivunkäpy: Minä ostin ammeeseen Tatulle semmosen ns."imukupeilla" liimattavan liukuesteen ihan halpa-hallista syksyllä..

mut nyt ulkoilemaan..
 
Tervehdys!

Ja anteeksi, kun kävin teitä eilen kiusaamassa kuukautiskierrollani. Omasta navan alusesta sen verran, että ei ole alkaneet vieläkään ja kävin ostamassa tänään testin. Teen sen varmaan torstaiaamuna, jos en siihen mennessä ole alkanut vuotamaan. Tänään on kyllä hikoiluttanut ja särkenyt päätä siihen malliin, että taitaa ne kuukautiset olla vielä tulossa!

Unettomalle hirveän kauhean paljon onnitteluja :flower: !

Pepin jännityksessä kyllä eletään mukana! Ja mummolle kiitoksia Tallinnan ostospaikkavinkeistä!

Tuosta välikausipuvusta... Eräs tuttavani sanoi, että nuo "kumipuvut" hiostaisivat. Mutta eikös esim. koivunkävyllä ole puvusta ihan hyviä kokemuksia? Kokoakin vielä pähkäilen...

Menen ruuanlaittoon. Ajatukset pyörivät navan alla, mutta haluan tehdä testin vasta sitten kun mieskin on kotona!
 
Terveisiä hammaslääkäristä! :D :wave: Pieni reikä' oli lohkeaman kohdalla, ja se paikattiin ILMAN PUUDUTUSTA, eikä sattunu YHTÄÄN!!!! :D :D :D En oikeasti muista milloin olisin antanu paikata tai tehdä yhtään mitään ilman puudutusta. Nyt pitäs vielä tilata tarkastusaika, yritin tilata kun olin tullut kotiin, mutta ajanvaraus meni kiinni klo 16! :eek: Noh, soitan huomenna. Ostin sit hyvälle itelleni uudet aurinkolasit, kun kerrankin löyty iiisot jotka istu mun nenälle. Ja kun omasta työpaikasta ostaa, saa sopivaan hintaankin.. :whistle: Nyt on puoli naamaa lasien takana. B)

Tanssipareista mun ehdoton suosikki on Mariko (ja on kai siinä joku poitsukin?! :LOL: ), olen aina tykänny siitä tyypistä. Ja ihan mahtava omistautuminen! Sit tykkään Helena Ahti-Hallbergista tyyppinä, mutta en Sievisestä. Jonkun seiskan tai muun juorulehden kannessa Sievinen oli muuten "tanssi-Jani", hui hai muutaman uinnin saavutukset.. :LOL: Siikanderista pareineen tykkään myös. Mä katoin viimeks vaan että johan on huono leikkaus Vanessan puvussa kun maha pömpöttää, eí tullu mieleenkään yksinkertasin vaihtoehto.. :LOL:

Nyt nämä pienoiset tulee syliin kaksin kappalein. Ruokaakin pitäs jne.. Tansku: Meilläkin pojat nukku KOKO YÖN ilman yhtäkään herättämistä! Vili kyllä nous sit ennen kuutta, mutta sen kestää kun on lähes 8 tuntia unta takana.
 
No voi..! Just kun olin lisäämässä pari juttua, potkasin ite koneen pois pääkltä!! :kieh: :LOL:

Siis Uneton, onnea onnea onnea! Vietätkö synttäriä vai synkkäriä? Mies sanoo aina että mulla on synkkärit, kun ikäkriisi iskee aina juhlapäivän edellä.. :ashamed: :LOL:
 
Peppi mehän siellä oltiin Anun kanssa myöhäisostoksilla :wave:

Me ulkoiltiin tänään iltapäivästä puoltoista tuntia. Ulkoilun ennnätys meillä nyt talvikautena. Mulla on käytössä vielä toppapuku, mutta olen laittanut vähän vähemmän vaatetta, koska Sami täytyy päällystää sadevaatteilla. Toinen pyllähtää vähän väliä pepulleen tai kontalleen ja meidän pihassa on HURJAN ISO vesilätäkkö. :eek:

Mä pääsen huomenna jumboilemaan (siis menen kauppakeskus Jumboon) mun työkaverin kanssa kaksin. Mutsi oli saanut vapaapäivän ja suostu ottaa muksut kyläilemään siksi aikaa :D .
 
Ehtoota :)


Söin just,olipa ihanaa ruokaa :D
Tein sellaisia uuni nyyttejä,folion sisään kyljys jonka päälle sinappia,sen päälle peruna kuutioita,kasviksia,sipulia ja tilkka öljyä,suolaa pikkuisen vasta kun tulleet uunista :p :p

Huusin huutonetistä ittelleni uuden ruokailuryhmän,mies lähti sitä äsken hakemaan,oli tosi innoissaan :ashamed:
Oli ensin töitten jälkeen puuhommissa metsässä ja nyt läks hakeen emännän uusia huutoja :ashamed:
Ehdotti mennessään jossen nyt hetkiin mitään huutelis sieltä :D :D

Lapsille meinasin tehdä iltapalaksi tänään ruispuolukka-puuroa,tykkäävät siitä niin kamalasti ;)
Oskari varsinkin.
Niin ja jos laittais saunan valmiiksi miehelle kun tuleepi,jos olis sit paremmalla tuulella :whistle:
Nyt menen hellan viereen :wave:
 
Iltoja.

Me lähdettiin taas Helsingissä käymään ja huh, olihan reissu. Muuten ihankiva, mut mä oon ihan POIKKI :eek: :ashamed: Rupes kivasti supistelemaan, mut melko kivuttomia nää kyllä ovat :/

Siru: Juu, ilmoitetaan sit jollain tapaa, viimeistään, kun vauva on syntynyt :) Ja siihenhän voi pari viikkoa sit mennäkin. Et voi olla et hyvinkin tiiätte, milloin mennään, kyllä mä nyt sen käynnistyspäivän ainakin kerron :D

Niiskuneiti: Vielä ei olla välikausihaalaria otettu käyttöön, pian varmasti voiskin, jos ilmat jatkuvat hyvinä :)

Tansku: Juu, laitan tekstaria, viimeistään sit, kun vauva on syntynyt ;)

Epeli: Tänne saa ja on vaan kiva, kun laittaa sitä omaa napaa! :)

Hannamari: Hienoa, että hammalääkäri käynti meni hyvin!

Kylläpä väsyttää \|O (=haukotus). Näin väsyneenä sitä toivois, että ei se vauva nyt ens yönä lähtis syntymään, jos sais mielummin vaikka nukuttua :D
 

Yhteistyössä