Joulutähdet 05 toukokuussa

Tiistaihuomenia! Pikainen käynti koneella, siirrän siivouksen aloittamista.. :ashamed: :whistle: Pojat ei muutenkaan annan mun olla koneella lainkaan, heti kun tähän istun niin jompi kumpi tai molemmat roikkuu johdoissa tai hiiressä, tai niinkun nyt, mekkaloi ja riekkuu niin että saan olla lähtövalmiudessa jatkuvasti.. aika rajut leikit niillä on jo nyt, hieman hirvittää minkälaisia niistä tulee esim vuoden päästä!! .siis niistä leikeistä, pojathan on äitin pikku mussukoita aina.. :whistle: :LOL:

Sain minäkin käytyä salilla eilen, tosin hiukan muuttelin ohjelmaani.. Mulle vatsojen teko penkillä on niin traumatisoiva kokemus, etten suostu siihen. :ashamed: oikeasti kun en saa suunnilleen yhtäkään tarpeeksi korkeaa rutistusta.. Ja eilen siinä penkillä veteli vatsoja sellanen nuori tyttö, 10kg:n levypaino niskassa.. :eek: Että taidan pysyä ihan vatsalihaslaitteessa kunnes lihaksia tulee edes hieman.. :ashamed: Tansku minäkin olen aina ihan punainen missä tahansa urheilussa.. Tanssitunneillakin oma pää erottu hyvin kun kuukuna hohti karmiininpunaisena.. :ashamed: :LOL: Mutta se on vain merkki siitä että veri kiertää päässä ja olemme siis normaalia älykkäämpiä akkoja! :D

Ulkona sataa, hö. Ihana tuoksu tosin. Tuplavaunut oli jääny taivasalle yöks, ja on nyt ihan märät.. :/ Onneks ei tänään ole kauemmas menoa. Toivottavasti huomiseks kuivaa.. Nyt siis siivoamaan. Enää ei tekosyyt riitä. Kommentoinnit jäi, mutta myöhemmin armaat.. :wave:
 
Huomenta!

Joonatanilla kesti eilen nukahtaminen... Nukahti vasta kympin aikaan, toivoin, että olis vaikuttanut niin, et olis aamulla herännyt myöhemmin, mutta pah. Heräs 06.45 ja huonolla tuulella \|O Rasmus taas ähisi viime yönä, oli hereilläkin parit kerrat, hymyili kauheesti, mutta mua ei siinä vaiheessa kyllä hymyilyttänyt yhtään :ashamed: Ärsyttää edelleen, kun Rasmuksella on tapana siinä aamusta, joskus 5-6 aikaan herää ja syö tunnin verran, silleen mahdollisimman laiskasti ja sit nukahtaa, mut sit herääkin Jonttu :/ Eli mä en enää saa nukuttua. Pikkasen väsyttää :ashamed:

Mies oli ärsyttävä tänä aamuna :kieh: Olin tosi väsynyt aamulla, enkä jaksanut heti aamusta olla hyvällä tuulella, rupes sit valittaa, kun näytin hapanta naamaa. Meinas mennä pikkusen hermot, herra on itse maannut sängyssä joka ikinen päivä KOKO PÄIVÄN! Ja ollut sen lisäksi huonolla tuulella ja mä kun näytän hapanta naamaa piiiitkästä aikaa niin heti alkaa valittaminen. Vaikka oonkin väsynyt joka aamu niin en siltikään näytä hapanta naamaa, tänään erehdyin. Mies sit huutaa, ettei ole hänen vikansa, että Rasmus heräilee öisin, en saa sitä syyttää. En missään vaiheessa sitä ole siitä syyttänytkään, mutta jos se haluais vähänkään helpottaa niin vois prkl tehdä jotain muuta ku maata tuolla sängyssä :kieh:

Tulipas purkautuminen :ashamed: :ashamed:

Danjuska: Voisit kyllä mun mielestä ihan hyvin kauppiaalta kysyä, jos pääsisit jo tavallisella palkalla työskentelemään :)

Tansku: Kiva, että teillä oli ihana yö :) Kauan tuo xycling-tunti kesti?

Hannamari: Mä olisin ihan mielelläni pää punaisena salilla, mutta mä tulen puna-valkotäplikkääksi :eek: Siis oon ihan kamalan näköinen :D Sama käy, kun itken, oon täynnä punaisia ja valkoisia täpliä, siis naamasta... Ja se jä pitkäksi aikaa siihen naamalle... Muistan aina, kun koulussa oli 1500 juoksu, se tietenkin oli heti aamusta ja mä olin tollanen täplikäs aina koko koulupäivän ajan ja kyllä hävetti :ashamed: :D

Tänään aion mennä spinning-tunnille ja sen jälkeen jään vielä salille. Pitkästä aikaa saan kaverin mukaan =)

Mut eipä tässä taas muuta :D :wave:

No nyt se olikin näköjään vaihtanut tuonne profiiliin ton kuvan :) <br><br>
 
heips!

Meillä on mun sisko eli Onnin täti kylässä =) kivaa. Täällä sataa jotenkas tein sämppistaikinan, kohta Onnikin pääsee tekemään sämpylöitä. Toivottavasti iltapäivällä pääsisi uloskin. Illalla on muskari joka tap.

Tigru teillähän Atte puhuu jo paljon! Meillä Onnin sanavarasto ei ole vielä kovin iso, oisko noin 30 sanaa? Sanoo jotain tällaisia "äiti, ato (kato)" tai just äsken "ti-ti ei oo" (eli lintua ei ole pihalla, kun äsken oli...) mutta ei sen kummempia "lauseita". Pääasiassa yksittäisiä sanoja ja sit omaa kieltä on paljon. Mut ehtihän sitä puhua vielä :). Paljos muitten lapset puhuu?

Koivunkäpy, mikä sun olo? Pääsikö siskos aloittaa työt, miten silmälasiasia hoituI?

Peppi
:hug: . Piti kysyä jo aiemmin, et miksi sun miehesi makoilee niin paljon nyt, onko siis jotenkin jostain erityisestä syystä väsynyt, tuli mieleen et onhan kaikki kunnossa? Siis esim. mielialan suhteen? Sori kun "tungettelen" näin, kunhan vaan huolestuin ja hyvällä tarkoitan. Jaksuja sulle!

KATINKA mäkin kaipailen sun kuulumisia ja onko maa nielaissut KRISTIINAN kokonaan, kiva ois Saulinkin kuulumisia kuulla?


Nasuliino ja Melina mukava kun kerroitte kuulumisianne!
=)

Nyt sämpylöitten tekoon! Lillukka
 
Lillukka: Laitoin sulle yv:tä :) Meillä Joonatan ei kauheesti puhele, ei ollenkaan vielä lauseita, kun sanojakaan ei kovin montaa tule. Omaa juttua kyllä riittää ja me vanhemmat ainakin ymmärretään hyvin, että mitä tarkoittaa, osaa kyllä kertoa, ilman niitä sanoja :D Mihis niitä nyt tarvittaiskaan :D
 
Reissu tehty ja hyvin meni. käytiin siis to-su, "lomalla". Ajeltiin to iso-syötteelle ja perjantaina käytiin sieltä sitten oulussa erämessuilla. Iso-syötteellä meillä oli 8 hlö mökki varattu oltiin meidän Catriinan kummien kans reissussa (heillä myös 2 lasta). Hauskaa oli, mutta Catriina sai jonkin vatsapöpön siellä. Epäilen että jokin ruoka oli "pilaantunut". No eilen sain vihdoin maitohappobakteerit tytölle ja johan helpotti. Ei ollut onneksi mikään kovin äkäinen pöpö mikä iski, vaan pari kertaa oksensi ja sitten oli ripulia. (kukaan muu porukasta ei sairastunut)

Meillä Catriinalla on todella moni puolinen sanavarasto, ja jatkuvast6i opettelee uusia sanoja.

Kesä suunnitelmia ei kummemmin ole, on äitini 45 v synttärit, pikkuveljeni rippijuhla ja serkkuni häät. Lomareissuja ei päästä tekemään mies kun aloittelee nyt hommia ja on seuraavat n. 10 kk aika kiinni niissä.

Ostin muuten juoksulenkkarit, rullaluistimet ja uikkarit, täytyy antaa itselle "motivaatiota" ja vaihtoehtoja kesän liikkumisiin. :D
 
Tiistaita.

Meil o hiljainen hetki, poitsu nukkuu :D .

Puheesta. Sami kyllä tapailee aika paljon sanoja esim. on sanonut keksi.
Selittää kamalasti, mutta ei sanoin vaan vauva kielellä. Oho, äiti ja äki on käytetyimmät sanat.

Meil on nyt sitten puuhaa jok'ikiselle kesäkuun päivälle. Ilmoitin tytön vesipeuhuun ja uimakouluun yht. 125 euroa :eek:

joo mä tiedän mitä sä tarkotat Peppi. Mä en ole kovin hyvän tuulinen ylpäätänsä aamuisin. Ja siinä mielssä olen huono äiti, että mä en jaksa mitään härdelliä heti herättyäni :ashamed: . Tytön kiukuttelua ja pojun huutoa. Heti jos joutuu "taistelemaan" muksujen kanssa, niin päivä o pilalla...<br><br>
 
Moro taas :wave:

Tytöt nukkuvat ja äiti surffailee netissä :D

Hannamari; toihan on muuten ihan totta, miten mä en olekaan sitä tajunnut -punainen naama jumpatessa = erittäin älykäs akka :D

Peppi: voih, jaksuja sinulle :hug: Miehet... :headwall: :headwall: Xycling kesti 45 minuuttia, sen jälkeen olis ollut 15 minsan vatsa-selkätreeni mutta en uskaltanut ilmoittautua siihen kun en tiennyt että olisinko jaksanut... :ashamed: Xyclingin jälkeen mietin että olisin kyl jaksanutkin mutta sitten oli myöhäistä ilmoittautua -seuraavalla kerralla tiedän pyytää molemmille kortit etukäteen :)

Lillukka: Veera sanoo muutamia sanoja -osa on aika epäselviä joita tuskin muut kuin me perheenjäsenet ymmärtävät.

Voi että, mä pähkäilen sitä työkohteen vaihtoa... Taidan kuitenkin jäädä vanhaan tuttuun paikkaan... Pitäisi päättää viikon sisällä, on tää vaikeeta :/
 
Heipat kaikille :wave:

Ihana ilma B)
Ensin satoi puoleen päivään saakka vettä mutta nyt paistaa pilvettömätä taivaalta :D
Hyvä näin, kohta on meinaan lähtö esikon ulkoilma-kevätjuhliin B)
Toivottavasti ei taas itku tirahda, on hormonit edelleenkin ihan omissa sfääreissä nääs :whistle: :whistle:

Peppi puhelee ja höpöttää jo aika paljon, suurin osa ymmärrettävää tuotosta, mutta paljon myös ihan omia tarinoita :heart:

Osaa yhden sanan ( joo virallisesti sellasia ei ookaan) lauseita useamman, esim heippa, ukkummaan (nukkumaan) uihkuun = suihkuun.
Ja yks lempijuttuja on sanoa noin sata kertaa päivässä "kakka, uihkuun uihkuun".
Hän oivalsi kerran että kakan varjolla vois päästäkin suihkuun aina, kun muutaman kerran näin tehtiin :D

Ihanaa, miehellä alkoi nyt kesäloman eka osuus
:D :D

Saas nähä kuin kauan se on oikeasti hauskaa :whistle: ;)
Meillä se ei ainakaan mee hänen makoomiseen, mä kyllä pidän siitä huolen :LOL:
Mä pyöritän tätä arkea aika pitkälti, saapahan ny kunnolla osallistua teoinkin :)

Joo, nyt menoks :wave:

Pepille ne halit piti ja sitte Tanskulle, et oot sie kyllä "hullu" ku jaksat päivästä toiseen rasittaa ittees :whistle: ;)
Eli toisinsanoen tosi hienoa :flower:

Nii ja kysyä sitäkin, että mikäs se Käpysellä on?<br><br>
 
iltoja!

Vihdoinkin koko hemmetin aita saatu laitettua kasvamaan.. =) Aikaa ja hikeä siihen kyllä tuhlaantu.
Ilma on täällä ollut mahtava :D Aurinko paistanut koko päivän ja ei oo edes tuullut. Vielä äsken oli lämmintä 17 astetta. Että kovasti kesä tekee tuloaan.

Nasuliino: Harmi kun joudutte koirasta luopumaan :/ Meillä oli just koirat evakossa jotta nähtäs johtuuko Tatun ihottuma osittain niistä.. Ei ainakaan tässä reilussa kuukaudessa ole mitään muutosta tullut. lehahti sen jälkeen kun koirat oli lähteneet ja nyt on taas kunnossa. Että kahtoo pitääkö ottaa kesällä uudemman kerran kokeilu. Nyt siis tulee nuorempi koira kotia torstaina. Vanhempi jää ainakin toistaseks vielä kummitytön perheeseen =) Oon tainnu jo joskus kysyäkkin (en vaan muista :whistle: ) että minkä rotunen/ikänen teidän koiruus on?

Tansku: hienoa että yö meni niin loistavasti :D
Voi kun itekki sais aikaseks vääntäytyä sinne salille :ashamed: Tuntuu vaan että ei jaksa/aika riitä kun kotia tulee..

Pepille jaksuja hirmuisesti!! :hug: toivottavasti kaikki on ok.

Lillukkakos se kyseli sanoista... Tatulla on hirveesti sanoja ja joka päivä matkii mitä me sanotaan.. lauseita ei ole.. ainoa kaksisanainen kommentti on "ei näy" :D kun pyytää ehtimään/hakemaan jotain ja jos ei löydy niin kuuluu että "eeii näy". Nyt on alkanu kysymään että "kuka" kun haluaa tietää jotain tai jonkun nimen.

Nytpä en muuta muista mitä piti. Kovasti torstaita odotan että saadaan ees toinen karvakuono kotiin =)

 
Moi täältäkin suunnalta :wave:

Peppi: :hug: Koita jaksaa sohvalla viihtyvän miehen kanssa! Mulla on kans sellainen, mut sillä on syynsä siihen, et koitan jaksaa vaan ymmärtää... aina ei tietty jaksa, vaikka kuin koittais olla positiivinen :ashamed: Ihana tuo puistotäti-homma, toivottavasti saat sen ja vieläpä siitä haluamastasi puistosta =)

Tansku: :hug: sinnekin. Jaksamista rikkinäisten öiden kanssa! Kyl ne joskus tulee taas ehjiksi. Teidän pihas on kivaa ohjelmaa :) Koita tehdä hyvä päätös työpaikan suhteen. Laita paperille molempien paikkojen plussat ja miinukset, jos se selventäis asiaa?

Lillukka kyseli sanoista; meillä Otto koittaa kovin toistella sanoja perässä, välillä onnistuu melko hyvin välillä tulee omaa kieltä ;) 2-sanaisia lauseita on tullut "Lotta ukkuu(nukkuu)", "anna että(vettä)", "isä ukkuu", "Lotta ikkee(itkee)". Traktra(traktori), auto ja popo(mopo) on varmaan useimmin toistetut, tietty äiti, isä ja Lottakin tulee usein. Ja pappa tulee usein traktorin perään, ku pappahan niillä ajaa. Käytiin mummun ja papan luona tänään, ni pihalla heti näytti pappalle suulia ja sanoi traktra. Ja pääsi tietty traktoriajelulle :D Voi miten poika voi olla Poika :heart:

Koivunkävylle paranemista! Äidit ei sais ikinä sairastua :(

Ai niin, aikani jahkailtuani töihin paluun kanssa, olen nyt Ehkä menossa vuodenvaihteen jälkeen... :whistle: sehän voi vielä muuttua, kun on juu muuttunut muutaman kerran. Ensin ajattelin tän vuoden tammikuuta. Hyvin pian se muuttui tän vuoden huhti-toukokuuksi. Sit elokuuksi. Sit lokakuuksi. Ja nyt tammikuuksi 2008... Keikalla siis käyn tarpeen mukaan. Nyt on ollu 1-2vroa vko:ssa, miehen vapaapäivinä tai sit mun vanhemmat on hoitaneet lapsia. Säilyy tatsi työhön, kun välillä siel käy :D ja ihana nähdä työkavereita.

Mut nyt tuo rakas mieheni tuli pyytämään mua nukkumaan kanssaan :heart: joten hyvät yöt :) <br><br>
 
Huomenta!

Yö meni ihan kivasti. En meinannut illalla saada unta, kun mies kuorsasi koko ajan siinä vieressä... Sanoi sit ite, että voi ihan hyvin mennä sohvalle nukkumaan :D

Joonatanilla kestää toi nukahtaminen aina 1-1,5h... Itsekseen kyllä nukahtaa, mutta nousee vähän väliä kurkkaamaan, että ollaanhan me vielä täällä :) Kauanko muilla tähtösillä kestää nukahtaminen ja miten nukahtaa? :attn:

Taivaanvuohi: Kiva, että reissu meni hyvin.

Smirgelaine: Mä oon joo huonolla tuulella usein herätessäni, siks mulle ei päiväunet oikein sovikaan :ashamed:

Tansku: Kiitos. Kaveri eilen ilmoittikin, ettei voi salille tulla, kun oli kuulemma pää kipeä. Menin sit yksin, mut olisin ollut ainoa, joka olis sinne spinning-tunnille mennyt, multa kysyttiin, että haluanko silti mennä, menin mielummin siihen salille kuitenkin :D Poljin siinä kuntopyörällä 30min ja tein saliohjelman :) Varmaan on hankala päättää, että kumpaan paikkaan menisit, Sirun ehdotus oli hyvä, laitat plussat ja miinukset ylös ja koitat sen kautta miettiä :)

Koivunkäpy: Vähänkö nauroin sun vinkille Tanskulle :LOL:

Uneton: Miten meni juhlat? Kiitos.

Danjuska: Kiitos :)

Siru: Kiitos :hug: Mua vähän jännittää, että tulisko mulle niitä kouluun kutsumisia... Siis pääsykokeisiin pääsyä... :) Eiköhän niitten ihan pian pitäis tulla, jos on tullakseen...

Mut nyt mentävä :wave:
 
Keskiviikkohuomenia :)

Yö meni aika kivasti :) Veera nukahti parissa minuutissa ja puoli yhdeltä heräsi itkemään. Itkua ja valvomista jaksoin kuunnella vain 1h 15min ja sitten tein sellaisen ratkaisun että otin Veeran patjoineen mun patjan vierelle :ashamed: Siihen tyttö nukahti ja nukkui klo 7.15 asti :D Eipä kai sitä sais ottaa enää viereen mutta kun väsytti niin pirusti enkä jaksanut valvoa enempää :ashamed:

Peppi: piti jo eilen toivottaa tsemppiä puistotädin hommaan, toivottavasti saisit sen paikan! Olisit tosi hyvä puistotäti :) Veera tosiaan nukahtaa parissa minuutissa. Sitä häiritsee jos mä tai isi ollaan huoneessa, silloin tarkistaa vähän väliä että ollaanko paikalla -kaksistaan Saaran kanssa nukahtavat molemmat tosi nopeasti :)

Siru: eilen itseasiassa raapustin paprulle molempien työkohteiden hyvät ja huonot puolet. Siitä uudesta kohteesta on vaan tosi hankala miettiä mitään puolia kun en ole vielä saanut lisätietoja, mm. työnjohtajan (eli siis mun) työaikaa ei ole tiedossa ja se taas on aika tärkeä tieto... Kyllä toi vanha ja tuttu hotelli vetää mua tällä hetkellä puoleensa aika vahvasti :D Eihän sekään ole lopullista, voin vaikka muutaman vuoden kuluttua yrittää vaihtaa kohdetta jos siltä tuntuu .

Koivunkäpy: kiitti vinkistä :D Ehkä teen lopulta juuri noin :whistle:

Tänään olisi vuorossa perhekahvilan vika kerta tänä keväänä, siellä on ilmaiset kakkukahvit :p Ensi syksynä me ei sitten päästäkään enää sinne kun alkaa työt ja päivähoidot... Eilen mun äiti ei ehtinytkään lähtemään töistä aikaisin joten en päässyt salille, tänään uusi yritys :D
Mukavaa seksiviikkoa kaikille :hug:
Tansku & tytöt
 
Peppi: meillä äiti opetti et jos nyt ei oo ihan pakko siivota niin voi pasiannsilla kattoo siivooko vai lähteekö esim. kaverin luo kahville.. eli jos pasianssi mene läpi ni siivotaan ;)

Meillä yö mäni kivasti, mitä nyt mä hertäsin kahesti yskimään, ryinki sit liki tunnin molemmilla kerroilla \|O

Jaha jos soittas ja tarkistas pojun lääkäri ajan...
 
Heippa kaikille! :wave:

Peppi: Toivottavasti pääsisit puistotädiksi, se olisi todella hieno juttu! :) Joonas nukahtaa myös ihan hetkessä iltaisin, veikkaisin että yleensä korkeintaan kymmenessä minuutissa. Hänet tarvitsee vain sänkyyn viedä, peitellä ja sulkea ovi puolittain, niin sinne aina asettuu =) :hug: ja jaksamista miestesi kanssa!

Tanskuliini: Näin teistä taas viime yönä unta, oltiin Joonaksen kanssa teillä kylässä :D Teillä oli ihan hirmuisen suuri kerrostaloasunto, 2-kerroksinen. Teillä taisi oli jotain muitakin lapsia ja äitisikin oli siellä :LOL:

Koivunkäpy: Pikaista paranemista! :hug:

Lillukka: Joonakselta ei vielä sanoja pahemmin tule, omaa puhetta vaan :)

Mä kaivoin jo Joonaksen vanhat vauvanvaatteet esiin, kun mies teki eilen kaappiin kaksi lisähyllyä, niin saa laittaa vaatteet sinne jo valmiiksi odottamaan...minäkö hätäinen!? :D On ne kyllä aivan valtavan pieniä :) En taida niitä edes uudestaan pestä, kun ovat olleet sisällä äitiyslaatikossa säilytyksessä ja tuoksuvat vielä melkein vastapestyiltä ;) Oletteko te muut pesseet vaatteet uudestaan, jos lapset syntyneet aika pienellä ikäerolla?

Nasuliino: Kiva oli teistäkin kuulla taas pitkästä aikaa! :) Todella harmi, kun joudutte koirastanne luopumaan :(

Taivaanvuohi: Mukavankuuloinen reissu teillä ollut! =)

Nyt ei kyllä millään muista muuta, joten taidanpa tästä lähteä pyykinpesukonetta tyhjentämään! :whistle:

-Niiskuneiti ja Helmi 22+5-
 
Mä taas täällä :D

Just oli tullut sähköpostia tältä puistotäti-tyypiltä, olivat ehtineet täyttää jo kaikki paikat, mutta otti mun yhteystiedot ylös, jos paikkoja nyt vapautuisikin :) Kiitos vaan Tansku ja Niiskuneiti "peukuista" :)

Rasmus on taas huutanut tänään ihan kauheesti :/ Eilenkin huusi, siis ihan kurkkusuorana ja mikään mitä yritti niin ei ollut hyvä. Huusi kuulemma koko sen ajan, kun olin salilla... Voisko johtua siitä vyöyhyketerapiasta? Kun se terapeutti silloin sanoi, että saattaa olla sen hierontapäivän ja seuraavankin joko väsyneempi tai sitten itkuisempi? Koivunkäpy, tiiätkö sä? Ku en oo ihan varma, että tarkoittiko se vaan sitä ensimmäistä kertaa vai ihan yleisestikin, joka kerran jälkeen.

Molemmat pojat nukkuu, ihanaa :D

Niiskuneiti: Mä en kyllä pessyt noita vauvanvaatteita, silitettiin ne, tai äiti halus ne silittää :D Puhtaita olivat kyllä, meilläkin olleet äitiyspakkauksen laatikoissa, sen pari kuukautta, mitä ne nyt ehti olla ;)
 
Heippa!

vapaapäivää viettelen..eipä tänne kummempia puistossa käyty aamusella, kohta olis itellä kampaaja ja illalla hippokisat urheilupuistossa. =) huomenna taas töihin.

lillukka, minä olen viikonloppuna yövuorossa, joten päivisin ollaan kyllä kotosalla. varsinkin sunnuntai käy hyvin. lauantaina meillä onkin kaverin pojan 5-vee synttärit. laittele viestiä vaan jos kuljette tätä kautta.Mikkis ei vielä kovinkaan paljoa juttele. hei hei osaa sanoa selvästi, muut asiat onkin sellaista heprean ja kiinan väliltä. enemmänkin osoittelee ja näyttää muilla keinoin mitä tarkoittaa sekä ymmärtää hirveesti meidän puhetta mitä pitää milloinkin tehdä.

peppi, kovasti onnea että pääsykokeisiin tulisi kutsu ja pääsisit puistotädin hommaan. :hug: harmitus, kun miestä on alkanut niin laiskottamaan. Meillä mikkis nukahtaa n.15 min. unillensa, joskus harvoina iltoina on pitänyt hiukan silitellä, mut muuten nukahtaa ite.
jaksuja kovasti. :hug:

nasuliino, harmitus kun tuollaisia naapureita on edes olemassa varsinkin kaupunki alueella.

mitäs gerberalle kuuluu? ei muistaakseni siitä ravintolasta bonuksia saanut, mut ruoka oli tosi hyvää!!

eipä taas muistu muuta kommentoitavaa..palailen taas... :wave:
 

Heippa!

Jellona, mukava kun kyselit mun perään, niin tuli heti sitten istahdettua kunnolla koneen ääreen ja koitanpa jotakin keretä kirjoittamaankin. Sillä vaan kyselin onko se bonuspaikka, kun miehelle kertyy kivasti noita hotelliöitä, niin saa aina S-card seteleitä, joilla voi maksaa S-paikan ravintoloissa tai yöpyä hotellissa tms. Nytten tuli 450 euron edestä noita seteleitä, joten päästään usein ja hartaasti syömään :D

Eilen oli mulla lääkärineuvola ja kohdunsuun tilanne sama kuin edellisellä kerralla, joten nyt lepoa VAAN, jos supistelee. Eli saan nyt touhuilla aikalailla vapaasti, kun viikkojakin jo 33+2! Tänään pesin koeluontoisesti uunin, katsotaan mitä masu siitä kyykkimisestä tykkää =) Illemmalla tai huomenissa pesen keittiön ikkunan. Pienissä erissä siis täällä touhotan :D

Niiskuneiti, minä kyllä pesin kaikki vauvanvaatteet, peitteet ja makuupussit, tilavaatteet sun muut... Mut lähinnä siis aikani kuluksi :D Minä pesin ja laittelin vauvanvaatteet lipastoon rv 27 jälkeen, ihan sen takia niin aikasteen, että halusin varmistaa, että itse ne olen pesemässä ja laittamassa. Nyt perjantaina ostelen pikkuvaipat sun muut tykötarpeet vauvalle ja itselleni, niin on nekin sitten valmiina.

Mun nuorempi pikkuveli (kohta 20 v) on tän viikon täällä meillä. Kiva, kun on seuraa! Julle tykkää enosta kovasti ja onkin koko ajan enon kanssa =) Äiti saa huokaista ja tehdä omia hommiaan ilman pikkuapulaisen apua :D

Peppi, toivottavasti pääset pääsykokeisiin! Ja harmi, ettet saanut sitä puistotädin hommaa!
Kysyit myös lasten nukahtamisesta; Julle viedään sänkyyn ja sinne se jää unipupun ja nallejen kanssa höpöttelemään ja nukahtaa itsekseen tosi pian. Näin sekä päikkäreille, että yöunille mennessä. Eikä haittaa, vaikka olisi vieraita käymässä, uni tulee silti hyvin, eikä tule sängystään pois, vaikka siihen mahdollisuus olisi (nukkuu isojen poikien sängyssä).

Nyt on meillä tulleet painajaiset Jullen yöuniin :'( Ei joka yö, mut muutaman kerran viikossaan. Jos päivällä on erityisen paljon uusia juttuja tai riehkasee kovasti Allun tai iskän kanssa, niin yöllä takuuvarmasti itkustuttaa ainakin vähäsen. Muutamana yönä on huutanut sitten aivan kunnolla (voi naapuriraukat...). Siihen itkuun ei auta syli, eikä mikään, unissaan vaan huutaa ja kiemurtelee, jos syliin yrittää ottaa :'( Toivottavasti painajaiset jäisi pian kokonaan pois! Viime yönä oli reilun 3 tunnin levoton pätkä ja voin sanoa, että aika väsynyt olen. Päikkäreitä en viiti nukkua, kun sitten se vaikuttaa heti mun unen saantiin illalla.

Mies tulee huomenna illalla myöhään kotiin ja lähteekin sitten perjantaina puolen päivän aikaan Porvooseen... siellä on firman "kevätjuhlat"... Tulee kylläkin jo lauantaina puolen päivän aikoihin kotiin, mut mielelläni sen täällä kotona olisin pitänyt tuonkin ajan, minkä on poissa ns. turhaan...

No nyt Julle rupattelee sängyssään, joten menen sen sieltä hakemaan!

Kirjoittelen myöhemmin lisää, jos kerkiän!

T. Gerbsukka & PikkuWerneri

:heart:
 
Haloo, missä kaikki on!? :wave:

Huh huh, kylläpä otti äsken koville, kun kävin sipulit maahan istuttamassa :D No toivottavasti ei ollut turha vaiva, vaan niistä jotain kasvaisikin :whistle:

Gerbera: Hieno juttu, että kohdunsuun tilanne on pysynyt samana! Älä nyt kuitenkaan aivan hirmuisesti ala siellä rehkimään ;)

Eipä tänne nyt muuta :D
 
moiks!

Vähän myöhäseks meni.. laittelin kuvia nettiin niin en huomannu ajan kulua. Eipä sillä, huomenna on vapaa päivä niin voi hoitaa kotihommat alta pois :LOL:

Tanskuliini: Kiva kun Veera on ruennu nukahtamaan hyvin =)
Kyllä meillä otetaan Tatu viereen yöllä sillon, tällön ja topisinaan jos ite ollaan tosi väsyjä ja toinen vaan kätisee.. Nytkin on ollut monta kätinä yötä kun hampaita pukkaa, mut siihwn onneks auttaa suppo niin saan minäki nukuttua rauhassa.. ei tahota poitsun kans samaan sänkyyn mahtua kun molemmat haluais yhtä leveesti nukkua :LOL:

Peppi: Meillä Tatun nukahtaminen vie n. 5-15 min.. riippuu kuinka väsynyt on ja muutenkin millä tuulella sattuu olemaan. Itekseen nukahtaa omaan huoneeseensa. Tosin jätän oven raolleen ja odotan niin kauan että nukahtaa ennen kun alas lähden.

Gerbera: Tatu näki myös jokin aika sitten (ainakin luulen niin) painajaisia.. Heräs keskellä yötä kauheesti itkien.. ei meinannu asettua edes sylissä.. vasta kun rupesin hyräilemään tuttua laulua niin itku rupes laantumaan mutta kesti jonkin aikaa ennen kun takas asettu.

voi että kun en muista mitä muuta piti..

Tatu ollut tänään tosi ihanalla tuulella. Käytiin yhdessä joenrannassa kävelemässä ja muutenkin hassuteltu koko ilta =)
Huomenna haetaan sitten vihdoin Roope kotiin :)

mut nyt pikainen kierros vielä netissä ja sitten unta palloon.. mies jo mkuorsaakin ihan täyttä päätä....
 
Iltoja!

Mä oon kipeenä, samoin poju jolta vuotaa nenu. Mieskin valitteli kurkkuaan.

Huomenna ois tytön kevätkirkko, mutta jos tää tästä kamalammaksi menee, niin mä en ainakaan mene.

Mä en ole vielä pessyt ainuttakaan ikkunaa ja syy on se että meidän talo on mäntyjen ympäröimä ja ne ei ole vielä pölyttänyt.

Eipä tänne oikein muuta.
 
Kaiza80 pikaisesti
Hei,

pikainen rivi. Mulla on ikävä teitä. Tässä rupee jo sadepäiviä odottelemaan, että pääsisi hyvällä syyllä nettiin. Nyt on niin kiire kesätöiden, oman firman ja matiaksen kanssa, että kaikki muu on jäänyt ihan sivuun. Harmittaa...
Meillä menee ihan hyvin muuten, Matte uhmistelee paljon, mutta muuten on iloinen ja höpöttävä poika, vaikka sanoja ei tuu yhtään. Laulujen tahtiin tykkää tanssia ja tietää mitkä tanssit kuuluu mihinkin (käsien taputus - jos sun lysti on.., käsien kiipeily - hämähämähäkki, kädet lantiollakin on joku laulu, mut siitä mä en ole vielä ite päässyt selville).
Pahoja unia taitaa silloin tällöin nähdä, kun herää yöllä ihan paniikissa eikä rauhoitu edes sylissä millään. Useinmiten nukkuu kuitenkin jo läpi yön. Ihanaa.
Käsien pesu on ihan vastenmielistä nyt ja vaatteiden vaihto. Mut ulos olis menossa kokoajan. Lippiskin jo menee itse päälle, samoin semmonen helposti puettava takki... vetoketjuakin yrittää, mutta ei kyllä siinä tietty vielä onnistu.
Huomaan, että juttua tulis taas vaikka kuinka, mut pitää mennä ajoissa nukkumaan, että ehtii huomenna viemään Matten hoitoon ajoissa - niillä on retkipäivä! Kivaa.
Halatkaa itseänne ja pikkuisiannekin kovin, kyllä mä teitä ajattelen.

Niin ja juu, tuli mulle viimeisetkin potretit meilissä. Nyt kun vielä löytäisi ajan tehdä niille jotain. :)

:heart: :wave: B)
 
Iltoja! Kukun harvinaisen pitkään hereillä, saa nähä miten huominen aamu menee.. :snotty: Vili on heränny viikon aikana kolmena aamuna lähempänä kasia vasta (JEE!!!!!!!!! :D ), ja muina aamuina vähän ennen seiskaa. Jos sattuis huomiseks se myöhäsempi! Oltiin perhekahvilassa taas, oli tosi mukavaa, meitä oli vaan 4 äitiä ja yks isä, ja 8 lasta, ja oli lähes rauhallista! :LOL: Se yhden kerran 15 äitiä ja miljuuna lasta oli ihan liikaa.. Meillä on Tansku vielä ens keskiviikkona kahvila, kakkua tiedossa varmaan silloin.. :whistle:

Käväsin taas salilla, ja yläkroppa tietää tehneensä hommia! Siihen lisäks tuplavankkureitten työntä p-kahvilaan ja takas, n5 km yhteensä, ja tän päivän kalorit on poltettu! On livenny tuo syöminen taas ihan kamalaks.. :ashamed:

Peppi: Vili nukahtaa melkein heti kun sen vie sänkyyn. Joskus kuuluu vähän liikettä, ja harvoin kokeile varmuudeks ovenkahvaa kun yltää siihen pinniksestä, että jos sittenkin pääsis vielä leikkimään.. :whistle: Mä laulan unilaulun, laitan sänyyn, ja laitan oven perässäni kiinni asti. Artun nukkumissouvista irtoaa ääntä ihan tarpeeks oven läpikin!

Niiskuneiti: Mä pesin Artun vauvanvaatteet, mutta en siks että olis tarvinnu, vaan siks että hormonihuuruissa oli niin kiva kuivatella ja silitellä niitä minivaatteita.. :LOL:

Lillukka: Vilillä on muutama sana, yksitavuisia lähinnä. PA tarkottaa ainakin kuutta asiaa, joten täytyy nähdä mikä milloinkin kiinnstaa, ainoat "kunnon" sanat on toto = auto ja ätä = äiti. V puhuu luolamiestä, ja ihan yleisin sana on oho. Myös kysyvästi ohoo? ja ihailevasti tai paheksuvasti ohhoh!! :LOL:

Gerbsu: Me ollaankin sit kesäjuhlaleskiä perjantaina molemmat! ;)

Smirgelaine: Paranemisia. Meillä on tämä 1.5kk kestänyt flunssa vihdoin hellittämässä :headwall: (koputan sitä kuuluisaa puuta), jos nyt sais olla terveenä koko porukka jonkin aikaa! Meillä olis ihan huutava tarve ikkunoitten pesulle, mutta jotenkin se tuntuu ihan mahdottomalta näitten tärviöitten kanssa aloittaa. Vilin nukkuessa tietenkin vois pertä yhden ikkunan /päivä, mutta Artun apukin on aika arveluttavaa vielä.. Ja sehän auttais, siinä ei mikään auttais! :D

Vaihdoin muuten profiilikuvan. On vähän epätarkka, mutta siitä harvinainen otos että pojat mahtuu ja ehtii samaan kuvaan! :whistle: :LOL:
 

Yhteistyössä