Tervehdys kaikille! :wave:
Oltiin aampäivällä mun kaverin luona kylässä, toinenkin kaveri oli siellä tyttönsä kanssa
Joonas heräsi vasta 9.15 ja kymmeneltä oli jo tarkoitus olla kaverin luona...onneksi on vaan viiden minuutin ajomatka, niin ei tullut ihan hirmuisen kiirus
Eilen illalla tosiaan mökiltä palailtiin, oli kyllä todella mukava reissu, kiitoksia vaan
Jellona kysymästä! Kiitoksia myös hyvää reissua toivotelleille, vaikka ne vasta eilen luinkin =) Joonaskin tykkäsi kovasti mökillä olla, tai niin ainakin luulen
Ekana yönä vaan nukkui vähän huonosti, kun oli vieras paikka ja sänky. Miehen oli sitten pakko keskellä yötä lähteä yksin parvelle nukkumaan, että Joonas pääsi mun viereen. Tunnin verran poika siinä valveilla pyöriskeli, ennenkuin uni taas tuli. Muut yöt sitten jo nukkuikin kokonaan omassa sängyssään oikein hyvin. Mies jo pääsi talviturkistaan eroon, mutta mä vain varpaitani vähän uitin, kyllä oli vesi vielä niin kylmää!
Peppi: Meidän mökki on siis Kangasalla Tampereen vieressä "oman" järven rannalla (ei siis ole muita mökkejä sen järven rannalla, eikä kai koskaan tulekaan)
On n. 10 vuotta vanha hirsimökki. Nyt eka reissu meni lähinnä mökkiä siivotessa, esim. lattiat ja ikkunat pestiin. Nyt mökki oli kyllä todella siistissä kunnossa, ei esim. hiiren kakkaa ollenkaan, kun viime vuonna sitä oli ollut joka paikassa ja yksi kuollut hiirikin yhdessä kaapissa
Kyllä siellä muutenkin aina kaikkea puuhaa riittää, esim. seuraavalla kerralla pitää grillikatoksen katto maalata. Muuten siellä sitten vaan ollaan ja rentoudutaan, soudellaan, pelataan petankkia, kyläillään (miehen sukua asuu sielläpäin) jne. Tervetuloa sinnekin vierailemaan (kaikki muutkin tietenkin)!
Tanskuliini: :hug:
Lillukka: Onnittelut Onnin serkusta!
Koivunkäpy: Onnea pikku-kisusta! Kyllä oli suloinen! :heart:
Uneton: Kiva kuulla, että oli ollut mukava matka! =)
Tigru: Rentouttavaa lomaa!
MammaRiia: Kiva oli taas teidänkin kuulumisia lukea! :hug: ja jaksamista!
Jaksamista kaikille muillekin omien kiukkupussienne kanssa tai ihan muuten vaan!
Eipä tänne nyt muuta. Illalla mennään koko perhe mun vanhempien luokse kakkua syömään, kun eilen oli mun pikkuveljen synttärit.
Mukavaa päivää ja viikonalkua kaikille! B)
-Niiskuneiti ja Helmi 22+3-
Ai niin,
kesäsuunnitelmista vielä piti kirjoittaa... Aika paljon varmaankin mökkeillään, muuten ei oikein mitään tarkempia suunnitelmia ole. Muutamat juhlat kesän aikana on, kesäkuussa miehen tädin miehen 60v-juhlat, heinäkuussa mun serkun rippijuhlat ja elokuussa mun kaverin häät. Zoolandiassa varmaan tulee kesän aikana käytyä ja ehkä Muumimaailmassakin
<br><br>